Dat waren twee momenten van 2 seconden. Je zendt op een hotellocatie uit. Zeiken om het zeiken is ook een vak.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:52 schreef GwaiLow het volgende:
Wel slecht dat je deze uitzending allemaal geluid tussendoor hoorden van kinderen die daar aan het spelen waren en mensen die hard zaten te lachen met elkaar.
Dat is wat mij betreft zo'n beetje het enige dat niet storend is.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:52 schreef GwaiLow het volgende:
Wel slecht dat je deze uitzending allemaal geluid tussendoor hoorden van kinderen die daar aan het spelen waren en mensen die hard zaten te lachen met elkaar.
Hm ja dat is misschien waar. Ben het gewoon niet gewend, maar uiteindelijk misschien juist wel leuk.quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft zo'n beetje het enige dat niet storend is.
Het geeft het geheel af en toe een authentiek 'Dik Voormekaar Show' gevoel.
Nee, ik dacht echt dat ik het vrij vaak/veel hoorde deze uitzending. Maar bij nader inzien, zoals ik hierboven ook zei, misschien juist wel leuk op deze locatie inderdaad!quote:Op woensdag 27 mei 2026 00:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat waren twee momenten van 2 seconden. Je zendt op een hotellocatie uit. Zeiken om het zeiken is ook een vak.
Zag het ja. Wel weer typisch dat de RTL talkshow Lale haar jankverhaal laat doenquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:17 schreef Tasmaniak het volgende:
https://www.mediacourant.nl/2026/05/anna-nooshin-pakt-vi-trio-aan-na-lale-gul-bash-die-zijn-70-jaar/
Precies. Stelletje boomers bij mekaar daar in Curaçao Inside
Gijp en Derksen hebben regelmatig de grootste lol over Roemeense hoeren en Nederlandse bordelen, maar als ze een filmpje van een vrouw in een soort bikini zien, is dat ineens een exhibitioniste. Ga wat zinnigs doen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zag het ja. Wel weer typisch dat de RTL talkshow Lale haar jankverhaal laat doen.
Witte mannen dit dat, heb het afgezet. Ging echt nergens over.
Ze moet zelf ook niet zo zeiken. Je post iets in bikini, daar komen reacties op. Kun je van alles van vinden, maar dat is de realiteit nou eenmaal. Vond Gijp ook helemaal niet echt iets raars zeggen. Had makkelijk nog 10x lomper gekund.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:25 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Gijp en Derksen hebben regelmatig de grootste lol over Roemeense hoeren en Nederlandse bordelen, maar als ze een filmpje van een vrouw in een soort bikini zien, is dat ineens een exhibitioniste. Ga wat zinnigs doen.
Ja, het is aandachttrekkerij en vast ook ijdelheid. Maar daar hangen sociale media van aan elkaar. "Kijk mij eens mijn tanden poetsen." "Kijk mij eens de hond uitlaten." "Kijk mij eens een dansje doen in Griekenland." Maar waar zouden Gijp en Derksen zijn zonder aandacht? Is Lale Gül daar zo anders in? Laat gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:42 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ze moet zelf ook niet zo zeiken. Je post iets in bikini, daar komen reacties op. Kun je van alles van vinden, maar dat is de realiteit nou eenmaal. Vond Gijp ook helemaal niet echt iets raars zeggen. Had makkelijk nog 10x lomper gekund.
Zelf vind ik ook het meer ijdelheid van haar ipv exhibitionisme. Ze post vervolgens ook altijd reacties van volgers die haar helemaal in haar reet kruipen, echt ontzettend gênant.
Ze heeft ook gewoon inhoudelijk niks nieuws meer te melden ipv wat open deuren mbt islam gerelateerde zaken. Kan ze het ook gewoon bij houden.
Maar nee, ze wil prominenter in de media blijven en ze ziet nu haar inkomsten bij RTL opdrogen aangezien ze daar stoppen met al die duiders. Dus flink rellen op social media, fophef creëeren en daarna het beproefde recept om niet op de inhoud in te gaan maar het over 'witte mannen op leeftijd' te hebben (maar 'afgekeurde Turk' is natuurlijk wél ENORM racistisch).
En de fopheftrein dendert weer door.
Zou ook totaal niet verbaasd zijn als ze over al deze fophef met een boek komt om als aantrekkelijke jonge vrouw 'taboes' te doorbreken oid. Het is zo ontzettend doorzichtig, maar in Nederland staat dit recept al jaren garant voor een goede cashflow.
Ik zag dat toevallig ook en ze zei nog zoiets van, misschien ligt het aan mij hoor, dan moeten jullie het maar zeggen. Alleen niemand in die studio durft haar echt de waarheid te zeggen, dat die manier waarop ze zichzelf filmt en laat zien in bikini duidelijk een geval van aandachtstrekkerij is en onzekerheid waarbij gevist wordt naar complimentjes om zich beter te voelen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zag het ja. Wel weer typisch dat de RTL talkshow Lale haar jankverhaal laat doen.
Witte mannen dit dat, heb het afgezet. Ging echt nergens over.
Er waait geloof ik een conservatieve golf door Nederland die ik mogelijk gemist heb omdat ik er niet woon. Misschien is het de mosliminvloed. Een bikini, hoe durft ze!quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze gewoon haar vakantiebeeld deelt maar voor een spiegel jezelf filmen in bikini terwijl je poses aanneemt om je lichaam te laten zien is wat anders dan gewoon op het strand laten zien dat je aan het chillen bent zonder die focus puur op je lichaam. Dus dat men exhibitionisme noemt is niet zo vreemd.
Ze zitten om een eiland en vliegen gasten in. Echt scherp dat je inziet dat de gasten vrij voorspelbaar zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave Maasland, Bas Nijhuis en Valentijn Driessen woensdagavond te gast bij Vandaag Inside
verrassend weer
Als je niet snapt dat er verschil is in de manier waarop je jezelf aan het tentoonstellen bent in je bikini dan tja, lijkt alles conservatief als de taliban.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:10 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Er waait geloof ik een conservatieve golf door Nederland die ik mogelijk gemist heb omdat ik er niet woon. Misschien is het de mosliminvloed. Een bikini, hoe durft ze!
Johan heeft donkerblauw aan hoor. Wilfred ook zie ik.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:01 schreef casita het volgende:
Wie is er dood? Waarom Wilfred en Johan in het zwart.
Uit de afdeling: ik vind koffie niet lekker, maar iedereen drinkt het dus drink ik het ook.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Witte kip heeft geen smaak, bijzondere stelling.
Leguaan is verder best oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |