En elk ander jaar wel ja.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Had met voila wel gewoon gemoeten verder.
Dit is een heel stuk minder, soort musical nummer.
Is water nat?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:30 schreef Redefine het volgende:
Gaat de EBU dit jaar poging vijf doen achter elkaar om Frankrijk te laten winnen?
Dit kapsel helpt niet echt.quote:
En nog eens neequote:
Helemaal eens. Had het dit jaar makkelijk gedaanquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Had met voila wel gewoon gemoeten verder.
Dit is een heel stuk minder, soort musical nummer.
Chocolate mouse. Zeg gewoon vlaquote:
Misschien een beetje maar tevens ook gewoon verbazing.quote:
Vorig jaar was het kurkdroog.quote:
Roemenië.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:32 schreef Moira het volgende:
Ik zit er zo lekker in dit jaar dat ik gewoon per ongeluk een half uur te laat intuneWelke heb ik gemist en waren die goed en leuk en moeten die door?
Je verwacht het niet bij een wedstrijd.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:30 schreef koffieleuk het volgende:
Frankrijk echt wanhopig om te winnen de laatste jaren.
Als ik dit zo zie nemen ze de zaak niet zo heel serieusquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:32 schreef Nexum het volgende:
Frankrijk is zo wanhopig om te winnen het is pathetisch
Ik vrees ervoor jaquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:32 schreef Spablauw214 het volgende:
Hier gaat geen hont de telefoon voor pakken zaterdag.
Koekoekquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:33 schreef Viesdik het volgende:
Ga maar terug naar de keuken aanstellerige kut
quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:32 schreef koffieleuk het volgende:
Graag iets als J'ai cherché weer bitte
Die had van mij ook mogen winnen als Jamala er niet was
Dit denk ik, veel te intentioneelquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:33 schreef Redefine het volgende:
Het zit wel echt goed in elkaar en de staging is zeker op order. Maar het voelt zo zielloos aan.
Ze lijkt wel 80quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |