quote:Japanse chipszakken in zwart-wit door olietekort
Japanners eten populaire chips en andere snacks binnenkort uit zwart-witzakken. De Japanse snackfabrikant Calbee stopt noodgedwongen met de gebruikelijke verpakkingen in kleur, door een tekort aan grondstoffen voor inkt door de oorlog in Iran.
3 tosti ham kaasquote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pittige Spaghettiquote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:24 schreef Hetekip het volgende:
[..]
3 tosti ham kaas
2 zachte bolletjes met vegetarische kipschnitzels, mayonaise met sriracha
Dit zouden we niet meer doenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:24 schreef Hetekip het volgende:
[..]
3 tosti ham kaas
2 zachte bolletjes met vegetarische kipschnitzels, mayonaise met sriracha
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar tosti en vegetarische kipschnitzels is toch niet zo ongezond? Wat had ik dan moeten doen?quote:
Kipfilet en een beetje zoutquote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:50 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Maar tosti en vegetarische kipschnitzels is toch niet zo ongezond? Wat had ik dan moeten doen?
Dat is wel heel rigoreus en gezond. Ik ga erover nadenken. Ik doe nu omad.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kipfilet en een beetje zout
Mogelijk met linzen/kidneybonen erdoor
Duit in het zakje gedaanquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:10 schreef Coco het volgende:
Even belangrijke vraag namens VBL gesteld in ESF.
Vies vet varkenquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:08 schreef Hetekip het volgende:
Wat is het verschil tussen basis en plus abbelmentje ik weet niet wat ik moet pakken.
Ja maar in principe fotoboek gebruikt niemand. Dus wat is echt iets wat je gebruikt vs niet gebruikt? Of is het gewoon of je fok een warm hart toedraagt of niet?quote:
Preciesquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:11 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja maar in principe fotoboek gebruikt niemand. Dus wat is echt iets wat je gebruikt vs niet gebruikt? Of is het gewoon of je fok een warm hart toedraagt of niet?
Straks maar eens even naar mijn notes kijken, waarvan er heel veel onterecht zijn, en dan op basis daarvan een keuze maken.quote:
En dat terwijl je zo geboren bentquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:15 schreef Hetekip het volgende:
Ja nee, op basis van nieuwe notes die geheel onterecht zijn, gaat het hem niet worden.
Nog nooit zoveel onrechtvaardigheid meegemaakt in mijn leven, en dat wil wel wat zeggen.
Onrechtvaardig? Heb je wel gelijk in, mijn ouders zijn niet mijn ouders, ik ben door ze ontvoerd. Mijn echte ouders hebben ze me nooit opgebiecht wie dat zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat terwijl je zo geboren bent
hahahaha grapje
Ik weet zeker dat je tot een rechtvaardig besluit komtquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:18 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Onrechtvaardig? Heb je wel gelijk in, mijn ouders zijn niet mijn ouders, ik ben door ze ontvoerd. Mijn echte ouders hebben ze me nooit opgebiecht wie dat zijn.
Leraren op school deden experimenten op mij, en nu momenteel op werk willen ze mij instralen en proberen ze mij een hak te zetten.
Maar dat alles is veel rechtvaardiger dan de notes die ik heb gekregen hier. Daar lusten de honden geen brood van, ik ben hier onschuldig. Ik zit hier onschuldig.
Ik weet niet of ik hier geld aan kan uitgeven ik voel me juist zwaar onterecht behandeld.
Niet door jou, maar dit is wel even schrikken.
Dankjewel maatje, ik weet even niet wat rechtvaardig is. Ik ga nu lekker luisteren naar de geschiedenis van het Romeinse Rijk. De Romeinen zijn mijns lust en mijn leven.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je tot een rechtvaardig besluit komt
Ik heb weer biefstukquote:Op woensdag 13 mei 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe aardappelpuree met rode kool en sloavink.
Viel wel mee toch. Ik had een vrij genuanceerde mening vond ik zelf.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij ging vandaag keihard tekeer in het migratiedebat.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Viel wel mee toch. Ik had een vrij genuanceerde mening vond ik zelf.
Maar blijkbaar word je dan alsnog voor een radicale debiel uitgemaakt in NWS
Ik moet naar de winkel maar geen zin. Vier mensen die op sterven lagen, dan nog een geweldsincident en daarbovenop nog een stagiaire begeleiden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe aardappelpuree met rode kool en sloavink.
Leuk duet met Slobeend.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Viel wel mee toch. Ik had een vrij genuanceerde mening vond ik zelf.
Maar blijkbaar word je dan alsnog voor een radicale debiel uitgemaakt in NWS
Rijst, kipkerriequote:Op woensdag 13 mei 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Biftekiquote:Op woensdag 13 mei 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is wel lekker, heb je een recept Coco?quote:
Homo's kijken geen voetbal, en Rob Jetten is een homo.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
GEEN voetbalprogramma op een verregende Hemelvaartsdag. En Kabinet Jetten doet NIETS @:RamboDirk @:Zipportal @:de_boswachter
Belgische bekerfinale begint zo.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
GEEN voetbalprogramma op een verregende Hemelvaartsdag. En Kabinet Jetten doet NIETS @:RamboDirk @:Zipportal @:de_boswachter
Croky Cup genot.quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Belgische bekerfinale begint zo.
@:capuchon_jongen
1-0 Union. Is er een Belgiëtopic? Kan niks vinden.quote:
VBL / [Belgisch voetbal #9] Jupiler Pro Leauge + Croky cupquote:Op donderdag 14 mei 2026 15:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
1-0 Union. Is er een Belgiëtopic? Kan niks vinden.
Uitetenquote:Op donderdag 14 mei 2026 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pannenkoeken.
Rob zit weer een paar rubberen Regillio’s te dekken.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |