Volgens mij is het weer verkrijgbaar. Heb ook wel gehoord dat het zou helpen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:54 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik had 5 jaar geleden een stoppen met roken programma, met champix. werkte echt geweldigOok tegen trek in alcohol.
Maar halverwege het programma werd het ineens uit de handel gehaald.. Nooit meer terug gekomen ook. Maar dat soort middelen remmen ook bepaalde receptoren.
Goed gedaan! Hoe voel je je nu? Zucht, geen zucht? Medicatie?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:07 schreef Love1015 het volgende:
Hoi iedereen!
Ik ben inmiddels bijna 4 maanden nuchter na een 4e opname (2 keer detox en 2 keer klinisch) ik moet zeggen het blijft zwaar maar heb deze keer wel goede hoop. Ik ga naar 3 meetings per week zodat ik steun krijg van andere met hetzelfde probleem. Ik ben dankbaar voor alle hulp, meetings en de andere mensen om mij heen. Fijn dat er een forum als dit is groetjes van mij
Wel het langste van alle middelen nu. Ik ben benzo en alcohol verslaafd en ben 2 jaar terug gestopt geweest voor 5 maanden van die 2 middelen maar deed dan af en toe wat anders omdat ik dacht dat dat dan wel kon. Maar dat was niet zo dus nu abstinent van alle middelen en daar ben ik heel blij mee en hoop dat het me voor altijd lukt.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:13 schreef Droopie het volgende:
Hoi Love1015
Welkom op FOK! en nog belangerijker, gefeliciteerd met je 4 maanden soberheid
Is dat de langste periode dat je nuchter bent geweest sinds je herstel.
Welkom!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:07 schreef Love1015 het volgende:
Hoi iedereen!
Ik ben inmiddels bijna 4 maanden nuchter na een 4e opname (2 keer detox en 2 keer klinisch) ik moet zeggen het blijft zwaar maar heb deze keer wel goede hoop. Ik ga naar 3 meetings per week zodat ik steun krijg van andere met hetzelfde probleem. Ik ben dankbaar voor alle hulp, meetings en de andere mensen om mij heen. Fijn dat er een forum als dit is groetjes van mij
Welkom! Hopelijk kan je een beetje steun in deze reeks vinden!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:07 schreef Love1015 het volgende:
Hoi iedereen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |