Nee 35 jury landen. Dan worden de publieksstemmen op 1 hoop gegooid en krijgt iedere 25 deelnemende landen hun punten.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:00 schreef Evenstar het volgende:
Zijn er zo 35 landen en works, dus 36x verdeling?
Ja dus televoting heeft dus 36 "landen"quote:Op zondag 17 mei 2026 00:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee 35. Die ROW komt gewoon bij het totaal van de televoting.
Nachtwedstrijden genotquote:Op zondag 17 mei 2026 00:00 schreef OmniRocket het volgende:
Dit wordt weer een latertje... kunnen we vast oefenen voor het WK!
Dat wel jaquote:Op zondag 17 mei 2026 00:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Was toch leuker als we een Ultravox cover hadden gekregen imo
Ja. Al hebben die nog weleens wat diaspora voting.quote:
Dacht ook even “holy shit het zal toch niet”, maar nee. Vraag me ook af of het theoretisch nog zou kunnen met z’n hersenaandoening.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:01 schreef The_Playmaker het volgende:
Eerst zo’n filmpje met Billy en dan krijgen we dit. Wat een anti-climax.
Maar we gaan daarvoor dus niet 36 landen af,....quote:Op zondag 17 mei 2026 00:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja dus televoting heeft dus 36 "landen"
Edit: gaat mij even over totaal te verdelen punten
Verrassende winnaar hebben we al jaren niet meer gehadquote:Op zondag 17 mei 2026 00:03 schreef raptorix het volgende:
Wat je wel vaak ziet is dat topfavorieten minder stemmen krijgen omdat mensen denken: Die redden het wel, een verassende winnaar zit er ook dit jaar in
Een echte baasquote:Op zondag 17 mei 2026 00:04 schreef TanteMathilde het volgende:
Ze moeten Cezar It's my life ook een keer terughalen.
Inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2026 00:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja dus televoting heeft dus 36 "landen"
Edit: gaat mij even over totaal te verdelen punten
Nee, die komen in één keer erbij na de punten van de juryquote:Op zondag 17 mei 2026 00:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar we gaan daarvoor dus niet 36 landen af,....
Met bookmakers is dat haast onmogelijkquote:Op zondag 17 mei 2026 00:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verrassende winnaar hebben we al jaren niet meer gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |