abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220821575
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Rotterdam en Den Haag hebben al een jaar of 20 overwegend rechts bestuur.

Het is daar echt niet beter dan in Utrecht, Amsterdam of Nijmegen hoor.
Daar heb je gelijk in, het maakt dus weinig uit. Rechts/links, ze krijgen het niet opgelost. maar Amsterdam spant de kroon qua ranzigheid/ schulden. Vreselijke stad. En dat wordt wel ieder jaar erger. En daar hou ik Halsema zeker verantwoordelijk voor. Maar aangezien dit in bijna alle hoofdsteden speelt in West-Europa zal het wel iets van deze moderne en inclusiefe tijd zijn.
pi_220821607
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:12 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in, het maakt dus weinig uit. Rechts/links, ze krijgen het niet opgelost. maar Amsterdam spant de kroon qua ranzigheid/ schulden. Vreselijke stad. En dat wordt wel ieder jaar erger. En daar hou ik Halsema zeker verantwoordelijk voor. Maar aangezien dit in bijna alle hoofdsteden speelt in West-Europa zal het wel iets van deze moderne en inclusiefe tijd zijn.
Amsterdam is al vele jaren de nummer één gemeente met de meeste toegevoegde woningen en nieuwe woningen. Dat doen ze gewoon (relatief) goed.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:14:44 #153
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220821625
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:12 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in, het maakt dus weinig uit. Rechts/links, ze krijgen het niet opgelost. maar Amsterdam spant de kroon qua ranzigheid/ schulden. Vreselijke stad. En dat wordt wel ieder jaar erger. En daar hou ik Halsema zeker verantwoordelijk voor. Maar aangezien dit in bijna alle hoofdsteden speelt in West-Europa zal het wel iets van deze moderne en inclusiefe tijd zijn.
Ik weet niet hoe oud je bent maar misschien moet je je inlezen over hoe de steden er in de jaren 80 en 90 bijlagen. Verder zijn de Nederlandse steden zo'n beetje de veiligste ter wereld.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:14:54 #154
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220821629
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Bij Wierd Duk en Ad Verbrugge bejubelen - echte liberalen! - doe ik allerminst aan 'niveau'. Nou ja, ik smeer er mijn handen mee in als het winter is.
Duk en Verbrugge zijn slappe conservatievelingen. Kinneging, die is pas conservatief.
Zijn bevleugelde uitspraak "de weg vooruit is de weg terug" O+
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 17 mei 2026 @ 11:16:04 #155
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220821644
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:10 schreef nostra het volgende:

[..]
NIVEA Klop. Een plaatje over het afnemend kindertal wil niet meteen overheidsbemoeienis impliceren. Denk aan je hart (en de zorgkosten!).
Hier is overheidsbemoeienis wel gewenst onderhand.
Een andere meneer heeft (paar duizend km verderop) de totale oorlog verklaart aan het fenomeen kinderloosheid.

"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220821665
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Duk en Verbrugge zijn slappe conservatievelingen. Kinneging, die is pas conservatief.
Zijn bevleugelde uitspraak "de weg vooruit is de weg terug" O+
Kinneging is vooral reactionair in zijn maatschappelijke verhoudingen en inderdaad nog zo een nep-liberale VVDer.
pi_220821686
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:14 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe oud je bent maar misschien moet je je inlezen over hoe de steden er in de jaren 80 en 90 bijlagen. Verder zijn de Nederlandse steden zo'n beetje de veiligste ter wereld.
Toen was het slechter dan nu ja qua criminaliteit. Maar je moet vooruit, niet acheruit. En we zijn allang niet meer vooruit aan het gaan. En dat we nog steeds zo hoog scoren is dankzij vroegeer en goed alles hier was. We scoorden ook altijd beter dan Polen qua veiligheid, maar zijn allang ingehaald. En ook door andere Oost-blok landen. Vul zelf maar in waarom.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:19:41 #158
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220821687
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hier is overheidsbemoeienis wel gewenst onderhand.
Een andere meneer heeft (paar duizend km verderop) de totale oorlog verklaart aan het fenomeen kinderloosheid.

"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."

kinderloosheid kun je niets aan doen, men WIL geen kinderen , men heeft steeds vaker ook geen vaste partner

hoe rijker het land des te meer is er te doen en hoe uitdagender het leven is,
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 17 mei 2026 @ 11:19:51 #159
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220821689
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:18 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Kinneging is vooral reactionair in zijn maatschappelijke verhoudingen en inderdaad nog zo een nep-liberale VVDer.
Zit al jaren niet meer bij de VVD. In zijn jongere jaren (periode Bolkesteijn) heeft ie gewerkt voor de teldersstichting.
Het is meer een SGP'er zonder de refo dogmatiek.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 17 mei 2026 @ 11:20:18 #160
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220821696
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hier is overheidsbemoeienis wel gewenst onderhand.
Een andere meneer heeft (paar duizend km verderop) de totale oorlog verklaart aan het fenomeen kinderloosheid.

"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."

Poetin importeert jaarlijks honderdduizenden Centraal-Aziaten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:20:34 #161
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220821700
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:19 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
kinderloosheid kun je niets aan doen, men WIL geen kinderen , men heeft steeds vaker ook geen vaste partner

hoe rijker het land des te meer is er te doen en hoe uitdagender het leven is,
We zien het overal in de Westerse wereld en het Euraziatische deel van de wereld.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220821713
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:14 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Amsterdam is al vele jaren de nummer één gemeente met de meeste toegevoegde woningen en nieuwe woningen. Dat doen ze gewoon (relatief) goed.
Het is ook de grootste gemeente. En met geld van een ander is het ook wat makkelijker uitgeven.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:22:02 #163
13309 nostra
ask why
pi_220821717
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:18 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Kinneging is vooral reactionair in zijn maatschappelijke verhoudingen en inderdaad nog zo een nep-liberale VVDer.
K is JA21.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:22:04 #164
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220821718
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:20 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Poetin importeert jaarlijks miljoenen Centraal-Aziaten.
Ja.
Maar hij is nu wel de duimschroeven aan het aandraaien als het gaat om reproductie onder zijn eigen bevolking.
Ga het filmpje niet opzoeken omdat niemand die kijkt maar er was eens een gesprekje op camera tussen Vlad en een jong stel, en dat jonge stel gaf aan dat door huisvestingsproblemen zij hun kinderwens uitstellen. Hij begon zo wat te flippen tegen dat stel _O-
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 17 mei 2026 @ 11:23:19 #165
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220821736
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:22 schreef nostra het volgende:

[..]
K is JA21.
Meer FvD light dacht ik.
Heeft hij ook in het verleden klussen voor gedaan.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 17 mei 2026 @ 11:23:42 #166
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220821742
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja.
Maar hij is nu wel de duimschroeven aan het aandraaien als het gaat om reproductie onder zijn eigen bevolking.
Ga het filmpje niet opzoeken omdat niemand die kijkt maar er was eens een gesprekje op camera tussen Vlad en een jong stel, en dat jonge stel gaf aan dat door huisvestingsproblemen zij hun kinderwens uitstellen. Hij begon zo wat te flippen tegen dat stel _O-
Valt me dan mee dat hij het niet even voordeed.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220821743
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja.
Maar hij is nu wel de duimschroeven aan het aandraaien als het gaat om reproductie onder zijn eigen bevolking.
Ga het filmpje niet opzoeken omdat niemand die kijkt maar er was eens een gesprekje op camera tussen Vlad en een jong stel, en dat jonge stel gaf aan dat door huisvestingsproblemen zij hun kinderwens uitstellen. Hij begon zo wat te flippen tegen dat stel _O-
Je kreeg ook geld inmiddels als je geen condoom meer gebruikte toch?
  zondag 17 mei 2026 @ 11:23:56 #168
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220821746
In al zijn felheid heeft klopkoek wel een belangrijk punt te pakken. De wanhopige pogingen van rechts om de meer extreme kant van links net zo schuldig te maken aan antidemocratische en totalitaire misdrijven als het meer extreme rechts. En dat is simpelweg een behoorlijk grote leugen.

Extinction Rebellion Is wel een aardig voorbeeld. Doen uiterst vervelend, maar in tegenstelling tot hun natuurlijke vijand, Farmers Defense Force gebruiken ze geen geweld, proberen ze geen mensen te laten verongelukken en vergiftigen ze het actiegebied niet met asbest en andere ellende. Wereldwijd is extreem rechts vele vele malen gewelddadiger dan extreem links. Dat is niet altijd zo geweest, in de jaren zeventig was er een zekere balans. Maar dat is 50 jaar geleden.

Religieus geweld en daarna antidemocratisch rechts/nationalistisch geweld, dat zijn de vernietigende krachten in ons soort samenleving.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:24:29 #169
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220821752
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:23 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Valt me dan mee dat hij het niet even voordeed.
Als ik de roddel en achterklap mag geloven heeft hij zelf genoeg bijgedragen aan zijn eigen reproductie- heeft genoeg kinderen.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 17 mei 2026 @ 11:24:35 #170
13309 nostra
ask why
pi_220821753
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Meer FvD light dacht ik.
Heeft hij ook in het verleden klussen voor gedaan.
Meen me te herinneren dat hij er vaak spreekt en aan het beginselprogram heeft meegeschreven. Maar lig nog in bed en geen zin om te zoeken. :+
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:25:41 #171
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220821764
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:24 schreef nostra het volgende:

[..]
bed en geen zin om te zoeken. :+
Luie arbeidsongeschikte labbekak o|O
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220821814
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
de reden dat arme mensen / arme landen veel meer kinderen produceren ligt in het feit dat men , straaatarm is

men moet vaak 5 keer per dag bidden ook, nachts en dan is er niets aan vermaak of te eten wat wij hier graag doen, om kort te gaan, de liefdesdaad is een vervanger van de televisie of de computer
https://www.populationpyramid.net/africa/2050/

https://www.populationpyramid.net/europe/2050/

Het is de De wet van de communicerende vaten dat Afrika naar Europa komt voor welvaart
Lees eens de grafiek.

Afrika zat in 2020 op/onder het vervangingsniveau (in het Westen is dat iets boven de twee, in Afrika nog wat hoger). De trend en prognose is dat ook daar men (ver) onder het vervangingsniveau zal geraken.

Dat betekent gewoon dat decennia aan rechtse haatzaaierij de prullenbak in kan.

Voor de planeet is dit uitstekend nieuws. Verhalen over 'we hebben twee planeten nodig om onze rijkdom te behouden' worden geschiedenis.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2026 11:31:42 ]
  zondag 17 mei 2026 @ 11:31:03 #173
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220821818
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja.
Maar hij is nu wel de duimschroeven aan het aandraaien als het gaat om reproductie onder zijn eigen bevolking.
Ga het filmpje niet opzoeken omdat niemand die kijkt maar er was eens een gesprekje op camera tussen Vlad en een jong stel, en dat jonge stel gaf aan dat door huisvestingsproblemen zij hun kinderwens uitstellen. Hij begon zo wat te flippen tegen dat stel _O-
nu valt de bevolkingskrimp in Ruzzia nog wel mee vergeleken met Museum Europa

https://www.populationpyramid.net/russian-federation/2026/

https://www.populationpyramid.net/europe/2050/

https://www.populationpyramid.net/africa/2050/
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 17 mei 2026 @ 11:31:48 #174
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220821824
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:22 schreef nostra het volgende:

[..]
K is JA21.
Wel apart dan, had verwacht dat hij JA21 liberale slapjanussen zou vinden. Misschien is hij dan van de Diederik Boomsma-vleugel.

quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:24 schreef nostra het volgende:

[..]
Meen me te herinneren dat hij er vaak spreekt en aan het beginselprogram heeft meegeschreven. Maar lig nog in bed en geen zin om te zoeken. :+
Daar zijn bedden dus niet voor bedoeld. Preserve en reproduce thyself en snel een beetje!
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:33:07 #175
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220821844
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:31 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Wel apart dan,
[..]
Daar zijn bedden dus niet voor bedoeld. Preserve en reproduce en snel een beetje!
er zijn geen huizen voor jonge nederlandse gezinnen

ook de bejaardenhuizen zijn gesloten dus doorstroom is er niet meer
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')