abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220740515
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2026 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
Ik blijf het surrealistisch vinden dat je veroordeeld kan worden met getuigeverklaringen van 7 jaar geleden.
Daar kun je je als verdachte natuurlijk nooit tegen verweren.
Als je wordt veroordeeld met getuigenverklaringen van één jaar geleden wel?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_220740534
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Onze rechtstaat is verre van perfect met een toeslagenaffaire, Groningen en het dalende vertrouwen in de politiek, overheid en rechtstaat.
Wat is je punt precies dan? Moet niemand meer berecht en veroordeeld worden omdat de staat ook fouten maakt?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_220740601
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:23 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Een van de zaken mbt etnisch profileren

Raad voor de Rechtspraak over hogere straffen voor Marokkaanse Nederlanders: ‘Dit staat haaks op waar onze organisatie voor staat’ | Trouw https://share.google/jvaEe1ZZPjOfSPo4X

Grotere kans op celstraf voor laagopgeleide verdachten met migratieachtergrond | Discriminatie | NU.nl https://share.google/6lLXgpXpMYoR5125H

@:Black_Baron

Wil jij nu serieus gaan suggereren dat Ali B door de rechter is veroordeeld omdat hij een migratieachtergrond heeft?
pi_220740650
Net dat interview van Tan met het slachtoffer Noomi gezien.

Volgens haar eigen relaas was zij zelf de eerste die Ali B. ongevraagd betastte.
pi_220740653
wil geen rechter zijn, maar zijn verdiende loon.

en btw hierover eerder, denk niet dat rechters rekening houden met achtergrond he?

Althans mag het niet hopen, en ik denk het ook niet. Dit is net zo een uitspraak als ieder anders had gehad. naja laat hem in cassatie gaan.... kost weer paar toch ton voor ons, voor zoiets, maargoed.
Do what you love, love what you do!
pi_220740669
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 00:24 schreef Kottnauer het volgende:
Net dat interview van Tan met het slachtoffer Noomi gezien.

Volgens haar eigen relaas was zij zelf de eerste die Ali B. ongevraagd betastte.
ik durf nog wel te zeggen dat mss niet Ali B de enige de schuldige was in dit verhaal.
want oke hoe kan je iemand pijpen en dan te zegenndat Ali B de schuldige is ok zijn penis beetje aan te raken of in te duwen?

dus denk niet dat hij de enige schuldige is. maarja had je mss nooit niet moeten doen he?
net als borsato btw met dit verhaal.

Naja goed het is duidelijk dat er wat meer is gebeurt als we weten. maaaaaaar of ze nou echt zo schuldig waren en niet allemaal wel oke was voor anderen, dat is wel de vraag denk.

[ Bericht 6% gewijzigd door kree op 08-05-2026 00:50:37 ]
pi_220740670
zou het afdoen als ik rechter was als meestal onschuldige shit.

maarja oke er zien mensen geld he. en dan gaat het ineens anders worden.
niet dat ik die Ali B niet smerig mannetje vind, maar even rechts gezien hiermee, weet niet of ie wel zo heel schuldig is.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 00:48:28 #33
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220740672
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 22:43 schreef potjecreme het volgende:
Straks Naomi bij RTL Tonight.
Gezien en :D wat een krachtige mooie ziel is dat ^O^ _O_ _O_
Maar de bom was op het einde waar Natascha Harlequin aan haar was toegewezen om haar te helpen :B
Die is dus overgenomen door Ali :o zijn media circus :(
Manipulatie ten top
pi_220740676
gedeeltelijk binnen gedrongen in haar vagina. echt dat is wat gerechtshof uitspreekt. terwijl ze een andere dude pijpte?

Oke ik probeer dit voor me te zien he? giele shit.

Maar dan kun je toch niet spreken van een verkrachting?
pi_220740678
ik weet niet wat er in de showbizz afspeelt. maar weet nu al hou me er ver van.
pi_220740685
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 00:54 schreef kree het volgende:
gedeeltelijk binnen gedrongen in haar vagina. echt dat is wat gerechtshof uitspreekt. terwijl ze een andere dude pijpte?

quote:
Ook vrouwen moeten, net als mannen, naar een feest kunnen gaan en zélf kunnen kiezen met wie ze seks hebben. Sinds wanneer betekent dat een uitnodiging aan andere mannen?

Saskia Belleman
pi_220740687
quote:

https://www.problemenmetj(...)wat-is-verkrachting/

Dus met je vingers in een vagina zitten te roeren telt ook voor een verkrachting.
pi_220740688
ik ben onwijs geen fan van Ali, maar oke, tis nis wel een beetje te zwart wit dit.
pi_220740692
quote:
gezien maar als je een lul van een andere in je bakkes hebt? en neem aan dat je die af bijt als je niet wil?

dan is dit ineens een ander verhaal, wil maar zeggen, gelijk of niet, maar wel twee kanten aan.

hoe kom je sowieso zover als vrouw dat je daar in mee gaat? dat vraag ik me af?
pi_220740694
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 01:01 schreef kree het volgende:

[..]
gezien maar als je een lul van een andere in je bakkes hebt? en neem aan dat je die af bijt als je niet wil?

dan is dit ineens een ander verhaal, wil maar zeggen, gelijk of niet, maar wel twee kanten aan.

Omdat zij die lul wel in haar mond nam zonder dwang en om die vingers in haar vagina niet gevraagd had, jesus, hoe plastisch moet je het uitleggen.
pi_220740701
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 01:01 schreef kree het volgende:

[..]

Omdat dat een andere kerel was.

Ze had seks met één vent, geheel naar haar zin.
En toen kwam Ali binnen en die stopte ongevraagd en ongewenst zomaar zijn vingers in haar.
Ja, dat is gewoon verkrachting.

Als je met één persoon seks hebt, hoef je niet allerlei andere personen ook toe te laten.
pi_220740705
quote:

Ze was een andere man die op zijn rug lag aan het pijpen. Ik neem aan dat zij op haar knieën zat of zo. In elk geval zonder onderbroek aan want blijkbaar kon Ali zo met zijn vingers naar binnen glijden. Terwijl zij Ali zelf kort daarvoor nog had aangeraakt, vertelt ze zelf. Als dit verhaal klopt, en de rechter gelooft het ondanks het gebrek aan bewijs, dan is het technisch verkrachting.

Na het interview gezien te hebben, denk ik dat het niet onwaar is, maar ook dat het een vrouw is die graag aandacht wil en in dat opzicht haar kans heeft gegrepen.
pi_220740719
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 01:13 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Ze was een andere man die op zijn rug lag aan het pijpen. Ik neem aan dat zij op haar knieën zat of zo. In elk geval zonder onderbroek aan want blijkbaar kon Ali zo met zijn vingers naar binnen glijden. Terwijl zij Ali zelf kort daarvoor nog had aangeraakt, vertelt ze zelf. Als dit verhaal klopt, en de rechter gelooft het ondanks het gebrek aan bewijs, dan is het technisch verkrachting.

Na het interview gezien te hebben, denk ik dat het niet onwaar is, maar ook dat het een vrouw is die graag aandacht wil en in dat opzicht haar kans heeft gegrepen.
Tja. Genoeg vrouwen over die die aandacht niet willen en hetzelfde zijn overkomen. Feit blijft dat die vrouw onder dwang seksuele handelingen onderging. Of tegen haar zin in of hoe je het maar noemt.
Borsato en dat andere vieze ventje van Linda zijn er nog maar net onderuit gekomen, technisch geen juridisch bewijs tegen hen. Maar die hadden best samen een cel kunnen gaan delen met Ali.
pi_220740729
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 01:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Omdat zij die lul wel in haar mond nam zonder dwang en om die vingers in haar vagina niet gevraagd had, jesus, hoe plastisch moet je het uitleggen.
niks plastisch aan? hoe zie jij die setting voor je dan, als je daar zo ven, zeg als vrouw en je zit iemand te pijpen al met een andere man erbij?

ik heb mijn twijfels over dit hele verhaal eerlijk gezegd, denk dat je als vrouw allang al had kunnen zien dat dat mss niet de goeie kant op ging?

Of denk ik nu zo raar? maarja vonden het wel best want power en macht enzo.
pi_220740731
dat hele wereldje staat mij niet aan.... want komt er geld enzo in geding. en toen was het wss neuk me hoger op. en helpt. en nu ineens huilie. Maar hoe de fuck had je niet gewoon nee kunnen zeggen toen?

ik snap het niet, maar zal wel aan mij leggen, en pleit hier aasholes niet vrij want die Ali b mag ik niet, maar het moe wel eerlijk zijn. En toch he na alles zo te horen denk ik dat die vrouwen mede schuldig zijn.

zelfde met Borsato btw. ook schuldig bevonden. maar vrijgesproken.

natuurlijk van hem hele carieere kapot en wat ie noot meer terug krijgt financieel van hun.

maar dam'n hij bleef achter zijn onschuld staan. en recht beoordeeld dus nu dat ie gelijk had, daar moeten we het wel mee doen he? dat is hoe dit werkt hier.
pi_220740734
pi_220740741
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 01:46 schreef kree het volgende:
niks plastisch aan? hoe zie jij die setting voor je dan, als je daar zo ven, zeg als vrouw en je zit iemand te pijpen al met een andere man erbij?

ik heb mijn twijfels over dit hele verhaal eerlijk gezegd, denk dat je als vrouw allang al had kunnen zien dat dat mss niet de goeie kant op ging?
Verder gaat het wel lekker met je?
Het is niet zo ingewikkeld hoor. Slachtoffer was met andere man in een slaapkamer intiem (dus met z'n 2-en). Ali komt de slaapkamer binnen en dringt ongewenst haar vagina binnen met z'n vingers. Misschien dat het voor jou vreemd klinkt, maar dat mag dus niet en wordt gezien als verkrachting.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 01:46 schreef kree het volgende:
Of denk ik nu zo raar?
Ja.
pi_220740742
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 02:01 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Verder gaat het wel lekker met je?
Het is niet zo ingewikkeld hoor. Slachtoffer was met andere man in een slaapkamer intiem (dus met z'n 2-en). Ali komt de slaapkamer binnen en dringt ongewenst haar vagina binnen met z'n vingers. Misschien dat het voor jou vreemd klinkt, maar dat mag dus niet en wordt gezien als verkrachting.
[..]
Ja.
het klinkt zeer vreemd voor mij ja? hoe een Ali zijn penis kan binnendringen als je als vrouw al dacht dit vind ik niks?

laat staan met een lul van een ander in je mond?

enne mss gaat dat zo hoor, maar kan het me nog niet voorstellen in mijn gedachten. ?
pi_220740743
naja zal de vreemdste gedachten niet zijn die ik ooit hoorde via Tinder ofzo naar mij. maar goed. denk dan moet je enig verstand hebben. ook gewoon als vrouw... waarom wilde je daar sowieso zijn?
pi_220740744
btw laat ik ff zeggen. wat ik denk, denk sowieso dat dit gewoon waar gebeurd is. maar of je dat nu verkrachting kunt noemen daar heb ik zwaar mijn twijfels bij......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')