Onrechtvaardig? Heb je wel gelijk in, mijn ouders zijn niet mijn ouders, ik ben door ze ontvoerd. Mijn echte ouders hebben ze me nooit opgebiecht wie dat zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat terwijl je zo geboren bent
hahahaha grapje
Ik weet zeker dat je tot een rechtvaardig besluit komtquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:18 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Onrechtvaardig? Heb je wel gelijk in, mijn ouders zijn niet mijn ouders, ik ben door ze ontvoerd. Mijn echte ouders hebben ze me nooit opgebiecht wie dat zijn.
Leraren op school deden experimenten op mij, en nu momenteel op werk willen ze mij instralen en proberen ze mij een hak te zetten.
Maar dat alles is veel rechtvaardiger dan de notes die ik heb gekregen hier. Daar lusten de honden geen brood van, ik ben hier onschuldig. Ik zit hier onschuldig.
Ik weet niet of ik hier geld aan kan uitgeven ik voel me juist zwaar onterecht behandeld.
Niet door jou, maar dit is wel even schrikken.
Dankjewel maatje, ik weet even niet wat rechtvaardig is. Ik ga nu lekker luisteren naar de geschiedenis van het Romeinse Rijk. De Romeinen zijn mijns lust en mijn leven.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je tot een rechtvaardig besluit komt
Ik heb weer biefstukquote:Op woensdag 13 mei 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe aardappelpuree met rode kool en sloavink.
Viel wel mee toch. Ik had een vrij genuanceerde mening vond ik zelf.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij ging vandaag keihard tekeer in het migratiedebat.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Viel wel mee toch. Ik had een vrij genuanceerde mening vond ik zelf.
Maar blijkbaar word je dan alsnog voor een radicale debiel uitgemaakt in NWS
Ik moet naar de winkel maar geen zin. Vier mensen die op sterven lagen, dan nog een geweldsincident en daarbovenop nog een stagiaire begeleiden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe aardappelpuree met rode kool en sloavink.
Leuk duet met Slobeend.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Viel wel mee toch. Ik had een vrij genuanceerde mening vond ik zelf.
Maar blijkbaar word je dan alsnog voor een radicale debiel uitgemaakt in NWS
Rijst, kipkerriequote:Op woensdag 13 mei 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Biftekiquote:Op woensdag 13 mei 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is wel lekker, heb je een recept Coco?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |