quote:Op zondag 17 mei 2026 00:04 schreef brother52 het volgende:
Dacht weer verder te kunnen bij het laatste huis in het rijtje maar krijg net een melding op de buurtapp dat er een of andere mafkees met een verfkwast rondloopt in de buurt...
Ik blijf maar binnen...
Precies. Dan kijken of ik wat heggen kan snoeien.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat zou ik maar doen.
Volgende week maar weer eens voorzichtig kijken dan.
Zo zie je maar weer dat R49 ook buurten bij elkaar brengtquote:Op zondag 17 mei 2026 00:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Precies. Dan kijken of ik wat heggen kan snoeien.
quote:Op zondag 17 mei 2026 08:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat R49 ook buurten bij elkaar brengt
quote:Op maandag 18 mei 2026 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Berichtje voor de buren van @:brother52 neem gerust contact op, als jullie nog wat klusjes gedaan moeten krijgen.
quote:Op maandag 18 mei 2026 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Berichtje voor de buren van @:brother52 neem gerust contact op, als jullie nog wat klusjes gedaan moeten krijgen.
Je dacht 'Ik ga ergens, maakt niet uit waar, op dit forum deze post plaatsen!'…?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:48 schreef Hiddendoe het volgende:
We waren hippies. We geloofden echt dat wij de ultieme regel hadden voor een beter leven.
We leefden in de 20ste eeuw. Is het dan zo gek dat we zo naief waren?
Zullen we het nu gaan hebben over de naieveteit van de wereldbevolking?
Beneveld posten, dan zie je het niet meer zo scherpquote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je dacht 'Ik ga ergens, maakt niet uit waar, op dit forum deze post plaatsen!'…?
Maar dan ben ik er nietquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:43 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan nu alvast aankondigen dat er zaterdag een héél leuk DDMomentje in m'n uitzending zit.
Woeiquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
OeiDan zal ik je wel even een DM sturen nu
quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:41 schreef DJ11 het volgende:
Dat je een mailtje stuurt aan het Centraal Archief met betrekking tot een melding en dan bijna een niet nader te noemen Radio49-DJ als onderwerp opvoert...
Ik had het nog nét op tijd in de gaten...
quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:41 schreef DJ11 het volgende:
Dat je een mailtje stuurt aan het Centraal Archief met betrekking tot een melding en dan bijna een niet nader te noemen Radio49-DJ als onderwerp opvoert...
Ik had het nog nét op tijd in de gaten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |