abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:19:27 #176
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220894759
Paar dagen niet gekeken, maar wat is dit kut zeg :').

Churandy redt het nog enigszins.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:20:05 #177
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220894763
Het is koud op Curaçao dus Rob doet een extra knoopje dicht.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220894824
Ze zijn allemaal wel erg gaan geloven in het typetje Valentijn Driessen.

Openen met een item over je eigen programma "Valentijn is wel heel cynisch he?!" is best tenenkrommend.
pi_220894857
Niet echt reclame voor het eiland, deze show. Wat een shithole!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:50:01 #180
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220895068
Churandy is altijd leuk, maar verder een flut uitzending. Maar ik moet toegeven dat het ook niet makkelijk is als je al tig jaar (bijna) dagelijks aan zo'n tafel zit te lullen. Er was een tijd dat bijna elke show leuk was, en nu zitten er zo nu en dan leukere afleveringen bij, of leuke momenten.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:52:45 #181
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220895079
Wel slecht dat je deze uitzending allemaal geluid tussendoor hoorden van kinderen die daar aan het spelen waren en mensen die hard zaten te lachen met elkaar.
pi_220895167
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:52 schreef GwaiLow het volgende:
Wel slecht dat je deze uitzending allemaal geluid tussendoor hoorden van kinderen die daar aan het spelen waren en mensen die hard zaten te lachen met elkaar.
Dat waren twee momenten van 2 seconden. Je zendt op een hotellocatie uit. Zeiken om het zeiken is ook een vak.
pi_220895535
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:52 schreef GwaiLow het volgende:
Wel slecht dat je deze uitzending allemaal geluid tussendoor hoorden van kinderen die daar aan het spelen waren en mensen die hard zaten te lachen met elkaar.
Dat is wat mij betreft zo'n beetje het enige dat niet storend is.

Het geeft het geheel af en toe een authentiek 'Dik Voormekaar Show' gevoel.
Ik doe het ff rustig aan.
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:24:55 #184
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220896046
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:57 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Dat is wat mij betreft zo'n beetje het enige dat niet storend is.

Het geeft het geheel af en toe een authentiek 'Dik Voormekaar Show' gevoel.
Hm ja dat is misschien waar. Ben het gewoon niet gewend, maar uiteindelijk misschien juist wel leuk.
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:26:17 #185
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220896060
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:54 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dat waren twee momenten van 2 seconden. Je zendt op een hotellocatie uit. Zeiken om het zeiken is ook een vak.
Nee, ik dacht echt dat ik het vrij vaak/veel hoorde deze uitzending. Maar bij nader inzien, zoals ik hierboven ook zei, misschien juist wel leuk op deze locatie inderdaad!
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:18:41 #187
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220896922
quote:
Zag het ja. Wel weer typisch dat de RTL talkshow Lale haar jankverhaal laat doen :').

Witte mannen dit dat :O , heb het afgezet. Ging echt nergens over.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220896957
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:18 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Zag het ja. Wel weer typisch dat de RTL talkshow Lale haar jankverhaal laat doen :').

Witte mannen dit dat :O , heb het afgezet. Ging echt nergens over.
Gijp en Derksen hebben regelmatig de grootste lol over Roemeense hoeren en Nederlandse bordelen, maar als ze een filmpje van een vrouw in een soort bikini zien, is dat ineens een exhibitioniste. Ga wat zinnigs doen.
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:42:14 #189
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220897109
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:25 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Gijp en Derksen hebben regelmatig de grootste lol over Roemeense hoeren en Nederlandse bordelen, maar als ze een filmpje van een vrouw in een soort bikini zien, is dat ineens een exhibitioniste. Ga wat zinnigs doen.
Ze moet zelf ook niet zo zeiken. Je post iets in bikini, daar komen reacties op. Kun je van alles van vinden, maar dat is de realiteit nou eenmaal. Vond Gijp ook helemaal niet echt iets raars zeggen. Had makkelijk nog 10x lomper gekund.

Zelf vind ik ook het meer ijdelheid van haar ipv exhibitionisme. Ze post vervolgens ook altijd reacties van volgers die haar helemaal in haar reet kruipen, echt ontzettend gênant.

Ze heeft ook gewoon inhoudelijk niks nieuws meer te melden ipv wat open deuren mbt islam gerelateerde zaken. Kan ze het ook gewoon bij houden.

Maar nee, ze wil prominenter in de media blijven en ze ziet nu haar inkomsten bij RTL opdrogen aangezien ze daar stoppen met al die duiders. Dus flink rellen op social media, fophef creëeren en daarna het beproefde recept om niet op de inhoud in te gaan maar het over 'witte mannen op leeftijd' te hebben (maar 'afgekeurde Turk' is natuurlijk wél ENORM racistisch).
En de fopheftrein dendert weer door :).

Zou ook totaal niet verbaasd zijn als ze over al deze fophef met een boek komt om als aantrekkelijke jonge vrouw 'taboes' te doorbreken oid. Het is zo ontzettend doorzichtig, maar in Nederland staat dit recept al jaren garant voor een goede cashflow.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220897369
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:42 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ze moet zelf ook niet zo zeiken. Je post iets in bikini, daar komen reacties op. Kun je van alles van vinden, maar dat is de realiteit nou eenmaal. Vond Gijp ook helemaal niet echt iets raars zeggen. Had makkelijk nog 10x lomper gekund.

Zelf vind ik ook het meer ijdelheid van haar ipv exhibitionisme. Ze post vervolgens ook altijd reacties van volgers die haar helemaal in haar reet kruipen, echt ontzettend gênant.

Ze heeft ook gewoon inhoudelijk niks nieuws meer te melden ipv wat open deuren mbt islam gerelateerde zaken. Kan ze het ook gewoon bij houden.

Maar nee, ze wil prominenter in de media blijven en ze ziet nu haar inkomsten bij RTL opdrogen aangezien ze daar stoppen met al die duiders. Dus flink rellen op social media, fophef creëeren en daarna het beproefde recept om niet op de inhoud in te gaan maar het over 'witte mannen op leeftijd' te hebben (maar 'afgekeurde Turk' is natuurlijk wél ENORM racistisch).
En de fopheftrein dendert weer door :).

Zou ook totaal niet verbaasd zijn als ze over al deze fophef met een boek komt om als aantrekkelijke jonge vrouw 'taboes' te doorbreken oid. Het is zo ontzettend doorzichtig, maar in Nederland staat dit recept al jaren garant voor een goede cashflow.
Ja, het is aandachttrekkerij en vast ook ijdelheid. Maar daar hangen sociale media van aan elkaar. "Kijk mij eens mijn tanden poetsen." "Kijk mij eens de hond uitlaten." "Kijk mij eens een dansje doen in Griekenland." Maar waar zouden Gijp en Derksen zijn zonder aandacht? Is Lale Gül daar zo anders in? Laat gaan.
pi_220897987
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:18 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Zag het ja. Wel weer typisch dat de RTL talkshow Lale haar jankverhaal laat doen :').

Witte mannen dit dat :O , heb het afgezet. Ging echt nergens over.
Ik zag dat toevallig ook en ze zei nog zoiets van, misschien ligt het aan mij hoor, dan moeten jullie het maar zeggen. Alleen niemand in die studio durft haar echt de waarheid te zeggen, dat die manier waarop ze zichzelf filmt en laat zien in bikini duidelijk een geval van aandachtstrekkerij is en onzekerheid waarbij gevist wordt naar complimentjes om zich beter te voelen.

Ze zegt dat ze gewoon haar vakantiebeeld deelt maar voor een spiegel jezelf filmen in bikini terwijl je poses aanneemt om je lichaam te laten zien is wat anders dan gewoon op het strand laten zien dat je aan het chillen bent zonder die focus puur op je lichaam. Dus dat men exhibitionisme noemt is niet zo vreemd.

Men doet ook alsof gewoon iedereen lelijke dingen tegen/over haar zegt, maar al die slet en hoer opmerkingen komen lijkt mij van mensen die toch al boos op haar zijn vanwege haar kritiek op de islam, van moslims dus.

Ze hoopte iig erg dat Johan het boek met haar nog wilde schrijven want ze had al 2500 woorden getypt zei ze :D
pi_220900754
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:54 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ze zegt dat ze gewoon haar vakantiebeeld deelt maar voor een spiegel jezelf filmen in bikini terwijl je poses aanneemt om je lichaam te laten zien is wat anders dan gewoon op het strand laten zien dat je aan het chillen bent zonder die focus puur op je lichaam. Dus dat men exhibitionisme noemt is niet zo vreemd.
Er waait geloof ik een conservatieve golf door Nederland die ik mogelijk gemist heb omdat ik er niet woon. Misschien is het de mosliminvloed. Een bikini, hoe durft ze!
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:28:48 #193
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220900936
Dave Maasland, Bas Nijhuis en Valentijn Driessen woensdagavond te gast bij Vandaag Inside

:') verrassend weer
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:40:11 #194
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220901616
Kick
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220901654
Terrorist Duyvendak. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:48:50 #196
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220901673
Politiek :|W
Laat die idioten met rust geen eer aan te behalen
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:54:06 #197
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220901713
Wat is dat geluid slecht zeg :r
pi_220901765
quote:
6s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave Maasland, Bas Nijhuis en Valentijn Driessen woensdagavond te gast bij Vandaag Inside

:') verrassend weer
Ze zitten om een eiland en vliegen gasten in. Echt scherp dat je inziet dat de gasten vrij voorspelbaar zijn.
pi_220901781
Wie is er dood? Waarom Wilfred en Johan in het zwart.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_220901796
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:10 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Er waait geloof ik een conservatieve golf door Nederland die ik mogelijk gemist heb omdat ik er niet woon. Misschien is het de mosliminvloed. Een bikini, hoe durft ze!
Als je niet snapt dat er verschil is in de manier waarop je jezelf aan het tentoonstellen bent in je bikini dan tja, lijkt alles conservatief als de taliban.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')