Gewoon heel hard roepen dat iedereen die er op stemt domme rechts extremisten zijn.quote:Op maandag 18 mei 2026 18:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. En dan ga je dus een wet opstellen (en een best wel belangrijke wet over ons kiesstelsel) omdat 1 partij je niet aanstaat. Dat kan nooit de bedoeling zijn, lijkt me.
Beter doe je iets aan de onderliggende oorzaken dat zo'n partij zoveel kiezers trekt. In plaats van het maar procedureel te willen gaan verbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |