Gelukkig. Het was hier erg stil vandaag, heb niet eens kunnen delen wat ik heb gegeten. Jammer...quote:
Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar fijnquote:
Flatbread met kip en sla was lekkerquote:Op zondag 10 mei 2026 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar fijn
Megagoated score man.quote:Op maandag 11 mei 2026 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1787 3/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1583 4/6
⬜⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟨⬜🟨⬜
⬜🟨🟨⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Thanks mate. Ga echt lekker de laatste tijdquote:
Trots op jou!quote:Op maandag 11 mei 2026 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Thanks mate. Ga echt lekker de laatste tijd
Het is heel slecht voor je gebit om daar een uur over te doenquote:Op maandag 11 mei 2026 08:52 schreef onlogisch het volgende:
GM. Uurtje geleden begonnen. Nu pas klaar met de koffie
Gewoon vragen wat diegene eet vanavond. Zijn het 6 frikandellen speciaal, wat knakworstjes op een broodje en een dubbele friet. Dan weet je dat het goed zitquote:Op maandag 11 mei 2026 13:08 schreef Hetekip het volgende:
Hallo vrienden hoe gaat het met jullie? Ik moet dadelijk in gesprek met iemand die komt solliciteren.dat ze mij zoiets toevertrouwen
Dan heb ik wel mijn meerdere gevonden ja....quote:Op maandag 11 mei 2026 13:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Gewoon vragen wat diegene eet vanavond. Zijn het 6 frikandellen speciaal, wat knakworstjes op een broodje en een dubbele friet. Dan weet je dat het goed zit
quote:Op maandag 11 mei 2026 13:15 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dan heb ik wel mijn meerdere gevonden ja....
Zoveel kan ik nog geen eens op.
Drie broodjes kroket en een pak van 32 mini snacks is tegenwoordig mijn limiet.
Jezusquote:Op maandag 11 mei 2026 13:16 schreef Hetekip het volgende:
Er was een tijd dat ik een gezinsmenu. Twee grote friet, twee frikandellen, 2 kroketten en 2 bamiblokken kon oppeuzelen. Maar dat haal ik bij lange na niet meer. Was goed om midden twintig te zijn ooit.
Je bent een vies biggetje.quote:Op maandag 11 mei 2026 13:16 schreef Hetekip het volgende:
Er was een tijd dat ik een gezinsmenu. Twee grote friet, twee frikandellen, 2 kroketten en 2 bamiblokken kon oppeuzelen. Maar dat haal ik bij lange na niet meer. Was goed om midden twintig te zijn ooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |