Goed gedaan jij kleine Rotzlöffelquote:Op zaterdag 9 mei 2026 01:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
ff nog een keer
Woordle 1785 5/6
⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜🟨⬜⬜
⬜🟩⬜🟨🟨
🟨🟩⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1581 4/6
⬜🟩🟨⬜⬜🟨
⬜🟨🟨⬜⬜⬜
⬜⬜🟨🟨🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dankjewelquote:
Mag ik ook mee naar de eftelingquote:Op zaterdag 9 mei 2026 09:20 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1785 5/6
🟨⬛⬛⬛🟩
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟨
⬛⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1581 3/6
⬛⬛⬛🟩🟨🟨
⬛⬛⬛⬛🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:vino_tinto
Goedemorgen
Uiteraardquote:
Leukquote:Op zaterdag 9 mei 2026 09:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik weet zeker dat Hetekip dat niet erg vindt
Dan moet @Vino_Tinto wel haar vriend meenemen, want ik wil wel naast jou in de Droomvlucht zitten.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 09:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik weet zeker dat Hetekip dat niet erg vindt
Maar @GGMM is mijn vriendquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:11 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dan moet @:Vino_tinto wel haar vriend meenemen, want ik wil wel naast jou in de Droomvlucht zitten.
Dat zijn leugens.quote:
Stinhoburgers.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Gelukkig je bent erquote:Op zaterdag 9 mei 2026 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja kleine hapjes op terras.... bitterballen, brood met aioli en kruidenboter, @Hetekip vleugeltjes, etc etcquote:Op zaterdag 9 mei 2026 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Slaap lekker!quote:
Boyquote:
Gelukkig. Het was hier erg stil vandaag, heb niet eens kunnen delen wat ik heb gegeten. Jammer...quote:
Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar fijnquote:
Flatbread met kip en sla was lekkerquote:Op zondag 10 mei 2026 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar fijn
Megagoated score man.quote:Op maandag 11 mei 2026 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1787 3/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1583 4/6
⬜⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟨⬜🟨⬜
⬜🟨🟨⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Thanks mate. Ga echt lekker de laatste tijdquote:
Trots op jou!quote:Op maandag 11 mei 2026 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Thanks mate. Ga echt lekker de laatste tijd
Het is heel slecht voor je gebit om daar een uur over te doenquote:Op maandag 11 mei 2026 08:52 schreef onlogisch het volgende:
GM. Uurtje geleden begonnen. Nu pas klaar met de koffie
Gewoon vragen wat diegene eet vanavond. Zijn het 6 frikandellen speciaal, wat knakworstjes op een broodje en een dubbele friet. Dan weet je dat het goed zitquote:Op maandag 11 mei 2026 13:08 schreef Hetekip het volgende:
Hallo vrienden hoe gaat het met jullie? Ik moet dadelijk in gesprek met iemand die komt solliciteren.dat ze mij zoiets toevertrouwen
Dan heb ik wel mijn meerdere gevonden ja....quote:Op maandag 11 mei 2026 13:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Gewoon vragen wat diegene eet vanavond. Zijn het 6 frikandellen speciaal, wat knakworstjes op een broodje en een dubbele friet. Dan weet je dat het goed zit
quote:Op maandag 11 mei 2026 13:15 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dan heb ik wel mijn meerdere gevonden ja....
Zoveel kan ik nog geen eens op.
Drie broodjes kroket en een pak van 32 mini snacks is tegenwoordig mijn limiet.
Jezusquote:Op maandag 11 mei 2026 13:16 schreef Hetekip het volgende:
Er was een tijd dat ik een gezinsmenu. Twee grote friet, twee frikandellen, 2 kroketten en 2 bamiblokken kon oppeuzelen. Maar dat haal ik bij lange na niet meer. Was goed om midden twintig te zijn ooit.
Je bent een vies biggetje.quote:Op maandag 11 mei 2026 13:16 schreef Hetekip het volgende:
Er was een tijd dat ik een gezinsmenu. Twee grote friet, twee frikandellen, 2 kroketten en 2 bamiblokken kon oppeuzelen. Maar dat haal ik bij lange na niet meer. Was goed om midden twintig te zijn ooit.
trainingdpakquote:Op maandag 11 mei 2026 13:23 schreef GGMM het volgende:
Wie komt er nou in een trainingdpak Op z'n werk
quote:
Nu lukt me dat echt niet meer.quote:
105 kilo, ik moet er wat aan gaan doen. Jaartje geleden was ik 90. Dus best triest dat ik weer zoveel ben aangekomen.quote:
Mayo of coursequote:
Atleten en trainers?quote:Op maandag 11 mei 2026 13:23 schreef GGMM het volgende:
Wie komt er nou in een trainingdpak Op z'n werk
En als je 2 pizzas bestelt leg je vanaf nu een halve in de koelkast om later op te etenquote:Op maandag 11 mei 2026 13:28 schreef Hetekip het volgende:
Heren ik ga afvallen.
Vanaf nu minder ongezonde troep. Ook gaan er uurtjes gesport worden.
De laatste zullen de eerste zijn - Jezus Christus van Nazareth.quote:
Ik bestel nooit pizza, ik koop alleen diepvries. Waarom 10 of 12 euro voor een pizza uitgeven als je er twee voor 5 euro kan hebben of zo.quote:Op maandag 11 mei 2026 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als je 2 pizzas bestelt leg je vanaf nu een halve in de koelkast om later op te eten
Ik heb een stukje zalm gekochtquote:Op maandag 11 mei 2026 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat aten jullie vandaag? Ik had nasi (niet á la johannes).
Aardappeltjes, doperwten en gepaneerde schnitzelquote:Op maandag 11 mei 2026 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zoek iemand die het duidelijk tegenzit en wel een abo kan gebruikenquote:
AVG'tje, paste wel bij koud Hollandsch kwakkelweer van vandaag.quote:Op maandag 11 mei 2026 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daarom gaat @onlogisch niet sporten vandaagquote:Op maandag 11 mei 2026 18:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
Lopend naar sportschool gegaan. Die wint was vervelend koud
Hoge bomen vangen veel windquote:Op maandag 11 mei 2026 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom gaat @:onlogisch niet sporten vandaag
Neem een kijkje in R&P.quote:Op maandag 11 mei 2026 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die het duidelijk tegenzit en wel een abo kan gebruiken
Donequote:
Spaghetti dit keer zonder plak kaas, ik had geraspt en 30+quote:Op maandag 11 mei 2026 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh net een dag te vroeg die van mij verloopt morgenquote:Op maandag 11 mei 2026 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die het duidelijk tegenzit en wel een abo kan gebruiken
Lekker maat. Mooi om te zien hoe je je leven stukje bij beetje naar een hoger niveau tilt.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:48 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Spaghetti dit keer zonder plak kaas, ik had geraspt en 30+
Nu uurtje gesport @:ggmm
Dankjewel, jouw support helpt welquote:Op maandag 11 mei 2026 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker maat. Mooi om te zien hoe je je leven stukje bij beetje naar een hoger niveau tilt.
Sluit.Alle.Kroegen.Nu.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:07 schreef onlogisch het volgende:
LIVE hantavirus | 12 medewerkers Radboudumc in quarantaine door foutieve procedures hantapatiënt
https://www.ad.nl/binnenl(...)ntapatient~a3f98549/
Nijmegen in the mud
@:Caland
Announce Jaap van DisselGoat LIVEquote:Op maandag 11 mei 2026 22:07 schreef onlogisch het volgende:
LIVE hantavirus | 12 medewerkers Radboudumc in quarantaine door foutieve procedures hantapatiënt
Nijmegen in the mud
Haha, en dan nog tijdens zo'n interview aangeven dat het allemaal meevaltquote:Op maandag 11 mei 2026 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Nijmegen in the mud
Kut nu moeten we wijn, bier en wc papier gaan inslaan.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Nijmegen in the mud
Je vergeet de grote pakken frikandellen, hamburgers en eventueel mexicanos van de aldi. Die zijn eigenlijk het belangrijkste.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Kut nu moeten we wijn, bier en wc papier gaan inslaan.
Akkoord.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:56 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Bier hoor je standaard in huis te hebben.
Ik heb wijn standaard in huisquote:Op maandag 11 mei 2026 22:56 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Je vergeet de grote pakken frikandellen, hamburgers en eventueel mexicanos van de aldi. Die zijn eigenlijk het belangrijkste.
Bier hoor je standaard in huis te hebben. Ik heb as we speak twee kratten en nog vier losse halve liters staan. Maar ik drink een krat per 10 dagen ongeveer. Dus dat is slechts een maand voorraad. Maar ik moet GGMM vragen wat hij vindt van bier nuttigen. Misschien moet ik stoppen.
Goedkoper en in bulk. Bij de a merken betaal je veel meer voor minder.quote:Op maandag 11 mei 2026 23:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb wijn standaard in huis![]()
Zijn de mexicanos van de aldi zo lekker dan?
Ik zie dat ik 3 minuten rijden van de aldi woon. Ik zal morgen eens kijkenquote:Op maandag 11 mei 2026 23:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Goedkoper en in bulk. Bij de a merken betaal je veel meer voor minder.
Fietsen.quote:Op maandag 11 mei 2026 23:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zie dat ik 3 minuten rijden van de aldi woon. Ik zal morgen eens kijken
quote:Japanse chipszakken in zwart-wit door olietekort
Japanners eten populaire chips en andere snacks binnenkort uit zwart-witzakken. De Japanse snackfabrikant Calbee stopt noodgedwongen met de gebruikelijke verpakkingen in kleur, door een tekort aan grondstoffen voor inkt door de oorlog in Iran.
3 tosti ham kaasquote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pittige Spaghettiquote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:24 schreef Hetekip het volgende:
[..]
3 tosti ham kaas
2 zachte bolletjes met vegetarische kipschnitzels, mayonaise met sriracha
Dit zouden we niet meer doenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:24 schreef Hetekip het volgende:
[..]
3 tosti ham kaas
2 zachte bolletjes met vegetarische kipschnitzels, mayonaise met sriracha
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar tosti en vegetarische kipschnitzels is toch niet zo ongezond? Wat had ik dan moeten doen?quote:
Kipfilet en een beetje zoutquote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:50 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Maar tosti en vegetarische kipschnitzels is toch niet zo ongezond? Wat had ik dan moeten doen?
Dat is wel heel rigoreus en gezond. Ik ga erover nadenken. Ik doe nu omad.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kipfilet en een beetje zout
Mogelijk met linzen/kidneybonen erdoor
Duit in het zakje gedaanquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:10 schreef Coco het volgende:
Even belangrijke vraag namens VBL gesteld in ESF.
Vies vet varkenquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:08 schreef Hetekip het volgende:
Wat is het verschil tussen basis en plus abbelmentje ik weet niet wat ik moet pakken.
Ja maar in principe fotoboek gebruikt niemand. Dus wat is echt iets wat je gebruikt vs niet gebruikt? Of is het gewoon of je fok een warm hart toedraagt of niet?quote:
Preciesquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:11 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja maar in principe fotoboek gebruikt niemand. Dus wat is echt iets wat je gebruikt vs niet gebruikt? Of is het gewoon of je fok een warm hart toedraagt of niet?
Straks maar eens even naar mijn notes kijken, waarvan er heel veel onterecht zijn, en dan op basis daarvan een keuze maken.quote:
En dat terwijl je zo geboren bentquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:15 schreef Hetekip het volgende:
Ja nee, op basis van nieuwe notes die geheel onterecht zijn, gaat het hem niet worden.
Nog nooit zoveel onrechtvaardigheid meegemaakt in mijn leven, en dat wil wel wat zeggen.
Onrechtvaardig? Heb je wel gelijk in, mijn ouders zijn niet mijn ouders, ik ben door ze ontvoerd. Mijn echte ouders hebben ze me nooit opgebiecht wie dat zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat terwijl je zo geboren bent
hahahaha grapje
Ik weet zeker dat je tot een rechtvaardig besluit komtquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:18 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Onrechtvaardig? Heb je wel gelijk in, mijn ouders zijn niet mijn ouders, ik ben door ze ontvoerd. Mijn echte ouders hebben ze me nooit opgebiecht wie dat zijn.
Leraren op school deden experimenten op mij, en nu momenteel op werk willen ze mij instralen en proberen ze mij een hak te zetten.
Maar dat alles is veel rechtvaardiger dan de notes die ik heb gekregen hier. Daar lusten de honden geen brood van, ik ben hier onschuldig. Ik zit hier onschuldig.
Ik weet niet of ik hier geld aan kan uitgeven ik voel me juist zwaar onterecht behandeld.
Niet door jou, maar dit is wel even schrikken.
Dankjewel maatje, ik weet even niet wat rechtvaardig is. Ik ga nu lekker luisteren naar de geschiedenis van het Romeinse Rijk. De Romeinen zijn mijns lust en mijn leven.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je tot een rechtvaardig besluit komt
Ik heb weer biefstukquote:Op woensdag 13 mei 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe aardappelpuree met rode kool en sloavink.
Viel wel mee toch. Ik had een vrij genuanceerde mening vond ik zelf.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij ging vandaag keihard tekeer in het migratiedebat.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Viel wel mee toch. Ik had een vrij genuanceerde mening vond ik zelf.
Maar blijkbaar word je dan alsnog voor een radicale debiel uitgemaakt in NWS
Ik moet naar de winkel maar geen zin. Vier mensen die op sterven lagen, dan nog een geweldsincident en daarbovenop nog een stagiaire begeleiden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe aardappelpuree met rode kool en sloavink.
Leuk duet met Slobeend.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Viel wel mee toch. Ik had een vrij genuanceerde mening vond ik zelf.
Maar blijkbaar word je dan alsnog voor een radicale debiel uitgemaakt in NWS
Rijst, kipkerriequote:Op woensdag 13 mei 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Biftekiquote:Op woensdag 13 mei 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is wel lekker, heb je een recept Coco?quote:
Homo's kijken geen voetbal, en Rob Jetten is een homo.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
GEEN voetbalprogramma op een verregende Hemelvaartsdag. En Kabinet Jetten doet NIETS @:RamboDirk @:Zipportal @:de_boswachter
Belgische bekerfinale begint zo.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
GEEN voetbalprogramma op een verregende Hemelvaartsdag. En Kabinet Jetten doet NIETS @:RamboDirk @:Zipportal @:de_boswachter
Croky Cup genot.quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Belgische bekerfinale begint zo.
@:capuchon_jongen
1-0 Union. Is er een Belgiëtopic? Kan niks vinden.quote:
VBL / [Belgisch voetbal #9] Jupiler Pro Leauge + Croky cupquote:Op donderdag 14 mei 2026 15:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
1-0 Union. Is er een Belgiëtopic? Kan niks vinden.
Uitetenquote:Op donderdag 14 mei 2026 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pannenkoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |