abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220819129
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  PR en moderator zondag 17 mei 2026 @ 03:12:31 #42
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220819130
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:09 schreef koffieleuk het volgende:
Uitslagen 1e halve finale bekend - alleen het totaal

https://www.eurovision.co(...)nna-2026-semi-final/

GEORGIE DEAD LAST MET MAAR 5 PUNTEN :o :'( :D
Fuck the EBU.
pi_220819131
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:12 schreef Moira het volgende:

[..]
GEORGIE DEAD LAST MET MAAR 5 PUNTEN :o :'( :D
Wel zielig ja

Je kunt de jury/televote splits ook zien, Zweden had het niet gered zonder jury
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  PR en moderator zondag 17 mei 2026 @ 03:14:04 #44
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220819132
Ik had trouwens helemaal niet door dat ze de jury hebben teruggebracht in de semi's?
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 17 mei 2026 @ 03:14:55 #45
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220819134
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:13 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Wel zielig ja

Je kunt de jury/televote splits ook zien, Zweden had het niet gered zonder jury
Oef inderdaad, België ook niet.

EN IK VREES HET TEGENOVERGESTELDE VOOR ARMENIE IN SEMI 2 :'(
Fuck the EBU.
pi_220819135
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:14 schreef Moira het volgende:
Ik had trouwens helemaal niet door dat ze de jury hebben teruggebracht in de semi's?
Ik dacht dat dat besef wel zou komen toen België doorging :D
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zondag 17 mei 2026 @ 03:19:36 #47
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220819143
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:14 schreef Moira het volgende:

[..]
Oef inderdaad, België ook niet.

EN IK VREES HET TEGENOVERGESTELDE VOOR ARMENIE IN SEMI 2 :'(
Voor Armenië was het halen van de finale sowieso al lastiger doordat ze gegarandeerd geen punten zouden krijgen van Azerbeidzjan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 17 mei 2026 @ 03:21:18 #48
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220819149
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:12 schreef koffieleuk het volgende:
[ afbeelding ]
San Marino nog wel erg veel punten eigenlijk. En Estland elfde wat niemand dacht.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 03:24:25 #49
284411 crew  heywoodu
pi_220819154
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 02:50 schreef koffieleuk het volgende:
Italië bijna 10x op rij in de top 10 _O-
[ x ]
Zeker voor een automatisch geplaatst land is dat wel serieus een uitstekende reeks _O_
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 03:26:41 #50
284411 crew  heywoodu
pi_220819157
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:14 schreef Moira het volgende:
Ik had trouwens helemaal niet door dat ze de jury hebben teruggebracht in de semi's?
Was dat eerst zonder? Dat is apart, je zou voor halve finales en de finale natuurlijk gewoon dezelfde manier om punten te scoren moeten hebben..
  PR en moderator zondag 17 mei 2026 @ 03:27:29 #51
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220819160
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:15 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Ik dacht dat dat besef wel zou komen toen België doorging :D
totaal niet bij stil gestaan _O-
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Was dat eerst zonder? Dat is apart, je zou voor halve finales en de finale natuurlijk gewoon dezelfde manier om punten te scoren moeten hebben..
niet altijd, het is een paar jaar geleden pas veranderd geloof ik? gauw weer teruggedraaid dus
Fuck the EBU.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 03:27:48 #52
284411 crew  heywoodu
pi_220819161
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:27 schreef Moira het volgende:

[..]
totaal niet bij stil gestaan _O-
[..]
niet altijd, het is een paar jaar geleden pas veranderd geloof ik? gauw weer teruggedraaid dus
Gelukkig dan maar :P
  zondag 17 mei 2026 @ 03:28:14 #53
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220819163
Afgelopen twee jaar was er in de halve finales inderdaad geen jury.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator zondag 17 mei 2026 @ 03:28:29 #54
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220819164
(If the EBU hasn't falled asleep) hebben ze er nu aan toegevoegd bij semi 2 _O- https://eurovisionworld.com/eurovision/2026/semi-final-2
Fuck the EBU.
  zondag 17 mei 2026 @ 03:29:46 #55
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220819168
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:28 schreef Moira het volgende:
(If the EBU hasn't falled asleep) hebben ze er nu aan toegevoegd bij semi 2 _O- https://eurovisionworld.com/eurovision/2026/semi-final-2
Die hadden ze een tijdje geleden bij alle drie toegevoegd :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 17 mei 2026 @ 03:31:03 #56
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220819170
Nu ook semi 2. Zwitserland elfde. Armenië niet eens in de buurt van de finale.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator zondag 17 mei 2026 @ 03:31:33 #57
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220819171
ARMENIE 14e BIJ HET PUBLIEK EN 11e BIJ DE JURY

Fuck the EBU.
  zondag 17 mei 2026 @ 03:32:44 #58
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220819172
Cyprus tiende. 14 punten voor op Zwitserland. Dus geen extreem klein gat. En beiden een normale verdeling tussen jury en televote dus geen pech voor Zwitserland.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 03:34:35 #59
284411 crew  heywoodu
pi_220819175
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:32 schreef Redefine het volgende:
Cyprus tiende. 14 punten voor op Zwitserland. Dus geen extreem klein gat. En beiden een normale verdeling tussen jury en televote dus geen pech voor Zwitserland.
Zwitserland's pech was vooral dat ze een beetje matig nummer in hebben gestuurd.
  PR en moderator zondag 17 mei 2026 @ 03:35:47 #60
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220819176
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:32 schreef Redefine het volgende:
Cyprus tiende. 14 punten voor op Zwitserland. Dus geen extreem klein gat. En beiden een normale verdeling tussen jury en televote dus geen pech voor Zwitserland.
Maar ook wel weer kut voor ze dat je 9e kunt worden bij de jury en 9e bij de televote en dan toch buiten de top 10 eindigen :o
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 17 mei 2026 @ 03:36:16 #61
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220819177
Dat Albanie het ook zo goed deed bij de televote jongeh _O- als die punten nou voor Armenie waren :'(
Fuck the EBU.
  zondag 17 mei 2026 @ 03:38:51 #62
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220819182
Overigens wel iets zeer opmerkelijks in die halve finale. Bulgarije daar slechts vijfde bij de jury. Achter Australië (137) Denemarken (124) en Noorwegen (109) en Tsjechië (108) met een vrij groot verschil ook nog. Daar maar net iets meer (94) dan Roemenië (87).

Dat is wel heel vreemd t.o.v. de finale.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 17 mei 2026 @ 03:39:25 #63
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220819184
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:36 schreef Moira het volgende:
Dat Albanie het ook zo goed deed bij de televote jongeh _O- als die punten nou voor Armenie waren :'(
Meer diaspora he.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 03:40:38 #64
284411 crew  heywoodu
pi_220819187
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:38 schreef Redefine het volgende:
Overigens wel iets zeer opmerkelijks in die halve finale. Bulgarije daar slechts vijfde bij de jury. Achter Australië (137) Denemarken (124) en Noorwegen (109) en Tsjechië (108) met een vrij groot verschil ook nog. Daar maar net iets meer (94) dan Roemenië (87).

Dat is wel heel vreemd t.o.v. de finale.
Bulgarije is wel een beetje een nummer waarvan veel mensen eerst wellicht denken "meh", maar wat dan bij de tweede keer toch lekker in het hoofd zit :P
  zondag 17 mei 2026 @ 03:42:42 #65
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220819193
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Bulgarije is wel een beetje een nummer waarvan veel mensen eerst wellicht denken "meh", maar wat dan bij de tweede keer toch lekker in het hoofd zit :P
Voor de kijkers thuis wellicht. Maar voor een jury is dat wel wat anders.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 17 mei 2026 @ 03:55:19 #66
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220819203
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:04 schreef Redefine het volgende:
Wenen blijft een mooie stad.
Moet bij Wenen altijd aan deze iconische film denken. Ook een van m'n favoriete Europese steden :D




Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zondag 17 mei 2026 @ 04:04:09 #67
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220819213
Tastbaar bewijs gevonden dat ik idd Delta-fan van het eerste uur ben :D :7




https://web.archive.org/w(...)ltagoodrem.hyves.nl/

[ Bericht 8% gewijzigd door Gretzl op 17-05-2026 04:17:41 ]
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zondag 17 mei 2026 @ 04:21:33 #68
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220819235
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 04:04 schreef Gretzl het volgende:
Tastbaar bewijs gevonden dat ik idd Delta-fan van het eerste uur ben :D :7
En ook van Hanna Pakarinen O+ en Vanilla Ninja (godinnen) O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+



http://web.archive.org/we(...)illa-ninja.hyves.nl/
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220819464
Niet gekeken. Israël weer veel televotes? Of bij de jury ook hoog?

Leuk dat Bulgarije voor het eerst wint.
  zondag 17 mei 2026 @ 06:50:08 #70
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220819468
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:48 schreef alpeko het volgende:
Niet gekeken. Israël weer veel televotes? Of bij de jury ook hoog?

Leuk dat Bulgarije voor het eerst wint.
televotes meer dan jury
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_220819483
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 03:12 schreef koffieleuk het volgende:
[ afbeelding ]
EBU heeft weer een paar dagen lopen zweten
pi_220819573
Kan je met 1 telefoonnummer echt 10x stemmen op 1 land?
Dat moet verboden worden! Er moet ontdubbeld worden per telefoonnummer op landen, dus als je 10x stemt op 1 land met jouw telefoon, dan krijgt dat land maar 1 stem.

Of beter: je kan maar slechts 1x stemmen per telefoonnummer, dat is tenminste eerlijk. Maar ja, ze willen natuurlijk veel geld verdienen per stem.
pi_220819637
Tevreden met Bulgarije als winnaar
Roemenie mijn favoriet derde
Australië ook hoog
En gelukkig geen Israël als winnaar
pi_220819651
Ik begrijp achteraf niet waarom Finland zo populair was. Zo bijzonder was het toch niet?
  zondag 17 mei 2026 @ 08:16:49 #75
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220819656
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:06 schreef yvonne het volgende:
Lekjer zomer hitje. En ik ben nog nooit in Bulgarije.

FOK! Meet bij @:dven
Tot in de vroege uurtjes GEFEEST *O*

Tickets naar Sofia kunnen geboekt worden :P

Finale gaat sowieso hier zijn
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_220819717
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:50 schreef Anonymousz het volgende:

[..]
televotes meer dan jury
Waarom wordt daar toch elk jaar zo veel op gestemd? En wie stemt daar toch op?
pi_220819764
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:16 schreef Dven het volgende:

[..]
Tot in de vroege uurtjes GEFEEST *O*

Tickets naar Sofia kunnen geboekt worden :P

Finale gaat sowieso hier zijn
Wizz mag wel wat capaciteit bijzetten.
pi_220819798
Toch echt zorgwekkend dat er in Europa nog zoveel figuren zijn die Israël steunen.
Die votes zijn natuurlijk alleen vanwege politiek, niet muziek.

Hebben al die mensen die op Israël geslapen de afgelopen jaren geen internet gehad ofzo?
pi_220819831
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:44 schreef bianconeri het volgende:
Toch echt zorgwekkend dat er in Europa nog zoveel figuren zijn die Israël steunen.
Die votes zijn natuurlijk alleen vanwege politiek, niet muziek.

Hebben al die mensen die op Israël geslapen de afgelopen jaren geen internet gehad ofzo?
Er zijn er ook die Rusland steunen. Of de mullahs in Iran. Of Hamas. Het zegt allemaal niet zoveel. De mensen die er zo geharnast in zitten zijn toch met geen zinnig argument te overtuigen.
  zondag 17 mei 2026 @ 08:50:53 #80
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220819836
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:15 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik begrijp achteraf niet waarom Finland zo populair was. Zo bijzonder was het toch niet?
Het heeft een kitcherig randje dat bij veel mensen lekker ligt.

Wel zijn de performers niet echt frisse jonge blaadjes meer, zeker zij niet. Misschien was dat voor de score uiteindelijk een nadeel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')