trainingdpakquote:Op maandag 11 mei 2026 13:23 schreef GGMM het volgende:
Wie komt er nou in een trainingdpak Op z'n werk
quote:
Nu lukt me dat echt niet meer.quote:
105 kilo, ik moet er wat aan gaan doen. Jaartje geleden was ik 90. Dus best triest dat ik weer zoveel ben aangekomen.quote:
Mayo of coursequote:
Atleten en trainers?quote:Op maandag 11 mei 2026 13:23 schreef GGMM het volgende:
Wie komt er nou in een trainingdpak Op z'n werk
En als je 2 pizzas bestelt leg je vanaf nu een halve in de koelkast om later op te etenquote:Op maandag 11 mei 2026 13:28 schreef Hetekip het volgende:
Heren ik ga afvallen.
Vanaf nu minder ongezonde troep. Ook gaan er uurtjes gesport worden.
De laatste zullen de eerste zijn - Jezus Christus van Nazareth.quote:
Ik bestel nooit pizza, ik koop alleen diepvries. Waarom 10 of 12 euro voor een pizza uitgeven als je er twee voor 5 euro kan hebben of zo.quote:Op maandag 11 mei 2026 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als je 2 pizzas bestelt leg je vanaf nu een halve in de koelkast om later op te eten
Ik heb een stukje zalm gekochtquote:Op maandag 11 mei 2026 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat aten jullie vandaag? Ik had nasi (niet á la johannes).
Aardappeltjes, doperwten en gepaneerde schnitzelquote:Op maandag 11 mei 2026 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zoek iemand die het duidelijk tegenzit en wel een abo kan gebruikenquote:
AVG'tje, paste wel bij koud Hollandsch kwakkelweer van vandaag.quote:Op maandag 11 mei 2026 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daarom gaat @onlogisch niet sporten vandaagquote:Op maandag 11 mei 2026 18:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
Lopend naar sportschool gegaan. Die wint was vervelend koud
Hoge bomen vangen veel windquote:Op maandag 11 mei 2026 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom gaat @:onlogisch niet sporten vandaag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |