abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 mei 2026 @ 13:41:12 #201
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220823449
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:11 schreef Monolith het volgende:

[..]
Omdat dat al gebeurt?

[ afbeelding ]
qua fertlity rate staat Nigeria op plek16 en Nederland op plek 170

https://en.wikipedia.org/(...)total_fertility_rate
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220823462
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
qua fertlity rate staat Nigeria op plek16 en Nederland op plek 170

https://en.wikipedia.org/(...)total_fertility_rate
Ja bedankt Hans. Dat was de vraag niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 17 mei 2026 @ 13:43:36 #203
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220823468
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:42 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ja bedankt Hans. Dat was de vraag niet.
OK , Cor, ik dacht ik zal je even helpen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 13:49:19 #204
375570 crew  Cyan9
pi_220823516
Graag weer terug naar de Nederlandse politiek.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_220823538
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:10 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Wikipedia als bron, dat mocht op de middelbare school al niet. Linkje van je grafiek? Gemiddeld ligt het inderdaad wel rond de 4, maar dat komt puur doordat Noord-Afrika dat het gemiddelde hard omlaag trekt. In al die 3e wereldlanden is het nog steeds neuken als konijnen. In Nigeria is het inderdaad afgenomen, van 6 in 1980 naar rond de 4,5 nu. Dus je hebt gelijk. Nog steeds teveel, maar wel een daling.
Noord-Afrika is ook Afrika en kun je dus niet zomaar erbuiten laten.

Voor Europa is Noord-Afrika en de Sahara natuurlijk een buffer. Daarom komen er ook amper Afrikanen naar Nederland. Dat zal zo blijven.

https://nl.linkedin.com/p(...)ic_profile_like_view

Dit helpt allemaal niet:
https://nl.linkedin.com/p(...)147787725017088-RuO0

Ontwikkelingshulp afschaffen een goed idee?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2026 13:52:45 ]
  zondag 17 mei 2026 @ 15:11:08 #206
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220824512
Er is trouwens maar één ding dat echt gaat helpen, en dat is productie outsourcen naar Afrika/Midden-Oosten .

[ Bericht 22% gewijzigd door -XOR- op 17-05-2026 15:16:33 ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 17 mei 2026 @ 15:16:02 #207
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220824583
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:17 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Nee
[..]
Europa importeert nog steeds veel te weinig inwoners om het bevolkingsaantal stabiel te houden
dan zouden we ieder jaar een 1,5 miljoen mensen moeten importeren

En dat gaat ook gebeuren , dat is logisch

Maar dat kan ook selectief, uit India bijvoorbeeld
Dat gedoe met mensen importeren uit zielige landen, met een kop soep, daar heb ik het niet zo op
We hoeven niets te importeren. We kunnen ze ook zelf maken.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220824598
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:11 schreef -XOR- het volgende:
Er is trouwens maar één ding dat echt gaat helpen, en dat is productie outsourcen naar Afrika/Midden-Oosten, en ze meer laten overhouden aan het delven van grondstoffen.
Handelsverdragen. De Doha ronde. Geef China geen vrij spel. Ontwikkelingshulp is tot een bepaalde en beperkte hoogte daarbij wel nuttig en heilzaam.
  zondag 17 mei 2026 @ 15:21:32 #209
13309 nostra
ask why
pi_220824657
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
We hoeven niets te importeren. We kunnen ze ook zelf maken.
Als je als 30-jarige bij mama woont, ga je niet fokken maar Fok!ken.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220824689
Nieuwsuur:
Markuszower in Loosdrecht: 'We worden omvolkt'

Voor de VVD zal het vast geen probleem zijn, maar D66 en CDA zullen toch steeds meer moeite hebben om met Gidi Markuszower en zijn trawanten samen te werken.
pi_220824729
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:24 schreef Kowloon het volgende:
Nieuwsuur:
Markuszower in Loosdrecht: 'We worden omvolkt'

Voor de VVD zal het vast geen probleem zijn, maar D66 en CDA zullen toch steeds meer moeite hebben om met Gidi Markuszower en zijn trawanten samen te werken.
Geloof ik niks van. Zodra Markuszower nodig is voor een meerderheid dan gaan de principes gewoon overboord hoor.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220824747
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:24 schreef Kowloon het volgende:
Nieuwsuur:
Markuszower in Loosdrecht: 'We worden omvolkt'

Voor de VVD zal het vast geen probleem zijn, maar D66 en CDA zullen toch steeds meer moeite hebben om met Gidi Markuszower en zijn trawanten samen te werken.
Dit is alleen maar reclame en aandacht voor deze flank.

Jeroen Wollaars kan vanavond weer voluit spinnen en onderbuikdansen (heel vervelend mannetje, die Wollaars, geen haar beter dan Nieman of Kockelmann).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2026 15:32:19 ]
  zondag 17 mei 2026 @ 15:39:31 #213
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220824816
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:16 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Handelsverdragen. De Doha ronde. Geef China geen vrij spel. Ontwikkelingshulp is tot een bepaalde en beperkte hoogte daarbij wel nuttig en heilzaam.
Heilzaam wel, maar uiteindelijk zou het mooi zijn als er in stapjes steeds hoogwaardiger productieprocessen worden geoutsourced naar Afrika. De beste ontwikkelingshulp is daar mensen actief opleiden, doe dat maar in combinatie met het bedrijfsleven: voor iedere opleidingsplek waarvoor een bedrijf betaalt, betaalt OCW een x-bedrag mee ofzo.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 17 mei 2026 @ 15:40:29 #214
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220824823
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Geloof ik niks van. Zodra Markuszower nodig is voor een meerderheid dan gaan de principes gewoon overboord hoor.
D66 gaat dan echt leeglopen, maar PRO/Klaver moet daar wel op blijven drukken en dat aanhangig blijven maken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220824871
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:39 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Heilzaam wel, maar uiteindelijk zou het mooi zijn als er in stapjes steeds hoogwaardiger productieprocessen worden geoutsourced naar Afrika. De beste ontwikkelingshulp is daar mensen actief opleiden, doe dat maar in combinatie met het bedrijfsleven: voor iedere opleidingsplek waarvoor een bedrijf betaalt, betaalt OCW een x-bedrag mee ofzo.
Hier ben ik het mee eens. Helpt ook veel meer dan blind geld overmaken, dat na verloop van tijd weer verdwijnt.
pi_220824996
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:45 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Hier ben ik het mee eens. Helpt ook veel meer dan blind geld overmaken, dat na verloop van tijd weer verdwijnt.
Dat wordt toch al gedaan?

https://ondernemersplein.(...)rmatie/sierra-leone/


Misschien niet het beste voorbeeld.. :D

Het lijkt mij ook lastig, je moet dan kunnen onderhandelen met de overheid daar.

[ Bericht 5% gewijzigd door Firuze60 op 17-05-2026 16:00:04 ]
pi_220825032
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:40 schreef -XOR- het volgende:

[..]
D66 gaat dan echt leeglopen, maar PRO/Klaver moet daar wel op blijven drukken en dat aanhangig blijven maken.
Als hij daar een podium voor krijgt... Dat is nog maar de vraag.
  zondag 17 mei 2026 @ 16:08:31 #218
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220825155
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
We hoeven niets te importeren. We kunnen ze ook zelf maken.
ikke wel ,ik zit ver boven het benodigde vervangingsniveau
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220826410
twitter




Binnen vijf jaar gaat de VVD, aangemoedigd door Ulysse Ellian, zo een motie ook steunen. Let maar op.

De EO gaf haar dit podium:
https://www.nporadio1.nl/(...)-05-15-dit-is-de-dag

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2026 17:22:06 ]
pi_220826487
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:12 schreef Hanca het volgende:

[..]
Die was iig voorzitter in Flevoland. Een afdeling die nogal wordt gedomineerd door Urk, helaas.
Is medewerker van de EO. Al heel lang.

Ik weet dat je er anders tegenaan kijkt maar EO is een best wel rechtse omroep. Nooit verlegen om ruim baan te geven aan allerlei populisten. Zoals Mona Keijzer met haar ene zetel.
pi_220826525
Nog even en we moeten weer allemaal christen worden.. :{
  zondag 17 mei 2026 @ 17:30:01 #222
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220826586
Ik ben wel benieuwd hoe meneer Boon dat ‘de-islamiseren’ voor zich ziet.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_220826608
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe meneer Boon dat ‘de-islamiseren’ voor zich ziet.
Nou inderdaad, moskee's sluiten?
pi_220826613
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:26 schreef Firuze60 het volgende:
Nog even en we moeten weer allemaal christen worden.. :{
Nee joh, die tijden zijn voorbij. We worden allemaal een martelaar voor Allah.
pi_220826623
quote:
12s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:32 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nee joh, die tijden zijn voorbij. We worden allemaal een martelaar voor Allah.
Allah kan de pip krijgen.. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')