Nee ik doe niet aan puppy play maar er is vast een owner te vinden die wel deze kink deeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan puppy play maar er is vast een owner te vinden die wel deze kink deelt
Bijzonder fenomeen blijft dat imoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!!!1*&@@!!
quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan puppy play maar er is vast een owner te vinden die wel deze kink deelt
Puppy play? Doe je het dan op zijn hondjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kan het me wel voorstellen als in beelddenkerquote:
google is your friendquote:Op woensdag 13 mei 2026 12:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Puppy play? Doe je het dan op zijn hondjes?
Ik snap het ook niet iddquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja kan het me wel voorstellen als in beelddenkermaar deze behoefte snap ik niet.
Daarentegen wederom een oproep voor een geldslaaf
[..]
google is your friend
Neeeeej IK heb er nu eerst een oproepje voor gedaan!!!!quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:39 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet idd.
Maar goed ieder zijn/haar ding.
En ik zoek óók een geldslaaf!
Niet geklikt want ik zie als thumbnail al gezienquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja kan het me wel voorstellen als in beelddenkermaar deze behoefte snap ik niet.
Daarentegen wederom een oproep voor een geldslaaf
[..]
google is your friend
Edit: omdat je 'hard' bezig bent met tafelvoetballen op die arbeit:
Bekijk deze YouTube-video
Bang dat je opgewonden raakt?quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet geklikt want ik zie als thumbnail al gezien
Durfde het al niet te googlen
quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neeeeej IK heb er nu eerst een oproepje voor gedaan!!!!
Om geld te geven?quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:39 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet idd.
Maar goed ieder zijn/haar ding.
En ik zoek óók een geldslaaf!
Snel doorheen geklikt en weer gesloten... Ach ja, iedere gek zijn gebrek.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jep ik ben heel erg voor Ajaxquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:22 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Snel doorheen geklikt en weer gesloten... Ach ja, iedere gek zijn gebrek.
Nee andersomquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:19 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Om geld te geven?
Kan niet zo moeilijk zijn
Als thumbnail al gezien ja jaquote:Op woensdag 13 mei 2026 14:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gewoon doorscheppenquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:43 schreef Wrapster het volgende:
Geen doorkomen aan deze bagger.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |