Als je wordt veroordeeld met getuigenverklaringen van één jaar geleden wel?quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
Ik blijf het surrealistisch vinden dat je veroordeeld kan worden met getuigeverklaringen van 7 jaar geleden.
Daar kun je je als verdachte natuurlijk nooit tegen verweren.
Wat is je punt precies dan? Moet niemand meer berecht en veroordeeld worden omdat de staat ook fouten maakt?quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Onze rechtstaat is verre van perfect met een toeslagenaffaire, Groningen en het dalende vertrouwen in de politiek, overheid en rechtstaat.
Wil jij nu serieus gaan suggereren dat Ali B door de rechter is veroordeeld omdat hij een migratieachtergrond heeft?quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:23 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Een van de zaken mbt etnisch profileren
Raad voor de Rechtspraak over hogere straffen voor Marokkaanse Nederlanders: ‘Dit staat haaks op waar onze organisatie voor staat’ | Trouw https://share.google/jvaEe1ZZPjOfSPo4X
Grotere kans op celstraf voor laagopgeleide verdachten met migratieachtergrond | Discriminatie | NU.nl https://share.google/6lLXgpXpMYoR5125H
@:Black_Baron
ik durf nog wel te zeggen dat mss niet Ali B de enige de schuldige was in dit verhaal.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 00:24 schreef Kottnauer het volgende:
Net dat interview van Tan met het slachtoffer Noomi gezien.
Volgens haar eigen relaas was zij zelf de eerste die Ali B. ongevraagd betastte.
Gezien enquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 00:54 schreef kree het volgende:
gedeeltelijk binnen gedrongen in haar vagina. echt dat is wat gerechtshof uitspreekt. terwijl ze een andere dude pijpte?
Oke ik probeer dit voor me te zien he? giele shit.
Maar dan kun je toch niet spreken van een verkrachting?
quote:Ook vrouwen moeten, net als mannen, naar een feest kunnen gaan en zélf kunnen kiezen met wie ze seks hebben. Sinds wanneer betekent dat een uitnodiging aan andere mannen?
Saskia Belleman
https://www.problemenmetj(...)wat-is-verkrachting/quote:Op vrijdag 8 mei 2026 00:54 schreef kree het volgende:
gedeeltelijk binnen gedrongen in haar vagina. echt dat is wat gerechtshof uitspreekt. terwijl ze een andere dude pijpte?
gezien maar als je een lul van een andere in je bakkes hebt? en neem aan dat je die af bijt als je niet wil?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 00:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
https://www.problemenmetj(...)wat-is-verkrachting/
Omdat zij die lul wel in haar mond nam zonder dwang en om die vingers in haar vagina niet gevraagd had, jesus, hoe plastisch moet je het uitleggen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
gezien maar als je een lul van een andere in je bakkes hebt? en neem aan dat je die af bijt als je niet wil?
dan is dit ineens een ander verhaal, wil maar zeggen, gelijk of niet, maar wel twee kanten aan.
hoe kom je sowieso zover als vrouw dat je daar in mee gaat? dat vraag ik me af?
Omdat dat een andere kerel was.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
gezien maar als je een lul van een andere in je bakkes hebt? en neem aan dat je die af bijt als je niet wil?
dan is dit ineens een ander verhaal, wil maar zeggen, gelijk of niet, maar wel twee kanten aan.
hoe kom je sowieso zover als vrouw dat je daar in mee gaat? dat vraag ik me af?
Ze was een andere man die op zijn rug lag aan het pijpen. Ik neem aan dat zij op haar knieën zat of zo. In elk geval zonder onderbroek aan want blijkbaar kon Ali zo met zijn vingers naar binnen glijden. Terwijl zij Ali zelf kort daarvoor nog had aangeraakt, vertelt ze zelf. Als dit verhaal klopt, en de rechter gelooft het ondanks het gebrek aan bewijs, dan is het technisch verkrachting.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 00:54 schreef kree het volgende:
Tja. Genoeg vrouwen over die die aandacht niet willen en hetzelfde zijn overkomen. Feit blijft dat die vrouw onder dwang seksuele handelingen onderging. Of tegen haar zin in of hoe je het maar noemt.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 01:13 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ze was een andere man die op zijn rug lag aan het pijpen. Ik neem aan dat zij op haar knieën zat of zo. In elk geval zonder onderbroek aan want blijkbaar kon Ali zo met zijn vingers naar binnen glijden. Terwijl zij Ali zelf kort daarvoor nog had aangeraakt, vertelt ze zelf. Als dit verhaal klopt, en de rechter gelooft het ondanks het gebrek aan bewijs, dan is het technisch verkrachting.
Na het interview gezien te hebben, denk ik dat het niet onwaar is, maar ook dat het een vrouw is die graag aandacht wil en in dat opzicht haar kans heeft gegrepen.
niks plastisch aan? hoe zie jij die setting voor je dan, als je daar zo ven, zeg als vrouw en je zit iemand te pijpen al met een andere man erbij?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 01:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat zij die lul wel in haar mond nam zonder dwang en om die vingers in haar vagina niet gevraagd had, jesus, hoe plastisch moet je het uitleggen.
Verder gaat het wel lekker met je?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 01:46 schreef kree het volgende:
niks plastisch aan? hoe zie jij die setting voor je dan, als je daar zo ven, zeg als vrouw en je zit iemand te pijpen al met een andere man erbij?
ik heb mijn twijfels over dit hele verhaal eerlijk gezegd, denk dat je als vrouw allang al had kunnen zien dat dat mss niet de goeie kant op ging?
Ja.quote:
het klinkt zeer vreemd voor mij ja? hoe een Ali zijn penis kan binnendringen als je als vrouw al dacht dit vind ik niks?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 02:01 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Verder gaat het wel lekker met je?
Het is niet zo ingewikkeld hoor. Slachtoffer was met andere man in een slaapkamer intiem (dus met z'n 2-en). Ali komt de slaapkamer binnen en dringt ongewenst haar vagina binnen met z'n vingers. Misschien dat het voor jou vreemd klinkt, maar dat mag dus niet en wordt gezien als verkrachting.
[..]
Ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |