Dit is nog best netjes…voor een Tokkie.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:48 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Goeie vraag, zou best kunnen idd. En misschien werken er ook wel mensen die het geil vinden om op die wijze de machtswellusteling uit te hangen.
[ afbeelding ]
Zoiets maar dan vermomd in nette kleding.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:05 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zonder gelatine! Dus ook geschikt voor vegans.
Daar ging het in eerste instantie niet overquote:
Aan het werkquote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:44 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hoi skattie![]()
Hoe is het met jou vanavond?
Hey Greysquote:
Latersquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:24 schreef Shii het volgende:
Misschien zo toch maar even de halve finale van het Songfestival opzetten en dan gezellig meekletsen en afkraken in het ESF-topic.
Ben je al een beetje gewend aan die onregelmatige werktijden?quote:
Há, sinds ik me dat besef heb ik me geen moment meer eenzaam gevoeld.quote:
Hey Sebbequote:Op woensdag 13 mei 2026 07:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Há, sinds ik me dat besef heb ik me geen moment meer eenzaam gevoeld.
Zonder Fok! was ik er niet meer geweest!quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Há, sinds ik me dat besef heb ik me geen moment meer eenzaam gevoeld.
Meen je dat nu echt?quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:54 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zonder Fok! was ik er niet meer geweest!
Hey Blubskequote:
Há, die Dot! Ik heb me heel vaak eenzaam gevoeld, maar gek genoeg was dat juist in de tijd dat ik veel socialer was (of dacht te zijn). Wellicht dat eenzaamheid en onzekerheid veel met elkaar overlappen? Ik ben ook maar een beetje aan het gissen. Wel vervelend inderdaad als mensen daar onder gebukt gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Sebbe![]()
Ik voel mij gelukkig nooit eenzaam, zou niet weten wat dat is.
Vervelend altijd dat mensen zich eenzaam voelen
Dat klinkt wel heftig maat. Hopen dat FOK! nog lang blijft bestaan dan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:54 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zonder Fok! was ik er niet meer geweest!
Met mensen zijn en je dan eenzaam voelen lijkt mij nog erger.quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Há, die Dot! Ik heb me heel vaak eenzaam gevoeld, maar gek genoeg was dat juist in de tijd dat ik veel socialer was (of dacht te zijn). Wellicht dat eenzaamheid en onzekerheid veel met elkaar overlappen? Ik ben ook maar een beetje aan het gissen. Wel vervelend inderdaad als mensen daar onder gebukt gaan.
[..]
Dat klinkt wel heftig maat. Hopen dat FOK! nog lang blijft bestaan dan.
Of niet. Voltooid leven!quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Há, die Dot! Ik heb me heel vaak eenzaam gevoeld, maar gek genoeg was dat juist in de tijd dat ik veel socialer was (of dacht te zijn). Wellicht dat eenzaamheid en onzekerheid veel met elkaar overlappen? Ik ben ook maar een beetje aan het gissen. Wel vervelend inderdaad als mensen daar onder gebukt gaan.
[..]
Dat klinkt wel heftig maat. Hopen dat FOK! nog lang blijft bestaan dan.
Zo oud ben je toch nog niet?quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:23 schreef EvilSkittle het volgende:
Eens kijken of we een nieuwe meet kunnen organiseren. Héérlijk die ongefilterde meningen van andere users.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:44 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Korte lijntjes. Dit dat.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |