quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Nou nou nou dit is een warm bad hier.quote:
Ik heb helaas een stevige mening over armpje pompen en beentje strekkenquote:Op maandag 18 mei 2026 20:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nou nou nou dit is een warm bad hier.
Ah, dat wel, maar sportschool lijkt mij sowieso niets. Cardio kun je ook buiten doen.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb helaas een stevige mening over armpje pompen en beentje strekken
alleen op zondag een kerkmeisjequote:Op maandag 18 mei 2026 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
En die 2 (blauw jurkje en gozer) spreken nog wel eens af
Lees: FWB
Opnames in de winter op het strandquote:First Dates krijgt een nieuwe versie met beachclub op NPO Start
Het datingprogramma First Dates krijgt een nieuwe variant op NPO Start, heeft omroep BNNVARA dinsdag bekendgemaakt. In First Dates Beach Club maakt het vertrouwde restaurant plaats voor een strandtent. Het programma is vanaf 2027 te zien.
Volgens de omroep sluit het nieuwe concept aan bij de veranderende strategie van de NPO. BNNVARA meldde eerder al vanaf 2027 te stoppen met First Dates vanwege de aangekondigde bezuinigingen op de publieke omroep.
Een woordvoerder van BNNVARA laat weten dat de focus steeds meer verschuift van lineaire televisie naar online aanbod. "Dat brengt nieuwe kansen met zich mee voor programma's die passen binnen die strategie. First Dates Beach Club sluit daar goed op aan", zegt de woordvoerder.
Gastvrouw Denice en barman Jeremy keren terug voor het nieuwe programma. De opnames beginnen in het najaar. Geïnteresseerden kunnen zich nu al aanmelden.
https://www.nu.nl/media/6(...)ub-op-npo-start.html
Van tv naar streaming, dan is er ook geen reet maar aan om op X of Fok te reageren.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:53 schreef RipCity het volgende:
https://www.ed.nl/show/fi(...)eren-terug~a4b05886/
First dates beach club voortaanWat een onzin
Gewoon een flinke oversized trui aantrekkenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:41 schreef Regilio_ het volgende:
Waar kijken vrouwen het eerst naar Bert?
Juist, dat is de buik.
Dat heeft bij hem niet echt geholpen helaas.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:42 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Gewoon een flinke oversized trui aantrekken
Daar kan geen trui tegenop helaas voor hem.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:42 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Gewoon een flinke oversized trui aantrekken
Ben het wel volledig met haar eensquote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Nadia woont in een boerengat en kan dus alleen 1 rondje lopen
Elke dag een chocoladetaart van de Chinezen om de invoerrechten af te kopen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:48 schreef Dutch_view het volgende:
Bert is van de Temu pakketjes bij de Douane.
Is wel genoeg te doen met die aantallen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:48 schreef Dutch_view het volgende:
Bert is van de Temu pakketjes bij de Douane.
Op de fiets zie ik ook veel herhalend asfalt en de tennisbaan is ook altijd hetzelfde veld.quote:
Op de fiets is het wel wat makkelijker om wat rondjes te pakken waar je normaal gesproken niet komt.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op de fiets zie ik ook veel herhalend asfalt en de tennisbaan is ook altijd hetzelfde veld.![]()
Ze houdt gewoon niet van hardlopen.
Klopt wel denk ik, heb ik ook nlquote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op de fiets zie ik ook veel herhalend asfalt en de tennisbaan is ook altijd hetzelfde veld.![]()
Ze houdt gewoon niet van hardlopen.
Ze woont in een boerengat met letterlijk alles omringd door weiland. Daar wil je niet hardlopen. En ook niet wonen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de fiets is het wel wat makkelijker om wat rondjes te pakken waar je normaal gesproken niet komt.
Best een knap gezicht. Alleen haar wat korter en de bril eraf.quote:
De kappers waren dicht!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Best een knap gezicht. Alleen haar wat korter en de bril eraf.
Scherp.quote:
Ik las Oeroegquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
Boekje van Hella Haasse gekocht. @:coco
NSBer?quote:
quote:
Doet geen vlieg kwaadquote:
Ben nogal anti Oostblok dus wordt lastigquote:
Lurkerquote:
Bert heeft ook Pit!quote:
Ik vind het oprecht een goeie vrolijke ventquote:
Ik weet niet of ze hem nog zo leuk vind wanneer hij die te grote trui uittrektquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht een goeie vrolijke vent
Hopelijk zegt ze ja
Wel leuk stel samen ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht een goeie vrolijke vent
Hopelijk zegt ze ja
Ik ken wel meer relaties met een slanke en een chubby.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:08 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze hem nog zo leuk vind wanneer hij die te grote trui uittrekt
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken wel meer relaties met een slanke en een chubby.
Was jij dan de slanke of de chubby?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik ook. Leek een nee te komen.quote:
Dat is toch diep in de nacht?quote:
Raar hoofdquote:
Doet me denken aan:quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou haar echt niet normaal aan kunnen kijken. Beetje filler en lashes kan nog tot op zekere hoogte. Maar die wenkbrauwen...
En die wimpers dan ?! Ze heeft een stoffer en blik op der voorhoofd gelijmdquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou haar echt niet normaal aan kunnen kijken. Beetje filler en lashes kan nog tot op zekere hoogte. Maar die wenkbrauwen...
Ja iets minder mag idd wel, maar heb in principe niet iets tegen nepwimpers.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
En die wimpers dan ?! Ze heeft een stoffer en blik op der voorhoofd gelijmd
Afschuwelijk, echt weerzinwekkendquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:53 schreef MadMaster het volgende:
19 Jaar en nu al alles nep.
Lichaam en attitude…
Ja echt zonde vind ik dat, ben je pas 19 zie je er door al die ingrepen al uit als een of andere 40'er die jong wil lijken.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:53 schreef MadMaster het volgende:
19 Jaar en nu al alles nep.
Lichaam en attitude…
41 ja? Dat had ik gemist , ik dacht in de 50quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ben je 41 en accepteert je moeder je eigenlijk nog niet.
URKED
Ja. Ik wilde het bad niet afkoelen dus heb er niks over geschreven.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:48 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
41 ja? Dat had ik gemist , ik dacht in de 50
Dat is wel een beetje triest altijd.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ben je 41 en accepteert je moeder je eigenlijk nog niet.
URKED
Lijkt me oprecht pijnlijk en stom. Mag je niet zijn wie je bent. Als veertiger.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje triest altijd.
Ze is wel leuk, maar komt een beetje dommig over.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ik had vroeger zo'n soort borderliner klasgenote en die had precies dezelfde blik in de ogen als paardenmeisje.
Beetje maar.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze is wel leuk, maar komt een beetje dommig over.
Max ook trouwens.quote:
Met IT management houd ik nog een beetje hoop.quote:
Dacht trouwens even aan onze Max. De ober.quote:
Geeft zichzelf een 9 @Bugno3quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ziet zichzelf als een business powervrouw.
Volgens mij was ze serieus ja.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht ze maakte een grapje, maar ze is serieus? Over dat rode haar
Ze komt uit dordehrechtquote:
Wat doet dat met jou als je die mensen treftquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:08 schreef Dutch_view het volgende:
Ze toont zich een echte recruiter met haar wedervragen.
Was ze geen stewardess?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:08 schreef Dutch_view het volgende:
Ze toont zich een echte recruiter met haar wedervragen.
Die was gisterenquote:
Arme Felagundquote:
Prima matchquote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zat op terras, goed weekend allemaal!
Dit is je droomvrouw. Met krullen.quote:
Hij zei Robber alsof het een halve Rubber was. Ik zou me ook afvragen of het Robert, Robért of Robbert is. Maar het klonk vanuit haar idd ms een beetje betuttelend.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom corrigeert ze de uitspraak van zijn eigen naam? Alsof hij het zelf niet weet.
Dat is wel in en in triest inderdaadquote:Op maandag 25 mei 2026 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ben je 24 en vindt je vader het een punt dat je homo bent.
Triest.
Volgens mij was dat ook wel een flinke afknapper.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
Gokverslaving is wel echt zoiets doms, zou nooit een 2e date doen.
Heeft ze genoemdquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ze "sjaars" is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |