Zou je denken maar niet iedereen wordt blij van een combinatie van Piet Mondriaan voor de kozijnen en Jackson Pollock voor de grotere oppervlaktes.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij heb je inmiddels hele blije buren
Je buren zijn wel kieskeurig hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zou je denken maar niet iedereen wordt blij van een combinatie van Piet Mondriaan voor de kozijnen en Jackson Pollock voor de grotere oppervlaktes.
En dat levert dan een Schreeuw op?quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zou je denken maar niet iedereen wordt blij van een combinatie van Piet Mondriaan voor de kozijnen en Jackson Pollock voor de grotere oppervlaktes.
Ja, denk je eens wat voor de buurt te doen, willen ze nog inspraak ook.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Je buren zijn wel kieskeurig hoor.
Ze mogen blij zijn dat er iemand komt schilderen.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En dat levert dan een Schreeuw op?
Heb jij ook ooit zo'n kapsel gehad, Symph?quote:
Net niet…..quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij ook ooit zo'n kapsel gehad, Symph?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:12 schreef Symphonic het volgende:
Als het klinkt als Prince ….
Raspberfy baret
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:23 schreef brother52 het volgende:
Roberto Jacketti & the fat bikes - I save the day
Welkom Bos.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Roberto Jacketti and the scooters I save the day
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:23 schreef brother52 het volgende:
Dat zou tegenwoordig beter passen ja.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:23 schreef brother52 het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga ff de kapsalon openen voor 1 klant. Tot zo
Is Symph die ene klant??quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga ff de kapsalon openen voor 1 klant. Tot zo
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat het het huis bij de zee van Genesis
Bij Symph ben je (net als bij mij) zo uitgeknipt.quote:
Welkom livelink.quote:
Zou er überhaupt een schaar aan te pas komen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij Symph ben je (net als bij mij) zo uitgeknipt.
Ja, ik moet eigenlijk binnenkort even een afspraak in plannen. Het is hier nog niet zomerproof..quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij Symph ben je (net als bij mij) zo uitgeknipt.
Ja, ik werd opgehouden door de avondvierdaagse...quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom livelink.
Toch nog gelukt om het laatste stukje mee te krijgen.
Ik probeer al weken een afspraak te maken maar mijn kapper blijft het maar uitstellen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik moet eigenlijk binnenkort even een afspraak in plannen. Het is hier nog niet zomerproof..![]()
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zou er überhaupt een schaar aan te pas komen?
Oh.... was je zelf ook aan de wandel?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik werd opgehouden door de avondvierdaagse...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |