Mogen we van AVRO TROS wel naar dat WK?quote:Op zondag 17 mei 2026 01:06 schreef Coco het volgende:
Op naar het volgende festijn:
Alvast een voorspelling wagen?:
WK / Voorspel de finale van het WK 2026.
quote:Op zondag 17 mei 2026 01:07 schreef Cirilico het volgende:
Ik lach alle Israël-stemmers hier uit.Haha. Wederom mislukt. Losers.
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt ChevyAIquote:Op zondag 17 mei 2026 01:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat klopt, Bulgarije heeft het Eurovision Song Contest nog nooit gewonnen.
Hun beste resultaat was een 2e plaats in 2017 met Kristian Kostov en het nummer Beautiful Mess. Dat jaar verloor Bulgarije nipt van Salvador Sobral uit Portugal.
Bulgarije deed voor het eerst mee in 2005 en heeft zich meerdere keren teruggetrokken, meestal vanwege financiële redenen. Hun recentste deelname was in 2022.
![]()
![]()
Oh ja kan ookquote:
Die dewi van idols lijkt er wel op. ook beetje goedkoopquote:Op zondag 17 mei 2026 01:05 schreef The_Playmaker het volgende:
Zo’n meid loopt hier in NL toch ook wel ergens rond? Gewoon volgend jaar sturen
Verstappenring heet het tegenwoordigquote:Op zondag 17 mei 2026 01:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We gaan eerst weer terug naar het Nürburgringtopic
Ze lijkt heel erg op Bibi van Waylonquote:Op zondag 17 mei 2026 01:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die dewi van idols lijkt er wel op. ook beetje goedkoop
quote:Op zondag 17 mei 2026 01:07 schreef Keyos het volgende:
Terechte winnaar! Ook lekker dat de 2de plaats niets won. Optyfen gauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Tweede. Lekker voor je. Duidelijke stem dat heel Europa weer achter israel staat. Behalve wegkijkend woke linksquote:Op zondag 17 mei 2026 01:07 schreef Cirilico het volgende:
![]()
![]()
Arne al ontslagen?quote:Op zondag 17 mei 2026 01:09 schreef superniger het volgende:
We kunnen meteen door naar Match of the Day OP de BBC.
Voor haar staat een mooi bronzen beeldje klaarquote:Op zondag 17 mei 2026 01:09 schreef Anonymousz het volgende:
Alexandra Capitanescu mooi derde geëindigd
Jaaaaaaaaquote:Op zondag 17 mei 2026 01:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We gaan eerst weer terug naar het Nürburgringtopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |