abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:39:46 #201
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220892349
Ik leg altijd een doekje over mijn consoles als ik ze niet gebruik.

Zelfs mijn day one PS5 was nog redelijk schoon van binnen, zo kreeg ik te horen van de winkel waar ik hem ingeleverd heb, na de controle.

Stond altijd rechtop.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220892651
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:32 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Stof is redelijk makkelijk zelf te doen. Maar hoe oud is de ps5? Is het een launch model? Staat deze rechtop of ligt die plat?
Denk dattie nu een jaartje of 4-5 is. Geen speciale versie ofzo. Ligt altijd netjes plat.

Heb de platen eraf gehaald en hij was erg warm en vol stof. Morgen verder als dat specifieke schroevendraaibitje in huis is, die zat (nog) niet in mijn set.
Twiddel
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:33:52 #203
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220892857
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:10 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Denk dattie nu een jaartje of 4-5 is. Geen speciale versie ofzo. Ligt altijd netjes plat.

Heb de platen eraf gehaald en hij was erg warm en vol stof. Morgen verder als dat specifieke schroevendraaibitje in huis is, die zat (nog) niet in mijn set.
T8 was het toch? Als het ligt scheelt het weer met de liquid metal. Je heb wel kans dat dit niet meer goed is (denk bij de mijne hetzelfde)

Stof uitblazen is redelijk makkelijk alleen het duurt ff met sie miljoenen schroeven :D
pi_220893169
twitter


  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:44:07 #205
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220893262
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:26 schreef Drankster het volgende:
[ x ]

[ afbeelding ]
Wellicht ook meteen een aankondiging van die nieuwe Witcher 3 dlc, die (als ik het me goed herinner) nog dit jaar zou moeten uitkomen, als brug tussen deel 3 en deel 4.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:02:01 #206
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220893371
D
L
C
SOONY
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 19:04:14 #207
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893385
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:02 schreef DKUp het volgende:
D
L
C
Zou tof zijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:15:19 #208
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220893448
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zou tof zijn.
Alleen blijf ik het idee wel vreemd vinden 11 jaar na de launch.
SOONY
pi_220893461
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:33 schreef Friday12 het volgende:

[..]
T8 was het toch? Als het ligt scheelt het weer met de liquid metal. Je heb wel kans dat dit niet meer goed is (denk bij de mijne hetzelfde)

Stof uitblazen is redelijk makkelijk alleen het duurt ff met sie miljoenen schroeven :D
T8 idd. Maar dan wel weer een speciale waar je een bitje met een gat erin nodig hebt :')
Bitje is al super klein wat nodig is en dan moet er ook nog een gaatje in zitten.

Gamma had zulke dingen niet, alleen reguliere t8 bits, hopelijk ist na morgen klaar, anders moet ik toch naar de reparateur als dat liquid metal weg is :P
Twiddel
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 19:48:30 #210
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893685
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:15 schreef DKUp het volgende:

[..]
Alleen blijf ik het idee wel vreemd vinden 11 jaar na de launch.
Och, voor Doom kwam Legacy of Rust uit, bijna 30 jaar later :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:00:33 #211
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220893796
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:17 schreef summer2bird het volgende:

[..]
T8 idd. Maar dan wel weer een speciale waar je een bitje met een gat erin nodig hebt :')
Bitje is al super klein wat nodig is en dan moet er ook nog een gaatje in zitten.

Gamma had zulke dingen niet, alleen reguliere t8 bits, hopelijk ist na morgen klaar, anders moet ik toch naar de reparateur als dat liquid metal weg is :P
Je kan bij de fan komen met gewone in iedergeval. De heatsink is meestal een issue
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:42:27 #212
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220894103
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:35:04 #213
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220896120
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:26 schreef Drankster het volgende:
[ x ]

[ afbeelding ]
Blood and wine? :?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:20:14 #214
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220896389
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Zolang t maar beide kanten op gaat. En die laatste outfit van Gambit is bv echt dikke himbo showing skin. :D
Kijk, dan kan ik niet zeuren over de exploitation of tits :D

[ afbeelding ]
Zeker absoluut dat mag ook allemaal er mag ook op Leon worden gegleden als dat mensen aanspreekt

Persoonlijk kijk ik uit naar 007 First Light

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:36:13 #215
447051 crew  Peejtur
pi_220896438
James Bond toch aangeschaft na meerdere reviews bekeken te hebben. Zag er toch wel bijzonder mooi en gaaf uit. Vana spelen.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:49:44 #216
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896479
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:36 schreef Peejtur het volgende:
James Bond toch aangeschaft na meerdere reviews bekeken te hebben. Zag er toch wel bijzonder mooi en gaaf uit. Vana spelen.
Ik ga hem wel op Steam spelen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:05:49 #217
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896857
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:22:21 #218
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220896941
In de loop van de zomer *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:29:09 #219
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220897655
quote:
Dit doen ze dus echt alleen maar om mij te pesten he }:|

:P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:31:14 #220
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220897681
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dit doen ze dus echt alleen maar om mij te pesten he }:|

:P
:6 ^p^ 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:18:59 #222
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220899724
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ga hem wel op Steam spelen.
Zal wachten op pattracing tho
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:19:15 #223
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220899725
Bruh waar is dq8 remaster ;(
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 17:39:34 #224
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220899810
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:18 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Zal wachten op pattracing tho
Sowieso op een aanbieding.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:41:45 #225
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220899822
Wat een belachelijk lelijke main character design in de nieuwe DQ trouwens.

Ze zijn niet goed wijs bij Square Enix
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:06:41 #226
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220899938
Bleek nog een cadeaubon te hebben, dus toch maar 007 gekocht.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220899951
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:41 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een belachelijk lelijke main character design in de nieuwe DQ trouwens.

Ze zijn niet goed wijs bij Square Enix
Het is de eerste main line Dragon Quest game in 40 jaar tijd zonder Koichi Sugiyama (muziek) en Akira Toriyama (character design) en het is gelijk zichtbaar ja. Het zijn de eerste beelden dus mogelijk zijn dit niet de final modellen.
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:02:44 #229
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220909014
Nice.. moest ff snel weg van de PS5 en ben dood gegaan in 007 en nu zit ik in een perma load screen glitch

Edit en de patch die net uit is fixt deze blijkbaar niet
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:11:09 #230
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220909051
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:02 schreef Friday12 het volgende:
Nice.. moest ff snel weg van de PS5 en ben dood gegaan in 007 en nu zit ik in een perma load screen glitch

Edit en de patch die net uit is fixt deze blijkbaar niet
Gisteren niks aan de hand.
Maar vanwege pijn aan de hand na de eerste cutscene na een klein stukje spelen gestopt.

Vanavond opnieuw begonnen (na de patch), en tijdens de cutscene een crash van mijn PS5.

Heb hem uit moeten zetten door de power knop paar seconden ingedrukt te houden.

Nu is het wel warm hier binnen (26 graden), maar heb wel vaker met hogere temperaturen in huis gespeeld, en nooit een probleem gehad.

Blijkt dat dat een redelijk veel voorkomend probleem is momenteel, voornamelijk op de PS5 :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:20:09 #231
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220909085
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:11 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gisteren niks aan de hand.
Maar vanwege pijn aan de hand na de eerste cutscene na een klein stukje spelen gestopt.

Vanavond opnieuw begonnen (na de patch), en tijdens de cutscene een crash van mijn PS5.

Heb hem uit moeten zetten door de power knop paar seconden ingedrukt te houden.

Nu is het wel warm hier binnen (26 graden), maar heb wel vaker met hogere temperaturen in huis gespeeld, en nooit een probleem gehad.

Blijkt dat dat een redelijk veel voorkomend probleem is momenteel, voornamelijk op de PS5 :')
Heeft volgens mij niet met de temp te maken maar met dat het wat glitchy is. Dit is in de 4e chapter.

Nieuwe save maken en dan chapter en checkpoint select en ne kan verder. Alleen niet met de gekozen gadgets
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 22:50:17 #232
447051 crew  Peejtur
pi_220909253
Ja hier ook al 2 keer vastzitter bij een laadscherm.
pi_220909412
Waarom blijft men maar games releasen die niet af zijn en vol met bugs zitten?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:17:29 #234
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220909457
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waarom blijft men maar games releasen die niet af zijn en vol met bugs zitten?
Crimson Desert _O_

In 208 uur of zo maar 1 (grafische) bug tegen gekomen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:14:11 #235
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_220910997
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:17 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Crimson Desert _O_

In 208 uur of zo maar 1 (grafische) bug tegen gekomen.
Bekijk deze YouTube-video
Als ik deze video mag geloven was die bij release ook niet 100%
NIEUW: Foto's!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 mei 2026 @ 10:21:37 #236
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220911091
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:14 schreef Cryothic het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video
Als ik deze video mag geloven was die bij release ook niet 100%
Er zijn weinig games die bij 1.0 nagenoeg perfect waren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220911641
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:17 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Crimson Desert _O_

In 208 uur of zo maar 1 (grafische) bug tegen gekomen.
Ikke ook 1. Maar nog niet veel gespeeld
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:37:25 #238
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220912179
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:14 schreef Cryothic het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video
Als ik deze video mag geloven was die bij release ook niet 100%
Kan, maar in al die uren ben ik toch maar 1 bug tegen gekomen, een zwevend paard hoog in de lucht.

En ik speel ook sinds launch.

In het Crimson Desert topic zitten ook pc spelers en sommigen hebben meer bugs gehad, zoals inventory bugs, crashes, quest problemen en dergelijke.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:08:43 #239
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220914942


Vrouwelijke God of War game _O_

Ja hier wachten we wel op
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220914960
Ohjee, grote fophef in aantocht weer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:49:48 #241
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220917126
Ragnarok wil ik nog een keer uitspelen. Alleen was het zo erg een kopie van 2018 de eerste twee uur…..

Waarom zou ik dan wel een Faye game willen?

Wilde gok + hopium, waarvan dingen ook op een andere dagen in die week aangekondigd kunnen worden bij Sjuhoffie, los, Nintendo of Microsoft….
Wolverine (aangekondigd)
God of War: Faye
FairGame$ rebrand
Rayman Origins Enhanced Edition en Rayman Legends Retold
Final Fantasy VII Part III (anders tijdens De Grote Sjuhoffie Paaipsjuhoow)
Persona 6
Resident Evil Code Veronica Remake of Resident Evil Requiem Expansion
Hogwarts Legacy Sequel
Phantom Blade Zero
Until Dawn 2 (uhhhh en anders volgend jaar of dat jaar erop…..)
Metro 2039
Infamous 1 + 2 Remastered/Remake
Nieuwe Bloober Team titel
GTA VI marketing deal
Uncharted tease
Geen Intergalactic info (volgend jaar pas een push)
Geen God of War Trilogy Remake info

[ Bericht 77% gewijzigd door DKUp op 30-05-2026 00:05:26 ]
SOONY
pi_220919195
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:55:22 #243
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220920322
007 First Light uitgespeeld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220920806
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:44 schreef -CRASH- het volgende:
Eindelijk BeamNG Drive komt naar de Playstation *O*

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Zoveel filmpjes van Jimmy Broadbent gezien die BeamNG speelt
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:17:11 #245
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220920916
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:44 schreef -CRASH- het volgende:
Eindelijk BeamNG Drive komt naar de Playstation *O*

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Toepasselijke username :D

Ziet er wel tof uit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:18:29 #246
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220920923
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:55 schreef Friday12 het volgende:
007 First Light uitgespeeld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop er vanavond verder mee te gaan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:36:55 #247
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220934293
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:08 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]

Vrouwelijke God of War game _O_

Ja hier wachten we wel op
Goddess of War?
Athena of zo? :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:38:59 #248
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220934329
Inmiddels toch vaker met Yasuke Big Black Bulky guy gespeeld. Begon omdat ik wat quests voor z'n backstory kreeg en dus moest switchen, maar eigenlijk is zijn vechtstijl wel lekker. Lomper en briter en dodelijker. Maar ik ben meer van de messen werpen en sneaken :D

Al vind ik t wel heeeeel fijn dat hij een boog heeft O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220934575
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Inmiddels toch vaker met Yasuke Big Black Bulky guy gespeeld. Begon omdat ik wat quests voor z'n backstory kreeg en dus moest switchen, maar eigenlijk is zijn vechtstijl wel lekker. Lomper en briter en dodelijker. Maar ik ben meer van de messen werpen en sneaken :D

Al vind ik t wel heeeeel fijn dat hij een boog heeft O+
Neee!!11 dit mag je niet leuk vinden want donkere man in een Japanse setting!1 boeboeboe

  maandag 1 juni 2026 @ 10:16:55 #250
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220934581
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:15 schreef Drankster het volgende:

[..]
Neee!!11 dit mag je niet leuk vinden want donkere man in een Japanse setting!1 boeboeboe

[ afbeelding ]
Pak 'm!
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 1 juni 2026 @ 11:50:26 #251
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220935102
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:15 schreef Drankster het volgende:

[..]
Neee!!11 dit mag je niet leuk vinden want donkere man in een Japanse setting!1 boeboeboe

[ afbeelding ]
:')

Altijd zo sneu

Doen alsof Ubisoft dit niet voor brownie (lol) points heeft gedaan _O-
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220935523
Vrijdag 17:00 start de network test. Eindigt Zondag 17:00 op alle platformen

Bekijk deze YouTube-video
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  maandag 1 juni 2026 @ 15:10:47 #253
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220936142
quote:
8s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:16 schreef Divje het volgende:

[..]
Pak 'm!
Don't tempt me with a good time }:|
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  FOK!Fotograaf maandag 1 juni 2026 @ 15:41:40 #254
364681 over_hedge
pi_220936284
MMaRsu "discussies" zijn altijd wel vermakelijk
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 1 juni 2026 @ 15:51:15 #255
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220936330
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:41 schreef over_hedge het volgende:
MMaRsu "discussies" zijn altijd wel vermakelijk vermoeiend
  maandag 1 juni 2026 @ 16:53:37 #257
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220936614
Ik zei niks dusss :P

Laat Angel lekker genieten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:01:25 #258
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220940650
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:53 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zei niks dusss :P

Laat Angel lekker genieten
Ik geniet van een grote brede zwarte man, klopt :P

Maar goed. Qua spelen: Zij is AC, hij is GOW.
Beide oke, maar toch de voorkeur voor haar.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:35:53 #259
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220941048
Gisteravond opnieuw aan 007 begonnen, dit keer zonder crash/freeze.

Als na de introductie missie de muziek begint, geeft dat echt die ouderwetse Bond vibe *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:44:28 #260
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220941205
Ik hoor een hoop goeds over dat Bond spel.
Maar ik ben niet zo'n bond fan :{ Is het dan (buiten sfeer en nostalgie) nog steeds leuk?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:47:25 #261
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220941274
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoor een hoop goeds over dat Bond spel.
Maar ik ben niet zo'n bond fan :{ Is het dan (buiten sfeer en nostalgie) nog steeds leuk?
Ja.
Beetje Hitman meets Uncharted.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:02:36 #262
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220942003
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik geniet van een grote brede zwarte man, klopt :P

Maar goed. Qua spelen: Zij is AC, hij is GOW.
Beide oke, maar toch de voorkeur voor haar.
Angel gaat helemaal ham op die bbc jonge!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:25:28 #263
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942129
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoor een hoop goeds over dat Bond spel.
Maar ik ben niet zo'n bond fan :{ Is het dan (buiten sfeer en nostalgie) nog steeds leuk?
Hij is leuk! *O*
For great justice!
pi_220942236
Die staat bij mij ook op de planning. Erg benieuwd :)
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:44:10 #265
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220943202
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:47 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ja.
Beetje Hitman meets Uncharted.
Hitman heb ik nooit gespeeld, Uncharted wel (en dat vind ik leuk).
Dus ik denk ondanks dat ik niks met t thema heb (super macho gladde spion), dat ik t wel kan waarderen :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:49:05 #266
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220943235
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Hitman heb ik nooit gespeeld, Uncharted wel (en dat vind ik leuk).
Dus ik denk ondanks dat ik niks met t thema heb (super macho gladde spion), dat ik t wel kan waarderen :Y
Het is juist een hele jonge James Bond aan het prille begin van zijn carrière, ipv de doorgewinterde spion die we uit de films kennen.
Sterker nog, in het begin is hij nog gewoon een militair die niks met MI6 te maken heeft.

Het is gewoon een hele leuke game :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:11:15 #267
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220945078
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Hitman heb ik nooit gespeeld, Uncharted wel (en dat vind ik leuk).
Dus ik denk ondanks dat ik niks met t thema heb (super macho gladde spion), dat ik t wel kan waarderen :Y
Als jij james bond gaat spelen dan glij jij dadelijk van die bank af jonge :p
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:00:33 #268
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220945431
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:11 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Als jij james bond gaat spelen dan glij jij dadelijk van die bank af jonge :p
Staat zijn bank zo scheef?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:07:15 #269
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220945501
Is om 23.00u Nederlandse tijd straks toch, State of Mind Play?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:09:26 #270
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945532
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:07 schreef StateOfMind het volgende:
Is om 23.00u Nederlandse tijd straks toch, State of Mind Play?
Kijk het wel terug of lees/kijk morgen het wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:19:37 #271
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220945617
Als ik niet in slaap val ga ik wel ff kijken
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220945928
Sinds gisteren in het bezit van een PS5 , wat een gaaf apparat
Op advies van de verkoopster Alan Wake 2 erbij gekocht
En PS plus premium voor 1 maandje
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:01:02 #273
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220945940
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Cupfighter het volgende:
Sinds gisteren in het bezit van een PS5 , wat een gaaf apparat
Op advies van de verkoopster Alan Wake 2 erbij gekocht
En PS plus premium voor 1 maandje
Welcome to the club *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:21:37 #274
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946046
Tering die nieuwe Tomb Raider ziet er dik uit
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:27:34 #275
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946066
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
Tering die nieuwe Tomb Raider ziet er dik uit
Huh nu al begonnen 😱

Ik dacht 23.00u
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:46:34 #276
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946175
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:27 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Huh nu al begonnen 😱

Ik dacht 23.00u
Is ook om 11
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:49:31 #277
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946192
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Is ook om 11
Omdat ie het over de nieuwe Tomb Raider had :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:06:39 #278
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220946286
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
Tering die nieuwe Tomb Raider ziet er dik uit
Ja alleen de remake zorgt er waarschijnlijk voor dat de echte nieuwe game weer een jaar wordt vertraagd ;(
SOONY
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:10:56 #279
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946306
Er moeten meer Uncharted/Tomb Raider achtige games komen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 22:15:02 #280
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220946327
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Cupfighter het volgende:
Sinds gisteren in het bezit van een PS5 , wat een gaaf apparat
Op advies van de verkoopster Alan Wake 2 erbij gekocht
En PS plus premium voor 1 maandje
Geniet ervan!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:17:28 #281
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220946339
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:10 schreef StateOfMind het volgende:
Er moeten meer Uncharted/Tomb Raider achtige games komen.
Ja en PlayStation moet gewoon weer meer singleplayer spellen uitbrengen.

Geef mij InFamous, Sly, Jak, Ratchet, Astro Bot, Days Gone, Horizon/Killzone (die wel met multiplayer uiteraard)Uncharted en TLOU.

Oh ja en Activision moet gewoon nieuwe Crash en Spyro 3D platformers maken.

Gelukkig dat Ubisoft in ieder geval dit jaar opnieuw Rayman Origins en Legends uitbrengt dat er eventueel nog een keer een nieuw deel komt… Rayman 2 en 3 GENOT ;(
SOONY
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 22:23:18 #282
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220946368
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:10 schreef StateOfMind het volgende:
Er moeten meer Uncharted/Tomb Raider achtige games komen.
Wat, rennen van setpiece naar setpiece?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:37:22 #283
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946479
Ja :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:51:44 #284
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946561
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:06 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ja alleen de remake zorgt er waarschijnlijk voor dat de echte nieuwe game weer een jaar wordt vertraagd ;(
Hebben we een video?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:01:35 #285
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946597
Here we go!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:02:18 #286
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946602
Wolverine _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:04:37 #287
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946620
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
Wolverine _O_
Het gore niveau is echt precies goed
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:06:15 #288
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946630
Gameplay ziet er lekker uit.
Je ziet wel dat Spiderman ook van hen is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:09:20 #289
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946654
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:06 schreef StateOfMind het volgende:
Gameplay ziet er lekker uit.
Je ziet wel dat Spiderman ook van hen is.
Ja echt zin in
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:09:43 #290
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946655
September *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:10:12 #291
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946661
Haha de Wolverine game op de Xbox 360/PS3 had meer gore dan dit.

Ik wil gasten doormidden hakken, ik wil armen eraf hakken

Wat een baby ass temu Wolverine dit :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:10:28 #292
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946663
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:04 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Het gore niveau is echt precies goed
_O-

Er is geeneens gore

Er is bloed en thats it. In combat reageren enemies bijna niet op dat ze gehit worden
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:11:01 #293
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946667
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:10 schreef MMaRsu het volgende:
Haha de Wolverine game op de Xbox 360/PS3 had meer gore dan dit.

Ik wil gasten doormidden hakken, ik wil armen eraf hakken

Wat een baby ass temu Wolverine dit :')
Er hadden wel wat afgehakte lichaamsdelen gemogen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:11:11 #294
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946668
Bekijk deze YouTube-video

Hier kan je tenminste binnen 5 minuten gasten doormidden hakken
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:12:36 #295
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946679
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:11 schreef MMaRsu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Hier kan je tenminste binnen 5 minuten gasten doormidden hakken
Heb ik ook. Dik spel :Y
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:14:45 #296
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946687
Ziet er leuk uit
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:16:37 #297
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946696
Meh
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:17:02 #298
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946698
Waar kijk ik naar? Lijkt op werken
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:19:57 #299
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946715
Blijft een apart volkje, die Japanners
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:21:06 #300
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946719
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:19 schreef StateOfMind het volgende:
Blijft een apart volkje, die Japanners
Ja echt. Niets voor mij.. dat fox hole ding was echt een beetje cringe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')