Die bleef hier, samen met Choke Me, ook als enige écht goed hangen na de eerste keer luisterenquote:Op zondag 17 mei 2026 01:05 schreef Moira het volgende:
Heel dit jaar nauwelijks een nummer van tevoren gehoord, behalve Bangaranga die ik gelijk al leuk vonden dan blijkt het gewoon het beste nummer van het jaar te zijn
Wel relatief een veel groter verschil toch bij Rybak vanwege de andere puntentelling?quote:
Een miljard.quote:Op zondag 17 mei 2026 01:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wat wint de winnaar aan geld hiervoor?
Okquote:Op zondag 17 mei 2026 01:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
De afgelopen jaren werd gewonnen door zeer sterke zangers...
Ja klopt. Nu krijg je meer punten.quote:Op zondag 17 mei 2026 01:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel relatief een veel groter verschil toch bij Rybak vanwege de andere puntentelling?
Famke Louisequote:Op zondag 17 mei 2026 01:05 schreef The_Playmaker het volgende:
Zo’n meid loopt hier in NL toch ook wel ergens rond? Gewoon volgend jaar sturen
Welkom in de Bangaranga busquote:Op zondag 17 mei 2026 01:05 schreef User98182 het volgende:
ik denk aan heel wat anders als ik denk aan Bangaranga
Nee zonder gekheid, volgend jaar Jet van der Steen naar het Songfestival sturen!!quote:Op zondag 17 mei 2026 01:05 schreef The_Playmaker het volgende:
Zo’n meid loopt hier in NL toch ook wel ergens rond? Gewoon volgend jaar sturen
StoichkovGODquote:Op zondag 17 mei 2026 01:06 schreef Gretzl het volgende:
Leuk voor de Bulgarijen dat ze ook eindelijk eens kunnen ervaren hoe het voelt om een EK of een WK te winnen![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
We gaan eerst weer terug naar het Nürburgringtopicquote:Op zondag 17 mei 2026 01:06 schreef Coco het volgende:
Op naar het volgende festijn:
Alvast een voorspelling wagen?:
WK / Voorspel de finale van het WK 2026.
Twee toch?quote:
Dat klopt, Bulgarije heeft het Eurovision Song Contest nog nooit gewonnen.quote:Op zondag 17 mei 2026 01:07 schreef Moira het volgende:
Is dit nou hun eerste winst na een paar keer bijna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |