Daar heb je gelijk in, het maakt dus weinig uit. Rechts/links, ze krijgen het niet opgelost. maar Amsterdam spant de kroon qua ranzigheid/ schulden. Vreselijke stad. En dat wordt wel ieder jaar erger. En daar hou ik Halsema zeker verantwoordelijk voor. Maar aangezien dit in bijna alle hoofdsteden speelt in West-Europa zal het wel iets van deze moderne en inclusiefe tijd zijn.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Rotterdam en Den Haag hebben al een jaar of 20 overwegend rechts bestuur.
Het is daar echt niet beter dan in Utrecht, Amsterdam of Nijmegen hoor.
Amsterdam is al vele jaren de nummer één gemeente met de meeste toegevoegde woningen en nieuwe woningen. Dat doen ze gewoon (relatief) goed.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:12 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, het maakt dus weinig uit. Rechts/links, ze krijgen het niet opgelost. maar Amsterdam spant de kroon qua ranzigheid/ schulden. Vreselijke stad. En dat wordt wel ieder jaar erger. En daar hou ik Halsema zeker verantwoordelijk voor. Maar aangezien dit in bijna alle hoofdsteden speelt in West-Europa zal het wel iets van deze moderne en inclusiefe tijd zijn.
Ik weet niet hoe oud je bent maar misschien moet je je inlezen over hoe de steden er in de jaren 80 en 90 bijlagen. Verder zijn de Nederlandse steden zo'n beetje de veiligste ter wereld.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:12 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, het maakt dus weinig uit. Rechts/links, ze krijgen het niet opgelost. maar Amsterdam spant de kroon qua ranzigheid/ schulden. Vreselijke stad. En dat wordt wel ieder jaar erger. En daar hou ik Halsema zeker verantwoordelijk voor. Maar aangezien dit in bijna alle hoofdsteden speelt in West-Europa zal het wel iets van deze moderne en inclusiefe tijd zijn.
Duk en Verbrugge zijn slappe conservatievelingen. Kinneging, die is pas conservatief.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bij Wierd Duk en Ad Verbrugge bejubelen - echte liberalen! - doe ik allerminst aan 'niveau'. Nou ja, ik smeer er mijn handen mee in als het winter is.
Hier is overheidsbemoeienis wel gewenst onderhand.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:10 schreef nostra het volgende:
[..]
NIVEA Klop. Een plaatje over het afnemend kindertal wil niet meteen overheidsbemoeienis impliceren. Denk aan je hart (en de zorgkosten!).
Kinneging is vooral reactionair in zijn maatschappelijke verhoudingen en inderdaad nog zo een nep-liberale VVDer.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Duk en Verbrugge zijn slappe conservatievelingen. Kinneging, die is pas conservatief.
Zijn bevleugelde uitspraak "de weg vooruit is de weg terug"
Toen was het slechter dan nu ja qua criminaliteit. Maar je moet vooruit, niet acheruit. En we zijn allang niet meer vooruit aan het gaan. En dat we nog steeds zo hoog scoren is dankzij vroegeer en goed alles hier was. We scoorden ook altijd beter dan Polen qua veiligheid, maar zijn allang ingehaald. En ook door andere Oost-blok landen. Vul zelf maar in waarom.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent maar misschien moet je je inlezen over hoe de steden er in de jaren 80 en 90 bijlagen. Verder zijn de Nederlandse steden zo'n beetje de veiligste ter wereld.
kinderloosheid kun je niets aan doen, men WIL geen kinderen , men heeft steeds vaker ook geen vaste partnerquote:Op zondag 17 mei 2026 11:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier is overheidsbemoeienis wel gewenst onderhand.
Een andere meneer heeft (paar duizend km verderop) de totale oorlog verklaart aan het fenomeen kinderloosheid.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
Zit al jaren niet meer bij de VVD. In zijn jongere jaren (periode Bolkesteijn) heeft ie gewerkt voor de teldersstichting.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kinneging is vooral reactionair in zijn maatschappelijke verhoudingen en inderdaad nog zo een nep-liberale VVDer.
Poetin importeert jaarlijks honderdduizenden Centraal-Aziaten.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier is overheidsbemoeienis wel gewenst onderhand.
Een andere meneer heeft (paar duizend km verderop) de totale oorlog verklaart aan het fenomeen kinderloosheid.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
We zien het overal in de Westerse wereld en het Euraziatische deel van de wereld.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kinderloosheid kun je niets aan doen, men WIL geen kinderen , men heeft steeds vaker ook geen vaste partner
hoe rijker het land des te meer is er te doen en hoe uitdagender het leven is,
Het is ook de grootste gemeente. En met geld van een ander is het ook wat makkelijker uitgeven.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Amsterdam is al vele jaren de nummer één gemeente met de meeste toegevoegde woningen en nieuwe woningen. Dat doen ze gewoon (relatief) goed.
K is JA21.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kinneging is vooral reactionair in zijn maatschappelijke verhoudingen en inderdaad nog zo een nep-liberale VVDer.
Ja.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Poetin importeert jaarlijks miljoenen Centraal-Aziaten.
Meer FvD light dacht ik.quote:
Valt me dan mee dat hij het niet even voordeed.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja.
Maar hij is nu wel de duimschroeven aan het aandraaien als het gaat om reproductie onder zijn eigen bevolking.
Ga het filmpje niet opzoeken omdat niemand die kijkt maar er was eens een gesprekje op camera tussen Vlad en een jong stel, en dat jonge stel gaf aan dat door huisvestingsproblemen zij hun kinderwens uitstellen. Hij begon zo wat te flippen tegen dat stel
Je kreeg ook geld inmiddels als je geen condoom meer gebruikte toch?quote:Op zondag 17 mei 2026 11:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja.
Maar hij is nu wel de duimschroeven aan het aandraaien als het gaat om reproductie onder zijn eigen bevolking.
Ga het filmpje niet opzoeken omdat niemand die kijkt maar er was eens een gesprekje op camera tussen Vlad en een jong stel, en dat jonge stel gaf aan dat door huisvestingsproblemen zij hun kinderwens uitstellen. Hij begon zo wat te flippen tegen dat stel
Als ik de roddel en achterklap mag geloven heeft hij zelf genoeg bijgedragen aan zijn eigen reproductie- heeft genoeg kinderen.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Valt me dan mee dat hij het niet even voordeed.
Meen me te herinneren dat hij er vaak spreekt en aan het beginselprogram heeft meegeschreven. Maar lig nog in bed en geen zin om te zoeken.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meer FvD light dacht ik.
Heeft hij ook in het verleden klussen voor gedaan.
Luie arbeidsongeschikte labbekakquote:
Lees eens de grafiek.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de reden dat arme mensen / arme landen veel meer kinderen produceren ligt in het feit dat men , straaatarm is
men moet vaak 5 keer per dag bidden ook, nachts en dan is er niets aan vermaak of te eten wat wij hier graag doen, om kort te gaan, de liefdesdaad is een vervanger van de televisie of de computer
https://www.populationpyramid.net/africa/2050/
https://www.populationpyramid.net/europe/2050/
Het is de De wet van de communicerende vaten dat Afrika naar Europa komt voor welvaart
nu valt de bevolkingskrimp in Ruzzia nog wel mee vergeleken met Museum Europaquote:Op zondag 17 mei 2026 11:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja.
Maar hij is nu wel de duimschroeven aan het aandraaien als het gaat om reproductie onder zijn eigen bevolking.
Ga het filmpje niet opzoeken omdat niemand die kijkt maar er was eens een gesprekje op camera tussen Vlad en een jong stel, en dat jonge stel gaf aan dat door huisvestingsproblemen zij hun kinderwens uitstellen. Hij begon zo wat te flippen tegen dat stel
Wel apart dan, had verwacht dat hij JA21 liberale slapjanussen zou vinden. Misschien is hij dan van de Diederik Boomsma-vleugel.quote:
Daar zijn bedden dus niet voor bedoeld. Preserve en reproduce thyself en snel een beetje!quote:Op zondag 17 mei 2026 11:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat hij er vaak spreekt en aan het beginselprogram heeft meegeschreven. Maar lig nog in bed en geen zin om te zoeken.
er zijn geen huizen voor jonge nederlandse gezinnenquote:Op zondag 17 mei 2026 11:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wel apart dan,
[..]
Daar zijn bedden dus niet voor bedoeld. Preserve en reproduce en snel een beetje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |