quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Nou nou nou dit is een warm bad hier.quote:
Ik heb helaas een stevige mening over armpje pompen en beentje strekkenquote:Op maandag 18 mei 2026 20:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nou nou nou dit is een warm bad hier.
Ah, dat wel, maar sportschool lijkt mij sowieso niets. Cardio kun je ook buiten doen.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb helaas een stevige mening over armpje pompen en beentje strekken
alleen op zondag een kerkmeisjequote:Op maandag 18 mei 2026 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
En die 2 (blauw jurkje en gozer) spreken nog wel eens af
Lees: FWB
Opnames in de winter op het strandquote:First Dates krijgt een nieuwe versie met beachclub op NPO Start
Het datingprogramma First Dates krijgt een nieuwe variant op NPO Start, heeft omroep BNNVARA dinsdag bekendgemaakt. In First Dates Beach Club maakt het vertrouwde restaurant plaats voor een strandtent. Het programma is vanaf 2027 te zien.
Volgens de omroep sluit het nieuwe concept aan bij de veranderende strategie van de NPO. BNNVARA meldde eerder al vanaf 2027 te stoppen met First Dates vanwege de aangekondigde bezuinigingen op de publieke omroep.
Een woordvoerder van BNNVARA laat weten dat de focus steeds meer verschuift van lineaire televisie naar online aanbod. "Dat brengt nieuwe kansen met zich mee voor programma's die passen binnen die strategie. First Dates Beach Club sluit daar goed op aan", zegt de woordvoerder.
Gastvrouw Denice en barman Jeremy keren terug voor het nieuwe programma. De opnames beginnen in het najaar. Geïnteresseerden kunnen zich nu al aanmelden.
https://www.nu.nl/media/6(...)ub-op-npo-start.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |