SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Nee, ik zie het nog niet...quote:
Volgens mij is het echt nauwelijks een hit geweest.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik lees dat dit de single vóór All The She Wants was, maar bij ons pas daarna een hit.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:56 schreef livelink het volgende:
Breaking away van ???? (mag ik alle klinkers kopen?)
Daar verkijk je je behoorlijk op. Het is zelfs zo bizar dat dit hun grootste hit in de Top 40 was: nummer 2. Hoger dan All That She Wants (#4) en The Sign (#3) kwamen: https://www.top40.nl/top40-artiesten/ace-of-basequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt nauwelijks een hit geweest.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar verkijk je je behoorlijk op. Het is zelfs zo bizar dat dit hun grootste hit in de Top 40 was: nummer 2. Hoger dan All That She Wants (#4) en The Sign (#3) kwamen.
quote:Op zondag 17 mei 2026 00:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Ook namens de konijnen!
quote:Op zondag 17 mei 2026 00:04 schreef brother52 het volgende:
Dacht weer verder te kunnen bij het laatste huis in het rijtje maar krijg net een melding op de buurtapp dat er een of andere mafkees met een verfkwast rondloopt in de buurt...
Ik blijf maar binnen...
Precies. Dan kijken of ik wat heggen kan snoeien.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat zou ik maar doen.
Volgende week maar weer eens voorzichtig kijken dan.
Zo zie je maar weer dat R49 ook buurten bij elkaar brengtquote:Op zondag 17 mei 2026 00:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Precies. Dan kijken of ik wat heggen kan snoeien.
quote:Op zondag 17 mei 2026 08:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat R49 ook buurten bij elkaar brengt
quote:Op maandag 18 mei 2026 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Berichtje voor de buren van @:brother52 neem gerust contact op, als jullie nog wat klusjes gedaan moeten krijgen.
quote:Op maandag 18 mei 2026 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Berichtje voor de buren van @:brother52 neem gerust contact op, als jullie nog wat klusjes gedaan moeten krijgen.
Je dacht 'Ik ga ergens, maakt niet uit waar, op dit forum deze post plaatsen!'…?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:48 schreef Hiddendoe het volgende:
We waren hippies. We geloofden echt dat wij de ultieme regel hadden voor een beter leven.
We leefden in de 20ste eeuw. Is het dan zo gek dat we zo naief waren?
Zullen we het nu gaan hebben over de naieveteit van de wereldbevolking?
Beneveld posten, dan zie je het niet meer zo scherpquote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je dacht 'Ik ga ergens, maakt niet uit waar, op dit forum deze post plaatsen!'…?
Maar dan ben ik er nietquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:43 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan nu alvast aankondigen dat er zaterdag een héél leuk DDMomentje in m'n uitzending zit.
Woeiquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
OeiDan zal ik je wel even een DM sturen nu
quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:41 schreef DJ11 het volgende:
Dat je een mailtje stuurt aan het Centraal Archief met betrekking tot een melding en dan bijna een niet nader te noemen Radio49-DJ als onderwerp opvoert...
Ik had het nog nét op tijd in de gaten...
quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:41 schreef DJ11 het volgende:
Dat je een mailtje stuurt aan het Centraal Archief met betrekking tot een melding en dan bijna een niet nader te noemen Radio49-DJ als onderwerp opvoert...
Ik had het nog nét op tijd in de gaten...
Welkom zorro.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:15 schreef Symphonic het volgende:
Narada Michael Walden Gimme gimme gimme
Ook vandaag al in de zon gezeten?quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
De zomer is begonnen hoor, ik heb weer een gezellig kleurtje op m’n teennagels gesmeerd
Nee, hard in de tuin gewerkt. Morgen hele dag met boek op de tuinbank. Maar toen Symph op vakantie was was het ook mooi weer en heb ik best veel op de tuinbank kunnen liggenquote:
Het is er morgen ook zeker weer voor.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, hard in de tuin gewerkt. Morgen hele dag met boek op de tuinbank. Maar toen Symph op vakantie was was het ook mooi weer en heb ik best veel op de tuinbank kunnen liggen
Vreselijk, waar we naartoe gaan wordt het 27 graden. Echt niks voor mij en zeker niet zo opeensquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is er morgen ook zeker weer voor.
En zaterdag wordt het meteen al te warm.
Er zijn al mensen die zeggen dat het zondag hier 30 graden kan worden.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vreselijk, waar we naartoe gaan wordt het 27 graden. Echt niks voor mij en zeker niet zo opeens
We zouden eigenlijk vandaag een paar dagen op vakantie gaan, maar hebben het afgezegd vanwege de verwachte hitte. Midden in de zomer vind ik het met die temperaturen al niet aangenaam, maar zo die omslag is echt te veel. Gisteren liep ik nog in een trui en jas, eergisteren hadden we het koud en moest er een dekentje bij op de bankquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Er zijn al mensen die zeggen dat het zondag hier 30 graden kan worden.
Begrijpelijk dan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk vandaag een paar dagen op vakantie gaan, maar hebben het afgezegd vanwege de verwachte hitte. Midden in de zomer vind ik het met die temperaturen al niet aangenaam, maar zo die omslag is echt te veel. Gisteren liep ik nog in een trui en jas, eergisteren hadden we het koud en moest er een dekentje bij op de bank
Hun geluid is heel erg herkenbaar.quote:
Trevor Hornquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hun geluid is heel erg herkenbaar.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg de neiging om met dingen te gaan gooien
quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als je nou wat vaasjes neemt, kun je binnenkort wat nieuwe gaan uitzoeken.
Ik heb ontdekt dat schilderen heel rustgevend kan zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg de neiging om met dingen te gaan gooien
quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat schilderen heel rustgevend kan zijn.
Voor sommige mensenquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je inmiddels hele blije burenquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zou je denken maar niet iedereen wordt blij van een combinatie van Piet Mondriaan voor de kozijnen en Jackson Pollock voor de grotere oppervlaktes.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij heb je inmiddels hele blije buren
Je buren zijn wel kieskeurig hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zou je denken maar niet iedereen wordt blij van een combinatie van Piet Mondriaan voor de kozijnen en Jackson Pollock voor de grotere oppervlaktes.
En dat levert dan een Schreeuw op?quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zou je denken maar niet iedereen wordt blij van een combinatie van Piet Mondriaan voor de kozijnen en Jackson Pollock voor de grotere oppervlaktes.
Ja, denk je eens wat voor de buurt te doen, willen ze nog inspraak ook.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Je buren zijn wel kieskeurig hoor.
Ze mogen blij zijn dat er iemand komt schilderen.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En dat levert dan een Schreeuw op?
Heb jij ook ooit zo'n kapsel gehad, Symph?quote:
Net niet…..quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij ook ooit zo'n kapsel gehad, Symph?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:12 schreef Symphonic het volgende:
Als het klinkt als Prince ….
Raspberfy baret
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:23 schreef brother52 het volgende:
Roberto Jacketti & the fat bikes - I save the day
Welkom Bos.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Roberto Jacketti and the scooters I save the day
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:23 schreef brother52 het volgende:
Dat zou tegenwoordig beter passen ja.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:23 schreef brother52 het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga ff de kapsalon openen voor 1 klant. Tot zo
Is Symph die ene klant??quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga ff de kapsalon openen voor 1 klant. Tot zo
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat het het huis bij de zee van Genesis
Bij Symph ben je (net als bij mij) zo uitgeknipt.quote:
Welkom livelink.quote:
Zou er überhaupt een schaar aan te pas komen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij Symph ben je (net als bij mij) zo uitgeknipt.
Ja, ik moet eigenlijk binnenkort even een afspraak in plannen. Het is hier nog niet zomerproof..quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij Symph ben je (net als bij mij) zo uitgeknipt.
Ja, ik werd opgehouden door de avondvierdaagse...quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom livelink.
Toch nog gelukt om het laatste stukje mee te krijgen.
Ik probeer al weken een afspraak te maken maar mijn kapper blijft het maar uitstellen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik moet eigenlijk binnenkort even een afspraak in plannen. Het is hier nog niet zomerproof..![]()
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zou er überhaupt een schaar aan te pas komen?
Oh.... was je zelf ook aan de wandel?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik werd opgehouden door de avondvierdaagse...
Ja, maar het ging weer niet best. De avondvierdaagse was een welkome afleiding. Al die blije kinderen. Dinsdag kwamen ze langs ons huis, dik 45 minuten een stoet van vrolijke kinderen in de regen toen. Vandaag met lekker weer.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh.... was je zelf ook aan de wandel?
Ik dacht al dat je de 4 daagse mee aan het lopen was.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het ging weer niet best. De avondvierdaagse was een welkome afleiding. Al die blije kinderen. Dinsdag kwamen ze langs ons huis, dik 45 minuten een stoet van vrolijke kinderen in de regen toen. Vandaag met lekker weer.
Het is meer dat ik allemaal pijntjes heb. Rechtervoet doet pijn en dan ga ik raar lopen waardoor mijn linkerbeen en rug ook pijn gaan doen. Ik moet denk ik eens langs de ha voor die rechtervoet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je de 4 daagse mee aan het lopen was.
Maar je moet gewoon het gevoel weer krijgen.
Ik denk dat je dat nog steeds kan, maar het is ook alweer best lang geleden dat je (zowat) dagelijks een heel eind liep.
Niet uitstellen dan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is meer dat ik allemaal pijntjes heb. Rechtervoet doet pijn en dan ga ik raar lopen waardoor mijn linkerbeen en rug ook pijn gaan doen. Ik moet denk ik eens langs de ha voor die rechtervoet.
Het hoesje is geïnspireerd door de foto uit back to the future.quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het hoesje is geïnspireerd door de foto uit back to the future.
Geen idee maar zo lijkt het wel.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:57 schreef brother52 het volgende:
Crowded house - Don't dream it's over.
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zou er überhaupt een schaar aan te pas komen?
Tijdstip vooraf-track: net voor 18:56 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - May Be Hot
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Pet Shop Boys - Fugitive (Richard X extended mix)
Terroristen die andermans leven nemen zou logischer zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:02 schreef DJ11 het volgende:
Gisteren was het Pet Shop Boys-album Fundamental alweer 20 jaar oud; de tijd vliegt. De uitzending begint met een track die op de bonus-cd Fundamentalism stond. Controversieel qua onderwerp: het gaat over terroristen die hun leven geven...Pet Shop Boys - Fugitive (Richard X extended mix)
Tom Odol?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:05 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond een reguliere uitzending: 5 nieuwe nummers in première, 3 in de herhaling (hoewel eentje in een iets andere versie). Verder natuurlijk van alles wat, van de 60s tot nu.
En een DDMomentje, zonder DDM (maar die heeft dat al gehoord). En we eindigen met een erectie... ik kan er ook niks aan doen
Terroristen die hun eigen leven nemen zonder daarbij anderen wat aan te doen lijkt me beter.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Terroristen die andermans leven nemen zou logischer zijn.
Dat is het doel, maar ze offeren zichzelf ook vaak genoeg op....quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Terroristen die andermans leven nemen zou logischer zijn.
quote:
Lime - Babe, We're Gonna Love Tonight (radio edit)
Heeft Rico Verhoeven deze aangevraagd?quote:
Daar kan ik geen mededelingen over doenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heeft Rico Verhoeven deze aangevraagd?
2120 - Parisian Girls
Ach, dat is wel zuur dat dat via penalties is. Altijd zo'n nare manier om te verliezen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Ondertussen is Willem II gepromoveerd ten koste van Volendam na penalties...
Calby - Suitcase
Ja, het zonnige is hier wel weg. Maar ik vind dit zo mooiquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Livelink stuurt de uitzending een andere kant opmet dit verzoekje:
Massive Attack - Angel
Bijzonder is het zeker. Ik moest even zoeken naar iets dat er een beetje bij past, maar ik meen iets gevonden te hebben. Een nummer uit mijn Top 250 Allertijden, nota bene... - komt eraanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het zonnige is hier wel weg. Maar ik vind dit zo mooi
Er is een nummer van Radiohead dat hier ook iets van weg heeft.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bijzonder is het zeker. Ik moest even zoeken naar iets dat er een beetje bij past, maar ik meen iets gevonden te hebben. Een nummer uit mijn Top 250 Allertijden, nota bene... - komt eraan
Skunk Anansie - Secretly
Ook mooi!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Al veeeeeel te lang niet gedraaid en tevens al herhaaldelijk doorgeschoven. Nu valt -ie mooi op z'n plaats:Skunk Anansie - Secretly
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:39 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is er deze week een nummer verschenen dat 11:49 heet.Ik heb de verleiding weerstaan om het te draaien. Het is een rapnummer. Binnen z'n genre helemaal niet zo verkeerd, trouwens.
Lola Young - From Down Here
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:47 schreef livelink het volgende:
Kan wel zijn dat Shrek daar een rol in speelt
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Heb jij een zwak voor Shrek?
Ik heb die films nog nooit gezien.
The Lazy Eyes - How Does It Feel To Be In Love?
Ik heb Shrek 2 in de bioscoop gezien en ik weet nu nog hoe vrolijk ik daar van werd. Alle andere Shreks heb ik op dvd of op tv gezien, maar dat haalt het niet bij de bioscoopbeleving. Ook omdat ik nog nooit van Shrek had gehoord toen ik naar die film ging. Dus ik ging zonder enige verwachtingen en was zo blij verrast.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Heb jij een zwak voor Shrek?
Ik heb die films nog nooit gezien.
AIR - How Does It Make You Feel?
DDM is er niet, maar het DDMomentje gaat gewoon door, natuurlijk. Ik ben zo vrij om de recensie van DDM te delen:quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:43 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan nu alvast aankondigen dat er zaterdag een héél leuk DDMomentje in m'n uitzending zit.
Wat zou het zijn?quote:Zowaar een remix die ik kan waarderen. Lekker dansbaar, nog steeds heel erg herkenbaar New Order
Een remix van een New Order nummer, gok ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Hierna:
[..]
DDM is er niet, maar het DDMomentje gaat gewoon door, natuurlijk. Ik ben zo vrij om de recensie van DDM te delen:
[..]
Wat zou het zijn?
We zitten wel op 1 lijn wat dat betreft.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Een remix van een New Order nummer, gok ik.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Een remix van een New Order nummer, gok ik.
New Order - Spooky (Sub Sub 12-inch remix)
Het grappige is dat de uitgesproken tekst juist enorm gevoelig, warm en menselijk is. Dat contrast heb ik altijd wel gaaf gevonden. Eigenlijk nog steedsquote:
Charlie Jeer - My Madonna (extended version)
Jamiroquai - Canned Heat (Dimitri From Paris remix edit)
Mousse T. vs. Hot'N'Juicy - Horny ('98 radio edit)
The O.T. Quartet - Hold That Sucker Down (DJ11 edit)
Toch wel aardig dat die luisteraar vond dat je de DJ11 edit een keer gehoord moest hebben. Doet me vermoeden wie die luisteraar wasquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Momenteel zendt Radio Veronica het Basispakket uit. Een lijst met nummers (op volgorde van beginletter) die je een keer gehoord moet hebben. Een luisteraar was zo aardig en verstandig om deze erin te stemmen bij de H:The O.T. Quartet - Hold That Sucker Down (DJ11 edit)
Je bent wel lekker scherp en gevat vandaagquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch wel aardig dat die luisteraar vond dat je de DJ11 edit een keer gehoord moest hebben. Doet me vermoeden wie die luisteraar was
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch wel aardig dat die luisteraar vond dat je de DJ11 edit een keer gehoord moest hebben. Doet me vermoeden wie die luisteraar was
Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy
Dan hoor ik liever gregoriaans gezang. Hoef ik niet zo hard te trappen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:31 schreef Shii het volgende:
Lekker nummmer tijdens het sporten ook. Vooral tijdens een spinningles.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan hoor ik liever gregoriaans gezang. Hoef ik niet zo hard te trappen.
Zou terecht zijn, maar het antwoord is 'nooit'quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Over lijstjes gesproken: wanneer komt deze eens in de Top 2000?Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Disclaimer: dit nummer stond al klaar en is niet ineens toegevoegd vanwege luisteraars die wel érg bijdehand doen
Dusty Springfield - Spooky
Hmmmm... zit wel wat in...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan hoor ik liever gregoriaans gezang. Hoef ik niet zo hard te trappen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Gewoon draaien zonder toelichting, dan valt het niemand op dat deze achter New Order had gemoeten...![]()
Dusty Springfield - Spooky
Dit klinkt wel prima.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Een Duits-Franse samenwerking:Giant Rooks feat. Solann - The Waves
Klopt. Had een Same Title, Different Song moeten zijn...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Je bent zelf niet zo bijdehand vanavond
Ik zou de heuvels even laten voor wat ze zijn.quote:
Sondre Lerche - Little Kids
De 1920's?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:46 schreef DJ11 het volgende:
ERA - Ameno (remix)
Hierna nog drie nummers, waarvan twee uit de jaren 20
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Duidelijk een vraag van iemand die Golden Oldies verzorgtNee, de 2020's natuurlijk
Zongen ze al over erecties in 1920?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:46 schreef DJ11 het volgende:
ERA - Ameno (remix)
Hierna nog drie nummers, waarvan twee uit de jaren 20
Je moest eens weten waar ze in de vorige eeuw over zongen.quote:
Nou, dat klopt inderdaad. Er is zo'n YouTuber die daar leuke filmpjes over maakt. Dan zingt ze vrolijk mee om dan gaandeweg de tekst te begrijpen..quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar ze in de vorige eeuw over zongen.
Ah, deze vond ik altijd wel erg lekker. Was een beetje uit mijn geheugen geduikeld samen met de algehele val van Duncan Laurence.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Met extra bonuspunten voor zingen over 11:11Duncan Laurence - Electric Life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |