abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220740771
quote:
88s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 02:53 schreef sp3c het volgende:
stiekem je penis naar binnen dringen als mevrouw luid en duidelijk nee heeft gezegd is verkrachting ja
Het was maar een klein stukje, dan is het geen verkrachting volgens kree.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 03:06:56 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220740773
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 02:59 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Als je zoiets stiekem moet doen weet je al hoe laat het is.
je moet sowieso niets stiekom doen met je piemel

niemand gaat daar blij van worden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220741174
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 00:45 schreef kree het volgende:

[..]
ik durf nog wel te zeggen dat mss niet Ali B de enige de schuldige was in dit verhaal.
want oke hoe kan je iemand pijpen en dan te zegenndat Ali B de schuldige is ok zijn penis beetje aan te raken of in te duwen?

dus denk niet dat hij de enige schuldige is. maarja had je mss nooit niet moeten doen he?
net als borsato btw met dit verhaal.

Naja goed het is duidelijk dat er wat meer is gebeurt als we weten. maaaaaaar of ze nou echt zo schuldig waren en niet allemaal wel oke was voor anderen, dat is wel de vraag denk.
Van wat ik heb begrepen zou het om twee vingers zijn gegaan.

De discussie is ook veel meer dat er een getuige bij was die dit kennelijk allemaal niet heeft meegekregen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 07:58:30 #64
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220741196
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 07:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De discussie is ook veel meer dat er een getuige bij was die dit kennelijk allemaal niet heeft meegekregen.
Ik denk dat die vooral niet tégen Ali wilde verklaren. Als de slachtoffers al bedreigd worden, moet je nagaan hoe een 'rat' behandeld zou worden door Ali's mocro vriendjes. Ik zou ook wel uitkijken :{
  vrijdag 8 mei 2026 @ 07:58:49 #65
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220741198
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 07:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Is er eens een getuige bij verkrachting en dan let die precies op dat moment niet op.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220741202
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 02:13 schreef kree het volgende:
ik ben helemaal niet voor Ali in deze, maar we moeten wel ff recht zetten wat recht is. en denk dat er een hoop niet aan klopt zo.
Mail de advo even, we hebben een novum.
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
Capitalism is a terrible system. Apart from all the fucking others.
pi_220741471
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 07:58 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik denk dat die vooral niet tégen Ali wilde verklaren. Als de slachtoffers al bedreigd worden, moet je nagaan hoe een 'rat' behandeld zou worden door Ali's mocro vriendjes. Ik zou ook wel uitkijken :{
Dat zou natuurlijk goed kunnen, dat hij gelogen heeft.

Maar dan nog zou een getuige in beginsel zwaarder moeten wegen dan verklaringen van mensen die het slachtoffer als bron hebben lijkt mij.
pi_220741478
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 07:58 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Is er eens een getuige bij verkrachting en dan let die precies op dat moment niet op.
Ja, maar dat is toch lastig voor te stellen…
pi_220741678

Marokkanen trekken de racisme kaart :7
pi_220741721
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, maar dat is toch lastig voor te stellen…
In de eerste verklaring zei hij dat hij op zijn rug lag en zijn ogen dicht had. Hij eigenlijk niet veel meer wist. Hij werd "wakker" door de ruzie. En dat bevestigt haar verhaal. De ruzie ging over consent.
pi_220741727
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 07:58 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Omdat het een kortstondig moment was. Hij was niet uren aan het pompen met zijn vingers.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 8 mei 2026 @ 09:09:52 #72
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220741740
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

En dan nog Engels en Nederlands door elkaar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220742041
quote:
[ afbeelding ]

Terecht.

3 jaar is absurd.

Je komt terecht in een hoerenkast. Overal liggen vrouwen te neuken en te pijpen. Dan glijdt je hand liefkozend over zo’n vrouw heen. En dan ben je opeens een verkrachter.
pi_220742055
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 09:59 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Terecht.

3 jaar is absurd.

Je komt terecht in een hoerenkast. Overal liggen vrouwen te neuken en te pijpen. Dan glijdt je hand liefkozend over zo’n vrouw heen. En dan ben je opeens een verkrachter.
Ik heb niks met Ali B maar ben het wel een beetje met je eens. Als daar iemand in het openbaar Ronnie Flex zit te pijpen, wat maken 2 vingers in je kut dan nog uit..
pi_220742062
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:03 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik heb niks met Ali B maar ben het wel een beetje met je eens. Als daar iemand in het openbaar Ronnie Flex zit te pijpen, wat maken 2 vingers in je kut dan nog uit..
Meen je dit serieus? Dit is wel zorgwekkend hoor.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 10:07:16 #76
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220742079
quote:
[ afbeelding ]

Goh. Natuurlijk doen ze dat. Zelfreflectie kent die cultuur niet.
pi_220742107
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 09:07 schreef potjecreme het volgende:

[..]
In de eerste verklaring zei hij dat hij op zijn rug lag en zijn ogen dicht had. Hij eigenlijk niet veel meer wist. Hij werd "wakker" door de ruzie. En dat bevestigt haar verhaal. De ruzie ging over consent.
Volgens mij heeft hij dat niet verklaard en vul jij in waar de ruzie over ging.
pi_220742131
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 09:59 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Terecht.

3 jaar is absurd.

Ja, als je ongevraagd vingers naar binnen steekt… Zelfs in een parenclub doe je dat niet zomaar.
pi_220742155
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Volgens mij heeft hij dat niet verklaard en vul jij in waar de ruzie over ging.
Jij bent aan het invullen
pi_220742166
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:03 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Alles.

Als je dat niet begrijpt, dan heb je nog heel veel te leren.
pi_220742211
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Alles.

Als je dat niet begrijpt, dan heb je nog heel veel te leren.
Ik zit echt te knipperen met mijn ogen hier. Respect voor vrouwen is bij sommige users ver te zoeken.
pi_220742216
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Jij bent aan het invullen
Nee. Als Ronnie verklaard had dat hij wakker was geworden van een ruzie over dat Ali zijn vingers in haar had gestoken, dan was dat zonder meer steunbewijs geweest.

Terwijl ik overal lees dat Ronnie kennelijk ontlastend heeft verklaard.
pi_220742230
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:15 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik zit echt te knipperen met mijn ogen hier. Respect voor vrouwen is bij sommige users ver te zoeken.
Je hoopt dat ze nog maagd zijn en voordat ze seks hebben nog empathie ontwikkelen…
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 10:16:44 #84
236264 crew  capricia
pi_220742234
Naomi is hier slachtoffer 1
Ronnie Flex getuige 2

https://www.rechtspraak.n(...)an-3-jaar-voor-ali-b

quote:
Als steunbewijs voor de verklaringen van [slachtoffer 1] geldt allereerst de verklaring van [getuige 2] afgelegd bij de politie. Hij verklaart daar dat toen hij werd gepijpt hij merkte dat sprake was van een woordenwisseling (‘een soort akkefietje of discussie’) en een ‘niet coole vibe’ tussen [slachtoffer 1] en de verdachte. Deze verklaring vormt steunbewijs omdat het goed past bij de woordenwisseling die [slachtoffer 1] beschrijft nadat de verdachte haar zou hebben gepenetreerd. Later heeft [slachtoffer 1] hem daarover nog verteld, zo verklaart [getuige 2] . Zij vertelde hem dat ze een slechte ervaring op het schrijverskamp had met [verdachte] ‘op het gebied van seksualiteit’. In zijn verhoor komt hij terug op de woorden die ze daarbij zou hebben gebruikt. Hoewel hij niet meer precies weet welke woorden ze daadwerkelijk gebruikte, had het volgens [getuige 2] echter wel de strekking van ‘seksueel overschrijdend gedrag’. Dit latere verhaal van [slachtoffer 1] vormt naar het oordeel van het hof aanvullend steunbewijs, dat samenhangt met de negatieve sfeer tussen [slachtoffer 1] en de verdachte die [getuige 2] in de slaapkamer zelf al had waargenomen en die volgens [slachtoffer 1] werd veroorzaakt door de penetratie met vingers door de verdachte.

Het hof merkt op dat het bij de waardering van de verklaringen van [getuige 2] geen waarde hecht aan zijn (latere) verklaring bij de raadsheer-commissaris. Het hof acht het niet geloofwaardig wat hij daar heeft verklaard, namelijk dat hij vrij precies zou hebben gezien wat er is gebeurd in de slaapkamer en dat het niet kan dat de verdachte [slachtoffer 1] met zijn vingers heeft gepenetreerd omdat hij in de kamer op een bepaalde afstand van haar bleef. Deze verklaring verhoudt zich namelijk niet goed tot zijn meer dan drie jaar eerder afgelegde verklaring bij de politie dat hij eigenlijk pas heeft gemerkt dat de verdachte binnen was toen er een woordenwisseling plaatsvond en dat hij verder ‘niet alles heeft meegekregen’ en dat het ‘een blur’ (het hof begrijpt: ‘iets vaags’) was. Dat dit de mentale toestand was waaronder hij slechts een beperkt aantal waarnemingen kon doen, past ook beter bij het gegeven dat het zeer vroeg in de ochtend was, dat het donker was in de kamer, dat hij werd gepijpt en dat hij naar eigen zeggen drugs had gebruikt. Tot slot merkt het hof op dat [getuige 2] zijn aanvankelijk stellige verklaring bij de raadsheer-commissaris ook niet in alle opzichten heeft gehandhaafd toen daarop werd doorgevraagd. Op onderdelen antwoordt hij dan ‘wat ik verklaard heb bij de politie, dat klopt’.
En dan is er ook nog de verklaring van de onafhankelijke getuige [getuige 3], wat als sterk steunbewijs wordt gezien.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220742235
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:15 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Respect voor iemand die Ronnie Flex zit te pijpen waar blijkbaar ook nog allemaal andere mensen rondlopen? Dan ben je gewoon een ordinair sletje.
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 10:18:12 #86
236264 crew  capricia
pi_220742256
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:16 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Respect voor iemand die Ronnie Flex zit te pijpen waar blijkbaar ook nog allemaal andere mensen rondlopen? Dan ben je gewoon een ordinair sletje.
En ook dan is verkrachting strafbaar.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220742267
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:18 schreef capricia het volgende:

[..]
En ook dan is verkrachting strafbaar.
Ik heb ook geen medelijden met Ali B, van mij mag hij 5 jaar de cel in, dat hele gangster-sletje-bitches wereldje is imho gewoon niet respectabel.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 10:19:18 #88
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220742270
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, als je ongevraagd vingers naar binnen steekt… Zelfs in een parenclub doe je dat niet zomaar.
Ervaringsdeskundige?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220742407
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:16 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Wat ze ook mag zijn, het is not done om zo ongevraagd met je vingers aan haar te zitten. Dat doe je gewoon niet als je een beetje respect hebt. Buiten dat, zo je vingers in een vrouw steken kan behoorlijk onprettig aanvoelen en is again behoorlijk respectloos.

Ze wilt Ronnie pijpen, ze vraagt echter niet om de smerige vingers van Ali B. Ze geeft daar geen toestemming voor. Dat is toch allemaal niet zo moeilijk?
  vrijdag 8 mei 2026 @ 10:43:57 #90
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220742545
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:16 schreef capricia het volgende:
Naomi is hier slachtoffer 1
Ronnie Flex getuige 2

https://www.rechtspraak.n(...)an-3-jaar-voor-ali-b
[..]
En dan is er ook nog de verklaring van de onafhankelijke getuige [getuige 3], wat als sterk steunbewijs wordt gezien.
Volstrekt onnavolgbaar.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')