abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220860838
Lale met haar bewijsdrang. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:48:00 #77
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220860857
Tsjonge jonge jonge
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:02:12 #78
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220861021
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:09 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik snap haar familie wel, dit kan niet.
Schijnbaar zit die plug nog steeds in haar poeperd.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220861433
Beetje moe van die Lale. Heeft blijkbaar veel aandacht nodig. Boeit me allemaal niet, en al helemaal niet wat ze in dr reet propt. ;(
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:04:04 #80
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220861512
Wat is het toch ook een kneus he die dame _O-

Beweegt ook heel ongemakkelijk



[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 22-05-2026 17:06:00 ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220861531
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is het toch ook kneus he die dame _O-

Beweegt ook heel ongemakkelijk

[ afbeelding ]
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:30:58 #82
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220861619
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is het toch ook kneus he die dame _O-

Beweegt ook heel ongemakkelijk

[ afbeelding ]
Sta je dan, te dansen voor je telefoontje terwijl je op vakantie bent. Wat een treurigheid :') :') :').
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220861643
quote:
81s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog steeds helemaal de weg kwijt :').
"zie me genieten".

wie probeer je dan precies te overtuigen? Waarschijnlijk jezelf.

Als ik het ergens naar m'n zin heb, komt het niet in me op om mensen die wellicht eventueel een hekel aan me hebben filmpjes te sturen (of erger ergens te taggen) om te laten zien dat ik het leuk heb.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:30:59 #84
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220861878
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:36 schreef koemleit het volgende:

[..]
"zie me genieten".

wie probeer je dan precies te overtuigen? Waarschijnlijk jezelf.

Als ik het ergens naar m'n zin heb, komt het niet in me op om mensen die wellicht eventueel een hekel aan me hebben filmpjes te sturen (of erger ergens te taggen) om te laten zien dat ik het leuk heb.
Precies dit. Aandachtsgeil juffrouwtje.
Rini dankjewel.
pi_220861980
quote:
81s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog steeds helemaal de weg kwijt :').
Het ironische is dat ze al jaren véél meer en véél ergere haat krijgt van moslimmannen dan van blanke mannen (of die nu boven de zestig zijn of niet - naast racisme ook nog eens ''age shaming'').
pi_220862015
Nieuw filmpje van De Krantjes *O*
Bekijk deze YouTube-video
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:53:44 #87
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220862018
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:23 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ik zie het probleem niet. Ze draagt een bikinitop of zoiets en een rok. Is dat zo erg? Is heel Nederland moslim aan het worden?
Nederland is een heel naar conservatief landje aan het worden.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_220862080
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:27 schreef Paul het volgende:

[..]
_O_
Topvrouw die Lale.

Graag jouw ranking @Bugno3
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 17:07:01 #89
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220862087
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:53 schreef Dutch_view het volgende:
Nieuw filmpje van De Krantjes *O*
Bekijk deze YouTube-video
Filmpje? 34 minuten!

Dit wordt broekje uit
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220862096
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Topvrouw die Lale.

Graag jouw ranking @:bugno3
Lale ziet er soms uit of ze dwerggroei heeft.
pi_220862585
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:07 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Lale ziet er soms uit of ze dwerggroei heeft.
Hier schrik ik van.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:54:07 #92
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220862619
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hier schrik ik van.
Past prima bij Roeltje.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:04:28 #93
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220862719
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:48 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Het ironische is dat ze al jaren véél meer en véél ergere haat krijgt van moslimmannen dan van blanke mannen (of die nu boven de zestig zijn of niet - naast racisme ook nog eens ''age shaming'').
Ja o.a. daarom zeer opmerkelijk.

Dacht dat ze na enkele weken wild om zich heen slaan het wel uit haar systeem had, maar niets is minder waar.

Krijg beetje het vermoeden dat ze in een (soort van) manie zit ofzo. Echt nogal debiel dit.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220862998
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Filmpje? 34 minuten!

Dit wordt broekje uit
Deze items zijn zoveel leuker dan de show zelf. Hier vegen Wilfred en Gijp eigenlijk de vloer aan met Johan over wat die over Dick zei.
pi_220863012
Bas, Tina en Raymond vanavond
pi_220863703
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:23 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ik zie het probleem niet. Ze draagt een bikinitop of zoiets en een rok. Is dat zo erg? Is heel Nederland moslim aan het worden?
Waar Gijp de opmerking over maakte was iets anders neem ik aan, dit is toch een reactie op Gijp
pi_220863740
Lale maakt het groter dan dat het is.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_220863855
Ze krijgen steeds meer sponsoren.
pi_220863866
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:37 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Deze items zijn zoveel leuker dan de show zelf. Hier vegen Wilfred en Gijp eigenlijk de vloer aan met Johan over wat die over Dick zei.
Uitgezaaide longkanker, toch wel een dingetje hoor
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 21:47:07 #100
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220863889
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Uitgezaaide longkanker, toch wel een dingetje hoor
Nee joh niks aan de hand man gr gr Johan
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220863914
Gaat hij snorkelen bij zo'n resort waar geen kut te zien is _O-
  vrijdag 22 mei 2026 @ 21:57:06 #102
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220863937
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat hij snorkelen bij zo'n resort waar geen kut te zien is _O-
Als homo zoekt hij die ook niet |:)
pi_220863943
Goeiste hangtieten achter de bar
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:00:59 #104
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220863951
Gijp is er ook achter dat Stallaart er hoofdzakelijk voor haar eigen omzet zat :').
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220863955
Op die plek met tafeltjes moet je 's avonds gaan als het gezellig vol zit
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:07:22 #106
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220863980
Tina ga je haar wassen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220863981
Geniepige genee. Bas hoeft alleen maar 'ladyshave' te zeggen.
Het ligt aan de instanties zelf
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:08:36 #108
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220863986
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:07 schreef Poefbank het volgende:
Geniepige genee. Bas hoeft alleen maar 'ladyshave' te zeggen.
Echt laf dat dat nog nooit is gebeurd eigenlijk

DAT zou gouden beelden opleveren :D
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:10:08 #109
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220863994
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Uitgezaaide longkanker, toch wel een dingetje hoor
Je kan er 10 keer de Gelredome mee uitverkopen
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_220863996
Voeten in bakken ijswater omdat je de halve Praxis plamuurafdeling op je gezicht hebt zitten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:11:17 #111
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220864002
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:00 schreef Regilio_ het volgende:
Gijp is er ook achter dat Stallaart er hoofdzakelijk voor haar eigen omzet zat :').
Zelfde geld toch voor Cybermannetje en Bas Nijhuis.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:11:25 #112
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220864004
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
Voeten in bakken ijswater omdat je de halve Praxis plamuurafdeling op je gezicht hebt zitten
Wat een trollenkop heeft ze hè
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:12:19 #113
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220864008
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:11 schreef Abrikozentaart het volgende:

[..]
Zelfde geld toch voor Cybermannetje en Bas Nijhuis.
En Genee en Gijp en Derksen en Mens en…
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:16:04 #114
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220864035
Lale Gul keihard aangepakt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:17:10 #115
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220864039
Tina: een biljoen heeft zes nullen

_O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220864048
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tina: een biljoen heeft zes nullen

_O_
Zes nullen en zes lullen
pi_220864059
Zo lekkertjes gespot
pi_220864088
Ik denk dat Lale Gul terug gaat naar de islam op den duur, dit losbandige leven maakt haar gek, ze mist zingeving en houvast.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:28:27 #119
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:31:28 #120
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220864132
Lekker verhaal over Bas zijn we al vergeten ….

https://www.fcupdate.nl/v(...)-haar-gestuurd-heeft
pi_220864357
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:03 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Waar Gijp de opmerking over maakte was iets anders neem ik aan, dit is toch een reactie op Gijp
Ik reageerde op "Ik snap haar familie wel, dit kan niet." Het is aandachttrekkerij of gezien haar achtergrond misschien provocatie, maar het is niet verschrikkelijk ordinair of zo.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 00:03:14 #122
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220864790
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
Voeten in bakken ijswater omdat je de halve Praxis plamuurafdeling op je gezicht hebt zitten
En groen haar omdat je met je geblondeerde haar in het zwembad heb gezeten met chloor

Tina goed bezig meid |:)
pi_220864802
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 00:03 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
En groen haar omdat je met je geblondeerde haar in het zwembad heb gezeten met chloor

Tina goed bezig meid |:)
well ff bijvrouw op het eiland voor een paar dagen
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:09:40 #124
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220869414
twitter
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:11:56 #125
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220869457
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:00 schreef Regilio_ het volgende:
Gijp is er ook achter dat Stallaart er hoofdzakelijk voor haar eigen omzet zat :').
https://www.essh.nl/

Deze dus ook behalve haar boekjes :P
pi_220870483
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
De Gouverneur, Otrobanda
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:46:54 #127
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220870847
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:44 schreef superniger het volgende:
Lale met haar bewijsdrang. :')
:{w Dikke tieten |:)
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:49:02 #128
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220870862
twitter
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 21:34:14 #129
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220871205
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Doeg hé!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 24 mei 2026 @ 16:17:07 #130
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220877590
twitter


Chris was ff naar Egypte daarom niet in beeld |:)
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 17:16:53 #131
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220878040
Ze geeft uiteindelijk toch toe aan de Taliban.

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 24 mei 2026 @ 17:21:49 #132
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220878085
quote:
83s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze geeft uiteindelijk toch toe aan de Taliban.

[ afbeelding ]
Ze luistert nog steeds erg selectief.

Verrassend, not.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 24 mei 2026 @ 18:44:11 #133
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220878650
quote:
83s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze geeft uiteindelijk toch toe aan de Taliban.

[ afbeelding ]
Goedkoop resortje.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zondag 24 mei 2026 @ 19:23:00 #134
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220879050
Jan Smit kan niet wachten om haar te bellen _O- _O-
  zondag 24 mei 2026 @ 21:14:11 #135
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220879830
quote:
83s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze geeft uiteindelijk toch toe aan de Taliban.

[ afbeelding ]
Vermoeiende juffrouw. Moet bij thuiskomst maar eens goed gaan luisteren naar opa Johán.
Rini dankjewel.
pi_220881040
quote:
Catherine Keyl blikt terug op 'bizar' gesprek met Harry Mens in Business Class: 'Wilde weglopen'
https://www.rtl.nl/boulev(...)rug-op-bizar-gesprek

Morgen waarschijnlijk in VI :D

Heb het hele langere stuk ff terug gekeken, altijd een genot met HarryGOD en Catherine :7

https://www.business-clas(...)26/35/catherine-keyl

[ Bericht 11% gewijzigd door Dutch_view op 24-05-2026 22:49:11 ]
  maandag 25 mei 2026 @ 09:38:57 #137
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220883109
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:35 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)rug-op-bizar-gesprek

Morgen waarschijnlijk in VI :D

Heb het hele langere stuk ff terug gekeken, altijd een genot met HarryGOD en Catherine :7

https://www.business-clas(...)26/35/catherine-keyl
twitter


Harry _O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 25 mei 2026 @ 12:59:28 #138
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220884691
Catherine Keyl is blij dat fragment met ‘stugge’ Harry Mens flink rondgaat: ‘Mijn doel is bereikt’

Catherine Keyl ‘is hard aan het nadenken’ of zij in de toekomst nog wel te gast wil zijn in het RTL 7-programma Business Class met Harry Mens. Zij reageerde zondag op sociale media op de uitzending van die dag, die volgens de opiniemaakster ontspoorde. Keyl sprak zelfs van het ‘meest bizarre interview ooit’.

Keyl sprak over influencer Andrew Tate en zijn invloed op jonge mannen, maar Harry Mens wilde liever over de rol van de moeder praten. Later in het gesprek omschreef Mens columniste Lale Gül als een ‘tante die er wel goed uitziet’. Daar werd Keyl, zeker gezien het onderwerp van het gesprek daarvoor, heel boos over: „Oh mijn god, ik word echt gek. Je gaat die vrouw toch niet alleen op haar uiterlijk beoordelen?!”

Keyl laat maandag aan het ANP weten het ‘fijn te vinden dat wij elkaar zo lang kennen en ons niet door elkaar laten imponeren’. „Maar hij bleef nu wel heel stug bij zijn mening en hij had geen idee wie Andrew Tate was. Ik wil daar wel belangrijke sociale problemen aansnijden. En het feit dat veel docenten niet weten hoe ze om moeten gaan met jongetjes van 8 die daadwerkelijk denken dat vrouwen alleen mooi moeten zijn en hun mond moeten houden, vind ik een serieus en groot probleem.”

De opiniemaakster is gemiddeld eens in de zes weken te gast bij Harry Mens. Zij is er nog niet over uit of ze in de toekomst blijft komen. „Dankzij deze rare aanvaring zijn er wel meer mensen met het onderwerp bezig dan wanneer we een gewone uitzending hadden gemaakt”, constateert Keyl. „Dus mijn doel is wel bereikt.”

https://www.ad.nl/show/ca(...)is-bereikt~a3d1ad5b/

Harry maar eens uitnodigen bij VI :! *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 17:12:45 #139
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220886422
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ x ]

Harry _O_
Dus als je haar een tante en een lekker stuk noemt kan dat ineens wel goedkeuring wegdragen?

Aha. Ja zij is echt geëmancipeerd!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 20:14:55 #140
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220887627
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dus als je haar een tante en een lekker stuk noemt kan dat ineens wel goedkeuring wegdragen?

Aha. Ja zij is echt geëmancipeerd!
Beetje simplistisch is ze wel hè.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 20:18:30 #141
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220887648
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:14 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Beetje simplistisch is ze wel hè.
Ze snapt het volgens mij niet helemaal meer.

Wat een trainwreck. Gift that keeps on giving!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 21:38:27 #142
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220888185
BEGONNEN
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 25 mei 2026 @ 22:07:52 #143
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220888389
FLOPSHOW
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220888555
Ach Arjen.
pi_220888621


Saaie show.. misschien moeten ze weer eens ruzie maken ofzo
  maandag 25 mei 2026 @ 23:29:16 #146
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220888837
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:38 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Saaie show.. misschien moeten ze weer eens ruzie maken ofzo
Of gewoon naar huis waar iedereen zich happy voelt :?
Nog een voordeel hele we selectie van Curaçao zit ook al in Nederland _O-
Kan Dick ook ff langskomen
Heel slim gepland dit :')
  dinsdag 26 mei 2026 @ 00:53:54 #147
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220889157
twitter
pi_220889207
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 00:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Dat is een ontzettend zwak artikeltje van Mediacourant. Om te beginnen lullen ze de Story na, want daar komt dit tendentieuze verhaal vandaan. Maar in de Story staat helemaal niks. Er wordt gezegd dat de vrouw van Van der Gijp ooit wilde dat hij een dag per week vrij was en dat ze tegen deelname van Wierd Duk aan Vandaag Inside was. Dat zal wel, maar is tijden geleden. Story komt met geen enkel feit over wat er nu zogenaamd aan de hand is, alleen met vragen:

"Drijft SPANNING op Curaçao VI-trio voorgoed uit elkaar?"
"Probeert ze daar nu ook de lakens uit te delen?"
"Kiest René alsnog partij voor zijn dwarse vrouw Minouche?"
"Leidt dat tot spanningen achter de schermen, waar Minouche en Johan elkaar ongetwijfeld zullen zien?"

Al die vragen worden helemaal niet beantwoord. Story schrijft een onzinverhaal en Mediacourant neemt dat klakkeloos over. Wat een niveau.
pi_220889573
Kwestie van tijd dat er weer een ruzietje komt. Mannen zitten weer een paar weken op elkaars lip, Johan heeft alweer een ongekend domme en vooral walgelijke uitspraak gedaan over de dochter van Advocaat.

Nee, dat bommetje gaat nog wel klappen.
pi_220889581
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 02:39 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Dat is een ontzettend zwak artikeltje van Mediacourant. Om te beginnen lullen ze de Story na, want daar komt dit tendentieuze verhaal vandaan. Maar in de Story staat helemaal niks. Er wordt gezegd dat de vrouw van Van der Gijp ooit wilde dat hij een dag per week vrij was en dat ze tegen deelname van Wierd Duk aan Vandaag Inside was. Dat zal wel, maar is tijden geleden. Story komt met geen enkel feit over wat er nu zogenaamd aan de hand is, alleen met vragen:

"Drijft SPANNING op Curaçao VI-trio voorgoed uit elkaar?"
"Probeert ze daar nu ook de lakens uit te delen?"
"Kiest René alsnog partij voor zijn dwarse vrouw Minouche?"
"Leidt dat tot spanningen achter de schermen, waar Minouche en Johan elkaar ongetwijfeld zullen zien?"

Al die vragen worden helemaal niet beantwoord. Story schrijft een onzinverhaal en Mediacourant neemt dat klakkeloos over. Wat een niveau.
Kan niet anders dat Tina Nijkamp dat geschreven heeft. Zegt ook altijd iets zonder onderbouwing en start iedere zin met "Ik denk", "Volgens mij" en "Ik verwacht". _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')