quote:Op maandag 1 juni 2026 10:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Neee!!11 dit mag je niet leuk vinden want donkere man in een Japanse setting!1 boeboeboe
[ afbeelding ]
Don't tempt me with a good timequote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 15:41 schreef over_hedge het volgende:
MMaRsu "discussies" zijn altijd wel vermakelijk vermoeiend
Ik geniet van een grote brede zwarte man, kloptquote:Op maandag 1 juni 2026 16:53 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zei niks dusss
Laat Angel lekker genieten
Ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoor een hoop goeds over dat Bond spel.
Maar ik ben niet zo'n bond fanIs het dan (buiten sfeer en nostalgie) nog steeds leuk?
Angel gaat helemaal ham op die bbc jonge!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geniet van een grote brede zwarte man, klopt
Maar goed. Qua spelen: Zij is AC, hij is GOW.
Beide oke, maar toch de voorkeur voor haar.
Hij is leuk!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoor een hoop goeds over dat Bond spel.
Maar ik ben niet zo'n bond fanIs het dan (buiten sfeer en nostalgie) nog steeds leuk?
Hitman heb ik nooit gespeeld, Uncharted wel (en dat vind ik leuk).quote:
Het is juist een hele jonge James Bond aan het prille begin van zijn carrière, ipv de doorgewinterde spion die we uit de films kennen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hitman heb ik nooit gespeeld, Uncharted wel (en dat vind ik leuk).
Dus ik denk ondanks dat ik niks met t thema heb (super macho gladde spion), dat ik t wel kan waarderen
Als jij james bond gaat spelen dan glij jij dadelijk van die bank af jonge :pquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hitman heb ik nooit gespeeld, Uncharted wel (en dat vind ik leuk).
Dus ik denk ondanks dat ik niks met t thema heb (super macho gladde spion), dat ik t wel kan waarderen
Staat zijn bank zo scheef?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als jij james bond gaat spelen dan glij jij dadelijk van die bank af jonge :p
Kijk het wel terug of lees/kijk morgen het wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:07 schreef StateOfMind het volgende:
Is om 23.00u Nederlandse tijd straks toch, State of Mind Play?
Welcome to the clubquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Cupfighter het volgende:
Sinds gisteren in het bezit van een PS5 , wat een gaaf apparat
Op advies van de verkoopster Alan Wake 2 erbij gekocht
En PS plus premium voor 1 maandje
Huh nu al begonnen 😱quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
Tering die nieuwe Tomb Raider ziet er dik uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |