Gewoon doorscheppenquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:43 schreef Wrapster het volgende:
Geen doorkomen aan deze bagger.
[ afbeelding ]
Vanmiddag was hier een stevige onweersbui met hagel.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:47 schreef StevenHyde het volgende:
Effe eten en daarna wandelen door dit bagger weer
Hier nu.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Vanmiddag was hier een stevige onweersbui met hagel.
Oei, zolang je maar binnen zit is er niets aan de hand.quote:
Uurtje of 3 geleden ook al een flinke regenbui gehad. Was ik mijn jas vergeten mee te nemen dat was even minder handig.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Oei, zolang je maar binnen zit is er niets aan de hand.
De komende dagen ook niet echt geweldig, maar daarna weer hogere temperaturen.
There their they're @mailyquote:
Vergeten je jas mee te nemen? Oei. Maar ik had weer m'n winterjas aan vanmiddag. Was echt koud.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uurtje of 3 geleden ook al een flinke regenbui gehad. Was ik mijn jas vergeten mee te nemen dat was even minder handig.
Ik zie het inderdaad nu dat de temperatuur weer omhoog gaat en dit weekend geen regen
Moest de auto even de auto ophalen bij de garage en was vergeten dat ik dan de leenauto moet parkeren en nog een klein stukje moet lopen. Midden in de hoosbuiquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Vergeten je jas mee te nemen? Oei. Maar ik had weer m'n winterjas aan vanmiddag. Was echt koud.
Nou midden in zo'n hoosbui helpt niets meer volgens mij.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moest de auto even de auto ophalen bij de garage en was vergeten dat ik dan de leenauto moet parkeren en nog een klein stukje moet lopen. Midden in de hoosbui![]()
sja
Ja het is koud genoeg voor de winterjas buiten.
En ik maar wachten totdat ze in achtbaan zouden gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:42 schreef maily het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
ik ging met mijn lekker ding
samen naar de Efteling![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |