Ze hebben per ongeluk de uitslag genomen van de testronde.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:20 schreef koffieleuk het volgende:
Host is AI en jury uitslag is met zo'n random functie klaargezet
Een van de Baltische staten, net zoals Litouwen en Estland!quote:
zwart, valsquote:
We gaan het zienquote:Op zondag 17 mei 2026 00:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee joh, Delta gaat nog een ongekende comeback mqken
Zijn Griekenland en Cyprus al geweest? Zat even op de fietsquote:Op zondag 17 mei 2026 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Albanië met 12 voor Italië, dat verwacht je toch niet.
Niet bij de televotersquote:Op zondag 17 mei 2026 00:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee joh, Delta gaat nog een ongekende comeback mqken
Het Songfestival vond ik het leukst toen elke score nog 1-voor-1 werd voorgelezen. Toen was het pas nachtwerkquote:
Zielig 0quote:
vooral bij mensen die professioneel zouden zijn...quote:
Hoet gaat het met Max?quote:Op zondag 17 mei 2026 00:21 schreef heywoodu het volgende:
Er zijn zo toch 35 * 58 = 2030 punten te verdelen bij het tweede deel (nu ook, maar minder relevant)? Of (35 + 1) * 58 = 2088 ivm 'rest van de wereld' als 36e 'land'?
Die moeten wel een punt of 50 marge hebben als ze willen winnen.quote:
Allemaal simps.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:21 schreef Spablauw214 het volgende:
Qua televoting denk ik toch dat Bulgarije beter ligt dan Finland en Australië
Misschien zagen ze hem niet.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:22 schreef Moira het volgende:
Was zilveren Litouwen ook vals in de juryshow gister ofzo?
Idd. Vorig jaar waren het er nog 38.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja dus televoting heeft dus 36 "landen"
Edit: gaat mij even over totaal te verdelen punten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler alert!Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Jaquote:Op zondag 17 mei 2026 00:22 schreef Moira het volgende:
Was zilveren Litouwen ook vals in de juryshow gister ofzo?
Dat was epicquote:Op zondag 17 mei 2026 00:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het Songfestival vond ik het leukst toen elke score nog 1-voor-1 werd voorgelezen. Toen was het pas nachtwerk
Delta fans worden nog niet zenuwachtigquote:Op zondag 17 mei 2026 00:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met bookmakers is dat haast onmogelijk
Enige goede was het beeld op het scherm achter de spokesperson.quote:
Duurde het toen daadwerkelijk tot 2 uur 's nachts? Dat lijkt me toch sterkquote:Op zondag 17 mei 2026 00:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het Songfestival vond ik het leukst toen elke score nog 1-voor-1 werd voorgelezen. Toen was het pas nachtwerk
Wel een mooi land.quote:
quote:
Ja, nu gaat het punten uitdelen imo veeeel te snel. Is gewoon jammerquote:
Minder landen maar met 1 voor 1 kwam je toch laat uit.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Duurde het toen daadwerkelijk tot 2 uur 's nachts? Dat lijkt me toch sterk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |