YTquote:
Zangkwaliteiten ookquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:23 schreef Spablauw214 het volgende:
Het begin is net Joan Franka. Met dat rare accent
Die naam zocht ik inderdaad, dankjewelquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:23 schreef Spablauw214 het volgende:
Het begin is net Joan Franka. Met dat rare accent
Ik zie geen bomen anders.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:23 schreef Nexum het volgende:
Waarom moeten deze dames zich altijd gedragen als 12 jarige kinderen die verdwaald zijn in een bos
Zijn nu vier openquote:
Ja. Maar dat is het ook juist. Best aardig, niet meer, niet minder.quote:
Moeder natuur wist bij de eerste deelneemster wel alles bohhhhhhhhquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
Moeder natuur weet allesFlikker toch op
Die van Bulgarije waren groter.quote:
Vorig jaar wel een opvallende act met dat poppenhuis en prima zangeres die er niet verkeerd uit zag.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
Als Luxemburg steeds van die brave acts blijft sturen willen ze gewoon niet winnen.
'Dit is pas echt Eurovisie!'quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:24 schreef Momo het volgende:
Toch gaan Nederlandse Gerda s hier misschien wel voor die vinden de rest te heftig
Ja gaat iets fout..ik zag geen nieuwe komenquote:
Verre van zelfs.quote:
Ja, ik twijfelde ook in welke ik moest gaan reageren.quote:
Vorig jaar zat wel heel sterk in elkaar ja. Was geen briljant nummer, maar het totaalpakket maakte het wel een van de meest interessante van vorig jaar.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vorig jaar wel een opvallende act met dat poppenhuis en prima zangeres die er niet verkeerd uit zag.
Dit was generieke troep.
Moeder Fok, she knowsquote:
Zekerquote:
Waar het hart vol van isquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
Jeroen Spermamondje Kijk in de Vegte doet TE vrolijk
Er zijn er zes tegelijkertijd open, dus je loopt er wel meer dan één achter.quote:
@R-woud93 z, n schuldquote:
al besprokenquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:26 schreef Watmoetjenou het volgende:
Vuile spammerts
[ afbeelding ]
Ik wist niet eens dat het songfestival al weer was deze week
Die zangeres zien we nog wel een keer terug met een beter nummer. Werden ook genaaid met die kut startpositie. Als totaalpakket was hoge middenmoot dan prima haalbaar geweest.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vorig jaar zat wel heel sterk in elkaar ja. Was geen briljant nummer, maar het totaalpakket maakte het wel een van de meest interessante van vorig jaar.
Niemand gaat dit lezen makkerquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
De lyrics zijn ook verre van bijzonder
Volg een onbekende stem
Leer hoe je alleen moet zwemmen in open wateren
Een holle pot zal de oceaanbodem niet bereiken
Waar vreemde velden en verwarde snaren zich ontvouwen
Moeder ik verdwaal zonder een kaart
Er zijn te veel wegen
Binnenin dit wrede spinnenweb
Kruispunten
Patronen en uitzonderingen verweven
Ik sta versteld hoe snel we ziek worden
Dan ruilen we onze pijn in voor een metalen frame
Oh, ik moet uitzoeken wat daar is
Moeder ik verdwaal zonder een kaart
Er zijn te veel wegen
Binnenin dit wrede spinnenweb
Kruispunten
Patronen en uitzonderingen verweven
Wij zijn wezens die goed zijn toegerust voor deze ruimte
Wij zijn het menselijk ras
Oh, we doen ons best
Handelen vanuit pure liefde en woede
Ondankbaar kind in een gouden kooi
Voor Moeder Aarde
Men kan niet verаnderen
Kruiѕpunten
Die trilling en een beetje te hoog ofzo.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deze heeft alleen een verschrikkelijk stemgeluid
Een mix van Duncan en Gjon's Tears.quote:
Duncan’s Tearsquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een mix van Duncan en Gjon's Tears.
Lijkt Gerard Joling welquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Krijg er toch oorkanker van. Vervelende stem
reserve-duitsersquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:29 schreef RipCity het volgende:
Oostenrijkers hebben minder humor dan Duitsers hè…?
Het zijn Duitsers van d'n Aldi.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:29 schreef RipCity het volgende:
Oostenrijkers hebben minder humor dan Duitsers hè…?
Jurypunten harken. Sad song, scoort goed de laatste jaren.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:28 schreef Fred_B het volgende:
Tsja, ik weet het niet. Wel goed gezongen
quote:
Vraag je dit voor een vriend?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:30 schreef Makamba_ het volgende:
Maar zij is 17 dus? Zou je ook niet zeggen.
Had met voila wel gewoon gemoeten verder.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:30 schreef koffieleuk het volgende:
Frankrijk echt wanhopig om te winnen de laatste jaren. Gaat hen dit keer ook niet worden
quote:
En elk ander jaar wel ja.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Had met voila wel gewoon gemoeten verder.
Dit is een heel stuk minder, soort musical nummer.
Is water nat?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:30 schreef Redefine het volgende:
Gaat de EBU dit jaar poging vijf doen achter elkaar om Frankrijk te laten winnen?
Dit kapsel helpt niet echt.quote:
En nog eens neequote:
Helemaal eens. Had het dit jaar makkelijk gedaanquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Had met voila wel gewoon gemoeten verder.
Dit is een heel stuk minder, soort musical nummer.
Chocolate mouse. Zeg gewoon vlaquote:
Misschien een beetje maar tevens ook gewoon verbazing.quote:
Vorig jaar was het kurkdroog.quote:
Roemenië.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:32 schreef Moira het volgende:
Ik zit er zo lekker in dit jaar dat ik gewoon per ongeluk een half uur te laat intuneWelke heb ik gemist en waren die goed en leuk en moeten die door?
Je verwacht het niet bij een wedstrijd.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:30 schreef koffieleuk het volgende:
Frankrijk echt wanhopig om te winnen de laatste jaren.
Als ik dit zo zie nemen ze de zaak niet zo heel serieusquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:32 schreef Nexum het volgende:
Frankrijk is zo wanhopig om te winnen het is pathetisch
Ik vrees ervoor jaquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:32 schreef Spablauw214 het volgende:
Hier gaat geen hont de telefoon voor pakken zaterdag.
Koekoekquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:33 schreef Viesdik het volgende:
Ga maar terug naar de keuken aanstellerige kut
quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:32 schreef koffieleuk het volgende:
Graag iets als J'ai cherché weer bitte
Die had van mij ook mogen winnen als Jamala er niet was
Dit denk ik, veel te intentioneelquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:33 schreef Redefine het volgende:
Het zit wel echt goed in elkaar en de staging is zeker op order. Maar het voelt zo zielloos aan.
Ze lijkt wel 80quote:
J'en ai marre !quote:
quote:
Laat ze dit jaar maar winnen, dan zijn we er vanaf en ook geen liedje waarvan ik het zonde zou vinden als het niet zo winnen.quote:
Ik kwam binnen bij Roemenië, die stonden in SM kleding een rock nummer te zingen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:32 schreef Moira het volgende:
Ik zit er zo lekker in dit jaar dat ik gewoon per ongeluk een half uur te laat intuneWelke heb ik gemist en waren die goed en leuk en moeten die door?
hier ook.quote:
Zal ze graag aan haar haren meegetrokken worden?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deze kan je wel toepasselijk moppie noemen
fixedquote:
Ze willen misschien iets te graag, Maar na de winnaars van de afgelopen twee jaar denk ik niet dat het dit jaar gaat gebeuren.quote:
Woke woke wokeeequote:
Niet bij de zenders die reclame uitzenden.quote:
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:36 schreef Spablauw214 het volgende:
Zou dit in Roemenië ook worden uitgezonden of zijn ze daar even naar de reclame?
Ja.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:35 schreef vencodark het volgende:
Op wie lijkt die presentatrice toch?
Komt het door de 1000 in een dozijn Botox look?
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:36 schreef Spablauw214 het volgende:
Zou dit in Roemenië ook worden uitgezonden of zijn ze daar even naar de reclame?
Beetje jaloers wel.quote:
Temu meisje.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:35 schreef vencodark het volgende:
Sylvie Meis!quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:35 schreef vencodark het volgende:
Het is die gladde Sylvie Meis-look die ze in Duits sprekende landen zo leuk vinden.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:35 schreef vencodark het volgende:
Bijzonder ja.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:37 schreef BillDauterive het volgende:
Armenië en Azerbeidzjan in een halve finale? Ow, dat is positief voor de andere landen
WK vrouwenvoetbal is nog erger hoor!quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Verhoudingswijs wel meer LHBT dan andere evenementen, daar kan je niet onderuit.
Ben je van de pot gerukt ofzo?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
WK vrouwenvoetbal is nog erger hoor!
Die hebben het één week per jaar wel echt heel zwaarquote:
Echt in helemaal niks Joost achtigquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:39 schreef Eightyone het volgende:
Weer een Joost Klein-achtige, maar dan boeit Griekenland me toch meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |