abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220812825
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:52 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Maar waarom zijn deze steden dan toch ongekend populair met alle uitdagingen op de woningmarkt van dien?
wansmaak is ook smaak
pi_220812924
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:52 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Maar waarom zijn deze steden dan toch ongekend populair met alle uitdagingen op de woningmarkt van dien?
Omdat het vooral mensen zijn die er niet wonen die er maar over blijven janken. Heerlijk wonen in Utrecht hoor, niets mis mee.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220813188
twitter


Goede teksten van deze rechtse D66er (wil namelijk de hoofddoek op straat gaan verbieden - zal Staphorst leuk vinden).
pi_220813355
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:52 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Maar waarom zijn deze steden dan toch ongekend populair met alle uitdagingen op de woningmarkt van dien?
Het zijn natuurlijk wel bruisende steden, maar je kan onmogelijk zeggen dat ze er veiliger en netter op zijn geworden.

En woningmarkt uitdagingen zijn er overal.
pi_220813363
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:21 schreef Monolith het volgende:

[..]
Omdat het vooral mensen zijn die er niet wonen die er maar over blijven janken. Heerlijk wonen in Utrecht hoor, niets mis mee.
Jij woont vast niet in achterbuurt van Utrecht mag ik aannemen. Zelfs in Marseille heb je prima straten.
pi_220813528
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Jij woont vast niet in achterbuurt van Utrecht mag ik aannemen. Zelfs in Marseille heb je prima straten.
Ja ook in elke stad heb je mindere buurten. Of je moet in een gehucht met een paar honderd inwoners wonen, dan is de kans klein inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220813726
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:00 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Nee, dat staat er dus niet. Het is de enige categorie waar dat woord terreur of angst aanjagen juist niet bij staat (nóg een reden waarom het dus helemaal onderaan staat in de volgorde). Het is de enige categorie zonder ambtsberichten.

Zelfs over dat Samidoun schrijft men: Samidoun Nederland toont zich in daad activistisch. De organisatie roept niet op tot geweld [...] De dreiging van Samidoun tegen de nationale veiligheid is beperkt. Wel kan de boodschap die de organisatie uitdraagt als bedreigend worden ervaren
en mogelijk bijdragen aan radicalisering en toenemende polarisatie.


Let wel: de AIVD valt gewoon onder een VVD-ministerie. In tegenstelling tot pakweg de Verenigde Staten (van voor Trump-II) of Duitsland is het geen ZBO of zelfstandig agentschap. De minister heeft invloed en kan schrappen/toevoegen.
Dat zal het zijn. :+
pi_220813752
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:06 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Ja, waarom zou dat nou zijn? Met je avatar.

Ik herhaal nog maar een keer dat het o zo gematigde en fatsoenlijke JA21/SGP een stel zusterpartijen in Europa heeft, elke kwartaal even gezamenlijk dineren, die openlijk neo-fascistisch zijn (of minder openlijk in de Hitler-prullaria zitten, zoals de Zweden Democraten).
En wat zou ik daar dan precies van vinden?
Echt kerel. Je fantaseert er van alles bij over mij. Met je Hitler prullaria.
pi_220813764
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Jij woont vast niet in achterbuurt van Utrecht mag ik aannemen. Zelfs in Marseille heb je prima straten.
Ja je hebt achterbuurten maar een reden waarom steden populairder zijn geworden is omdat achterbuurten rond pakweg 2010 (en zelfs nu) er stukken beter bij lagen dan in eerdere decennia. Het is geen vaststaand gegeven.
pi_220813776
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ja ook in elke stad heb je mindere buurten. Of je moet in een gehucht met een paar honderd inwoners wonen, dan is de kans klein inderdaad.
Dat klopt zeker. Maar de feiten zijn dat ook Utrecht er niet op vooruit gaat. En dat de mindere buurten eerder toenemen.

https://www.rtvutrecht.nl(...)minaliteit-nemen-toe

En dit is een trend in veel grote steden in Nederland.
pi_220813882
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:11 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Ja je hebt achterbuurten maar een reden waarom steden populairder zijn geworden is omdat achterbuurten rond pakweg 2010 (en zelfs nu) er stukken beter bij lagen dan in eerdere decennia. Het is geen vaststaand gegeven.
Onder jongeren/studenten neemt de populariteit toe ja. Bij gezinnen eerder af. Steeds meer mensen willen juist richting dorpen/ kleinere steden.

https://www.wonen360.nl/a(...)-weg-uit-grote-stad/
pi_220813974
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:51 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Het zijn natuurlijk wel bruisende steden, maar je kan onmogelijk zeggen dat ze er veiliger en netter op zijn geworden.

En woningmarkt uitdagingen zijn er overal.
Dat eerste weet ik niet. Dat tweede klopt maar juist in deze steden is dat toch wat sterker…
pi_220814096
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:16 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Onder jongeren/studenten neemt de populariteit toe ja. Bij gezinnen eerder af. Steeds meer mensen willen juist richting dorpen/ kleinere steden.

https://www.wonen360.nl/a(...)-weg-uit-grote-stad/
Dat is overigens iets wat al decennia speelt. Het is niet voor niets dat het inwoneraantal van veel grote Nederlandse steden veel minder is gestegen dan van Nederland in totaal.
pi_220814214
Iedereen hier woont toch gewoon in Bilthoven en omgeving?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220814278
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:29 schreef nostra het volgende:
Iedereen hier woont toch gewoon in Bilthoven en omgeving?
Nee. Soestduinen natuurlijk. O+
pi_220814366
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:09 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Dat zal het zijn. :+
Ja absoluut. De BVD bleef ook heel lang de binnenlandse communistische dreiging oppimpen (met clubs die ze zelf nota bene hadden opgericht!), toen daar in werkelijkheid al een tijd geen sprake meer van was. Omdat de minister dat wilde. Zoals gezegd is de AIVD in Nederland niet zelfstandig, geen zelfstandig agentschap. In Duitsland en de VS (tot Trump) wel.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2026 21:37:20 ]
pi_220814468
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dat is overigens iets wat al decennia speelt. Het is niet voor niets dat het inwoneraantal van veel grote Nederlandse steden veel minder is gestegen dan van Nederland in totaal.
Ligt er wel aan vanaf welk jaartal je rekent.

Heel lang gingen de levensomstandigheden in grote steden gewoon vooruit. De laatste 10 jaar misschien niet, maar komt ook duidelijk en verklaarbaar door landelijk beleid en de landelijke verdeelsleutel.
pi_220814476
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:21 schreef Monolith het volgende:

[..]
Omdat het vooral mensen zijn die er niet wonen die er maar over blijven janken. Heerlijk wonen in Utrecht hoor, niets mis mee.
Utrecht is een geweldige stad.

Alleen niet als je er doorheen moet rijden. In welke vorm of gedaante dan ook :D
pi_220814493
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat klopt zeker. Maar de feiten zijn dat ook Utrecht er niet op vooruit gaat. En dat de mindere buurten eerder toenemen.

https://www.rtvutrecht.nl(...)minaliteit-nemen-toe

En dit is een trend in veel grote steden in Nederland.
Wat dus betekent dat Utrecht niet die speciale negatieve uitzonderingspositie heeft die het samen met Amsterdam vaak wordt toegedicht omwille van het feit dat het "linkse steden" zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220814548
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:39 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Utrecht is een geweldige stad.

Alleen niet als je er doorheen moet rijden. In welke vorm of gedaante dan ook :D
Klopt, komt de leefbaarheid in mijn ogen ook juist ten goede.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220814575
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:42 schreef Monolith het volgende:

[..]
Klopt, komt de leefbaarheid in mijn ogen ook juist ten goede.
Zeker, het is een stad die ingericht is op fietsers. Alleen zijn het er echt ontzettend veel en dat botst (letterlijk) nog wel eens met het autoverkeer want ook dat is enorm toegenomen natuurlijk.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:24:08 #122
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220816882
@Klopkoek

Zie nieuwsuur terug. Vijlbrief wordt kritisch bevraagd over de bezuinigingen op de iva.
Hoop gaslighting dat iva te ingewikkeld is en dat men daarvan af wil :’)
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:41:56 #123
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220817147
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:29 schreef nostra het volgende:
Iedereen hier woont toch gewoon in Bilthoven en omgeving?
Almere hier, dat is een soort van Bilthoven maar dan zonder Kees Boeke-onderwijs.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220818089
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:40 schreef Monolith het volgende:

[..]
Wat dus betekent dat Utrecht niet die speciale negatieve uitzonderingspositie heeft die het samen met Amsterdam vaak wordt toegedicht omwille van het feit dat het "linkse steden" zijn.
Bij Utrecht en Amsterdam valt het gewoon op sinds die Halsema en Dijksma er zitten. En beiden kijken weg van de problemen die er al jaren spelen in bepaalde wijken, dus dat gaat nooit opgelost worden. Tegenwoordig kun je bureau Utrecht niet opzetten of je ziet de ''jongeren'' de buurt terroriseren. En PRO is wel erg goed in het wegkijken/ bagatelliseren van deze ''Jongeren''. Rotterdam en Den Haag waren altijd al negatief in het nieuws. De Schilderswijk is al jaren een begrip.
  zondag 17 mei 2026 @ 07:17:00 #125
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220819503
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:09 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Dat zal het zijn. :+
Beetje een complotwappie logica. Heeeeel klein beetje maar.

Als dat je goed uitkomt is dat natuurlijk prima. Standard operating procedure van deuglinks.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')