Denk dattie nu een jaartje of 4-5 is. Geen speciale versie ofzo. Ligt altijd netjes plat.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Stof is redelijk makkelijk zelf te doen. Maar hoe oud is de ps5? Is het een launch model? Staat deze rechtop of ligt die plat?
T8 was het toch? Als het ligt scheelt het weer met de liquid metal. Je heb wel kans dat dit niet meer goed is (denk bij de mijne hetzelfde)quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Denk dattie nu een jaartje of 4-5 is. Geen speciale versie ofzo. Ligt altijd netjes plat.
Heb de platen eraf gehaald en hij was erg warm en vol stof. Morgen verder als dat specifieke schroevendraaibitje in huis is, die zat (nog) niet in mijn set.
Wellicht ook meteen een aankondiging van die nieuwe Witcher 3 dlc, die (als ik het me goed herinner) nog dit jaar zou moeten uitkomen, als brug tussen deel 3 en deel 4.quote:
Zou tof zijn.quote:
T8 idd. Maar dan wel weer een speciale waar je een bitje met een gat erin nodig hebtquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
T8 was het toch? Als het ligt scheelt het weer met de liquid metal. Je heb wel kans dat dit niet meer goed is (denk bij de mijne hetzelfde)
Stof uitblazen is redelijk makkelijk alleen het duurt ff met sie miljoenen schroeven
Och, voor Doom kwam Legacy of Rust uit, bijna 30 jaar laterquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen blijf ik het idee wel vreemd vinden 11 jaar na de launch.
Je kan bij de fan komen met gewone in iedergeval. De heatsink is meestal een issuequote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
T8 idd. Maar dan wel weer een speciale waar je een bitje met een gat erin nodig hebt
Bitje is al super klein wat nodig is en dan moet er ook nog een gaatje in zitten.
Gamma had zulke dingen niet, alleen reguliere t8 bits, hopelijk ist na morgen klaar, anders moet ik toch naar de reparateur als dat liquid metal weg is
Blood and wine?quote:
Zeker absoluut dat mag ook allemaal er mag ook op Leon worden gegleden als dat mensen aanspreektquote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang t maar beide kanten op gaat. En die laatste outfit van Gambit is bv echt dikke himbo showing skin.
Kijk, dan kan ik niet zeuren over de exploitation of tits
[ afbeelding ]
Ik ga hem wel op Steam spelen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:36 schreef Peejtur het volgende:
James Bond toch aangeschaft na meerdere reviews bekeken te hebben. Zag er toch wel bijzonder mooi en gaaf uit. Vana spelen.
Dit doen ze dus echt alleen maar om mij te pesten hequote:Op woensdag 27 mei 2026 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Witcher 3 DLC:
https://www.digitalfoundr(...)ore-than-a-decade-on
quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit doen ze dus echt alleen maar om mij te pesten he
Zal wachten op pattracing thoquote:Op woensdag 27 mei 2026 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga hem wel op Steam spelen.
Sowieso op een aanbieding.quote:
Het is de eerste main line Dragon Quest game in 40 jaar tijd zonder Koichi Sugiyama (muziek) en Akira Toriyama (character design) en het is gelijk zichtbaar ja. Het zijn de eerste beelden dus mogelijk zijn dit niet de final modellen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:41 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een belachelijk lelijke main character design in de nieuwe DQ trouwens.
Ze zijn niet goed wijs bij Square Enix
Gisteren niks aan de hand.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:02 schreef Friday12 het volgende:
Nice.. moest ff snel weg van de PS5 en ben dood gegaan in 007 en nu zit ik in een perma load screen glitch
Edit en de patch die net uit is fixt deze blijkbaar niet
Heeft volgens mij niet met de temp te maken maar met dat het wat glitchy is. Dit is in de 4e chapter.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gisteren niks aan de hand.
Maar vanwege pijn aan de hand na de eerste cutscene na een klein stukje spelen gestopt.
Vanavond opnieuw begonnen (na de patch), en tijdens de cutscene een crash van mijn PS5.
Heb hem uit moeten zetten door de power knop paar seconden ingedrukt te houden.
Nu is het wel warm hier binnen (26 graden), maar heb wel vaker met hogere temperaturen in huis gespeeld, en nooit een probleem gehad.
Blijkt dat dat een redelijk veel voorkomend probleem is momenteel, voornamelijk op de PS5
Crimson Desertquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waarom blijft men maar games releasen die niet af zijn en vol met bugs zitten?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Crimson Desert
In 208 uur of zo maar 1 (grafische) bug tegen gekomen.
Er zijn weinig games die bij 1.0 nagenoeg perfect waren.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Als ik deze video mag geloven was die bij release ook niet 100%
Ikke ook 1. Maar nog niet veel gespeeldquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Crimson Desert
In 208 uur of zo maar 1 (grafische) bug tegen gekomen.
Kan, maar in al die uren ben ik toch maar 1 bug tegen gekomen, een zwevend paard hoog in de lucht.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als ik deze video mag geloven was die bij release ook niet 100%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel filmpjes van Jimmy Broadbent gezien die BeamNG speeltquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:44 schreef -CRASH- het volgende:
Eindelijk BeamNG Drive komt naar de Playstation![]()
Toepasselijke usernamequote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:44 schreef -CRASH- het volgende:
Eindelijk BeamNG Drive komt naar de Playstation![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:55 schreef Friday12 het volgende:
007 First Light uitgespeeldIk hoop er vanavond verder mee te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Goddess of War?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:08 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwelijke God of War game
Ja hier wachten we wel op
Neee!!11 dit mag je niet leuk vinden want donkere man in een Japanse setting!1 boeboeboequote:Op maandag 1 juni 2026 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Inmiddels toch vaker met Yasuke Big Black Bulky guy gespeeld. Begon omdat ik wat quests voor z'n backstory kreeg en dus moest switchen, maar eigenlijk is zijn vechtstijl wel lekker. Lomper en briter en dodelijker. Maar ik ben meer van de messen werpen en sneaken
Al vind ik t wel heeeeel fijn dat hij een boog heeft
Pak 'm!quote:Op maandag 1 juni 2026 10:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Neee!!11 dit mag je niet leuk vinden want donkere man in een Japanse setting!1 boeboeboe
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2026 10:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Neee!!11 dit mag je niet leuk vinden want donkere man in een Japanse setting!1 boeboeboe
[ afbeelding ]
Don't tempt me with a good timequote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 15:41 schreef over_hedge het volgende:
MMaRsu "discussies" zijn altijd wel vermakelijk vermoeiend
Ik geniet van een grote brede zwarte man, kloptquote:Op maandag 1 juni 2026 16:53 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zei niks dusss
Laat Angel lekker genieten
Ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoor een hoop goeds over dat Bond spel.
Maar ik ben niet zo'n bond fanIs het dan (buiten sfeer en nostalgie) nog steeds leuk?
Angel gaat helemaal ham op die bbc jonge!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geniet van een grote brede zwarte man, klopt
Maar goed. Qua spelen: Zij is AC, hij is GOW.
Beide oke, maar toch de voorkeur voor haar.
Hij is leuk!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoor een hoop goeds over dat Bond spel.
Maar ik ben niet zo'n bond fanIs het dan (buiten sfeer en nostalgie) nog steeds leuk?
Hitman heb ik nooit gespeeld, Uncharted wel (en dat vind ik leuk).quote:
Het is juist een hele jonge James Bond aan het prille begin van zijn carrière, ipv de doorgewinterde spion die we uit de films kennen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hitman heb ik nooit gespeeld, Uncharted wel (en dat vind ik leuk).
Dus ik denk ondanks dat ik niks met t thema heb (super macho gladde spion), dat ik t wel kan waarderen
Als jij james bond gaat spelen dan glij jij dadelijk van die bank af jonge :pquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hitman heb ik nooit gespeeld, Uncharted wel (en dat vind ik leuk).
Dus ik denk ondanks dat ik niks met t thema heb (super macho gladde spion), dat ik t wel kan waarderen
Staat zijn bank zo scheef?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als jij james bond gaat spelen dan glij jij dadelijk van die bank af jonge :p
Kijk het wel terug of lees/kijk morgen het wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:07 schreef StateOfMind het volgende:
Is om 23.00u Nederlandse tijd straks toch, State of Mind Play?
Welcome to the clubquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Cupfighter het volgende:
Sinds gisteren in het bezit van een PS5 , wat een gaaf apparat
Op advies van de verkoopster Alan Wake 2 erbij gekocht
En PS plus premium voor 1 maandje
Huh nu al begonnen 😱quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
Tering die nieuwe Tomb Raider ziet er dik uit
Is ook om 11quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Huh nu al begonnen 😱
Ik dacht 23.00u
Omdat ie het over de nieuwe Tomb Raider hadquote:
Ja alleen de remake zorgt er waarschijnlijk voor dat de echte nieuwe game weer een jaar wordt vertraagdquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
Tering die nieuwe Tomb Raider ziet er dik uit
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Cupfighter het volgende:
Sinds gisteren in het bezit van een PS5 , wat een gaaf apparat
Op advies van de verkoopster Alan Wake 2 erbij gekocht
En PS plus premium voor 1 maandje
Ja en PlayStation moet gewoon weer meer singleplayer spellen uitbrengen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:10 schreef StateOfMind het volgende:
Er moeten meer Uncharted/Tomb Raider achtige games komen.
Wat, rennen van setpiece naar setpiece?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:10 schreef StateOfMind het volgende:
Er moeten meer Uncharted/Tomb Raider achtige games komen.
Hebben we een video?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja alleen de remake zorgt er waarschijnlijk voor dat de echte nieuwe game weer een jaar wordt vertraagd
Ja echt zin inquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:06 schreef StateOfMind het volgende:
Gameplay ziet er lekker uit.
Je ziet wel dat Spiderman ook van hen is.
quote:
Er hadden wel wat afgehakte lichaamsdelen gemogenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:10 schreef MMaRsu het volgende:
Haha de Wolverine game op de Xbox 360/PS3 had meer gore dan dit.
Ik wil gasten doormidden hakken, ik wil armen eraf hakken
Wat een baby ass temu Wolverine dit
Heb ik ook. Dik spelquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:11 schreef MMaRsu het volgende:
Hier kan je tenminste binnen 5 minuten gasten doormidden hakken
Ja echt. Niets voor mij.. dat fox hole ding was echt een beetje cringequote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:19 schreef StateOfMind het volgende:
Blijft een apart volkje, die Japanners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |