Zet hem opquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:50 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga 3 slachtoffers zoeken voor een potje
quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze verzinnen meetings om niet te kunnen voetballen tegen me...
Ja en vanmiddag heb ik zelf 2 meetings. Dus hoe kom ik toe aan tafelvoetbal op deze manierquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Moet je ook nog egkt werken nu
[ afbeelding ]
Hey murp kom jij ook gezellig baggerenquote:
ja, het is ook mijn reeksquote:Op woensdag 13 mei 2026 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey murp kom jij ook gezellig baggeren
O dat wist ik niet, bestaat al een tijdje dus, best al wel langquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:02 schreef murp het volgende:
[..]
ja, het is ook mijn reeks
ONZ / DAGBAGGER#1
Laatst zag ik weer iemand in [HOMO] posten, maar die rteeks bestaat toch lang johquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat wist ik niet, bestaat al een tijdje dus, best al wel lang
Nou fijn dat het een nieuw leven in geblazen is dan
nja dat absorbeert wel hoorquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee jij WEET iets niet..
Maar zo'n zeem in een fietsbroek wordt daar ook wel eens in geplast wat denk jij @:shii?
Ik dacht/ denk dus van wel.
O, die ken ik helemaal niet. Maar wel leuk toch dat oude topics herleven. Een goed tekenquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:09 schreef murp het volgende:
[..]
Laatst zag ik weer iemand in [HOMO] posten, maar die rteeks bestaat toch lang joh
Erg leuk idd!@quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, die ken ik helemaal niet. Maar wel leuk toch dat oude topics herleven. Een goed teken
Gooi maar in mijn pet. Ken je die uitdrukking?quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:48 schreef Kissingbird het volgende:
Zie dat Tom Dumoulin zegt het in een pet te doen![]()
wat een onderwerp
Met de pet ernaar gooienquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:12 schreef maily het volgende:
[..]
Gooi maar in mijn pet. Ken je die uitdrukking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |