Fallen Order en Survivorquote:Op donderdag 14 mei 2026 12:18 schreef Friday12 het volgende:
Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast
Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy
Wat een games waren dat zeg
En modern jedi fallen order en survivor
Ja die was ook echt verrassend vetquote:Op donderdag 14 mei 2026 12:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Fallen Order en Survivor
Maar de allerleukste ruimte game van de afgelopen jaren was Guardians of the Galaxy.
Yakuza 0 beviel mij wel het best, maar ook Like a Dragon vond ik top.quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Yakuza 0 gespeeld. Had ik veel eerder moeten doen. Qua verhaal en characters misschien wel de beste game die ik ooit gespeeld heb. Gameplay is redelijk simplistisch maar dat vind ik eigenlijk wel prettig.
Is de rest van de serie van hetzelfde niveau of is Yakuza 0 het hoogtepunt?
De rest is ook prima te spelen. Yakuza 0 wordt wel als een hoogtepunt beschouwd.quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Yakuza 0 gespeeld. Had ik veel eerder moeten doen. Qua verhaal en characters misschien wel de beste game die ik ooit gespeeld heb. Gameplay is redelijk simplistisch maar dat vind ik eigenlijk wel prettig.
Is de rest van de serie van hetzelfde niveau of is Yakuza 0 het hoogtepunt?
Ik zal eens kijken, doet me denken aan Roki.quote:
Haha net nu ik even een ragequit hebquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:38 schreef StateOfMind het volgende:
Omdat @:Drankster het er laatst over had dat er een transporter is die je rechtstreeks van Biome 1 naar Biome 3 brengt, toch Returnal weer eens geïnstalleerd.
En op de een of andere manier was ik ervan overtuigd dat ik al eens in Biome 3 was geweest.
Echter heb ik niet die Grapling Hook die je na de boss van Biome 2 krijgt.
Dus blijkbaar ben ik daar nog niet geweest
Heb nu iig wel een hernieuwde klik met deze game.
Hier een vrij recente tips en tricks video voor Returnalquote:
Geen idee is te lang geledenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:48 schreef StateOfMind het volgende:
Ah, de 2e boss van Returnal in zicht.
@:Drankster die Translocators (die blauwe dingen op de grond waarmee je naar andere Translocators op de map kunt fasttravelen), zijn dat permanente unlocks?
Of kan ik die niet meer gebruiken als de boss mijn ass kickt en ik weer opnieuw in Biome 1 moet beginnen?
Gaan weg. Vandaar mijn ragequote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:48 schreef StateOfMind het volgende:
Ah, de 2e boss van Returnal in zicht.
@:Drankster die Translocators (die blauwe dingen op de grond waarmee je naar andere Translocators op de map kunt fasttravelen), zijn dat permanente unlocks?
Of kan ik die niet meer gebruiken als de boss mijn ass kickt en ik weer opnieuw in Biome 1 moet beginnen?
Was ik inmiddels ook achter gekomenquote:
Ninja Gaiden 4 spelen. Heb je constant een adrenalinerush.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik ben een beetje game moe.
Clair was geweldig, kcd 2 ook. Maar ik kan me echt niet meer aanzetten tot al die middelmaat of generieke dertien in dozijn spellen.
Heb je de demo's van Dragon Quest VII Reimagined en Pragmata al geprobeerdquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik ben een beetje game moe.
Clair was geweldig, kcd 2 ook. Maar ik kan me echt niet meer aanzetten tot al die middelmaat of generieke dertien in dozijn spellen.
Ik heb ook vrijwel alleen maar met Truus gespeeld, past pa speelstijl veel beter.quote:Op maandag 18 mei 2026 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Gezellig met de ninja in AC SHadows naar KyotoWel leuk; de tempels bezoeken die ik in t echte leven ook bezocht heb. "Oeh, dit is...!!"
Kan nu wisselen tussen hem (Samurai) en haar (ninja), maar de speelstijl van haar vind ik veel leuker en meer AC.
Precies, waaarom zou je als een lompe boer in een porselein winkel willen rondhengstenquote:Op maandag 18 mei 2026 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Gezellig met de ninja in AC SHadows naar KyotoWel leuk; de tempels bezoeken die ik in t echte leven ook bezocht heb. "Oeh, dit is...!!"
Kan nu wisselen tussen hem (Samurai) en haar (ninja), maar de speelstijl van haar vind ik veel leuker en meer AC.
Ik zag die skill staan, maar nog niet aangekocht.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Precies, waaarom zou je als een lompe boer in een porselein winkel willen rondhengsten
Ze hadden die gast gewoon helemaal eruit moeten slopen en het spel 100% op haar focussen met stealth etc.
Wat ik wel echt vet vind is dat je met haar in het water kan liggen en dan door een bamboerietje ademen
Niet dat je er echt veel aan hebt want die guards zijn ook simpletons maar toch wel tof dat het kan
Oeh, LOTR van Warhorsequote:Op woensdag 20 mei 2026 10:52 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Nu officieel: nieuwe Kingdom Come Deliverance game en een Lord of the Rings game in ontwikkeling bij Warhorse Studios.![]()
![]()
![]()
Dat is nog eens goed nieuwsquote:Op woensdag 20 mei 2026 10:52 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Nu officieel: nieuwe Kingdom Come game en een Lord of the Rings game in ontwikkeling bij Warhorse Studios.![]()
![]()
![]()
Die lijkt me dan toch niet zo heel goed. Stukjes die ik gezien heb vond ik niet geweldig.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
Zie net dat James Bond ook binnenkort al uit komt
Niet echt gevolgd, maar wat ik begrepen heb een beetje Hitman meets Uncharted, mooie mix.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:29 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Die lijkt me dan toch niet zo heel goed. Stukjes die ik gezien heb vond ik niet geweldig.
??? Je wacht niet de reviews af??quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet echt gevolgd, maar wat ik begrepen heb een beetje Hitman meets Uncharted, mooie mix.
Maar sowieso geen day one.
Ben nog volop met een zekere game bezig, die ietwat groot te noemen is.
En 5 juni komt Gothic Remake uit.
Die ga ik wel meteen halen.
37 sec in de video en uhuhu lara tieten uhuhu raid am I right? .....quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:20 schreef MMaRsu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit is geen haat op female based leads zoals al wordt aangegeven, zoals Samus of Lara Croft.
Maar wel een goede deconstructie waarom Sony continue wegblijft van mannelijke leads
En waarom dit voor hen financieel interessant is
Ook al is Wolverine niet m'n favoriete X-Men (sterker nog, vind m een van de meest overrated), toch wel erg zin in dat spel.quote:
Wolverine is juist cool! Samen met Blade. Het is het overige van Marvel en X-men dat juist matig is.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook al is Wolverine niet m'n favoriete X-Men (sterker nog, vind m een van de meest overrated), toch wel erg zin in dat spel.
Maar nog meer in de latere X-MEN game.
Dat was sarcasme maar ik snap dat het allemaal moeilijk is voor je..quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
37 sec in de video en uhuhu lara tieten uhuhu raid am I right? .....
En het schijnt ook dat er een God of War game in de maak is met Faye in de hoofdrol.quote:This video critically examines the recent shift in PlayStation's gaming franchises, highlighting the increasing prominence of female leads and the deliberate deconstruction of traditional masculine archetypes. It explores how this transformation aligns with business strategies targeting a more diverse demographic, driven largely by DEI mandates and financial incentives tied to ESG scores. This analysis is especially valuable for game developers, new media professionals, industry analysts, and culturally conscious gamers interested in the intersection of gaming, corporate strategy, and social trends.
Och wat zijn we weer aardig.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat was sarcasme maar ik snap dat het allemaal moeilijk is voor je..
quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och wat zijn we weer aardig.
Kijk, en daarom discussieer ik niet meer met je.
Topic closed, on my side.
Naar wie sneerde ik dan? Welke user?quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]nee je eerste reactie was toch ook volledig niet serieus en inhoudelijk maar wel een leuke sneer?
Komop man, doe niet zo belachelijk weak.
Het was een sarcastische sneer naar de inhoud van het filmpje toch?quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naar wie sneerde ik dan? Welke user?
Jij kan gewoonweg NOOIT een discussie aangaan zonder een user aan te vallen, dom of stom of ongeinformeerd of nu weer weak wat dan ook te noemen.
Het houdt bij deze echt op tussen mij en jou en de discussies, Topic wordt er ook niet leiker van.
Ja weak dus, stel je voor iemand zegt iets en jij voelt je gekrenkt.quote:Jij benmt zo'n type waarom ik nooit in chats van online game skom bijvoorbeeld
Iemand had een keer naar mij geschreven zonder dat er natuurlijk een foto was.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:34 schreef MMaRsu het volgende:
Kids these days zouden helemaal gek worden
Als je hiermee bent opgegroeid dan heb je toch een dikke huid
"you look like a fucking ewok"
Wss allemaal kids van 15
Ohja een blade game als volgende insomniac project. Kom dan!!!!quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wolverine is juist cool! Samen met Blade. Het is het overige van Marvel en X-men dat juist matig is.
Een stoere man als protag in een Sony game, dat dat nog kan anno 2026.Ze gaan hier heel veel geld op verliezen.
Blade is in ontwikkeling bij Arkane Studio, onderdeel van Xbox.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ohja een blade game als volgende insomniac project. Kom dan!!!!
Blade is toch al in ontwikkeling voor Xbox?quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ohja een blade game als volgende insomniac project. Kom dan!!!!
Ja dus kut want het is niet insomniacquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Blade is in ontwikkeling bij Arkane Studio, onderdeel van Xbox.
Hmmm.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:52 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Nu officieel: nieuwe Kingdom Come game en een Lord of the Rings game in ontwikkeling bij Warhorse Studios.![]()
![]()
![]()
Dat is toch die studio van de Dishonored games, maar ook Deathloop en Redfall?quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sowieso voor The Elder Scrolls 6quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Hopelijk nog voordat GTA6 in 2028 uitkomt.
Het talent dat aan Dishonored heeft gewerkt is allang weg.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is toch die studio van de Dishonored games, maar ook Deathloop en Redfall?
Ik kan me voorstellen dat ze t wel wat aan de launch van de film willen hangen, ALS die nog ooit komt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja dus kut want het is niet insomniac
The new Kingdom Come game is coming out next year.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:52 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
![]()
![]()
Zolang je een goed verhaal maakt wat maakt reusing assets uit. Mischien een andere wereld maken met dezelfde assets.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
The new Kingdom Come game is coming out next year.
Het is een spin off in de bestaande engine en assets. Soort van Fallout 3 en Fallout New Vegas situatie.
[ afbeelding ]
Hopelijk gaat het combatsysteem ook nog even een keer goed op de schop. KCD2 had talloze supersicke combo's en finishers die 95% van de spelers nooit gezien heeftquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Het is een spin off in de bestaande engine en assets. Soort van Fallout 3 en Fallout New Vegas situatie.
[ afbeelding ]
Moet je eens kijken wat spelers in DMC5 kunnen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het combatsysteem ook nog even een keer goed op de schop. KCD2 had talloze supersicke combo's en finishers die 95% van de spelers nooit gezien heeft
Volgend jaar al?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wha? Ik mis de connectie even geloof ik.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je eens kijken wat spelers in DMC5 kunnen.
Echte c-c-c-combo breakers dusquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wha? Ik mis de connectie even geloof ik.
Punt is dat vechten in KCD2 best leuk was alleen je had een myriade aan combo's en combo-finishers die als (in-game) "noob" bijna niet te volmaken waren omdat je vanwege je lage skill level voortdurend geïnterrumpeerd werd en als je eenmaal wel powerful was had je niets meer aan de combo's omdat enemies toch in 2 of 3 klappen doodgingen
Genoeg historische als zelfverzonnen personages in beide games om een goed (kort) verhaal over te maken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zolang je een goed verhaal maakt wat maakt reusing assets uit. Mischien een andere wereld maken met dezelfde assets.
Hans capon spin off. 10/10 zou spelenquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Genoeg historische als zelfverzonnen personages in beide games om een goed (kort) verhaal over te maken.
Ik volg de acteur van Hans Capon (Luke Dale) op Instagram en hij woont sinds begin 2025 in Praag, waar Warhorse gevestigd is, dus mogelijk zijn de mocap opnames al in volle gang.
gewoon gif op je zwaard en master strike... dat maakte combat wel erg makkelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het combatsysteem ook nog even een keer goed op de schop. KCD2 had talloze supersicke combo's en finishers die 95% van de spelers nooit gezien heeft
Ik doelde ermee dat combat systems zo diep zijn dat je nooit alles eruit kan halenquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wha? Ik mis de connectie even geloof ik.
Punt is dat vechten in KCD2 best leuk was alleen je had een myriade aan combo's en combo-finishers die als (in-game) "noob" bijna niet te volmaken waren omdat je vanwege je lage skill level voortdurend geïnterrumpeerd werd en als je eenmaal wel powerful was had je niets meer aan de combo's omdat enemies toch in 2 of 3 klappen doodgingen
Dat is dus mijn punt, het is te makkelijk, waardoor al die flashy combo's die ze gemaakt hebben nauwelijks een doel dienen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:46 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
gewoon gif op je zwaard en master strike... dat maakte combat wel erg makkelijk.
Hmm ja toch een iets andere insteek dan wat ik bedoel - het vechtsysteem in KCD2 is helemaal niet zo complex, alleen het merendeel van de combat mechanics zijn 'overbodig' wat ontzettend zonde is aangezien de combo's/finishers het meest indrukwekkende onderdeel zijn van het gevechtsysteem. Nog maar even mijn eigen YouTube banger posten:quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doelde ermee dat combat systems zo diep zijn dat je nooit alles eruit kan halen
quote:Just like the first game, these end up being rare to pull off because if you're high enough level to not be perfect-blocked, then you're also high enough level to not need combos to begin with.
quote:Combos are definitely better than in the first game, but eventually it came to the point that the enemy would be dead before I could get to the final move of the combo.
quote:These are fun, alas like with the 1st game - they are barely used, unless you are getting them at random/trying to do them intentionally because of how the combat flows (enemies can perfect block you, you rarely fight in a duels and in group fights it is hard to perform them, enemies die too quickly to regular strikes).
One thing I adore is that game highlights (by flashing) sections of the 'crosshair' where to aim strike next to perform known combos, so you can drop them even if you didn't memorise any.
Dan begreep ik je post verkeerdquote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is dus mijn punt, het is te makkelijk, waardoor al die flashy combo's die ze gemaakt hebben nauwelijks een doel dienen.
[..]
Hmm ja toch een iets andere insteek dan wat ik bedoel - het vechtsysteem in KCD2 is helemaal niet zo complex, alleen het merendeel van de combat mechanics zijn 'overbodig' wat ontzettend zonde is aangezien de combo's/finishers het meest indrukwekkende onderdeel zijn van het gevechtsysteem. Nog maar even mijn eigen YouTube banger posten:
En zie de top comments:
[..]
[..]
[..]
Ik cheesede al die gevechten. Als ik nog niet ontdekt was schoot ik een bolt met mijn zwaarste kruisboog.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:46 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
gewoon gif op je zwaard en master strike... dat maakte combat wel erg makkelijk.
Vandaag bij een tentoonstelling van schilderwerken van Honthorst uit begin 1600 geweest in die tijd waren ze nog niet zo preuts.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:30 schreef MMaRsu het volgende:
Tieten = bad
Hoe triest en puritaans willen we het hebben joh
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
begin 1600 geweest in die tijd waren ze nog niet zo preuts.
Ik ben t eens met je eens. Stom.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:26 schreef MMaRsu het volgende:
Bruh
[ x ]
Wtf is het toch met al deze kut bedrijven man
Precies. Vroeger door de Britten, nu door de Britten Amerikanen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vandaag bij een tentoonstelling van schilderwerken van Honthorst uit begin 1600 geweest in die tijd waren ze nog niet zo preuts.
Dat puriteinse komt door veel teveel Amerikaanse invloeden de afgelopen 40 jaar. En bedrijven die onder druk van de hard schreeuwende puriteinse minderheid hier maar in meegaan.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben t eens met je eens. Stom.
Zo erg waren ze ook niet. Ik bedoel: Tifa.
Of Rogue in Marvel Rivals
Zolang t maar beide kanten op gaat. En die laatste outfit van Gambit is bv echt dikke himbo showing skin.quote:
Yup. Denk dat ik wel ook ga kijken naar MP dealsquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:55 schreef StateOfMind het volgende:
Ga hem denk ik ook wel halen.
Komt morgen uit toch?
Ik vond de Hitman games nooit zo boeiend, te traag. Maar, doordat het James Bond is lijkt er wel meer actie in te zitten. Heb alleen nog stapels spellen liggen dus haal deze wel over een jaar ofzo if ever.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Van wat ik nu zie haalt het me wel over naar het halen van de game
Ja alleen heb ik telkens zin in een actie game maar ik kan er niet eentje vinden die me boeit op het momentquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik vond de Hitman games nooit zo boeiend, te traag. Maar, doordat het James Bond is lijkt er wel meer actie in te zitten. Heb alleen nog stapels spellen liggen dus haal deze wel over een jaar ofzo if ever.
Dat word gewoon mijn winter game hoor. Niet te doen in de zomerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:21 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wacht toch, hij nader inzien.
Heb nog een groot deel van Crimson Desert niet gehad (na 208 uur), 2 regio's nog
helemaal niet geweest, en van een pas de helft.
Dus ik ben daar nog wel even mee bezig.
Je bent er ook onderhand een heel seizoen mee bezigquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat word gewoon mijn winter game hoor. Niet te doen in de zomer
Waarschijnlijk gewoon moeilijk heet.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:03 schreef summer2bird het volgende:
Hallo, ik heb een ps5 en nadat ik een beetje te enthousiast veel Crimson desert heb gespeeld ging hij vandaag ineens uit het niks stoppen met werken.
Na een lichte hartverzakking las ik dat het wss stof is. Kan goed want het ding is nog nooit schoongemaakt.
Nu de vraag, is het schoonmaken van een ps5 zelf te doen of kan ik beter naar een reparateur?
Qua onderhoudsniveau zit ik een beetje op kan schermpje van ereader vervangen en kan joyco drift op mijn switch repareren door de controller los te halen
Stof is redelijk makkelijk zelf te doen. Maar hoe oud is de ps5? Is het een launch model? Staat deze rechtop of ligt die plat?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:03 schreef summer2bird het volgende:
Hallo, ik heb een ps5 en nadat ik een beetje te enthousiast veel Crimson desert heb gespeeld ging hij vandaag ineens uit het niks stoppen met werken.
Na een lichte hartverzakking las ik dat het wss stof is. Kan goed want het ding is nog nooit schoongemaakt.
Nu de vraag, is het schoonmaken van een ps5 zelf te doen of kan ik beter naar een reparateur?
Qua onderhoudsniveau zit ik een beetje op kan schermpje van ereader vervangen en kan joyco drift op mijn switch repareren door de controller los te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |