Welkom zorro.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:15 schreef Symphonic het volgende:
Narada Michael Walden Gimme gimme gimme
Ook vandaag al in de zon gezeten?quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
De zomer is begonnen hoor, ik heb weer een gezellig kleurtje op m’n teennagels gesmeerd
Nee, hard in de tuin gewerkt. Morgen hele dag met boek op de tuinbank. Maar toen Symph op vakantie was was het ook mooi weer en heb ik best veel op de tuinbank kunnen liggenquote:
Het is er morgen ook zeker weer voor.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, hard in de tuin gewerkt. Morgen hele dag met boek op de tuinbank. Maar toen Symph op vakantie was was het ook mooi weer en heb ik best veel op de tuinbank kunnen liggen
Vreselijk, waar we naartoe gaan wordt het 27 graden. Echt niks voor mij en zeker niet zo opeensquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is er morgen ook zeker weer voor.
En zaterdag wordt het meteen al te warm.
Er zijn al mensen die zeggen dat het zondag hier 30 graden kan worden.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vreselijk, waar we naartoe gaan wordt het 27 graden. Echt niks voor mij en zeker niet zo opeens
We zouden eigenlijk vandaag een paar dagen op vakantie gaan, maar hebben het afgezegd vanwege de verwachte hitte. Midden in de zomer vind ik het met die temperaturen al niet aangenaam, maar zo die omslag is echt te veel. Gisteren liep ik nog in een trui en jas, eergisteren hadden we het koud en moest er een dekentje bij op de bankquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Er zijn al mensen die zeggen dat het zondag hier 30 graden kan worden.
Begrijpelijk dan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk vandaag een paar dagen op vakantie gaan, maar hebben het afgezegd vanwege de verwachte hitte. Midden in de zomer vind ik het met die temperaturen al niet aangenaam, maar zo die omslag is echt te veel. Gisteren liep ik nog in een trui en jas, eergisteren hadden we het koud en moest er een dekentje bij op de bank
Hun geluid is heel erg herkenbaar.quote:
Trevor Hornquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hun geluid is heel erg herkenbaar.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg de neiging om met dingen te gaan gooien
quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als je nou wat vaasjes neemt, kun je binnenkort wat nieuwe gaan uitzoeken.
Ik heb ontdekt dat schilderen heel rustgevend kan zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg de neiging om met dingen te gaan gooien
quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat schilderen heel rustgevend kan zijn.
Voor sommige mensenquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat schilderen heel rustgevend kan zijn.
Volgens mij heb je inmiddels hele blije burenquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat schilderen heel rustgevend kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |