Ik heb hem goed gegoktquote:
het is ook een slecht nummerquote:Op zondag 17 mei 2026 01:03 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
Ik snap hier werkelijk helemaal niets van, ongelooflijk nietszeggend nummer dat bovendien ontzettend slecht gezongen is. Lijkt me ook niet dat de gemiddelde Eurovisie-stemmer onder de indruk is van die borstpartij. Verder is er niet veel aan. Mja, wie ben ik?
Lekker wegkijken, dit is pure kwaliteitquote:Op zondag 17 mei 2026 01:03 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
Ik snap hier werkelijk helemaal niets van, ongelooflijk nietszeggend nummer dat bovendien ontzettend slecht gezongen is. Lijkt me ook niet dat de gemiddelde Eurovisie-stemmer onder de indruk is van die borstpartij. Verder is er niet veel aan. Mja, wie ben ik?
Zo werkt dat met winnaars.quote:Op zondag 17 mei 2026 01:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu ze heeft gewonnen vind ik haar eigenlijk een stuk hotter
Het is een enorme oorwurm en een aansprekende act voor veel kijkers.quote:Op zondag 17 mei 2026 01:03 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
Ik snap hier werkelijk helemaal niets van, ongelooflijk nietszeggend nummer dat bovendien ontzettend slecht gezongen is. Lijkt me ook niet dat de gemiddelde Eurovisie-stemmer onder de indruk is van die borstpartij. Verder is er niet veel aan. Mja, wie ben ik?
quote:Op zondag 17 mei 2026 01:03 schreef Makamba_ het volgende:
Nou iedereen is hier heel blij mee dus gefeliciteerd.
Wat een klote nummer.
De afgelopen jaren werd gewonnen door zeer sterke zangers...quote:Op zondag 17 mei 2026 01:04 schreef User98182 het volgende:
[..]
het is ook een slecht nummer
de enige winnaar die wel echt kon zingen was die zweeds marokkaanse dame jaren geleden
Maar het is geen Israel, dus kan er een feestje gevierd gaan wordenquote:Op zondag 17 mei 2026 01:03 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
Ik snap hier werkelijk helemaal niets van, ongelooflijk nietszeggend nummer dat bovendien ontzettend slecht gezongen is. Lijkt me ook niet dat de gemiddelde Eurovisie-stemmer onder de indruk is van die borstpartij. Verder is er niet veel aan. Mja, wie ben ik?
Davinaquote:Op zondag 17 mei 2026 01:05 schreef The_Playmaker het volgende:
Zo’n meid loopt hier in NL toch ook wel ergens rond? Gewoon volgend jaar sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |