https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Graag reactie van Tina Nijkamp.quote:
Jetlag 6 uur tijdverschil, heb je 4 dagen voor nodigquote:Op woensdag 20 mei 2026 21:48 schreef Seeburg54 het volgende:
Ze hebben allemaal van die knijp oogjes.
Jetleg inside.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:48 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Zon en wind.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:48 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Van NL naar CUR is niet zo'n probleem qua jetlag, wat vroeg wakker en in de avond vroeger slaap. Andersom is vervelender.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Jetlag 6 uur tijdverschil, heb je 4 dagen voor nodig
Ik denk dat ik gisteren ook tijdelijk inslaap ben gevallen. Ik kan het mij geeneens herinneren.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik wist niet dat er fophef was over die MAFS uitspraak, het ging hier alleen over Dickie
Gewoon normaal postuur voor een bejaarde. Wellicht is jouw referentiekader gevuld met dikzakken.quote:Op woensdag 20 mei 2026 22:02 schreef Dutch_view het volgende:
Johan is ook meer vel over been nu. Zou toch iets meer gaan eten dan alleen een droge boterham.
Jelly dat je in de regen zit met je winterdekbedquote:Op woensdag 20 mei 2026 22:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Enorm toegevoegde waarde om dit op Curacao te gaan doen.
Corendon heeft alles bedacht en die pakt de poenquote:Op woensdag 20 mei 2026 22:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Enorm toegevoegde waarde om dit op Curacao te gaan doen.
Sowquote:Op woensdag 20 mei 2026 22:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon normaal postuur voor een bejaarde. Wellicht is jouw referentiekader gevuld met dikzakken.
Iets met een ontmoeting bij het zwembad, extra betalen en uit Enschede. Nooit echt duidelijk geworden.quote:Op woensdag 20 mei 2026 22:24 schreef DrDentz het volgende:
Wie is die Rick dan? Ik zat ff weg te dommelen
Inderdaad, maar het ergste moet nog komenquote:Op woensdag 20 mei 2026 22:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Zelfs Wilfred heeft door dat 't hem niet gaat worden daar...
O, dat wist je natuurlijk meteen dat Angela haar gram ging halen nav die uitspraak. Was ook een belachelijke uitspraak.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik wist niet dat er fophef was over die MAFS uitspraak, het ging hier alleen over Dickie
Ik ga Djeck zeker missen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 00:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het ergste moet nog komen![]()
De Oranjezomer
Na de afleveringen van Vandaag Inside neemt Hélène Hendriks het stokje over met De Oranjezomer. Samen met Rutger Castricum en vaste gasten bespreekt ze de actualiteit en de sportzomer. Gasten die kijkers onder anderen in de talkshow gaan zien, zijn Theo Janssen, Youri Mulder, Dyantha Brooks, Nicky van der Gijp, Pieter Cobelens en Victor Vlam. De eerste Curaçao-uitzending wordt gepresenteerd door Thomas van Groningen.
Sportverslaggeefster Noa Vahle houdt de kijkers tijdens Vandaag Inside en De Oranjezomer op de hoogte van het laatste nieuws rond de voorbereidingen van het Nederlands elftal op het WK.
De Oranjezomer start op zondag 31 mei en is daarna elke werkdag om 21.35 uur te zien op SBS6.
Dat wordt nog slechter dan slecht
Ik niet. Ik ken kamerplanten die meer te melden hebben. Ik zal nooit vergeten hoe hij begon te huilen omdat het Nederlands elftal zo'n vriendenclub is. Dan is het echt tijd voor een gezellig verzorgingstehuis.quote:
Corendon sponsort de mening dat een vrouw die meedoet aan MAFS erom vraagt verkracht te wordenquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:38 schreef IsItMeOrYou het volgende:
https://www.spreekbuis.nl(...)ring-vandaag-inside/
Dat is die podcast van Gijp, Kieft, Michel en Rob ook. Gaat altijd over jaren 80 voetballers.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het begint wel een compleet ouwe lullen "vroeger was alles beter" gezeik te worden.
Ik herken het want ik ben precies hetzelfde
Bedoening heet zoietsquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:41 schreef Remco het volgende:
Wat een treurige bedoeling deze hele Curaçao onderneming zeg
En dan dat gemaakte appje weer van Helenequote:Op donderdag 21 mei 2026 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Wat sneu dat ze daar publiek bij zetten. Laat die mensen lekker zwemmen joh.
VIquote:
Paulus de strandkabouter?quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En dan dat gemaakte appje weer van Helene![]()
Terwijl we dan pas echt rock bottom gaan raken als zij daar gaat presenteren![]()
[ x ]
Ik snap haar familie wel, dit kan niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog steeds helemaal de weg kwijt.
Ik zie het probleem niet. Ze draagt een bikinitop of zoiets en een rok. Is dat zo erg? Is heel Nederland moslim aan het worden?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik snap haar familie wel, dit kan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |