qua fertlity rate staat Nigeria op plek16 en Nederland op plek 170quote:
Ja bedankt Hans. Dat was de vraag niet.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
qua fertlity rate staat Nigeria op plek16 en Nederland op plek 170
https://en.wikipedia.org/(...)total_fertility_rate
OK , Cor, ik dacht ik zal je even helpenquote:Op zondag 17 mei 2026 13:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja bedankt Hans. Dat was de vraag niet.
Noord-Afrika is ook Afrika en kun je dus niet zomaar erbuiten laten.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:10 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Wikipedia als bron, dat mocht op de middelbare school al niet. Linkje van je grafiek? Gemiddeld ligt het inderdaad wel rond de 4, maar dat komt puur doordat Noord-Afrika dat het gemiddelde hard omlaag trekt. In al die 3e wereldlanden is het nog steeds neuken als konijnen. In Nigeria is het inderdaad afgenomen, van 6 in 1980 naar rond de 4,5 nu. Dus je hebt gelijk. Nog steeds teveel, maar wel een daling.
We hoeven niets te importeren. We kunnen ze ook zelf maken.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nee
[..]
Europa importeert nog steeds veel te weinig inwoners om het bevolkingsaantal stabiel te houden
dan zouden we ieder jaar een 1,5 miljoen mensen moeten importeren
En dat gaat ook gebeuren , dat is logisch
Maar dat kan ook selectief, uit India bijvoorbeeld
Dat gedoe met mensen importeren uit zielige landen, met een kop soep, daar heb ik het niet zo op
Handelsverdragen. De Doha ronde. Geef China geen vrij spel. Ontwikkelingshulp is tot een bepaalde en beperkte hoogte daarbij wel nuttig en heilzaam.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:11 schreef -XOR- het volgende:
Er is trouwens maar één ding dat echt gaat helpen, en dat is productie outsourcen naar Afrika/Midden-Oosten, en ze meer laten overhouden aan het delven van grondstoffen.
Als je als 30-jarige bij mama woont, ga je niet fokken maar Fok!ken.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We hoeven niets te importeren. We kunnen ze ook zelf maken.
Geloof ik niks van. Zodra Markuszower nodig is voor een meerderheid dan gaan de principes gewoon overboord hoor.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:24 schreef Kowloon het volgende:
Nieuwsuur:
Markuszower in Loosdrecht: 'We worden omvolkt'
Voor de VVD zal het vast geen probleem zijn, maar D66 en CDA zullen toch steeds meer moeite hebben om met Gidi Markuszower en zijn trawanten samen te werken.
Dit is alleen maar reclame en aandacht voor deze flank.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:24 schreef Kowloon het volgende:
Nieuwsuur:
Markuszower in Loosdrecht: 'We worden omvolkt'
Voor de VVD zal het vast geen probleem zijn, maar D66 en CDA zullen toch steeds meer moeite hebben om met Gidi Markuszower en zijn trawanten samen te werken.
Heilzaam wel, maar uiteindelijk zou het mooi zijn als er in stapjes steeds hoogwaardiger productieprocessen worden geoutsourced naar Afrika. De beste ontwikkelingshulp is daar mensen actief opleiden, doe dat maar in combinatie met het bedrijfsleven: voor iedere opleidingsplek waarvoor een bedrijf betaalt, betaalt OCW een x-bedrag mee ofzo.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Handelsverdragen. De Doha ronde. Geef China geen vrij spel. Ontwikkelingshulp is tot een bepaalde en beperkte hoogte daarbij wel nuttig en heilzaam.
D66 gaat dan echt leeglopen, maar PRO/Klaver moet daar wel op blijven drukken en dat aanhangig blijven maken.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Zodra Markuszower nodig is voor een meerderheid dan gaan de principes gewoon overboord hoor.
Hier ben ik het mee eens. Helpt ook veel meer dan blind geld overmaken, dat na verloop van tijd weer verdwijnt.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heilzaam wel, maar uiteindelijk zou het mooi zijn als er in stapjes steeds hoogwaardiger productieprocessen worden geoutsourced naar Afrika. De beste ontwikkelingshulp is daar mensen actief opleiden, doe dat maar in combinatie met het bedrijfsleven: voor iedere opleidingsplek waarvoor een bedrijf betaalt, betaalt OCW een x-bedrag mee ofzo.
Dat wordt toch al gedaan?quote:Op zondag 17 mei 2026 15:45 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Helpt ook veel meer dan blind geld overmaken, dat na verloop van tijd weer verdwijnt.
Als hij daar een podium voor krijgt... Dat is nog maar de vraag.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
D66 gaat dan echt leeglopen, maar PRO/Klaver moet daar wel op blijven drukken en dat aanhangig blijven maken.
ikke wel ,ik zit ver boven het benodigde vervangingsniveauquote:Op zondag 17 mei 2026 15:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We hoeven niets te importeren. We kunnen ze ook zelf maken.
Is medewerker van de EO. Al heel lang.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:12 schreef Hanca het volgende:
[..]
Die was iig voorzitter in Flevoland. Een afdeling die nogal wordt gedomineerd door Urk, helaas.
Nou inderdaad, moskee's sluiten?quote:Op zondag 17 mei 2026 17:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe meneer Boon dat ‘de-islamiseren’ voor zich ziet.
Nee joh, die tijden zijn voorbij. We worden allemaal een martelaar voor Allah.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:26 schreef Firuze60 het volgende:
Nog even en we moeten weer allemaal christen worden..
Allah kan de pip krijgen..quote:Op zondag 17 mei 2026 17:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nee joh, die tijden zijn voorbij. We worden allemaal een martelaar voor Allah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |