quote:Op woensdag 13 mei 2026 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
@:mario390 kom hier posten, dan kan je extra punten halen
Hoe oud is ‘ie?quote:Op donderdag 14 mei 2026 01:42 schreef Shii het volgende:
Ik zit hier met een kat die constant heen en weer aan het lopen is. Lijkt wel dementerend. En ook lichamelijk een beetje op.
Zou goed kunnen als hij/ zij al ouder is. Demente hond en een demente kat gehad.quote:Op donderdag 14 mei 2026 01:42 schreef Shii het volgende:
Ik zit hier met een kat die constant heen en weer aan het lopen is. Lijkt wel dementerend. En ook lichamelijk een beetje op.
Lukt nietquote:
Ja veel mauwen en toevallig vandaag heeft ie ook ergens anders geplast i.p.v. in de kattenbak.quote:Op donderdag 14 mei 2026 01:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou goed kunnen als hij/ zij al ouder is. Demente hond en een demente kat gehad.
Zie je nog geen ander afwijkend gedrag? (veel mauwen, kattenbak niet vinden of zo)
Wil ‘ie seks?quote:Op donderdag 14 mei 2026 01:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lukt niet
Iemand houdt mij wakker
Sundowningquote:Op donderdag 14 mei 2026 01:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja veel mauwen en toevallig vandaag heeft ie ook ergens anders geplast i.p.v. in de kattenbak.
Ja dat was hier dus ook. Veel mauwen en steeds vaker de kattenbak niet vinden.quote:Op donderdag 14 mei 2026 01:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja veel mauwen en toevallig vandaag heeft ie ook ergens anders geplast i.p.v. in de kattenbak.
Hij is ook aan het afvallen en ik weet dat het niet lang meer goed zal gaan, maar het is zo lastig om het moment te bepalen om te zeggen nu is het goed kereltje, nu mag je gaan.quote:
Oh, sorry. Ik ben een beetje conservatief. Geboren en getogen in Katwijk, dus tja.quote:
Je voelt het wel shiiquote:Op donderdag 14 mei 2026 01:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Hij is ook aan het afvallen en ik weet dat het niet lang meer goed zal gaan, maar het is zo lastig om het moment te bepalen om te zeggen nu is het goed kereltje, nu mag je gaan.
Jij conservatiefquote:Op donderdag 14 mei 2026 01:49 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik ben een beetje conservatief. Geboren en getogen in Katwijk, dus tja.
Jij denkt alleen aan die witte sokken van mij, maar ik heb veel meer zwarte kousen!quote:
Heel begrijpelijk... want wanneer zeg je het is genoeg als je ziet dat je beestje wel achteruitgaat maar op zich nog fijne momenten kan hebben ook.quote:Op donderdag 14 mei 2026 01:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Hij is ook aan het afvallen en ik weet dat het niet lang meer goed zal gaan, maar het is zo lastig om het moment te bepalen om te zeggen nu is het goed kereltje, nu mag je gaan.
foequote:Op donderdag 14 mei 2026 01:53 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij denkt alleen aan die witte sokken van mij, maar ik heb veel meer zwarte kousen!
Oehhh jijquote:Op donderdag 14 mei 2026 01:53 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij denkt alleen aan die witte sokken van mij, maar ik heb veel meer zwarte kousen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |