abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 juni 2026 @ 10:09:40 #101
483584 incel
they/them
pi_221017436
Zal ik spaceX kopen
  vrijdag 12 juni 2026 @ 10:16:13 #102
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221017543
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:09 schreef incel het volgende:
Zal ik spaceX kopen
ben je al te laat denk ik
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221017951
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:09 schreef incel het volgende:
Zal ik spaceX kopen
Neen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 12:15:52 #104
545 dop
:copyright: dop
pi_221018141
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:09 schreef incel het volgende:
Zal ik spaceX kopen
Waarom zou je dat willen?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  vrijdag 12 juni 2026 @ 12:16:24 #105
483584 incel
they/them
pi_221018146
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 12:15 schreef dop het volgende:

[..]
Waarom zou je dat willen?
Omdat iedereen die koopt maar is idd misschien al te laat of een meme stock of zo ik krijg fomo of iets
  vrijdag 12 juni 2026 @ 12:19:48 #106
545 dop
:copyright: dop
pi_221018172
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 12:16 schreef incel het volgende:

[..]
Omdat iedereen die koopt maar is idd misschien al te laat of een meme stock of zo ik krijg fomo of iets
Je gaat niets missen, als je toch graag wil gokken en een beetje spanning wil, elke grote stad in dit land heeft een casino, kun je elke dag weer naartoe.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  vrijdag 12 juni 2026 @ 14:15:24 #107
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_221018838
Denk dat ze bij mijn voormalige werkgever een feestje vieren; daar zitten ze al een jaar of 5 a 6 in SpaceX, dus die zullen een dikke carry kunnen verdelen.
The more debt, the better
pi_221020012
Is de handel in SpaceX nog niet gestart ?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_221020300
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 16:50 schreef Black-Death het volgende:
Is de handel in SpaceX nog niet gestart ?
Duurt altijd wat langer bij een IPO, zal over een uurtje ofzo wel starten.

Wel grappig dat het toch weer fors overschreven is, na een week lang berichtgeving dat de prijs veel te hoog is _O- Never bet against Elon
  vrijdag 12 juni 2026 @ 17:28:47 #110
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221020310
Het verhandelen begint binnenkort. Schijnt te openen rond 160 dollar.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221020548
quote:
2s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:10 schreef Z het volgende:
Je leest wel veel kritische stukken over de beursgang van SpaceX. Maar alsnog zal het (op korte termijn) vast een succes worden.
quote:
SpaceX wint 11 procent bij beursopening
De handel met de aandelen van technologiebedrijf SpaceX is begonnen op de beurs in New York. Het aandeel opende op 150 dollar.

Dat is 11 procent hoger dan de vooraf aangekondigde introductieprijs van 135 dollar per aandeel.

Het is een duidelijk signaal: veel investeerders willen mede-eigenaar worden van SpaceX. De belangstelling voor de beursgang was zo groot dat de vraag het aantal beschikbare aandelen drie keer overtrof, zeggen bronnen van zakenkrant de Financial Times.
https://nos.nl/artikel/26(...)ening-musk-biljonair
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 12 juni 2026 @ 18:05:12 #112
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221020566
Daar gaan we.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 12 juni 2026 @ 19:00:31 #113
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221020855
174 nu. Bijna 30% erbij. Bizar :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221020869
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 17:28 schreef Perrin het volgende:
Het verhandelen begint binnenkort. Schijnt te openen rond 160 dollar.

[ afbeelding ]
Craps is vet. Snap niet dat HC dat niet aanbiedt.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221020871
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 19:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
174 nu. Bijna 30% erbij. Bizar :P
Kamperen Amerikanen?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221021509
Toch bijzonder dat je 5% aandelen uit kan geven en dan op papier ben je die 5% x 20 waard. Waarom dan niet 1%, dan was ie nog meer waard geweest!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 juni 2026 @ 23:06:25 #117
862 Arcee
Look closer
pi_221024123
AEX gesloten op een nieuwe all time high van 1081,18. w/
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 juni 2026 @ 23:07:08 #118
862 Arcee
Look closer
pi_221024128
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 19:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
174 nu. Bijna 30% erbij. Bizar :P
Gesloten op $160,95 +19,22%
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_221043521
Ben benieuwd naar de ontwikkeling van het SpaceX aandeel deze week.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_221043769
Zal wel maandje goed gaan
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 15 juni 2026 @ 19:44:07 #121
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221053636
Inmiddels alweer bijna +15% vandaag. Zal wel even doorgaan.

Pyschologisch voelt het aandeel 'goedkoop' in deze range. Ookal staat dat helemaal los van wat het bedrijf waard is.

Ik hoor er zoveel mensen over. Ook mensen die normaal niks met aandelen doen. Dat is voor mij al een signaal dat er veel te veel geld in gepompt wordt maargoed, ik besef me ook dat dit best nog een tijdje omhoog kan gaan.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221057747
SpaceX gesloten op $192.50 +19,6%

  dinsdag 16 juni 2026 @ 15:54:38 #123
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221061508
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 00:17 schreef Sjemmert het volgende:
SpaceX gesloten op $192.50 +19,6%

[ afbeelding ]
Bijna 220 nu _O-

Meer waard dan Amazon nu.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221061674
Tja, hype en kleine float. Wanneer is de lock-up periode afgelopen?
pi_221061713
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Bijna 220 nu _O-

Meer waard dan Amazon nu.
Gaat naar de maan mars
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:41:30 #126
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221061734
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:26 schreef tjoptjop het volgende:
Tja, hype en kleine float. Wanneer is de lock-up periode afgelopen?
Gaat oven een lange periode las ik. Niet 1 dag maar verschillende momenten in een aantal maanden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:43:09 #127
483584 incel
they/them
pi_221061736
Wtf iemand van jullie zei tegen mij dat ik te laat was met SPCX kopen en vergat er bij te zeggen dat het geen financieel advies was en nu heb ik een hoop geld misgelopen
pi_221061780
Leuk, een meme stock. Ergens viel dat ook wel te verwachten natuurlijk.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:54:08 #129
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221061800
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:50 schreef Joppiez het volgende:
Leuk, een meme stock. Ergens viel dat ook wel te verwachten natuurlijk.
Lijkt er wel op dat er maar 1 elon meme stock kan zijn. SpaceX 10% en Tesla staat zelfs in de min nu.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221062767
Ik heb de laatste weken bij Degiro vaak dat de koersen en dagwinst/verlies niet wordt geupdate. Hebben anderen dat ook? Het is zowel in de app als op de site. Ik heb alleen ETFs bij Tradegate, ligt dat aan een koppeling tussen Degiro en Tradegate?
  dinsdag 16 juni 2026 @ 19:32:26 #131
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221062797
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 19:30 schreef oudeinlogiskwijt het volgende:
Ik heb de laatste weken bij Degiro vaak dat de koersen en dagwinst/verlies niet wordt geupdate. Hebben anderen dat ook? Het is zowel in de app als op de site. Ik heb alleen ETFs bij Tradegate, ligt dat aan een koppeling tussen Degiro en Tradegate?
De app is wel vreselijk traag de laatste pakweg 2 weken.
  woensdag 17 juni 2026 @ 16:59:52 #132
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_221071012
Ik zat wat te klooien met AI en daar kwam Linde uit als low risk proxy om in de spacerace te investeren. Die schijnen een paar miljoen omzet aan gas te verdienen bij elke launch van SpaceX. Maar lijkt duur aandeel en voorlopig is de omzet daaruit als % van het totaal miniem. Ik zou zelf nooit investeren in spacex maar wil toch een hedge als Musk de nieuwe Weyland - Yutani wordt.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_221071614
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:43 schreef incel het volgende:
Wtf iemand van jullie zei tegen mij dat ik te laat was met SPCX kopen en vergat er bij te zeggen dat het geen financieel advies was en nu heb ik een hoop geld misgelopen
Gewoon alsnog kopen. De beste dag om SPCX te kopen was gisteren, de een-na-beste dag om SPCX te kopen is vandaag. Dit aandeel gaat nog vele malen over de kop, het bedrijf is minstens 30 triljard waard.

Later kijk je terug op vandaag als de dag dat je financieel onafhankelijk bent geworden. Dit alles is WEL financieel advies. Zet hem op!
pi_221071743
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:46 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Gewoon alsnog kopen. De beste dag om SPCX te kopen was gisteren, de een-na-beste dag om SPCX te kopen is vandaag. Dit aandeel gaat nog vele malen over de kop, het bedrijf is minstens 30 triljard waard.

Later kijk je terug op vandaag als de dag dat je financieel onafhankelijk bent geworden. Dit alles is WEL financieel advies. Zet hem op!
Ik mag het hopen, moet nog een lockup door tot december.
quote:
Dear Mirror Token Investor,



The SpaceX Nasdaq debut on Friday, June 12, 2026 was historic. The company raised roughly $75 billion at a valuation of $1.75 trillion. The highly oversubscribed SpaceX IPO priced at $135 per share and subsequently traded higher.



Your participation in the rSPAX Mirror Token* offering issued in November 2025 provided you with exposure to SpaceX at $55 per share.**



With the SpaceX IPO serving as a qualified liquidity event for rSPAX Mirror Tokens, we want to explain what happens next.



Based on the terms of rSPAX, the redemption event is scheduled to take place 180 days after the IPO in early December 2026. The redemption price will be established by the closing price of common SpaceX shares on that date, which may differ from the IPO price.



Additional details on the redemption process will be provided in the coming months.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221076024
quote:
AUSTIN, Texas, June 17, 2026 /PRNewswire/ -- EigenQ Inc. ("EigenQ" or the "Company"), a quantum technology company, and Silicon Valley Acquisition Corp. (NASDAQ: SVAQ) ("SVAQ"), a publicly traded blank check company, announced today that they have entered into a definitive Business Combination Agreement ("Business Combination Agreement") that is expected to result in EigenQ becoming a publicly traded company.

Transaction values EigenQ at a pro forma enterprise value of approximately $3 billion

In augustus ingestapt tegen een pre-money valuation van $ 300 miljoen, dus x10 is erg lekker in een halfjaar. Nu nog alles closen.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:31:44 #136
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221083594
"Okay ChatGPT, make me a $10 billion Ponzi scheme. Don’t make any mistakes."

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221092612
Lang geleden dat het zo’n rustige dag was op de Amerikaanse beurs :7
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_221095418
Ik heb al een week problemen met Degiro app op Android. Meerdere hier last van?
De enige echte.
pi_221095421
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 08:52 schreef Rnie het volgende:
Ik heb al een week problemen met Degiro app op Android. Meerdere hier last van?
gisteren wel, nu werkt het wel weer kennelijk
pi_221126314
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:46 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Gewoon alsnog kopen. De beste dag om SPCX te kopen was gisteren, de een-na-beste dag om SPCX te kopen is vandaag. Dit aandeel gaat nog vele malen over de kop, het bedrijf is minstens 30 triljard waard.

Later kijk je terug op vandaag als de dag dat je financieel onafhankelijk bent geworden. Dit alles is WEL financieel advies. Zet hem op!
quote:
SpaceX keldert: bedrijf van Elon Musk boekt astronomisch dagverlies van 400 miljard dollar
Na dagen van historische winsten heeft SpaceX, het bedrijf van Elon Musk, nu ook een astronomisch verlies te pakken. Beleggers deden hun aandeel maandag op Wall Street massaal van de hand. SpaceX verloor op één dag 400 miljard aan beurswaarde.

Dat is bijna het grootste verlies aan dagwaarde van een bedrijf ooit. Alleen chipbedrijf Nvidia kreeg ooit een grotere klap te verwerken, becijfert de Financial Times.

De koers van SpaceX, het AI- en ruimtevaartbedrijf van Elon Musk, daalde maandag op de Amerikaanse beurs met 16,4 procent. Een aandeel kost nu 154,60 dollar; dat is 31,5 procent minder dan het hoogtepunt kort na de beursgang op 12 juni.
https://www.ad.nl/economi(...)ard-dollar~a6a3df04/
_O- :B _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:10:03 #141
545 dop
:copyright: dop
pi_221127110
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:43 schreef incel het volgende:
Wtf iemand van jullie zei tegen mij dat ik te laat was met SPCX kopen en vergat er bij te zeggen dat het geen financieel advies was en nu heb ik een hoop geld misgelopen
Vandaag weer dikke nieuwe koopkans ouwe investeerder.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_221127598
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[..]
_O- :B _O-
Kan mij niet hard en snel genoeg onderuit gaan zodat het zo klein als mogelijk onderdeel wordt van de indexfondsen die ik in portefeuille heb.
pi_221127777
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:09 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Kan mij niet hard en snel genoeg onderuit gaan zodat het zo klein als mogelijk onderdeel wordt van de indexfondsen die ik in portefeuille heb.
Het zal nog veel verder moeten dalen voordat het uit de S&P 500 verdwenen is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_221127933
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het zal nog veel verder moeten dalen voordat het uit de S&P 500 verdwenen is.
Vooralsnog is het ruim 3x zo veel waard als ASML, luchtkastelen!
pi_221128045
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 10:02 schreef WinningMood het volgende:
De doorsneebelegger wordt de verliezer bij Facebook

De waarde van Facebook wordt opgeblazen tot 50 miljard dollar. Alleen de aanbiedende bank Goldman Sachs strijkt de winst op.

William D. Cohan
Medewerker van het Amerikaanse tijdschrift Fortune. Voormalig speurjournalist. Werkte zeventien jaar op Wall Street en was directeur bij de bank JPMorgan Chase. Schrijver van House of Cards: a tale of hubris and wretched excess on Wall Street (2009) en The last tycoons: the secret history of Lazard Frères & Co.

Kan zakenbank Goldman Sachs, de winst zoekende raket van de financiële wereld, werkelijk geld verdienen aan een belegging van 450 miljoen dollar in Facebook, tegen een duizelingwekkende koers, die de sociale netwerksite een impliciete waarde toekent van 50 miljard dollar?

Op het eerste gezicht lijkt het antwoord nee te zijn. In mei 2009 werd het bedrijf immers nog gewaardeerd op 10 miljard dollar. In augustus vorig jaar was Facebook 27 miljard dollar waard. Nu dus 50 miljard dollar, voor een bedrijf met een omzet van naar verluidt 2 miljard dollar en een verwaarloosbare winst. Als General Electric, met een omzet in 2010 van ongeveer 150 miljard dollar, met eenzelfde verveelvoudiging zou worden verhandeld, zou het een waarde van 3,75 biljoen dollar vertegenwoordigen, in plaats van de 200 miljard dollar die het bedrijf werkelijk waard is.

Facebook wordt nu verondersteld meer waard te zijn dan mediaconcern Time Warner, chemiereus DuPont en Morgan Stanley Goldmans grootste concurrent. Vorige week zouden de aandelen van Facebook op een particuliere beurs nog zijn verhandeld op een niveau van 42,4 miljard dollar. Dankzij Goldmans stempel van goedkeuring is de waarde van Facebook binnen een mum van tijd met 20 procent gestegen. Kan Goldman werkelijk verwachten nog meer water uit deze steen te kunnen persen?

Jammer genoeg wel.

Om te begrijpen waarom dat zo is, moeten we proberen door te dringen tot de kern van de vele problemen met de manier waarop het Wall Street-kartel zaken doet, ondanks de beloofde hervormingen. Door Goldmans belegging in Facebook kunnen we goed zien hoe Wall Street financiële zeepbellen creëert en opblaast.

Deze aanval van hysterie draait niet alleen om Facebook, maar ook om andere internetbedrijven, zoals Twitter, de spelletjessite Zynga, de gezamenlijke inkoopsite Groupon en de sociale netwerksite LinkedIn. De waardering van deze bedrijven is de afgelopen twee jaar de pan uitgerezen, waardoor sommigen bang zijn dat Wall Street louter door de Amerikaanse belastingbetaler is gered om ons te kunnen trakteren op een nieuwe versie van de internetzeepbel van 1999.

Ondanks de hoge kosten van zijn belegging ziet Goldman in Facebook een goudmijn, die de zakenbank grote kansen biedt. Om te beginnen zijn de kapitaalkosten van Goldman bijna nul. Als bankholding kan Goldman tegen een verwaarloosbare rente geld lenen van de Amerikaanse centrale bank, zodat iedere kapitaalwinst op de belegging in Facebook pure winst zal zijn. In de tweede plaats heeft Goldman vrijwel zeker de hoofdrol voor zich veiliggesteld bij de onvermijdelijke beursgang van Facebook.

De vergoedingen voor het waarborgen van beursintroducties bedragen doorgaans 7 procent van de waarde van de verkochte aandelen. Facebook zou gemakkelijk aandelen kunnen verkopen voor 2 miljard dollar of meer, waardoor Goldman en de andere banken die waarborg staan minstens 140 miljoen dollar zouden kunnen opstrijken aan vergoedingen. Het andere voordeel voor Goldman van een leidende rol bij de beursgang is dat de firma al haar invloed kan aanwenden om de waarde van Facebook op het moment van de aandelenverkoop de waardering van 50 miljard dollar zal overtreffen.

Goldman heeft van Facebook tevens het recht gekregen om aan zijn vermogende klanten aandelen te verkopen, voor nog eens 1,5 miljard dollar. Volgens The Times zal Goldman daartoe een beleggingsvehikel in het leven roepen en zijn klanten vervolgens een initiële vergoeding in rekening brengen van 4 procent, plus 5 procent van de winst. Hoewel het erop lijkt dat deze klanten wel gek zouden zijn als ze tegen zon hoog waarderingsniveau in Facebook zouden beleggen, zullen ze vrijwel zeker een grotere loyaliteit jegens Goldman voelen, doordat de bank hun deze exclusieve kans biedt. Daarbovenop is het waarschijnlijk dat Goldman een mooi deel zal mogen beheren van het fortuin van 12 miljard dollar van Facebook-oprichter Mark Zuckerberg.

Als Goldman al deze rollen tegelijkertijd zal vervullen die van belegger, verkoper, vermogensbeheerder en waarborger van de beursgang zou dat zeker leiden tot vermoedens van belangenverstrengeling, maar waarschijnlijk niet in de ogen van Goldman-managers, die zich er altijd op hebben laten voorstaan dat ze zich in zulke situaties heel goed kunnen redden. (De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er vermoedelijk geen zakenbank op de planeet is die niet graag de plaats van Goldman zou innemen, als zij de kans zou krijgen.)

Ook al heeft Facebook naar verluidt weinig behoefte aan Goldmans geld, de sanctionering door Goldman van de exponentiële waardestijging van Facebook verleent Marc Zuckerberg de ultieme geloofwaardigheid in Silicon Valley, veel meer dan hij heeft gekregen door Hollywood een film over hem te laten maken of door de jongste miljardair te worden van de planeet.

Wie zullen, met zo veel winnaars, de verliezers zijn? De doorsneebelegger uiteraard, die met de gebakken peren zal blijven zitten als Wall Street zich op een kwade dag realiseert dat de financiële prestaties van de firma de opgeklopte waardering niet kunnen waarmaken.
x25
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:37:33 #146
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221128070
FB is toch allang over z'n hoogtepunt heen?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221128156
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:08 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Vooralsnog is het ruim 3x zo veel waard als ASML, luchtkastelen!
Past dan wel weer bij het bedrijfstype
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_221134534
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
FB is toch allang over z'n hoogtepunt heen?
Nee, gaat nog wel x3 in 2 jaar tijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_221134542
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:31 schreef nostra het volgende:

[..]
x25
Facebook zat natuurlijk wel aan het begin van de 'je krijgt geld als je geld leent' cyclus.
pi_221146094
Stond rond de lunch nog flink groen, nu alles rood. Iets gezegd in USA door een gekke man met maf haar?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:44:44 #151
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221155351
black monday is on its way
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221156689
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:44 schreef michaelmoore het volgende:
black monday is on its way
Nou, zet je hypo op puts. Eendagsputs voor de kick en 2nd trillionaire.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')