abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220818445
Wtf :D hoe bizar, die hebben ook het hele druk van de topfavoriet-gezeik kunnen skippen de afgelopen tijd en dan zo dik winnen _O_
pi_220818446
Gezien de algehele kwaliteit van de acts dit jaar is het niet gek dat dit eruit springt.
Dit had het een paar edities terug totaal niet gehaald.
pi_220818447
Waarom niet op het podium?

Beetje afraffelend afsluiten
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zondag 17 mei 2026 @ 01:03:52 #29
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220818448
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:02 schreef 3rr0r het volgende:
UK 1

point
Ik heb hem goed gegokt
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220818450
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:03 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
Ik snap hier werkelijk helemaal niets van, ongelooflijk nietszeggend nummer dat bovendien ontzettend slecht gezongen is. Lijkt me ook niet dat de gemiddelde Eurovisie-stemmer onder de indruk is van die borstpartij. Verder is er niet veel aan. Mja, wie ben ik?
het is ook een slecht nummer

de enige winnaar die wel echt kon zingen was die zweeds marokkaanse dame jaren geleden
  zondag 17 mei 2026 @ 01:04:05 #31
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220818451
UK 1 punt, LOL
hoe uitgekotst kan je worden
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 01:04:05 #32
284411 crew  heywoodu
pi_220818452
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:03 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
Ik snap hier werkelijk helemaal niets van, ongelooflijk nietszeggend nummer dat bovendien ontzettend slecht gezongen is. Lijkt me ook niet dat de gemiddelde Eurovisie-stemmer onder de indruk is van die borstpartij. Verder is er niet veel aan. Mja, wie ben ik?
Lekker wegkijken, dit is pure kwaliteit :7
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 01:04:06 #33
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220818453
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu ze heeft gewonnen vind ik haar eigenlijk een stuk hotter
Zo werkt dat met winnaars.
What can change the nature of a man?
  zondag 17 mei 2026 @ 01:04:17 #34
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220818455
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:03 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
Ik snap hier werkelijk helemaal niets van, ongelooflijk nietszeggend nummer dat bovendien ontzettend slecht gezongen is. Lijkt me ook niet dat de gemiddelde Eurovisie-stemmer onder de indruk is van die borstpartij. Verder is er niet veel aan. Mja, wie ben ik?
Het is een enorme oorwurm en een aansprekende act voor veel kijkers.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 01:04:18 #35
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220818456
Bangaranga-zomer. Prima hoor.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zondag 17 mei 2026 @ 01:04:45 #36
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220818458
Dit is echt een goed liedje :Y
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 01:04:46 #37
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220818459
Met speciale dank aan Skrillex
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220818460
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:03 schreef Makamba_ het volgende:
Nou iedereen is hier heel blij mee dus gefeliciteerd.

Wat een klote nummer.
pi_220818461
Het is een leuke act, niks meer niks minder.
  zondag 17 mei 2026 @ 01:04:54 #40
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220818462
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:04 schreef User98182 het volgende:

[..]
het is ook een slecht nummer

de enige winnaar die wel echt kon zingen was die zweeds marokkaanse dame jaren geleden
De afgelopen jaren werd gewonnen door zeer sterke zangers...
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220818464
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 01:05:06 #42
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220818465
Heerlijk man, wat een klepper
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  PR en moderator zondag 17 mei 2026 @ 01:05:09 #43
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220818466
Heel dit jaar nauwelijks een nummer van tevoren gehoord, behalve Bangaranga die ik gelijk al leuk vond O+ en dan blijkt het gewoon het beste nummer van het jaar te zijn _O_
Fuck the EBU.
pi_220818467
Zo’n meid loopt hier in NL toch ook wel ergens rond? Gewoon volgend jaar sturen
  zondag 17 mei 2026 @ 01:05:18 #45
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220818468
Ze ziet er wel lekker uit. :@
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_220818469
Ik snap hier ook niets van. Gelukkig is Roemenië door de thuisstemmers nog in de top 3 terechtgekomen. *O*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 01:05:27 #47
284411 crew  heywoodu
pi_220818470
Dit is ook wel een fantastisch nummer voor het eremomentje, een lekker feestnummer om mee af te sluiten _O_
  zondag 17 mei 2026 @ 01:05:28 #48
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_220818471
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:02 schreef 3rr0r het volgende:
UK 1

point
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_220818473
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:03 schreef Wegkijken-Is-Fijn het volgende:
Ik snap hier werkelijk helemaal niets van, ongelooflijk nietszeggend nummer dat bovendien ontzettend slecht gezongen is. Lijkt me ook niet dat de gemiddelde Eurovisie-stemmer onder de indruk is van die borstpartij. Verder is er niet veel aan. Mja, wie ben ik?
Maar het is geen Israel, dus kan er een feestje gevierd gaan worden *O*

(het meelezen in dit draadje moet ik vaker doen)
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 17 mei 2026 @ 01:05:36 #50
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220818474
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:05 schreef The_Playmaker het volgende:
Zo’n meid loopt hier in NL toch ook wel ergens rond? Gewoon volgend jaar sturen
Davina :D
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')