quote:Japanse chipszakken in zwart-wit door olietekort
Japanners eten populaire chips en andere snacks binnenkort uit zwart-witzakken. De Japanse snackfabrikant Calbee stopt noodgedwongen met de gebruikelijke verpakkingen in kleur, door een tekort aan grondstoffen voor inkt door de oorlog in Iran.
3 tosti ham kaasquote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pittige Spaghettiquote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:24 schreef Hetekip het volgende:
[..]
3 tosti ham kaas
2 zachte bolletjes met vegetarische kipschnitzels, mayonaise met sriracha
Dit zouden we niet meer doenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:24 schreef Hetekip het volgende:
[..]
3 tosti ham kaas
2 zachte bolletjes met vegetarische kipschnitzels, mayonaise met sriracha
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar tosti en vegetarische kipschnitzels is toch niet zo ongezond? Wat had ik dan moeten doen?quote:
Kipfilet en een beetje zoutquote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:50 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Maar tosti en vegetarische kipschnitzels is toch niet zo ongezond? Wat had ik dan moeten doen?
Dat is wel heel rigoreus en gezond. Ik ga erover nadenken. Ik doe nu omad.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kipfilet en een beetje zout
Mogelijk met linzen/kidneybonen erdoor
Duit in het zakje gedaanquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:10 schreef Coco het volgende:
Even belangrijke vraag namens VBL gesteld in ESF.
Vies vet varkenquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:08 schreef Hetekip het volgende:
Wat is het verschil tussen basis en plus abbelmentje ik weet niet wat ik moet pakken.
Ja maar in principe fotoboek gebruikt niemand. Dus wat is echt iets wat je gebruikt vs niet gebruikt? Of is het gewoon of je fok een warm hart toedraagt of niet?quote:
Preciesquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:11 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja maar in principe fotoboek gebruikt niemand. Dus wat is echt iets wat je gebruikt vs niet gebruikt? Of is het gewoon of je fok een warm hart toedraagt of niet?
Straks maar eens even naar mijn notes kijken, waarvan er heel veel onterecht zijn, en dan op basis daarvan een keuze maken.quote:
En dat terwijl je zo geboren bentquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:15 schreef Hetekip het volgende:
Ja nee, op basis van nieuwe notes die geheel onterecht zijn, gaat het hem niet worden.
Nog nooit zoveel onrechtvaardigheid meegemaakt in mijn leven, en dat wil wel wat zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |