totaal niet bij stil gestaanquote:Op zondag 17 mei 2026 03:15 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat besef wel zou komen toen België doorging
niet altijd, het is een paar jaar geleden pas veranderd geloof ik? gauw weer teruggedraaid dusquote:Op zondag 17 mei 2026 03:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat eerst zonder? Dat is apart, je zou voor halve finales en de finale natuurlijk gewoon dezelfde manier om punten te scoren moeten hebben..
Gelukkig dan maarquote:Op zondag 17 mei 2026 03:27 schreef Moira het volgende:
[..]
totaal niet bij stil gestaan
[..]
niet altijd, het is een paar jaar geleden pas veranderd geloof ik? gauw weer teruggedraaid dus
Die hadden ze een tijdje geleden bij alle drie toegevoegdquote:Op zondag 17 mei 2026 03:28 schreef Moira het volgende:
(If the EBU hasn't falled asleep) hebben ze er nu aan toegevoegd bij semi 2https://eurovisionworld.com/eurovision/2026/semi-final-2
Zwitserland's pech was vooral dat ze een beetje matig nummer in hebben gestuurd.quote:Op zondag 17 mei 2026 03:32 schreef Redefine het volgende:
Cyprus tiende. 14 punten voor op Zwitserland. Dus geen extreem klein gat. En beiden een normale verdeling tussen jury en televote dus geen pech voor Zwitserland.
Maar ook wel weer kut voor ze dat je 9e kunt worden bij de jury en 9e bij de televote en dan toch buiten de top 10 eindigenquote:Op zondag 17 mei 2026 03:32 schreef Redefine het volgende:
Cyprus tiende. 14 punten voor op Zwitserland. Dus geen extreem klein gat. En beiden een normale verdeling tussen jury en televote dus geen pech voor Zwitserland.
Meer diaspora he.quote:Op zondag 17 mei 2026 03:36 schreef Moira het volgende:
Dat Albanie het ook zo goed deed bij de televote jongehals die punten nou voor Armenie waren
Bulgarije is wel een beetje een nummer waarvan veel mensen eerst wellicht denken "meh", maar wat dan bij de tweede keer toch lekker in het hoofd zitquote:Op zondag 17 mei 2026 03:38 schreef Redefine het volgende:
Overigens wel iets zeer opmerkelijks in die halve finale. Bulgarije daar slechts vijfde bij de jury. Achter Australië (137) Denemarken (124) en Noorwegen (109) en Tsjechië (108) met een vrij groot verschil ook nog. Daar maar net iets meer (94) dan Roemenië (87).
Dat is wel heel vreemd t.o.v. de finale.
Voor de kijkers thuis wellicht. Maar voor een jury is dat wel wat anders.quote:Op zondag 17 mei 2026 03:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bulgarije is wel een beetje een nummer waarvan veel mensen eerst wellicht denken "meh", maar wat dan bij de tweede keer toch lekker in het hoofd zit
Moet bij Wenen altijd aan deze iconische film denken. Ook een van m'n favoriete Europese stedenquote:
En ook van Hanna Pakarinenquote:Op zondag 17 mei 2026 04:04 schreef Gretzl het volgende:
Tastbaar bewijs gevonden dat ik idd Delta-fan van het eerste uur ben![]()
![]()
televotes meer dan juryquote:Op zondag 17 mei 2026 06:48 schreef alpeko het volgende:
Niet gekeken. Israël weer veel televotes? Of bij de jury ook hoog?
Leuk dat Bulgarije voor het eerst wint.
Tot in de vroege uurtjes GEFEESTquote:Op zondag 17 mei 2026 01:06 schreef yvonne het volgende:
Lekjer zomer hitje. En ik ben nog nooit in Bulgarije.
FOK! Meet bij @:dven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |