Met z'n VINGERSquote:Op vrijdag 8 mei 2026 02:04 schreef kree het volgende:
het klinkt zeer vreemd voor mij ja? hoe een Ali zijn penis kan binnendringen als je als vrouw al dacht dit vind ik niks?
Hoe is dit relevant überhaupt?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 02:04 schreef kree het volgende:
laat staan met een lul van een ander in je mond?
no shit dan heb je wat anders gelezen, ik las. gedeeltelijk met zijn penis binnen gedrongen. en al dan neit verhaal ervoor. terwijl de vrouw een andere man pijpte. WTFquote:Op vrijdag 8 mei 2026 02:09 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Met z'n VINGERS
[..]
Hoe is dit relevant überhaupt?
Of mag een andere man jouw vrouw ook gewoon neuken terwijl ze jou aan het pijpen is?
dit is relevant omdat ik niet denk dat iemand zijn lul in een vrouw haar mond stopt zonder ze gaat bijten?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 02:09 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Met z'n VINGERS
[..]
Hoe is dit relevant überhaupt?
Of mag een andere man jouw vrouw ook gewoon neuken terwijl ze jou aan het pijpen is?
Misschien eens beter lezen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 02:10 schreef kree het volgende:
no shit dan heb je wat anders gelezen, ik las. gedeeltelijk met zijn penis binnen gedrongen. en al dan neit verhaal ervoor. terwijl de vrouw een andere man pijpte. WTF
Jij bent echt niet goed in je pan, maar dat wist de gemiddelde fokker wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
dit is relevant omdat ik niet denk dat iemand zijn lul in een vrouw haar mond stopt zonder ze gaat bijten?
dat was blijkbaar oke. en daarna drong Ali zijn penis stukje binnen, waardoor dit als verkrachting word gezien?
Naja als je het op regels houd. mss wel. maarre. tja Komop zeg.
Als je zoiets stiekem moet doen weet je al hoe laat het is.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 02:53 schreef sp3c het volgende:
stiekem je penis naar binnen dringen als mevrouw luid en duidelijk nee heeft gezegd is verkrachting ja
Het was maar een klein stukje, dan is het geen verkrachting volgens kree.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 02:53 schreef sp3c het volgende:
stiekem je penis naar binnen dringen als mevrouw luid en duidelijk nee heeft gezegd is verkrachting ja
je moet sowieso niets stiekom doen met je piemelquote:Op vrijdag 8 mei 2026 02:59 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Als je zoiets stiekem moet doen weet je al hoe laat het is.
Van wat ik heb begrepen zou het om twee vingers zijn gegaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik durf nog wel te zeggen dat mss niet Ali B de enige de schuldige was in dit verhaal.
want oke hoe kan je iemand pijpen en dan te zegenndat Ali B de schuldige is ok zijn penis beetje aan te raken of in te duwen?
dus denk niet dat hij de enige schuldige is. maarja had je mss nooit niet moeten doen he?
net als borsato btw met dit verhaal.
Naja goed het is duidelijk dat er wat meer is gebeurt als we weten. maaaaaaar of ze nou echt zo schuldig waren en niet allemaal wel oke was voor anderen, dat is wel de vraag denk.
Ik denk dat die vooral niet tégen Ali wilde verklaren. Als de slachtoffers al bedreigd worden, moet je nagaan hoe een 'rat' behandeld zou worden door Ali's mocro vriendjes. Ik zou ook wel uitkijkenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 07:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen zou het om twee vingers zijn gegaan.
De discussie is ook veel meer dat er een getuige bij was die dit kennelijk allemaal niet heeft meegekregen.
Is er eens een getuige bij verkrachting en dan let die precies op dat moment niet op.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 07:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen zou het om twee vingers zijn gegaan.
De discussie is ook veel meer dat er een getuige bij was die dit kennelijk allemaal niet heeft meegekregen.
Mail de advo even, we hebben een novum.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 02:13 schreef kree het volgende:
ik ben helemaal niet voor Ali in deze, maar we moeten wel ff recht zetten wat recht is. en denk dat er een hoop niet aan klopt zo.
Dat zou natuurlijk goed kunnen, dat hij gelogen heeft.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 07:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat die vooral niet tégen Ali wilde verklaren. Als de slachtoffers al bedreigd worden, moet je nagaan hoe een 'rat' behandeld zou worden door Ali's mocro vriendjes. Ik zou ook wel uitkijken
Ja, maar dat is toch lastig voor te stellen…quote:Op vrijdag 8 mei 2026 07:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Is er eens een getuige bij verkrachting en dan let die precies op dat moment niet op.
In de eerste verklaring zei hij dat hij op zijn rug lag en zijn ogen dicht had. Hij eigenlijk niet veel meer wist. Hij werd "wakker" door de ruzie. En dat bevestigt haar verhaal. De ruzie ging over consent.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 08:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch lastig voor te stellen…
Omdat het een kortstondig moment was. Hij was niet uren aan het pompen met zijn vingers.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 07:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Is er eens een getuige bij verkrachting en dan let die precies op dat moment niet op.
En dan nog Engels en Nederlands door elkaar.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 08:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Marokkanen trekken de racisme kaart
Terecht.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 08:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb niks met Ali B maar ben het wel een beetje met je eens. Als daar iemand in het openbaar Ronnie Flex zit te pijpen, wat maken 2 vingers in je kut dan nog uit..quote:Op vrijdag 8 mei 2026 09:59 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Terecht.
3 jaar is absurd.
Je komt terecht in een hoerenkast. Overal liggen vrouwen te neuken en te pijpen. Dan glijdt je hand liefkozend over zo’n vrouw heen. En dan ben je opeens een verkrachter.
Meen je dit serieus? Dit is wel zorgwekkend hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb niks met Ali B maar ben het wel een beetje met je eens. Als daar iemand in het openbaar Ronnie Flex zit te pijpen, wat maken 2 vingers in je kut dan nog uit..
Goh. Natuurlijk doen ze dat. Zelfreflectie kent die cultuur niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 08:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft hij dat niet verklaard en vul jij in waar de ruzie over ging.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 09:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In de eerste verklaring zei hij dat hij op zijn rug lag en zijn ogen dicht had. Hij eigenlijk niet veel meer wist. Hij werd "wakker" door de ruzie. En dat bevestigt haar verhaal. De ruzie ging over consent.
Ja, als je ongevraagd vingers naar binnen steekt… Zelfs in een parenclub doe je dat niet zomaar.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 09:59 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Terecht.
3 jaar is absurd.
Je komt terecht in een hoerenkast. Overal liggen vrouwen te neuken en te pijpen. Dan glijdt je hand liefkozend over zo’n vrouw heen. En dan ben je opeens een verkrachter.
Jij bent aan het invullenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat niet verklaard en vul jij in waar de ruzie over ging.
Alles.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb niks met Ali B maar ben het wel een beetje met je eens. Als daar iemand in het openbaar Ronnie Flex zit te pijpen, wat maken 2 vingers in je kut dan nog uit..
Ik zit echt te knipperen met mijn ogen hier. Respect voor vrouwen is bij sommige users ver te zoeken.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alles.
Als je dat niet begrijpt, dan heb je nog heel veel te leren.
Nee. Als Ronnie verklaard had dat hij wakker was geworden van een ruzie over dat Ali zijn vingers in haar had gestoken, dan was dat zonder meer steunbewijs geweest.quote:
Je hoopt dat ze nog maagd zijn en voordat ze seks hebben nog empathie ontwikkelen…quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zit echt te knipperen met mijn ogen hier. Respect voor vrouwen is bij sommige users ver te zoeken.
En dan is er ook nog de verklaring van de onafhankelijke getuige [getuige 3], wat als sterk steunbewijs wordt gezien.quote:Als steunbewijs voor de verklaringen van [slachtoffer 1] geldt allereerst de verklaring van [getuige 2] afgelegd bij de politie. Hij verklaart daar dat toen hij werd gepijpt hij merkte dat sprake was van een woordenwisseling (‘een soort akkefietje of discussie’) en een ‘niet coole vibe’ tussen [slachtoffer 1] en de verdachte. Deze verklaring vormt steunbewijs omdat het goed past bij de woordenwisseling die [slachtoffer 1] beschrijft nadat de verdachte haar zou hebben gepenetreerd. Later heeft [slachtoffer 1] hem daarover nog verteld, zo verklaart [getuige 2] . Zij vertelde hem dat ze een slechte ervaring op het schrijverskamp had met [verdachte] ‘op het gebied van seksualiteit’. In zijn verhoor komt hij terug op de woorden die ze daarbij zou hebben gebruikt. Hoewel hij niet meer precies weet welke woorden ze daadwerkelijk gebruikte, had het volgens [getuige 2] echter wel de strekking van ‘seksueel overschrijdend gedrag’. Dit latere verhaal van [slachtoffer 1] vormt naar het oordeel van het hof aanvullend steunbewijs, dat samenhangt met de negatieve sfeer tussen [slachtoffer 1] en de verdachte die [getuige 2] in de slaapkamer zelf al had waargenomen en die volgens [slachtoffer 1] werd veroorzaakt door de penetratie met vingers door de verdachte.
Het hof merkt op dat het bij de waardering van de verklaringen van [getuige 2] geen waarde hecht aan zijn (latere) verklaring bij de raadsheer-commissaris. Het hof acht het niet geloofwaardig wat hij daar heeft verklaard, namelijk dat hij vrij precies zou hebben gezien wat er is gebeurd in de slaapkamer en dat het niet kan dat de verdachte [slachtoffer 1] met zijn vingers heeft gepenetreerd omdat hij in de kamer op een bepaalde afstand van haar bleef. Deze verklaring verhoudt zich namelijk niet goed tot zijn meer dan drie jaar eerder afgelegde verklaring bij de politie dat hij eigenlijk pas heeft gemerkt dat de verdachte binnen was toen er een woordenwisseling plaatsvond en dat hij verder ‘niet alles heeft meegekregen’ en dat het ‘een blur’ (het hof begrijpt: ‘iets vaags’) was. Dat dit de mentale toestand was waaronder hij slechts een beperkt aantal waarnemingen kon doen, past ook beter bij het gegeven dat het zeer vroeg in de ochtend was, dat het donker was in de kamer, dat hij werd gepijpt en dat hij naar eigen zeggen drugs had gebruikt. Tot slot merkt het hof op dat [getuige 2] zijn aanvankelijk stellige verklaring bij de raadsheer-commissaris ook niet in alle opzichten heeft gehandhaafd toen daarop werd doorgevraagd. Op onderdelen antwoordt hij dan ‘wat ik verklaard heb bij de politie, dat klopt’.
Respect voor iemand die Ronnie Flex zit te pijpen waar blijkbaar ook nog allemaal andere mensen rondlopen? Dan ben je gewoon een ordinair sletje.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zit echt te knipperen met mijn ogen hier. Respect voor vrouwen is bij sommige users ver te zoeken.
En ook dan is verkrachting strafbaar.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Respect voor iemand die Ronnie Flex zit te pijpen waar blijkbaar ook nog allemaal andere mensen rondlopen? Dan ben je gewoon een ordinair sletje.
Ik heb ook geen medelijden met Ali B, van mij mag hij 5 jaar de cel in, dat hele gangster-sletje-bitches wereldje is imho gewoon niet respectabel.quote:
Ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, als je ongevraagd vingers naar binnen steekt… Zelfs in een parenclub doe je dat niet zomaar.
Wat ze ook mag zijn, het is not done om zo ongevraagd met je vingers aan haar te zitten. Dat doe je gewoon niet als je een beetje respect hebt. Buiten dat, zo je vingers in een vrouw steken kan behoorlijk onprettig aanvoelen en is again behoorlijk respectloos.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Respect voor iemand die Ronnie Flex zit te pijpen waar blijkbaar ook nog allemaal andere mensen rondlopen? Dan ben je gewoon een ordinair sletje.
Volstrekt onnavolgbaar.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:16 schreef capricia het volgende:
Naomi is hier slachtoffer 1
Ronnie Flex getuige 2
https://www.rechtspraak.n(...)an-3-jaar-voor-ali-b
[..]
En dan is er ook nog de verklaring van de onafhankelijke getuige [getuige 3], wat als sterk steunbewijs wordt gezien.
Voor een aantal mannen in dit topic is het simpele feit dat ze een man pijpt voldoende om ook consent te geven voor allerlei andere handelingen van een andere man. Immers, de vieze slet is al iemand aan het pijpen, jatoch? Dan vraag je er gewoon om.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat ze ook mag zijn, het is not done om zo ongevraagd met je vingers aan haar te zitten. Dat doe je gewoon niet als je een beetje respect hebt. Buiten dat, zo je vingers in een vrouw steken kan behoorlijk onprettig aanvoelen en is again behoorlijk respectloos.
Ze wilt Ronnie pijpen, ze vraagt echter niet om de smerige vingers van Ali B. Ze geeft daar geen toestemming voor. Dat is toch allemaal niet zo moeilijk?
En anders is het niet gebeurd, is het bewijs te dun, of de rechtbank onnavolgbaar.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor een aantal mannen in dit topic is het simpele feit dat ze een man pijpt voldoende om ook consent te geven voor allerlei andere handelingen van een andere man. Immers, de vieze slet is al iemand aan het pijpen, jatoch? Dan vraag je er gewoon om.
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:51 schreef Molo het volgende:
Boeiende en gedegenereerde gedachtengang van sommige mannen hier zeg, damn
Hoe lang gaat dat cassatietraject duren trouwens?
Kan heel snel, maar ook jaren duren, sowieso moet de Advocaat het nog indienen, dat is best technisch want je moet aangeven wat er juridisch fout is, of iets wat de rechter tot ander inzicht toe kan komen, bijvoorbeeld nieuw bewijs of getuige. De meeste cassatie verzoeken worden dan ook afgewezen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:51 schreef Molo het volgende:
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:51 schreef Molo het volgende:
Ik lees hier dat de doorlooptijd ongeveer 250 dagen is. Kan ook langer en korter, staat overal, een jaar is niet ongebruikelijk. Indienen moet binnen 14 dagen.quote:
Ergens hoop ik hierop.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kan heel snel, maar ook jaren duren, sowieso moet de Advocaat het nog indienen, dat is best technisch want je moet aangeven wat er juridisch fout is, of iets wat de rechter tot ander inzicht toe kan komen, bijvoorbeeld nieuw bewijs of getuige. De meeste cassatie verzoeken worden dan ook afgewezen.
Ik ben het ermee eens dat het niet netjes is. En misschien niet aardig. Ali had best sorry kunnen zeggen en misschien heeft hij dat daar ter plekke ook wel gedaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, als je ongevraagd vingers naar binnen steekt… Zelfs in een parenclub doe je dat niet zomaar.
Ik heb het even nagezocht, en was ook ongeveer wat ik verwachte, 10-15%, duur is dooorgaans een klein jaar.quote:
Wat is verkrachting dan voor jou?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:01 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat het niet netjes is. En misschien niet aardig. Ali had best sorry kunnen zeggen en misschien heeft hij dat daar ter plekke ook wel gedaan.
Maar hallo - verkrachting, dat is voor mij toch wel iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |