abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220847723


quote:
De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.

Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.

De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.

Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.vandaaginside.nl/

X: Vandaag Inside

Instagram: Vandaag Inside










[ Bericht 3% gewijzigd door Zipportal op 20-05-2026 16:16:17 ]
pi_220847725
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:21 schreef Zipportal het volgende:
1.058.000
974.000
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 15:43:50 #3
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220847805
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:30 schreef Zipportal het volgende:

[..]
974.000
Graag reactie van Tina Nijkamp.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220847839
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Graag reactie van Tina Nijkamp.
pi_220848694
Angela is een zure kut. Zelfde als de personen die begonnen te miepen over Jetten die een week op werkbezoek was op de Antillen terwijl er gedoe was rondom asielopvang. Boeie. Alsof dat niet allang gepland was en alsof de situatie dermate dringend is dat iemand anders er niet 10 zinnen aan kan besteden.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:03:04 #6
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220850610
Woensdagavond staat er een nieuwe uitzending van Vandaag Inside op het programma, live vanaf het zonnige eiland Curaçao. Valentijn Driessen schuift aan als tafelgast bij Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp. Raymond Mens neemt plaats aan de bar.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:29:50 #7
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220850806
Gaan we weer *O*
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:45:29 #8
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220850913
Gezellig _O- _O-
pi_220850920
Wat is er met de ogen van derksen?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220850922
verderfelijk
pi_220850924
Johán is toe aan vakantie.
pi_220850925
Warm bad in Curacao.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:47:31 #13
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220850926
Explosief sfeertje :D
pi_220850928
Was niet Derksen degene die het hele circus juist opgang heeft gebracht met uitspraken dat mensen op Bonaire klaar waren met Rutten?
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:48:07 #15
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220850930
Denk aan je hart Johan
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220850935
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:46 schreef Viesdik het volgende:
Wat is er met de ogen van derksen?
Ze hebben allemaal van die knijp oogjes. :')
pi_220850937
Malen gaat het doen
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:49:54 #18
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220850938
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:48 schreef Seeburg54 het volgende:
Ze hebben allemaal van die knijp oogjes. :')
Jetlag 6 uur tijdverschil, heb je 4 dagen voor nodig
pi_220850947
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:48 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ze hebben allemaal van die knijp oogjes. :')
Jetleg inside.
pi_220850950
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:46 schreef Viesdik het volgende:
Wat is er met de ogen van derksen?
Dat is al jaren zo sinds hij van de trap is gedonderd.
pi_220850957
Gijp hep zweet op de lip. Corendon heeft geen airco of ventilator?
pi_220850961
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:48 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ze hebben allemaal van die knijp oogjes. :')
Zon en wind.
pi_220850971
quote:
6s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:49 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Jetlag 6 uur tijdverschil, heb je 4 dagen voor nodig
Van NL naar CUR is niet zo'n probleem qua jetlag, wat vroeg wakker en in de avond vroeger slaap. Andersom is vervelender.
pi_220850977
Ik wist niet dat er fophef was over die MAFS uitspraak, het ging hier alleen over Dickie
pi_220850980
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik wist niet dat er fophef was over die MAFS uitspraak, het ging hier alleen over Dickie
Ik denk dat ik gisteren ook tijdelijk inslaap ben gevallen. Ik kan het mij geeneens herinneren.
pi_220851010
Johan is ook meer vel over been nu. Zou toch iets meer gaan eten dan alleen een droge boterham.
pi_220851015
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:02 schreef Dutch_view het volgende:
Johan is ook meer vel over been nu. Zou toch iets meer gaan eten dan alleen een droge boterham.
Gewoon normaal postuur voor een bejaarde. Wellicht is jouw referentiekader gevuld met dikzakken.
pi_220851033
Is het bar chickie lokaal?
pi_220851035
Enorm toegevoegde waarde om dit op Curacao te gaan doen.

:')
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_220851044
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Enorm toegevoegde waarde om dit op Curacao te gaan doen.

:')
Jelly dat je in de regen zit met je winterdekbed
pi_220851047
Knalrood
pi_220851052
Oja de asielzoekers daar moeten we het uiteraard over hebben.
  woensdag 20 mei 2026 @ 22:10:03 #33
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220851053
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
Is het bar chickie lokaal?
Wel lekker :9~
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  woensdag 20 mei 2026 @ 22:11:14 #34
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220851057
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Enorm toegevoegde waarde om dit op Curacao te gaan doen.

:')
Corendon heeft alles bedacht en die pakt de poen
pi_220851070
Chris krijgt er van lanks
pi_220851075
Nog meer reclame
pi_220851082
Chris Woerts moet zich business class stijl toch wel gewoon inkopen om onderdeel van VI te mogen zijn?
pi_220851083
Wat een kutbal
pi_220851100
Trump buffel _O-
pi_220851111
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:04 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Gewoon normaal postuur voor een bejaarde. Wellicht is jouw referentiekader gevuld met dikzakken.
Sow
pi_220851142
Wie is die Rick dan? Ik zat ff weg te dommelen
pi_220851169
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:24 schreef DrDentz het volgende:
Wie is die Rick dan? Ik zat ff weg te dommelen
Iets met een ontmoeting bij het zwembad, extra betalen en uit Enschede. Nooit echt duidelijk geworden.
  woensdag 20 mei 2026 @ 22:31:39 #43
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220851182
Hansworsten Inside
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_220851200
Tetten!
pi_220851286
Zelfs Wilfred heeft door dat 't hem niet gaat worden daar...
  woensdag 20 mei 2026 @ 23:18:03 #46
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220851396
ik luister liever naar Wim Kieft in de podcast met Kieftjansenegmondgijp
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  donderdag 21 mei 2026 @ 00:23:13 #47
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220851510
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Zelfs Wilfred heeft door dat 't hem niet gaat worden daar...
Inderdaad, maar het ergste moet nog komen :|W

De Oranjezomer
Na de afleveringen van Vandaag Inside neemt Hélène Hendriks het stokje over met De Oranjezomer. Samen met Rutger Castricum en vaste gasten bespreekt ze de actualiteit en de sportzomer. Gasten die kijkers onder anderen in de talkshow gaan zien, zijn Theo Janssen, Youri Mulder, Dyantha Brooks, Nicky van der Gijp, Pieter Cobelens en Victor Vlam. De eerste Curaçao-uitzending wordt gepresenteerd door Thomas van Groningen.

Sportverslaggeefster Noa Vahle houdt de kijkers tijdens Vandaag Inside en De Oranjezomer op de hoogte van het laatste nieuws rond de voorbereidingen van het Nederlands elftal op het WK.

De Oranjezomer start op zondag 31 mei en is daarna elke werkdag om 21.35 uur te zien op SBS6.

:') Dat wordt nog slechter dan slecht
pi_220851941
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik wist niet dat er fophef was over die MAFS uitspraak, het ging hier alleen over Dickie
O, dat wist je natuurlijk meteen dat Angela haar gram ging halen nav die uitspraak. Was ook een belachelijke uitspraak.

Wat aan de andere kant dan weer belachelijk is, is dat Derksen weldegelijk zijn woorden weer introk en verdraaide naar: als je daaraan meedoet, moet je niet gek opkijken als die mannen in je broekje proberen te komen en dat het derhalve gewoon een idioot programma is. Maar zo brengt Angela het niet…

Maar goed, Angela… die voert een persoonlijke strijd die volgens mij aangewakkerd wordt door schouderklopjes (omdat ze van gewoon kritisch langzaamaan is gedraaid naar extreem).

[ Bericht 1% gewijzigd door VEM2012 op 21-05-2026 08:32:42 ]
  donderdag 21 mei 2026 @ 09:44:03 #49
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220852619
quote:
6s.gif Op donderdag 21 mei 2026 00:23 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Inderdaad, maar het ergste moet nog komen :|W

De Oranjezomer
Na de afleveringen van Vandaag Inside neemt Hélène Hendriks het stokje over met De Oranjezomer. Samen met Rutger Castricum en vaste gasten bespreekt ze de actualiteit en de sportzomer. Gasten die kijkers onder anderen in de talkshow gaan zien, zijn Theo Janssen, Youri Mulder, Dyantha Brooks, Nicky van der Gijp, Pieter Cobelens en Victor Vlam. De eerste Curaçao-uitzending wordt gepresenteerd door Thomas van Groningen.

Sportverslaggeefster Noa Vahle houdt de kijkers tijdens Vandaag Inside en De Oranjezomer op de hoogte van het laatste nieuws rond de voorbereidingen van het Nederlands elftal op het WK.

De Oranjezomer start op zondag 31 mei en is daarna elke werkdag om 21.35 uur te zien op SBS6.

:') Dat wordt nog slechter dan slecht
Ik ga Djeck zeker missen. ;(
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220853837
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik ga Djeck zeker missen. ;(
Ik niet. Ik ken kamerplanten die meer te melden hebben. Ik zal nooit vergeten hoe hij begon te huilen omdat het Nederlands elftal zo'n vriendenclub is. Dan is het echt tijd voor een gezellig verzorgingstehuis.
pi_220854502
Ik ga iig niet kijken met Kutger :')
Had veel liever Jack gehad, majah
pi_220855465
quote:
Corendon sponsort de mening dat een vrouw die meedoet aan MAFS erom vraagt verkracht te worden
pi_220855596
De zelfverklaarde moraalridders ruiken weer bloed.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_220857687
Valentijn, Tina en Merel vanavond.
pi_220857703
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:28 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Valentijn, Tina en Merel vanavond.
Veel plezier ermee. :J
pi_220857743
Mooie shirt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220857747
Wat een treurige bedoeling deze hele Curaçao onderneming zeg :')
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:46:36 #59
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220857775
Het begint wel een compleet ouwe lullen "vroeger was alles beter" gezeik te worden.
Ik herken het want ik ben precies hetzelfde
Wie dit leest is gek
pi_220857818
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het begint wel een compleet ouwe lullen "vroeger was alles beter" gezeik te worden.
Ik herken het want ik ben precies hetzelfde
Dat is die podcast van Gijp, Kieft, Michel en Rob ook. Gaat altijd over jaren 80 voetballers.
pi_220857884
morgen graag de verschillen in kijkcijfers als kiana of tina in beeld is
pi_220857896
Diarree Inside
pi_220858087
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:41 schreef Remco het volgende:
Wat een treurige bedoeling deze hele Curaçao onderneming zeg :')
Bedoening heet zoiets
pi_220858092
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:40 schreef superniger het volgende:
Mooie shirt.
Fubu?
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 21 mei 2026 @ 22:40:00 #65
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220858107
WAT IS DIT
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 21 mei 2026 @ 22:40:10 #66
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220858108
Oh verkeerde topic
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220858173
Morgen wéér Tina. ;(
pi_220858239
Wat sneu dat ze daar publiek bij zetten. Laat die mensen lekker zwemmen joh.
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:33:20 #69
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220858415
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Wat sneu dat ze daar publiek bij zetten. Laat die mensen lekker zwemmen joh.
En dan dat gemaakte appje weer van Helene :')
Terwijl we dan pas echt rock bottom gaan raken als zij daar gaat presenteren |:( |:(

twitter


[ Bericht 23% gewijzigd door ikweethetookniet op 21-05-2026 23:39:06 ]
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 23:35:53 #70
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220858424
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:40 schreef Paul het volgende:
WAT IS DIT
VI
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220858703
quote:
6s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:33 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
En dan dat gemaakte appje weer van Helene :')
Terwijl we dan pas echt rock bottom gaan raken als zij daar gaat presenteren |:( |:(

[ x ]
Paulus de strandkabouter?
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 22 mei 2026 @ 08:27:35 #72
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220859131
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Morgen wéér Tina. ;(
_O_
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 22 mei 2026 @ 11:46:31 #73
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220860176








Nog steeds helemaal de weg kwijt :').
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220860282
quote:
81s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog steeds helemaal de weg kwijt :').
Ik snap haar familie wel, dit kan niet.
pi_220860367
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:09 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik snap haar familie wel, dit kan niet.
Ik zie het probleem niet. Ze draagt een bikinitop of zoiets en een rok. Is dat zo erg? Is heel Nederland moslim aan het worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')