Met z'n VINGERSquote:Op vrijdag 8 mei 2026 02:04 schreef kree het volgende:
het klinkt zeer vreemd voor mij ja? hoe een Ali zijn penis kan binnendringen als je als vrouw al dacht dit vind ik niks?
Hoe is dit relevant überhaupt?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 02:04 schreef kree het volgende:
laat staan met een lul van een ander in je mond?
no shit dan heb je wat anders gelezen, ik las. gedeeltelijk met zijn penis binnen gedrongen. en al dan neit verhaal ervoor. terwijl de vrouw een andere man pijpte. WTFquote:Op vrijdag 8 mei 2026 02:09 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Met z'n VINGERS
[..]
Hoe is dit relevant überhaupt?
Of mag een andere man jouw vrouw ook gewoon neuken terwijl ze jou aan het pijpen is?
dit is relevant omdat ik niet denk dat iemand zijn lul in een vrouw haar mond stopt zonder ze gaat bijten?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 02:09 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Met z'n VINGERS
[..]
Hoe is dit relevant überhaupt?
Of mag een andere man jouw vrouw ook gewoon neuken terwijl ze jou aan het pijpen is?
Misschien eens beter lezen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 02:10 schreef kree het volgende:
no shit dan heb je wat anders gelezen, ik las. gedeeltelijk met zijn penis binnen gedrongen. en al dan neit verhaal ervoor. terwijl de vrouw een andere man pijpte. WTF
Jij bent echt niet goed in je pan, maar dat wist de gemiddelde fokker wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
dit is relevant omdat ik niet denk dat iemand zijn lul in een vrouw haar mond stopt zonder ze gaat bijten?
dat was blijkbaar oke. en daarna drong Ali zijn penis stukje binnen, waardoor dit als verkrachting word gezien?
Naja als je het op regels houd. mss wel. maarre. tja Komop zeg.
Als je zoiets stiekem moet doen weet je al hoe laat het is.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 02:53 schreef sp3c het volgende:
stiekem je penis naar binnen dringen als mevrouw luid en duidelijk nee heeft gezegd is verkrachting ja
Het was maar een klein stukje, dan is het geen verkrachting volgens kree.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 02:53 schreef sp3c het volgende:
stiekem je penis naar binnen dringen als mevrouw luid en duidelijk nee heeft gezegd is verkrachting ja
je moet sowieso niets stiekom doen met je piemelquote:Op vrijdag 8 mei 2026 02:59 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Als je zoiets stiekem moet doen weet je al hoe laat het is.
Van wat ik heb begrepen zou het om twee vingers zijn gegaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik durf nog wel te zeggen dat mss niet Ali B de enige de schuldige was in dit verhaal.
want oke hoe kan je iemand pijpen en dan te zegenndat Ali B de schuldige is ok zijn penis beetje aan te raken of in te duwen?
dus denk niet dat hij de enige schuldige is. maarja had je mss nooit niet moeten doen he?
net als borsato btw met dit verhaal.
Naja goed het is duidelijk dat er wat meer is gebeurt als we weten. maaaaaaar of ze nou echt zo schuldig waren en niet allemaal wel oke was voor anderen, dat is wel de vraag denk.
Ik denk dat die vooral niet tégen Ali wilde verklaren. Als de slachtoffers al bedreigd worden, moet je nagaan hoe een 'rat' behandeld zou worden door Ali's mocro vriendjes. Ik zou ook wel uitkijkenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 07:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen zou het om twee vingers zijn gegaan.
De discussie is ook veel meer dat er een getuige bij was die dit kennelijk allemaal niet heeft meegekregen.
Is er eens een getuige bij verkrachting en dan let die precies op dat moment niet op.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 07:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen zou het om twee vingers zijn gegaan.
De discussie is ook veel meer dat er een getuige bij was die dit kennelijk allemaal niet heeft meegekregen.
Mail de advo even, we hebben een novum.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 02:13 schreef kree het volgende:
ik ben helemaal niet voor Ali in deze, maar we moeten wel ff recht zetten wat recht is. en denk dat er een hoop niet aan klopt zo.
Dat zou natuurlijk goed kunnen, dat hij gelogen heeft.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 07:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat die vooral niet tégen Ali wilde verklaren. Als de slachtoffers al bedreigd worden, moet je nagaan hoe een 'rat' behandeld zou worden door Ali's mocro vriendjes. Ik zou ook wel uitkijken
Ja, maar dat is toch lastig voor te stellen…quote:Op vrijdag 8 mei 2026 07:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Is er eens een getuige bij verkrachting en dan let die precies op dat moment niet op.
In de eerste verklaring zei hij dat hij op zijn rug lag en zijn ogen dicht had. Hij eigenlijk niet veel meer wist. Hij werd "wakker" door de ruzie. En dat bevestigt haar verhaal. De ruzie ging over consent.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 08:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch lastig voor te stellen…
Omdat het een kortstondig moment was. Hij was niet uren aan het pompen met zijn vingers.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 07:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Is er eens een getuige bij verkrachting en dan let die precies op dat moment niet op.
En dan nog Engels en Nederlands door elkaar.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 08:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Marokkanen trekken de racisme kaart
Terecht.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 08:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Marokkanen trekken de racisme kaart
Ik heb niks met Ali B maar ben het wel een beetje met je eens. Als daar iemand in het openbaar Ronnie Flex zit te pijpen, wat maken 2 vingers in je kut dan nog uit..quote:Op vrijdag 8 mei 2026 09:59 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Terecht.
3 jaar is absurd.
Je komt terecht in een hoerenkast. Overal liggen vrouwen te neuken en te pijpen. Dan glijdt je hand liefkozend over zo’n vrouw heen. En dan ben je opeens een verkrachter.
Meen je dit serieus? Dit is wel zorgwekkend hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb niks met Ali B maar ben het wel een beetje met je eens. Als daar iemand in het openbaar Ronnie Flex zit te pijpen, wat maken 2 vingers in je kut dan nog uit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |