abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 mei 2026 @ 11:34:08 #176
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220821862
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:33 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
er zijn geen huizen voor jonge nederlandse gezinnen

ook de bejaardenhuizen zijn gesloten
De oplossing is dus dat jij Nostra en zijn gezin in huis neemt, dan kunnen zij jou meteen van mantelzorg voorzien.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:35:03 #177
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220821871
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja.
Maar hij is nu wel de duimschroeven aan het aandraaien als het gaat om reproductie onder zijn eigen bevolking.
Ga het filmpje niet opzoeken omdat niemand die kijkt maar er was eens een gesprekje op camera tussen Vlad en een jong stel, en dat jonge stel gaf aan dat door huisvestingsproblemen zij hun kinderwens uitstellen. Hij begon zo wat te flippen tegen dat stel _O-
Is natuurlijk wel een uiterst ongeloofwaardig verhaal van een man die zijn bevolking met honderdduizenden tegelijk over de kling laat jagen vanwege zijn imperialistische wanen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 17 mei 2026 @ 11:38:53 #178
13309 nostra
ask why
pi_220821921
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:31 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Wel apart dan, had verwacht dat hij JA21 liberale slapjanussen zou vinden. Misschien is hij dan van de Diederik Boomsma-vleugel.
Best I could find.

twitter


https://www.groene.nl/art(...)-echte-realpolitiker

Bekijk deze YouTube-video (rond 25m)

quote:
Daar zijn bedden dus niet voor bedoeld. Preserve en reproduce thyself en snel een beetje!
Ik houd het wel bij een neefje. Voordelen privatiseren, nadelen socialiseren.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220821932
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:23 schreef mcmlxiv het volgende:
Dat is niet altijd zo geweest, in de jaren zeventig was er een zekere balans. Maar dat is 50 jaar geleden.
Toen was het meer in balans maar uiteindelijk toch ook weer geen pariteit. Als je naar de objectieve feiten kijkt. Cijfers over het aantal doden zijn minder manipuleerbaar en gevoelig voor selectieve aandacht dan andere cijfers.

Zoals vaker gezegd - één jaar neonazis veroorzaakte meer doden dan de RAF in haar hele bestaan.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-veiligheid-a4868333

Iets dergelijks gaat ook voor de 'loden jaren' in Italië op.
https://en.wikipedia.org/wiki/Bologna_massacre

Ik ben natuurlijk zeker geen fan van extreemlinks, van Leninisten, en de aanslagen op Aldo Morro, Hans Martin Schleyer waren absoluut ontwrichtend. Alleen kronkelt men hier weer eens in alle hoeken en gaten om te ontkennen dat de rechtse ideologie maakt dat er minder een rem zit op geweld en je dominantie tonen. Het is inherent terroristischer (dat alle mensen soms hypocriet zijn en het moeilijk is om aan je eigen principes te houden, het ontwikkelen van tunnelvisie en groupthink, is een additionele laag).

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2026 11:43:17 ]
  zondag 17 mei 2026 @ 11:46:55 #180
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220822012
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:34 schreef -XOR- het volgende:

[..]
De oplossing is dus dat jij Nostra en zijn gezin in huis neemt, dan kunnen zij jou meteen van mantelzorg voorzien.
Ik heb al twee idioten aardige jongens op kamers die geen partner en geen woning kunnen vinden / krijgen

en wij maar klagen dat de nederlandse bevolking krimpt 8)7 8)7 8)7

Maar misschien moeten we weer aan gecontroleerde sociale ouderen huisvesting gaan doen net als vroeger zodat er minder criminelen aan de deur komen en er ook minder zwaar dementen gaan wandelen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220822041
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:38 schreef nostra het volgende:

[..]
Best I could find.

[ x ]

https://www.groene.nl/art(...)-echte-realpolitiker

Bekijk deze YouTube-video (rond 25m)
[..]
Ik houd het wel bij een neefje. Voordelen privatiseren, nadelen socialiseren.
Dit is dan jouw favoriete coalitiepartner. In Europa aangesloten bij openlijke neofascisten.

Daarom: nepliberalisme. "Wierd Duk heeft meestal gelijk!"

Kinneging is geen conservatief, die is reactionair. Terug naar de tijd dat verkrachting gewoon mocht, om maar één dingetje te noemen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2026 11:49:53 ]
  zondag 17 mei 2026 @ 11:50:04 #182
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220822051
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ik heb al twee idioten aardige jongens op kamers die geen partner en geen woning kunnen vinden / krijgen

en wij maar klagen dat de nederlandse bevolking krimpt 8)7 8)7 8)7

Maar misschien moeten we weer een gecontroleerde sociale ouderen huisvesting gaan doen net als vroerger zodat er minder crimielen aan de deur komen
Oblomov en Raskolnikov?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:50:55 #183
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220822062
quote:
Klopt. Maar ook daar gaat het niet best.
Russen willen geen nieuwe Russen meer maken ofzo..
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 17 mei 2026 @ 11:53:31 #184
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220822100
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Is natuurlijk wel een uiterst ongeloofwaardig verhaal van een man die zijn bevolking met honderdduizenden tegelijk over de kling laat jagen vanwege zijn imperialistische wanen.
Juist geloofwaardiger in zo'n geval.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 17 mei 2026 @ 11:56:18 #185
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220822145
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:31 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Wel apart dan, had verwacht dat hij JA21 liberale slapjanussen zou vinden. Misschien is hij dan van de Diederik Boomsma-vleugel.
[..]
Daar zijn bedden dus niet voor bedoeld. Preserve en reproduce thyself en snel een beetje!
Ik denk dat Kinneging ook eigenlijk meer bij FvD past, maar de partij is net wat te studentikoos en hedonistisch voor zijn smaak.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 17 mei 2026 @ 12:01:24 #186
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220822229
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik denk dat Kinneging ook eigenlijk meer bij FvD past, maar de partij is net wat te studentikoos en hedonistisch voor zijn smaak.
Eigenlijk past hij misschien nog het beste bij de SGP alleen is hij niet gereformeerd.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:03:11 #187
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220822266
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:01 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Eigenlijk past hij misschien nog het beste bij de SGP alleen is hij niet gereformeerd.
Politiek gezien wel, maar de SGP is echt dogmatisch. En dat is Kinneging niet. Kinneging is welbeschouwd eerder een cultuur-christen dan iemand die echt zijn geloof belijd.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220822388
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:01 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Eigenlijk past hij misschien nog het beste bij de SGP alleen is hij niet gereformeerd.
Ooit was de SGP uitgesloten door de VVD (1981, 1982, 2003), inmiddels vinden de nepliberalen hen toppertjes. Zitten net als JA21 in de EU in dezelfde partij als openlijke neonazis en kopers van Hitler prullaria.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2026 12:09:10 ]
  zondag 17 mei 2026 @ 12:16:51 #189
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220822468
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:07 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Ooit was de SGP uitgesloten door de VVD (1981, 1982, 2003), inmiddels vinden de nepliberalen hen toppertjes. Zitten net als JA21 in de EU in dezelfde partij als openlijke neonazis en kopers van Hitler prullaria.
De lakmoesproef gaat Markuszower worden en of ze daarmee in zee gaan, vraag me af of ze die verleiding kunnen weerstaan.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220822670
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:03 schreef phpmystyle het volgende:

een cultuur-christen dan iemand die echt zijn geloof belijd.
Wat is een cultuur-christen?
Is dat een verbloemend woord voor nep-christen?
  zondag 17 mei 2026 @ 12:37:15 #191
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220822680
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Wat is een cultuur-christen?
Is dat een verbloemend woord voor nep-christen?
Dat is iemand die met kerst de kerstboom laat versieren door vrouw en kinderen, graag over de kerstmarkt slentert, en liever niet al teveel Moskeeën ziet verreizen.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 17 mei 2026 @ 12:38:29 #192
13309 nostra
ask why
pi_220822693
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat is iemand die met kerst de kerstboom laat versieren door vrouw en kinderen, graag over de kerstmarkt slentert, en liever niet al teveel Moskeeën ziet verreizen.
Verreizen ziet ie ze juist graag.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220822882
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:30 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Lees eens de grafiek.

Afrika zat in 2020 op/onder het vervangingsniveau (in het Westen is dat iets boven de twee, in Afrika nog wat hoger). De trend en prognose is dat ook daar men (ver) onder het vervangingsniveau zal geraken.

Dat betekent gewoon dat decennia aan rechtse haatzaaierij de prullenbak in kan.

Voor de planeet is dit uitstekend nieuws. Verhalen over 'we hebben twee planeten nodig om onze rijkdom te behouden' worden geschiedenis.
Hoe kom je daar bij m.b.t. Afrika? Veel landen liggen nog op 5/6 gemiddeld per vrouw.

En waarom zal dat afnemen in Nigeria, Congo en Somalië om maar wat te noemen?
pi_220823062
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:47 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Hoe kom je daar bij m.b.t. Afrika? Veel landen liggen nog op 5/6 gemiddeld per vrouw.

En waarom zal dat afnemen in Nigeria, Congo en Somalië om maar wat te noemen?
Lees de grafiek eens, ffs!

Het gemiddelde is sowieso veel lager dan zes. Wikipedia geeft 3.9 aan.

Jij ontkent nu dat het kindertal per vrouw daalt in Afrika? Jawel, ook in Nigeria is het enorm afgenomen. Zit nu onder de 4.5 en daalt snel. Vervangingsniveau zit in Nederland rond de 2.15 maar is in een land als Nigeria stukken hoger.
  zondag 17 mei 2026 @ 13:10:06 #195
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220823150
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:55 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Lees de grafiek eens, ffs!

Het gemiddelde is sowieso veel lager dan zes. Wikipedia geeft 3.9 aan.

Jij ontkent nu dat het kindertal per vrouw daalt in Afrika? Jawel, ook in Nigeria is het enorm afgenomen. Zit nu onder de 4.5 en daalt snel. Vervangingsniveau zit in Nederland rond de 2.15 maar is in een land als Nigeria stukken hoger.
Afrika 2025 is 1.549.867.579
Afrika 2035 is 1.909.745.188
groei van 360 miljoen inwoners in 10 jaar tijd
https://www.populationpyramid.net/africa/2050/
Europa 2025 744.398.831
Europa 2035 730.590.510
verlies van 15 miljoen inwoners in 10 jaar tijd
https://www.populationpyramid.net/europe/2025/

Dus
Afrika 36 miljoen mensen per jaar erbij .
Europa 1,4 miljoen inwoners per jaar minder


quote:
AI-overzicht
Dat klopt grotendeels. Het vervangingsniveau (het gemiddelde aantal kinderen per vrouw dat nodig is om de bevolking zonder migratie op peil te houden) ligt in Nederland rond de 2,1.
www.wrr.nl
De realiteit wijkt hier echter flink van af:
Huidig cijfer: Het vruchtbaarheidscijfer in Nederland ligt de laatste jaren rond de 1,43. Dit is aanzienlijk lager dan het vervangingsniveau.
Trend: Sinds 2010 is er sprake van een aanhoudende daling.
Meer gedetailleerde cijfers over deze demografische ontwikkelingen vind je in het onderzoeksrapport over de Dalende vruchtbaarheid van het CBS.
quote:
AI-overzicht
Het vervangingsniveau (het gemiddelde aantal kinderen per vrouw dat nodig is om de bevolking stabiel te houden) ligt wereldwijd op 2,1.
In Nigeria ligt het geboortecijfer daar met gemiddeld 5,3 kinderen per vrouw echter ver boven.

De demografische realiteit van Nigeria:
Gemiddeld kindertal: In Nigeria krijgen vrouwen gemiddeld 5,3 kinderen.
Dit cijfer kan lokaal echter sterk variëren, van 3,4 in Lagos tot ruim 7 in noordelijke regio's zoals Katsina.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220823156
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:55 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Lees de grafiek eens, ffs!

Het gemiddelde is sowieso veel lager dan zes. Wikipedia geeft 3.9 aan.

Jij ontkent nu dat het kindertal per vrouw daalt in Afrika? Jawel, ook in Nigeria is het enorm afgenomen. Zit nu onder de 4.5 en daalt snel. Vervangingsniveau zit in Nederland rond de 2.15 maar is in een land als Nigeria stukken hoger.
Wikipedia als bron, dat mocht op de middelbare school al niet. Linkje van je grafiek? Gemiddeld ligt het inderdaad wel rond de 4, maar dat komt puur doordat Noord-Afrika dat het gemiddelde hard omlaag trekt. In al die 3e wereldlanden is het nog steeds neuken als konijnen. In Nigeria is het inderdaad afgenomen, van 6 in 1980 naar rond de 4,5 nu. Dus je hebt gelijk. Nog steeds teveel, maar wel een daling.
pi_220823157
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:47 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Hoe kom je daar bij m.b.t. Afrika? Veel landen liggen nog op 5/6 gemiddeld per vrouw.

En waarom zal dat afnemen in Nigeria, Congo en Somalië om maar wat te noemen?
Omdat dat al gebeurt?

Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220823172
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Afrika 2025 is 1.549.867.579
Afrika 2035 is 1.909.745.188
groei van 360 miljoen inwoners in 10 jaar tijd
https://www.populationpyramid.net/africa/2050/
Europa 2025 744.398.831
Europa 2035 730.590.510
verlies van 15 miljoen inwoners in 10 jaar tijd
https://www.populationpyramid.net/europe/2025/

Dus
Afrika 36 miljoen mensen per jaar erbij .
Europa 1,4 miljoen inwoners per jaar minder
En hoe groot was het verlies zonder de immigratie? Afrika groeit zowel in Afrika als Europa :P
pi_220823174
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:11 schreef Monolith het volgende:

[..]
Omdat dat al gebeurt?

[ afbeelding ]
Ik zag het inderdaad.
  zondag 17 mei 2026 @ 13:17:03 #200
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220823183
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:14 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
En hoe groot was het verlies zonder de immigratie? Afrika groeit zowel in Afrika als Europa :P
Nee
quote:
Europa 2025 744.398.831
Europa 2035 730.590.510
verlies van 15 miljoen inwoners in 10 jaar tijd
Europa importeert nog steeds veel te weinig inwoners om het bevolkingsaantal stabiel te houden
dan zouden we ieder jaar een 1,5 miljoen mensen moeten importeren

En dat gaat ook gebeuren , dat is logisch

Maar dat kan ook selectief, uit India bijvoorbeeld
Dat gedoe met mensen importeren uit zielige landen, met een kop soep, daar heb ik het niet zo op

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 17-05-2026 14:35:35 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')