abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 juni 2026 @ 10:09:40 #101
483584 incel
they/them
pi_221017436
Zal ik spaceX kopen
  vrijdag 12 juni 2026 @ 10:16:13 #102
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221017543
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:09 schreef incel het volgende:
Zal ik spaceX kopen
ben je al te laat denk ik
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221017951
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:09 schreef incel het volgende:
Zal ik spaceX kopen
Neen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 12:15:52 #104
545 dop
:copyright: dop
pi_221018141
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:09 schreef incel het volgende:
Zal ik spaceX kopen
Waarom zou je dat willen?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  vrijdag 12 juni 2026 @ 12:16:24 #105
483584 incel
they/them
pi_221018146
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 12:15 schreef dop het volgende:

[..]
Waarom zou je dat willen?
Omdat iedereen die koopt maar is idd misschien al te laat of een meme stock of zo ik krijg fomo of iets
  vrijdag 12 juni 2026 @ 12:19:48 #106
545 dop
:copyright: dop
pi_221018172
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 12:16 schreef incel het volgende:

[..]
Omdat iedereen die koopt maar is idd misschien al te laat of een meme stock of zo ik krijg fomo of iets
Je gaat niets missen, als je toch graag wil gokken en een beetje spanning wil, elke grote stad in dit land heeft een casino, kun je elke dag weer naartoe.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  vrijdag 12 juni 2026 @ 14:15:24 #107
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_221018838
Denk dat ze bij mijn voormalige werkgever een feestje vieren; daar zitten ze al een jaar of 5 a 6 in SpaceX, dus die zullen een dikke carry kunnen verdelen.
The more debt, the better
pi_221020012
Is de handel in SpaceX nog niet gestart ?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_221020300
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 16:50 schreef Black-Death het volgende:
Is de handel in SpaceX nog niet gestart ?
Duurt altijd wat langer bij een IPO, zal over een uurtje ofzo wel starten.

Wel grappig dat het toch weer fors overschreven is, na een week lang berichtgeving dat de prijs veel te hoog is _O- Never bet against Elon
  vrijdag 12 juni 2026 @ 17:28:47 #110
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221020310
Het verhandelen begint binnenkort. Schijnt te openen rond 160 dollar.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221020548
quote:
2s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:10 schreef Z het volgende:
Je leest wel veel kritische stukken over de beursgang van SpaceX. Maar alsnog zal het (op korte termijn) vast een succes worden.
quote:
SpaceX wint 11 procent bij beursopening
De handel met de aandelen van technologiebedrijf SpaceX is begonnen op de beurs in New York. Het aandeel opende op 150 dollar.

Dat is 11 procent hoger dan de vooraf aangekondigde introductieprijs van 135 dollar per aandeel.

Het is een duidelijk signaal: veel investeerders willen mede-eigenaar worden van SpaceX. De belangstelling voor de beursgang was zo groot dat de vraag het aantal beschikbare aandelen drie keer overtrof, zeggen bronnen van zakenkrant de Financial Times.
https://nos.nl/artikel/26(...)ening-musk-biljonair
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 12 juni 2026 @ 18:05:12 #112
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221020566
Daar gaan we.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 12 juni 2026 @ 19:00:31 #113
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221020855
174 nu. Bijna 30% erbij. Bizar :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221020869
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 17:28 schreef Perrin het volgende:
Het verhandelen begint binnenkort. Schijnt te openen rond 160 dollar.

[ afbeelding ]
Craps is vet. Snap niet dat HC dat niet aanbiedt.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221020871
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 19:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
174 nu. Bijna 30% erbij. Bizar :P
Kamperen Amerikanen?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221021509
Toch bijzonder dat je 5% aandelen uit kan geven en dan op papier ben je die 5% x 20 waard. Waarom dan niet 1%, dan was ie nog meer waard geweest!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 juni 2026 @ 23:06:25 #117
862 Arcee
Look closer
pi_221024123
AEX gesloten op een nieuwe all time high van 1081,18. w/
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 juni 2026 @ 23:07:08 #118
862 Arcee
Look closer
pi_221024128
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 19:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
174 nu. Bijna 30% erbij. Bizar :P
Gesloten op $160,95 +19,22%
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_221043521
Ben benieuwd naar de ontwikkeling van het SpaceX aandeel deze week.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_221043769
Zal wel maandje goed gaan
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 15 juni 2026 @ 19:44:07 #121
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221053636
Inmiddels alweer bijna +15% vandaag. Zal wel even doorgaan.

Pyschologisch voelt het aandeel 'goedkoop' in deze range. Ookal staat dat helemaal los van wat het bedrijf waard is.

Ik hoor er zoveel mensen over. Ook mensen die normaal niks met aandelen doen. Dat is voor mij al een signaal dat er veel te veel geld in gepompt wordt maargoed, ik besef me ook dat dit best nog een tijdje omhoog kan gaan.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221057747
SpaceX gesloten op $192.50 +19,6%

  dinsdag 16 juni 2026 @ 15:54:38 #123
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221061508
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 00:17 schreef Sjemmert het volgende:
SpaceX gesloten op $192.50 +19,6%

[ afbeelding ]
Bijna 220 nu _O-

Meer waard dan Amazon nu.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221061674
Tja, hype en kleine float. Wanneer is de lock-up periode afgelopen?
pi_221061713
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Bijna 220 nu _O-

Meer waard dan Amazon nu.
Gaat naar de maan mars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')