quote:
Uhuquote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee deze heb ik speciaal uitgezocht voor Ma
Helemaal in carnavals sfeerquote:
Maar zo klinkt hij welquote:
Veel pijn en een blauw ketquote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het met de wond? Heb je er last van of toch niet?
Jammer mutske!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Veel pijn en een blauw ket
Geen dagbesteding want ziek
Ja hoorquote:
Vervelend dat je zoveel last hebtquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Veel pijn en een blauw ket
Geen dagbesteding want ziek
Alsof Danny ooit iets heeft geleerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:53 schreef Soury het volgende:
Is dit het "ik post uit protest niet in DTS" topic, dat zal ze leren
Wat heeft hij daar mee te maken?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:58 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Alsof Danny ooit iets heeft geleerd.
Gezelligquote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:13 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nice!
Ga je mee in bad?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:05 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zonder gelatine! Dus ook geschikt voor vegans.
Geen strap on of ballen trappen en fysieke mishandeling. Verder kan ik zo niets bedenkenquote:
Vegans eten sowieso geen vleesch.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Tenzij je een ruminatiestoornis hebt en vlees gegeten hebt
Zouden mensen die dat geil vinden dan fan zijn van de Belastingdienst?quote:
Goeie vraag, zou best kunnen idd. En misschien werken er ook wel mensen die het geil vinden om op die wijze de machtswellusteling uit te hangen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:45 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zouden mensen die dat geil vinden dan fan zijn van de Belastingdienst?
Dit is nog best netjes…voor een Tokkie.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:48 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Goeie vraag, zou best kunnen idd. En misschien werken er ook wel mensen die het geil vinden om op die wijze de machtswellusteling uit te hangen.
[ afbeelding ]
Zoiets maar dan vermomd in nette kleding.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:05 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zonder gelatine! Dus ook geschikt voor vegans.
Daar ging het in eerste instantie niet overquote:
Aan het werkquote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:44 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hoi skattie![]()
Hoe is het met jou vanavond?
Hey Greysquote:
Latersquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:24 schreef Shii het volgende:
Misschien zo toch maar even de halve finale van het Songfestival opzetten en dan gezellig meekletsen en afkraken in het ESF-topic.
Ben je al een beetje gewend aan die onregelmatige werktijden?quote:
Há, sinds ik me dat besef heb ik me geen moment meer eenzaam gevoeld.quote:
Hey Sebbequote:Op woensdag 13 mei 2026 07:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Há, sinds ik me dat besef heb ik me geen moment meer eenzaam gevoeld.
Zonder Fok! was ik er niet meer geweest!quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Há, sinds ik me dat besef heb ik me geen moment meer eenzaam gevoeld.
Meen je dat nu echt?quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:54 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zonder Fok! was ik er niet meer geweest!
Hey Blubskequote:
Há, die Dot! Ik heb me heel vaak eenzaam gevoeld, maar gek genoeg was dat juist in de tijd dat ik veel socialer was (of dacht te zijn). Wellicht dat eenzaamheid en onzekerheid veel met elkaar overlappen? Ik ben ook maar een beetje aan het gissen. Wel vervelend inderdaad als mensen daar onder gebukt gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Sebbe![]()
Ik voel mij gelukkig nooit eenzaam, zou niet weten wat dat is.
Vervelend altijd dat mensen zich eenzaam voelen
Dat klinkt wel heftig maat. Hopen dat FOK! nog lang blijft bestaan dan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:54 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zonder Fok! was ik er niet meer geweest!
Met mensen zijn en je dan eenzaam voelen lijkt mij nog erger.quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Há, die Dot! Ik heb me heel vaak eenzaam gevoeld, maar gek genoeg was dat juist in de tijd dat ik veel socialer was (of dacht te zijn). Wellicht dat eenzaamheid en onzekerheid veel met elkaar overlappen? Ik ben ook maar een beetje aan het gissen. Wel vervelend inderdaad als mensen daar onder gebukt gaan.
[..]
Dat klinkt wel heftig maat. Hopen dat FOK! nog lang blijft bestaan dan.
Of niet. Voltooid leven!quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Há, die Dot! Ik heb me heel vaak eenzaam gevoeld, maar gek genoeg was dat juist in de tijd dat ik veel socialer was (of dacht te zijn). Wellicht dat eenzaamheid en onzekerheid veel met elkaar overlappen? Ik ben ook maar een beetje aan het gissen. Wel vervelend inderdaad als mensen daar onder gebukt gaan.
[..]
Dat klinkt wel heftig maat. Hopen dat FOK! nog lang blijft bestaan dan.
Zo oud ben je toch nog niet?quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:23 schreef EvilSkittle het volgende:
Eens kijken of we een nieuwe meet kunnen organiseren. Héérlijk die ongefilterde meningen van andere users.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:44 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Korte lijntjes. Dit dat.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:54 schreef Kissingbird het volgende:
@:iemand!!! Vacature staat nog open![]()
[ afbeelding ]
Hey morge shiiquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:34 schreef Shii het volgende:
Goedemorgen, lekker aan het baggeren zie ik.
Goedemorgen Shiiquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:34 schreef Shii het volgende:
Goedemorgen, lekker aan het baggeren zie ik.
Nee jij WEET iets niet..quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey morge shii
Kissingbird heeft nog wel een belangrijke vraag rondom fietsen en kleding.
en btw DIT is doxingquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey morge shii
Kissingbird heeft nog wel een belangrijke vraag rondom fietsen en kleding.
Geen idee.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee jij WEET iets niet..
Maar zo'n zeem in een fietsbroek wordt daar ook wel eens in geplast wat denk jij @:shii?
Ik dacht/ denk dus van wel.
Precies een normaal persoon gaat niet in zijn/haar broek plassenquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Maar zou zomaar kunnen, maar lijkt me ook niet echt lekker fietsen daarna.
Ik dacht altijd dat wielrenners dat wel eens deden vooral tijdens een wedstrijd.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Maar zou zomaar kunnen, maar lijkt me ook niet echt lekker fietsen daarna.
Ah jij doet het dus welquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Precies een normaal persoon gaat niet in zijn/haar broek plassen
Bij hoge uitzondering. Dus een fetishquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat wielrenners dat wel eens deden vooral tijdens een wedstrijd.
En @:stevenhyde :
[ afbeelding ]
Tijdens het fietsen broekspijp omlaag heb ik weleens gezien bij de professionals inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat wielrenners dat wel eens deden vooral tijdens een wedstrijd.
En @:stevenhyde :
[ afbeelding ]
Gatverdammequote:Op woensdag 13 mei 2026 09:40 schreef StevenHyde het volgende:
Als je het broekje binnenstebuiten doet, dan kun je er wel je ramen mee wassen @:kissingbird
Prof mannen hangen de piemel er dan uit. Soms doet dan een teamgenoot em vasthouden zodat de plasser rustig kan plassen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Tijdens het fietsen heb ik weleens gezien bij de professionals inderdaad.
En tijdens een finale kan ik me dan wel weer voorstellen, maar dat zal denk ik eerder van vermoeidheid zijn dan dat iemand denkt, goh laat ik voordat ik de eindsprint aanga nog eens even lekker in m'n broek plassen.
Dat woordquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ik stop ergens en ga daar naar de wc beeldomdenker!!
Ja tijdens een finale kan ik me dat zeker ook voorstellen. Of dat er omstanders zijn dan ga je ook niet je broekspijp omlaag doen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Tijdens het fietsen broekspijp omlaag heb ik weleens gezien bij de professionals inderdaad.
En tijdens een finale kan ik me dan wel weer voorstellen, maar dat zal denk ik eerder van vermoeidheid zijn dan dat iemand denkt, goh laat ik voordat ik de eindsprint aanga nog eens even lekker in m'n broek plassen.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Prof mannen hangen de piemel er dan uit. Soms doet dan een teamgenoot em vasthouden zodat de plasser rustig kan plassen.
te laaaatquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:45 schreef StevenHyde het volgende:
Die teamgenoot houdt dan de schouder vast niet de piemel. Voor de beelddraaidenkers onder ons.
aii dat is ook smerigquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:45 schreef Shii het volgende:
Volgens mij zijn er ook beelden van een prof wielrenner die z'n poep met z'n hand opving en in de berm gooide.
Ja dat inderdaad ook.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:46 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ken het vooral van de marathon waar er beelden zijn dat lopers in hun broek poepen en doorgaan.
Ook dit nog nooit gedaan.
Wel voetballer Lineker die bij Engeland dit deedquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:45 schreef Shii het volgende:
Volgens mij zijn er ook beelden van een prof wielrenner die z'n poep met z'n hand opving en in de berm gooide.
Echt waar? Naast het veld zitten poepen?quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel voetballer Lineker die bij Engeland dit deed
Op het veld. Echt vreemd ook. Kon beter ff snel naar de wc. Dat is wel vaker gebeurd dat een speler ff naar de wc ging.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Echt waar? Naast het veld zitten poepen?
En meteen zeggen dat je dat nog nooit gedaan hebtquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:47 schreef StevenHyde het volgende:
Ook dat nog nooit gedaan overigens. Bedenk me dat ik toch wel veel sporten doe/gedaan heb via deze ontlasting link
In z'n pet en dan weer opzetten.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:48 schreef Kissingbird het volgende:
Zie dat Tom Dumoulin zegt het in een pet te doen![]()
wat een onderwerp
Op de middenstip?quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Op het veld. Echt vreemd ook. Kon beter ff snel naar de wc. Dat is wel vaker gebeurd dat een speler ff naar de wc ging.
Ja ik ken mensen die dan weer beeldvooruitdenkenquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En meteen zeggen dat je dat nog nooit gedaan hebt
https://www.gva.be/sport/(...)-video/24770242.htmlquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Op het veld. Echt vreemd ook. Kon beter ff snel naar de wc. Dat is wel vaker gebeurd dat een speler ff naar de wc ging.
Zet hem opquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:50 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga 3 slachtoffers zoeken voor een potje
quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze verzinnen meetings om niet te kunnen voetballen tegen me...
Ja en vanmiddag heb ik zelf 2 meetings. Dus hoe kom ik toe aan tafelvoetbal op deze manierquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Moet je ook nog egkt werken nu
[ afbeelding ]
Hey murp kom jij ook gezellig baggerenquote:
ja, het is ook mijn reeksquote:Op woensdag 13 mei 2026 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey murp kom jij ook gezellig baggeren
O dat wist ik niet, bestaat al een tijdje dus, best al wel langquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:02 schreef murp het volgende:
[..]
ja, het is ook mijn reeks
ONZ / DAGBAGGER#1
Laatst zag ik weer iemand in [HOMO] posten, maar die rteeks bestaat toch lang johquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat wist ik niet, bestaat al een tijdje dus, best al wel lang
Nou fijn dat het een nieuw leven in geblazen is dan
nja dat absorbeert wel hoorquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee jij WEET iets niet..
Maar zo'n zeem in een fietsbroek wordt daar ook wel eens in geplast wat denk jij @:shii?
Ik dacht/ denk dus van wel.
O, die ken ik helemaal niet. Maar wel leuk toch dat oude topics herleven. Een goed tekenquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:09 schreef murp het volgende:
[..]
Laatst zag ik weer iemand in [HOMO] posten, maar die rteeks bestaat toch lang joh
Erg leuk idd!@quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, die ken ik helemaal niet. Maar wel leuk toch dat oude topics herleven. Een goed teken
Gooi maar in mijn pet. Ken je die uitdrukking?quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:48 schreef Kissingbird het volgende:
Zie dat Tom Dumoulin zegt het in een pet te doen![]()
wat een onderwerp
Met de pet ernaar gooienquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:12 schreef maily het volgende:
[..]
Gooi maar in mijn pet. Ken je die uitdrukking?
quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:25 schreef StevenHyde het volgende:
Wel benieuwd wat Mr oizo nu onder zijn rode pet heeft
Ervaring mee ?quote:
Nope ga ik even opzoeken zal wel een plaatselijke uitdrukking zijnquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:12 schreef maily het volgende:
[..]
Gooi maar in mijn pet. Ken je die uitdrukking?
quote:
Waterfiets zet hem zo opquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bij hoge uitzondering. Dus een fetish
quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Met de pet ernaar gooien
Of met de pet rondgaan (langs een heel peloton, succes met beelddenken @:kissingbird)
pet lover krijgt zo een andere betekenis.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:25 schreef StevenHyde het volgende:
Wel benieuwd wat Mr oizo nu onder zijn rode pet heeft
Nee ik doe niet aan puppy play maar er is vast een owner te vinden die wel deze kink deeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan puppy play maar er is vast een owner te vinden die wel deze kink deelt
Bijzonder fenomeen blijft dat imoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!!!1*&@@!!
quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan puppy play maar er is vast een owner te vinden die wel deze kink deelt
Puppy play? Doe je het dan op zijn hondjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kan het me wel voorstellen als in beelddenkerquote:
google is your friendquote:Op woensdag 13 mei 2026 12:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Puppy play? Doe je het dan op zijn hondjes?
Ik snap het ook niet iddquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja kan het me wel voorstellen als in beelddenkermaar deze behoefte snap ik niet.
Daarentegen wederom een oproep voor een geldslaaf
[..]
google is your friend
Neeeeej IK heb er nu eerst een oproepje voor gedaan!!!!quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:39 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet idd.
Maar goed ieder zijn/haar ding.
En ik zoek óók een geldslaaf!
Niet geklikt want ik zie als thumbnail al gezienquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja kan het me wel voorstellen als in beelddenkermaar deze behoefte snap ik niet.
Daarentegen wederom een oproep voor een geldslaaf
[..]
google is your friend
Edit: omdat je 'hard' bezig bent met tafelvoetballen op die arbeit:
Bekijk deze YouTube-video
Bang dat je opgewonden raakt?quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet geklikt want ik zie als thumbnail al gezien
Durfde het al niet te googlen
quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neeeeej IK heb er nu eerst een oproepje voor gedaan!!!!
Om geld te geven?quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:39 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet idd.
Maar goed ieder zijn/haar ding.
En ik zoek óók een geldslaaf!
Snel doorheen geklikt en weer gesloten... Ach ja, iedere gek zijn gebrek.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jep ik ben heel erg voor Ajaxquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:22 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Snel doorheen geklikt en weer gesloten... Ach ja, iedere gek zijn gebrek.
Nee andersomquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:19 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Om geld te geven?
Kan niet zo moeilijk zijn
Als thumbnail al gezien ja jaquote:Op woensdag 13 mei 2026 14:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gewoon doorscheppenquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:43 schreef Wrapster het volgende:
Geen doorkomen aan deze bagger.
[ afbeelding ]
Vanmiddag was hier een stevige onweersbui met hagel.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:47 schreef StevenHyde het volgende:
Effe eten en daarna wandelen door dit bagger weer
Hier nu.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Vanmiddag was hier een stevige onweersbui met hagel.
Oei, zolang je maar binnen zit is er niets aan de hand.quote:
Uurtje of 3 geleden ook al een flinke regenbui gehad. Was ik mijn jas vergeten mee te nemen dat was even minder handig.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Oei, zolang je maar binnen zit is er niets aan de hand.
De komende dagen ook niet echt geweldig, maar daarna weer hogere temperaturen.
There their they're @mailyquote:
Vergeten je jas mee te nemen? Oei. Maar ik had weer m'n winterjas aan vanmiddag. Was echt koud.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uurtje of 3 geleden ook al een flinke regenbui gehad. Was ik mijn jas vergeten mee te nemen dat was even minder handig.
Ik zie het inderdaad nu dat de temperatuur weer omhoog gaat en dit weekend geen regen
Moest de auto even de auto ophalen bij de garage en was vergeten dat ik dan de leenauto moet parkeren en nog een klein stukje moet lopen. Midden in de hoosbuiquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Vergeten je jas mee te nemen? Oei. Maar ik had weer m'n winterjas aan vanmiddag. Was echt koud.
Nou midden in zo'n hoosbui helpt niets meer volgens mij.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moest de auto even de auto ophalen bij de garage en was vergeten dat ik dan de leenauto moet parkeren en nog een klein stukje moet lopen. Midden in de hoosbui![]()
sja
Ja het is koud genoeg voor de winterjas buiten.
En ik maar wachten totdat ze in achtbaan zouden gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:42 schreef maily het volgende:
ik ging met mijn lekker ding
samen naar de Efteling![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
MUZ / Spotify 20 jaar. Wat was jouw eerst gestreamde lied en wanneer?
Niet helemaal mijn smaak maar wel stukken beter dan die drek hierbovenquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
Worthing Wrappinghood voor jou![]()
welk liedje zou jij mij terugsturen?quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:38 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn smaak maar wel stukken beter dan die drek hierboven
6 7quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:42 schreef StevenHyde het volgende:
Maar wat was er grammaticaal fout aan mijn zin?
welke zin?quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:42 schreef StevenHyde het volgende:
Maar wat was er grammaticaal fout aan mijn zin?
quote:Op woensdag 13 mei 2026 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
@:mario390 kom hier posten, dan kan je extra punten halen
Okay “forumlegende”.quote:Op donderdag 14 mei 2026 01:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het IS goed dat bepaal ik zelf wel
quote:Op woensdag 13 mei 2026 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
@:mario390 kom hier posten, dan kan je extra punten halen
Hoe oud is ‘ie?quote:Op donderdag 14 mei 2026 01:42 schreef Shii het volgende:
Ik zit hier met een kat die constant heen en weer aan het lopen is. Lijkt wel dementerend. En ook lichamelijk een beetje op.
Zou goed kunnen als hij/ zij al ouder is. Demente hond en een demente kat gehad.quote:Op donderdag 14 mei 2026 01:42 schreef Shii het volgende:
Ik zit hier met een kat die constant heen en weer aan het lopen is. Lijkt wel dementerend. En ook lichamelijk een beetje op.
Lukt nietquote:
Ja veel mauwen en toevallig vandaag heeft ie ook ergens anders geplast i.p.v. in de kattenbak.quote:Op donderdag 14 mei 2026 01:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou goed kunnen als hij/ zij al ouder is. Demente hond en een demente kat gehad.
Zie je nog geen ander afwijkend gedrag? (veel mauwen, kattenbak niet vinden of zo)
Wil ‘ie seks?quote:Op donderdag 14 mei 2026 01:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lukt niet
Iemand houdt mij wakker
Sundowningquote:Op donderdag 14 mei 2026 01:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja veel mauwen en toevallig vandaag heeft ie ook ergens anders geplast i.p.v. in de kattenbak.
Ja dat was hier dus ook. Veel mauwen en steeds vaker de kattenbak niet vinden.quote:Op donderdag 14 mei 2026 01:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja veel mauwen en toevallig vandaag heeft ie ook ergens anders geplast i.p.v. in de kattenbak.
Hij is ook aan het afvallen en ik weet dat het niet lang meer goed zal gaan, maar het is zo lastig om het moment te bepalen om te zeggen nu is het goed kereltje, nu mag je gaan.quote:
Oh, sorry. Ik ben een beetje conservatief. Geboren en getogen in Katwijk, dus tja.quote:
Je voelt het wel shiiquote:Op donderdag 14 mei 2026 01:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Hij is ook aan het afvallen en ik weet dat het niet lang meer goed zal gaan, maar het is zo lastig om het moment te bepalen om te zeggen nu is het goed kereltje, nu mag je gaan.
Jij conservatiefquote:Op donderdag 14 mei 2026 01:49 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik ben een beetje conservatief. Geboren en getogen in Katwijk, dus tja.
Jij denkt alleen aan die witte sokken van mij, maar ik heb veel meer zwarte kousen!quote:
Heel begrijpelijk... want wanneer zeg je het is genoeg als je ziet dat je beestje wel achteruitgaat maar op zich nog fijne momenten kan hebben ook.quote:Op donderdag 14 mei 2026 01:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Hij is ook aan het afvallen en ik weet dat het niet lang meer goed zal gaan, maar het is zo lastig om het moment te bepalen om te zeggen nu is het goed kereltje, nu mag je gaan.
foequote:Op donderdag 14 mei 2026 01:53 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij denkt alleen aan die witte sokken van mij, maar ik heb veel meer zwarte kousen!
Oehhh jijquote:Op donderdag 14 mei 2026 01:53 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij denkt alleen aan die witte sokken van mij, maar ik heb veel meer zwarte kousen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |