Ok. Lijkt mij voor mijzelf niet geschikt. Was even benieuwdquote:Op zondag 6 september 2026 21:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee. Geen behoefte aan (gehad). Ook niet om te zijn.
Het zijn, in mijn beleving, vaak mensen met een ideologie waarin hun leven om de AA draait en dat ook van hun sponsee verwachten. Daarnaast heb ik het ook niet zo op een timmerman die wel even iets supercomplex gaat uitleggen aan me. Ik heb wel "maatjes" binnen de AA waar ik mee kan bellen en een paar die echt vrienden zijn geworden en met wie ik daarover kan praten.quote:Op zondag 6 september 2026 21:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Ok. Lijkt mij voor mijzelf niet geschikt. Was even benieuwd
Ok zitten we op zelfde golflengte. Ik keek om me heen naar (potentiële) vrouwelijke sponsors. Zag dat niet zitten.quote:Op zondag 6 september 2026 21:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Het zijn, in mijn beleving, vaak mensen met een ideologie waarin hun leven om de AA draait en dat ook van hun sponsee verwachten. Daarnaast heb ik het ook niet zo op een timmerman die wel even iets supercomplex gaat uitleggen aan me. Ik heb wel "maatjes" binnen de AA waar ik mee kan bellen en een paar die echt vrienden zijn geworden en met wie ik daarover kan praten.
Goed dat je niet hebt toegegeven aan de trek! Iets om trots op te zijn!quote:Op maandag 7 september 2026 21:38 schreef Masberum het volgende:
Vind het echt raar hoe de (of mijn) hersenen werken. 's ochtends en 's middags geen probleem. Daarna 4 uren wel een flinke drang weer. Niet aan toegegeven dit keer en nu de supermarkten sluiten (dus ik kan geen alcohol meer kopen, behalve bij een avond slijterij, wat ik gewoon niet wil en doe) is de drang ook weer weg.
Dat het niet meer mogelijk is om alcohol te kopen maakt het voor mij direct al een verlichting. Nu ook weer gewoon aan het doen wat ik leuk vind, pizza tycoon op dit moment. Ik hoop dat mijn hersenen echt de komende maanden/weken stabiliseren want zo'n avond zoals dit is nu al weer veel leuker. Niet lamlendig maar verdoven en wat films/series zien waarbij ik morgen niet meer weet tot waar ik ben gekomen.
https://arminius.nl/progr(...)ch-lijdt-jim-van-os/quote:Op zondag 6 september 2026 10:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jim van Os is sowieso een fantastische vent.
Edit: Hij tikt zelf wel dagelijks 2-3 biertjes weg.![]()
![]()
https://www.annemarijekaag.com/media/symposium2016/quote:Op donderdag 10 september 2026 17:20 schreef nostra het volgende:
[..]
https://arminius.nl/progr(...)ch-lijdt-jim-van-os/
Ja, dan snap je er niet veel van. Sneu.quote:Op vrijdag 11 september 2026 11:22 schreef Ole het volgende:
Goede kennis van mij dacht grappig te zijn. Appte foto van zijn wijnvoorraad en daarna 'zin in een wijntje?"
Ik zeg vind ik niet grappig. Reactie: 'haha'
Was niet getriggerd. Maar heb hem wel geblokkeerd nu.
Hij weet mijn situatie
Met hem ook wel iets aan de hand. Maar ik denk aan mezelf. Niet de eerste keer.quote:Op vrijdag 11 september 2026 11:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, dan snap je er niet veel van. Sneu.
Ken hem al langer. Even minimaal maand afstand nemenquote:Op vrijdag 11 september 2026 21:59 schreef Masberum het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon raar en sommige mensen kunnen gewoon bepaalde situaties niet echt begrijpen. Anderen zijn weer sociaal wat onhandig, kinderlijk. Misschien was hij dronken. Geen idee, zoveel mogelijkheden.
Maar goed dat je hem hebt geblokkeerd. Zou dat zelf ook doen. Weet niet voor hoelang maar in ieder geval wel 3 weken ofzo na zo'n debiele opmerking. En dan de haha erna.. wat een gast
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |