Mousse T. vs. Hot'N'Juicy - Horny ('98 radio edit)
The O.T. Quartet - Hold That Sucker Down (DJ11 edit)
Toch wel aardig dat die luisteraar vond dat je de DJ11 edit een keer gehoord moest hebben. Doet me vermoeden wie die luisteraar wasquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Momenteel zendt Radio Veronica het Basispakket uit. Een lijst met nummers (op volgorde van beginletter) die je een keer gehoord moet hebben. Een luisteraar was zo aardig en verstandig om deze erin te stemmen bij de H:The O.T. Quartet - Hold That Sucker Down (DJ11 edit)
Je bent wel lekker scherp en gevat vandaagquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch wel aardig dat die luisteraar vond dat je de DJ11 edit een keer gehoord moest hebben. Doet me vermoeden wie die luisteraar was
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch wel aardig dat die luisteraar vond dat je de DJ11 edit een keer gehoord moest hebben. Doet me vermoeden wie die luisteraar was
Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy
Dan hoor ik liever gregoriaans gezang. Hoef ik niet zo hard te trappen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:31 schreef Shii het volgende:
Lekker nummmer tijdens het sporten ook. Vooral tijdens een spinningles.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan hoor ik liever gregoriaans gezang. Hoef ik niet zo hard te trappen.
Zou terecht zijn, maar het antwoord is 'nooit'quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Over lijstjes gesproken: wanneer komt deze eens in de Top 2000?Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Disclaimer: dit nummer stond al klaar en is niet ineens toegevoegd vanwege luisteraars die wel érg bijdehand doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |