Bij hoge uitzondering. Dus een fetishquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat wielrenners dat wel eens deden vooral tijdens een wedstrijd.
En @:stevenhyde :
[ afbeelding ]
Tijdens het fietsen broekspijp omlaag heb ik weleens gezien bij de professionals inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat wielrenners dat wel eens deden vooral tijdens een wedstrijd.
En @:stevenhyde :
[ afbeelding ]
Gatverdammequote:Op woensdag 13 mei 2026 09:40 schreef StevenHyde het volgende:
Als je het broekje binnenstebuiten doet, dan kun je er wel je ramen mee wassen @:kissingbird
Prof mannen hangen de piemel er dan uit. Soms doet dan een teamgenoot em vasthouden zodat de plasser rustig kan plassen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Tijdens het fietsen heb ik weleens gezien bij de professionals inderdaad.
En tijdens een finale kan ik me dan wel weer voorstellen, maar dat zal denk ik eerder van vermoeidheid zijn dan dat iemand denkt, goh laat ik voordat ik de eindsprint aanga nog eens even lekker in m'n broek plassen.
Dat woordquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ik stop ergens en ga daar naar de wc beeldomdenker!!
Ja tijdens een finale kan ik me dat zeker ook voorstellen. Of dat er omstanders zijn dan ga je ook niet je broekspijp omlaag doen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Tijdens het fietsen broekspijp omlaag heb ik weleens gezien bij de professionals inderdaad.
En tijdens een finale kan ik me dan wel weer voorstellen, maar dat zal denk ik eerder van vermoeidheid zijn dan dat iemand denkt, goh laat ik voordat ik de eindsprint aanga nog eens even lekker in m'n broek plassen.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Prof mannen hangen de piemel er dan uit. Soms doet dan een teamgenoot em vasthouden zodat de plasser rustig kan plassen.
te laaaatquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:45 schreef StevenHyde het volgende:
Die teamgenoot houdt dan de schouder vast niet de piemel. Voor de beelddraaidenkers onder ons.
aii dat is ook smerigquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:45 schreef Shii het volgende:
Volgens mij zijn er ook beelden van een prof wielrenner die z'n poep met z'n hand opving en in de berm gooide.
Ja dat inderdaad ook.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:46 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ken het vooral van de marathon waar er beelden zijn dat lopers in hun broek poepen en doorgaan.
Ook dit nog nooit gedaan.
Wel voetballer Lineker die bij Engeland dit deedquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:45 schreef Shii het volgende:
Volgens mij zijn er ook beelden van een prof wielrenner die z'n poep met z'n hand opving en in de berm gooide.
Echt waar? Naast het veld zitten poepen?quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel voetballer Lineker die bij Engeland dit deed
Op het veld. Echt vreemd ook. Kon beter ff snel naar de wc. Dat is wel vaker gebeurd dat een speler ff naar de wc ging.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Echt waar? Naast het veld zitten poepen?
En meteen zeggen dat je dat nog nooit gedaan hebtquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:47 schreef StevenHyde het volgende:
Ook dat nog nooit gedaan overigens. Bedenk me dat ik toch wel veel sporten doe/gedaan heb via deze ontlasting link
In z'n pet en dan weer opzetten.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:48 schreef Kissingbird het volgende:
Zie dat Tom Dumoulin zegt het in een pet te doen![]()
wat een onderwerp
Op de middenstip?quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Op het veld. Echt vreemd ook. Kon beter ff snel naar de wc. Dat is wel vaker gebeurd dat een speler ff naar de wc ging.
Ja ik ken mensen die dan weer beeldvooruitdenkenquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En meteen zeggen dat je dat nog nooit gedaan hebt
https://www.gva.be/sport/(...)-video/24770242.htmlquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Op het veld. Echt vreemd ook. Kon beter ff snel naar de wc. Dat is wel vaker gebeurd dat een speler ff naar de wc ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |