abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 mei 2026 @ 12:18:53 #101
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220789963
Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast
Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy

Wat een games waren dat zeg

En modern jedi fallen order en survivor _O_
  donderdag 14 mei 2026 @ 12:34:23 #102
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220790042
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:18 schreef Friday12 het volgende:
Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast
Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy

Wat een games waren dat zeg

En modern jedi fallen order en survivor _O_
Fallen Order en Survivor _O_

Maar de allerleukste ruimte game van de afgelopen jaren was Guardians of the Galaxy.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 14 mei 2026 @ 12:39:31 #103
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220790075
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:34 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Fallen Order en Survivor _O_

Maar de allerleukste ruimte game van de afgelopen jaren was Guardians of the Galaxy.
Ja die was ook echt verrassend vet
pi_220791110
Yakuza 0 gespeeld. Had ik veel eerder moeten doen. Qua verhaal en characters misschien wel de beste game die ik ooit gespeeld heb. Gameplay is redelijk simplistisch maar dat vind ik eigenlijk wel prettig.

Is de rest van de serie van hetzelfde niveau of is Yakuza 0 het hoogtepunt?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_220791438
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 15:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Yakuza 0 gespeeld. Had ik veel eerder moeten doen. Qua verhaal en characters misschien wel de beste game die ik ooit gespeeld heb. Gameplay is redelijk simplistisch maar dat vind ik eigenlijk wel prettig.

Is de rest van de serie van hetzelfde niveau of is Yakuza 0 het hoogtepunt?
Yakuza 0 beviel mij wel het best, maar ook Like a Dragon vond ik top.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 mei 2026 @ 16:12:25 #106
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220791464
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 15:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Yakuza 0 gespeeld. Had ik veel eerder moeten doen. Qua verhaal en characters misschien wel de beste game die ik ooit gespeeld heb. Gameplay is redelijk simplistisch maar dat vind ik eigenlijk wel prettig.

Is de rest van de serie van hetzelfde niveau of is Yakuza 0 het hoogtepunt?
De rest is ook prima te spelen. Yakuza 0 wordt wel als een hoogtepunt beschouwd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 15 mei 2026 @ 10:34:55 #107
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_220799720
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:33 schreef StateOfMind het volgende:
Bramble the Mountain King
Ik zal eens kijken, doet me denken aan Roki.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:38:55 #108
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220802590
Omdat @Drankster het er laatst over had dat er een transporter is die je rechtstreeks van Biome 1 naar Biome 3 brengt, toch Returnal weer eens geïnstalleerd.

En op de een of andere manier was ik ervan overtuigd dat ik al eens in Biome 3 was geweest.

Echter heb ik niet die Grapling Hook die je na de boss van Biome 2 krijgt.
Dus blijkbaar ben ik daar nog niet geweest :D

Heb nu iig wel een hernieuwde klik met deze game.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:17:15 #109
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220803002
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:38 schreef StateOfMind het volgende:
Omdat @:Drankster het er laatst over had dat er een transporter is die je rechtstreeks van Biome 1 naar Biome 3 brengt, toch Returnal weer eens geïnstalleerd.

En op de een of andere manier was ik ervan overtuigd dat ik al eens in Biome 3 was geweest.

Echter heb ik niet die Grapling Hook die je na de boss van Biome 2 krijgt.
Dus blijkbaar ben ik daar nog niet geweest :D

Heb nu iig wel een hernieuwde klik met deze game.
Haha net nu ik even een ragequit heb
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:34:03 #110
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220803126
:D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:15:08 #111
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220803681
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:17 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Haha net nu ik even een ragequit heb
Hier een vrij recente tips en tricks video voor Returnal

Bekijk deze YouTube-video

En je kan coop zag ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door StateOfMind op 15-05-2026 19:40:42 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:48:30 #112
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220804596
Ah, de 2e boss van Returnal in zicht.

@Drankster die Translocators (die blauwe dingen op de grond waarmee je naar andere Translocators op de map kunt fasttravelen), zijn dat permanente unlocks?

Of kan ik die niet meer gebruiken als de boss mijn ass kickt en ik weer opnieuw in Biome 1 moet beginnen?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220804701
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:48 schreef StateOfMind het volgende:
Ah, de 2e boss van Returnal in zicht.

@:Drankster die Translocators (die blauwe dingen op de grond waarmee je naar andere Translocators op de map kunt fasttravelen), zijn dat permanente unlocks?

Of kan ik die niet meer gebruiken als de boss mijn ass kickt en ik weer opnieuw in Biome 1 moet beginnen?
Geen idee is te lang geleden
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:32:59 #114
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220804877
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:48 schreef StateOfMind het volgende:
Ah, de 2e boss van Returnal in zicht.

@:Drankster die Translocators (die blauwe dingen op de grond waarmee je naar andere Translocators op de map kunt fasttravelen), zijn dat permanente unlocks?

Of kan ik die niet meer gebruiken als de boss mijn ass kickt en ik weer opnieuw in Biome 1 moet beginnen?
Gaan weg. Vandaar mijn rage
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:34:02 #115
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220804886
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:32 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Gaan weg. Vandaar mijn rage
Was ik inmiddels ook achter gekomen :'( :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:35:59 #116
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220804897
Had de 2e boss halverwege de 2e fase gekregen toen ik te ver sprong en naar beneden viel :(

Waar ik van baal want ik had goede shit en voelde dat ik een goede kans maakte.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220814335
Ik ben een beetje game moe.

Clair was geweldig, kcd 2 ook. Maar ik kan me echt niet meer aanzetten tot al die middelmaat of generieke dertien in dozijn spellen.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:12 #118
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220814369
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik ben een beetje game moe.

Clair was geweldig, kcd 2 ook. Maar ik kan me echt niet meer aanzetten tot al die middelmaat of generieke dertien in dozijn spellen.
Ninja Gaiden 4 spelen. Heb je constant een adrenalinerush.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220814780
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik ben een beetje game moe.

Clair was geweldig, kcd 2 ook. Maar ik kan me echt niet meer aanzetten tot al die middelmaat of generieke dertien in dozijn spellen.
Heb je de demo's van Dragon Quest VII Reimagined en Pragmata al geprobeerd
  maandag 18 mei 2026 @ 09:18:54 #120
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220829987
Gezellig met de ninja in AC SHadows naar Kyoto :D Wel leuk; de tempels bezoeken die ik in t echte leven ook bezocht heb. "Oeh, dit is...!!"

Kan nu wisselen tussen hem (Samurai) en haar (ninja), maar de speelstijl van haar vind ik veel leuker en meer AC.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 18 mei 2026 @ 10:30:31 #121
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220830322
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Gezellig met de ninja in AC SHadows naar Kyoto :D Wel leuk; de tempels bezoeken die ik in t echte leven ook bezocht heb. "Oeh, dit is...!!"

Kan nu wisselen tussen hem (Samurai) en haar (ninja), maar de speelstijl van haar vind ik veel leuker en meer AC.
Ik heb ook vrijwel alleen maar met Truus gespeeld, past pa speelstijl veel beter.

Als Yamaha Suzuki, of hoe hij ook alweer heet, heb ik alleen maar gespeeld wanneer het bericht was.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 18 mei 2026 @ 11:09:53 #122
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220830548
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Gezellig met de ninja in AC SHadows naar Kyoto :D Wel leuk; de tempels bezoeken die ik in t echte leven ook bezocht heb. "Oeh, dit is...!!"

Kan nu wisselen tussen hem (Samurai) en haar (ninja), maar de speelstijl van haar vind ik veel leuker en meer AC.
Precies, waaarom zou je als een lompe boer in een porselein winkel willen rondhengsten :')

Ze hadden die gast gewoon helemaal eruit moeten slopen en het spel 100% op haar focussen met stealth etc.

Wat ik wel echt vet vind is dat je met haar in het water kan liggen en dan door een bamboerietje ademen

Niet dat je er echt veel aan hebt want die guards zijn ook simpletons maar toch wel tof dat het kan
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 18 mei 2026 @ 11:12:06 #123
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220830559
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 11:09 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Precies, waaarom zou je als een lompe boer in een porselein winkel willen rondhengsten :')

Ze hadden die gast gewoon helemaal eruit moeten slopen en het spel 100% op haar focussen met stealth etc.

Wat ik wel echt vet vind is dat je met haar in het water kan liggen en dan door een bamboerietje ademen

Niet dat je er echt veel aan hebt want die guards zijn ook simpletons maar toch wel tof dat het kan
Ik zag die skill staan, maar nog niet aangekocht.
Leek me niet extreem nuttig.

Ik ben meer van de mesjes gooien vanaf een dak :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 12:18:15 #124
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220838898
De PS Plus Extra games van mei zijn live.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 mei 2026 @ 10:51:38 #125
447051 crew  Peejtur
pi_220845818
Ben heel erg benieuwd naar Lego Batman. Lijkt me erg gaaf.
pi_220845823
twitter


Nu officieel: nieuwe Kingdom Come game en een Lord of the Rings game in ontwikkeling bij Warhorse Studios.

_O_ _O_ _O_ _O_
  woensdag 20 mei 2026 @ 10:53:28 #127
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220845829
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:52 schreef Drankster het volgende:
[ x ]

Nu officieel: nieuwe Kingdom Come Deliverance game en een Lord of the Rings game in ontwikkeling bij Warhorse Studios.

_O_ _O_ _O_ _O_
Oeh, LOTR van Warhorse _O_ _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf woensdag 20 mei 2026 @ 12:18:01 #128
364681 over_hedge
pi_220846335
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:52 schreef Drankster het volgende:
[ x ]

Nu officieel: nieuwe Kingdom Come game en een Lord of the Rings game in ontwikkeling bij Warhorse Studios.

_O_ _O_ _O_ _O_
Dat is nog eens goed nieuws
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:38:12 #129
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220846647
Zie net dat James Bond ook binnenkort al uit komt :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:39:42 #130
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220846676
Ik vond al dat er zo lang geen goede lotr game uit was gekomen. Zeker niet eentje met een goede open world.
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 mei 2026 @ 13:29:51 #131
447051 crew  Peejtur
pi_220847072
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
Zie net dat James Bond ook binnenkort al uit komt :D
Die lijkt me dan toch niet zo heel goed. Stukjes die ik gezien heb vond ik niet geweldig.
  woensdag 20 mei 2026 @ 13:45:12 #132
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220847168
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:29 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Die lijkt me dan toch niet zo heel goed. Stukjes die ik gezien heb vond ik niet geweldig.
Niet echt gevolgd, maar wat ik begrepen heb een beetje Hitman meets Uncharted, mooie mix.

Maar sowieso geen day one.

Ben nog volop met een zekere game bezig, die ietwat groot te noemen is.
En 5 juni komt Gothic Remake uit.
Die ga ik wel meteen halen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 20 mei 2026 @ 14:18:00 #133
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220847334
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Niet echt gevolgd, maar wat ik begrepen heb een beetje Hitman meets Uncharted, mooie mix.

Maar sowieso geen day one.

Ben nog volop met een zekere game bezig, die ietwat groot te noemen is.
En 5 juni komt Gothic Remake uit.
Die ga ik wel meteen halen.
??? Je wacht niet de reviews af??

Zeker van zo'n dev zou ik dat wel doen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 14:20:29 #134
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220847347
Bekijk deze YouTube-video

Dit is geen haat op female based leads zoals al wordt aangegeven, zoals Samus of Lara Croft.

Maar wel een goede deconstructie waarom Sony continue wegblijft van mannelijke leads

En waarom dit voor hen financieel interessant is

[ Bericht 2% gewijzigd door MMaRsu op 20-05-2026 14:32:03 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:14:26 #135
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220847623
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:20 schreef MMaRsu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Dit is geen haat op female based leads zoals al wordt aangegeven, zoals Samus of Lara Croft.

Maar wel een goede deconstructie waarom Sony continue wegblijft van mannelijke leads

En waarom dit voor hen financieel interessant is
37 sec in de video en uhuhu lara tieten uhuhu raid am I right? .....

:{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220847705
twitter
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:40:15 #137
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220847772
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:28 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Ook al is Wolverine niet m'n favoriete X-Men (sterker nog, vind m een van de meest overrated), toch wel erg zin in dat spel.
Maar nog meer in de latere X-MEN game.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220847990
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ook al is Wolverine niet m'n favoriete X-Men (sterker nog, vind m een van de meest overrated), toch wel erg zin in dat spel.
Maar nog meer in de latere X-MEN game.
Wolverine is juist cool! Samen met Blade. Het is het overige van Marvel en X-men dat juist matig is. :P

Een stoere man als protag in een Sony game, dat dat nog kan anno 2026. :o Ze gaan hier heel veel geld op verliezen.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:03:12 #139
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220848020
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]
37 sec in de video en uhuhu lara tieten uhuhu raid am I right? .....

:{
Dat was sarcasme maar ik snap dat het allemaal moeilijk is voor je..

Je zou het voor de grap gewoon eens verder moeten kijken.

Het is duidelijk dat deze man geen Hurrdurr woke is, en zo zit het filmpje ook niet in elkaar. En dat is ook niet de stelling van wat hij zegt.

Je zou er werkelijk waar zelfs iets uit kunnen halen

Iets meer dan deze voorspelbare simpele opmerking die duidelijk laat zien dat je het verder niet met echte interesse hebt gekeken.

Tldr of tldw
quote:
This video critically examines the recent shift in PlayStation's gaming franchises, highlighting the increasing prominence of female leads and the deliberate deconstruction of traditional masculine archetypes. It explores how this transformation aligns with business strategies targeting a more diverse demographic, driven largely by DEI mandates and financial incentives tied to ESG scores. This analysis is especially valuable for game developers, new media professionals, industry analysts, and culturally conscious gamers interested in the intersection of gaming, corporate strategy, and social trends.
En het schijnt ook dat er een God of War game in de maak is met Faye in de hoofdrol.

Het is echt niet zo alsof dit niet waar is, je kan het zelf terugzien in bijna alle grote PS franchises.

Je krijgt subsidies toegekend vanuit de overheid waar mensen van jouw eigen studios opzitten die die subsidies toe moeten kennen. En als je voldoet aan bepaalde ESG doeleinden dan krijg je gewoon geld terug of een flinke korting op hetgene wat je betaalt.

[ Bericht 8% gewijzigd door MMaRsu op 20-05-2026 16:12:10 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:16:25 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220848188
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:03 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Dat was sarcasme maar ik snap dat het allemaal moeilijk is voor je..

Och wat zijn we weer aardig.
Kijk, en daarom discussieer ik niet meer met je.

Topic closed, on my side. :O

(en zelf kijk ik t filmpje wel een andere x verder af, want sommige mensen moeten werken he ;) )
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:18:52 #141
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220848206
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Och wat zijn we weer aardig.
Kijk, en daarom discussieer ik niet meer met je.

Topic closed, on my side.
:') nee je eerste reactie was toch ook volledig serieus en inhoudelijk maar wel een leuke sneer?

Komop man, doe niet zo belachelijk weak.

Als je het niet wil kijken pretendeer dan ook niet er iets van te vinden :W lekker de oogkleppen dicht en gaan!

Wat ik wil zeggen als je denkt oja dit vind ik niet interessant kan je er ook niet op reageren ;)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:20:26 #142
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220848213
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:18 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
:') nee je eerste reactie was toch ook volledig niet serieus en inhoudelijk maar wel een leuke sneer?

Komop man, doe niet zo belachelijk weak.
Naar wie sneerde ik dan? Welke user?

Jij kan gewoonweg NOOIT een discussie aangaan zonder een user aan te vallen, dom of stom of ongeinformeerd of nu weer weak wat dan ook te noemen. Het houdt bij deze echt op tussen mij en jou en de discussies, Topic wordt er ook niet leiker van.

Jij benmt zo'n type waarom ik nooit in chats van online game skom bijvoorbeeld :D

:W
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:20:56 #143
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220848216
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Naar wie sneerde ik dan? Welke user?

Jij kan gewoonweg NOOIT een discussie aangaan zonder een user aan te vallen, dom of stom of ongeinformeerd of nu weer weak wat dan ook te noemen.
Het houdt bij deze echt op tussen mij en jou en de discussies, Topic wordt er ook niet leiker van.
Het was een sarcastische sneer naar de inhoud van het filmpje toch?

Ik vind het idd zwak om wel zo'n sarcastische sneer te posten, maar verder heb je ook geen interesse om wat te leren.

Dat vind ik idd zwak.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:22:38 #144
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220848225
quote:
Jij benmt zo'n type waarom ik nooit in chats van online game skom bijvoorbeeld :D
Ja weak dus, stel je voor iemand zegt iets en jij voelt je gekrenkt.

Kunnen we natuurlijk niet hebben :')

Of je komt gewoon leuke aardige mensen tegen en je hebt er een goede tijd mee. Maarja als je het niet durft.

Dat vind ik idd zwak.

En misschien zouden we online via voice chat een hele leuke game sessie kunnen hebben zonder het over dit soort dingen te hebben??

Echt al die aannames van jou man man man.

Ik zou letterlijk prima een leuke Marvel Rivals sesh met je doen, met voice chat, en dan beloven het niet over politieke dingen te hebben. En dan zul je merken dat ik echt de slechtste niet ben.

Je moet echt niet denken dat ik je niet mag omdat je een andere mening hebt over bepaalde dingen.

[ Bericht 3% gewijzigd door MMaRsu op 20-05-2026 16:32:38 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:34:15 #145
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220848333
Kids these days zouden helemaal gek worden

Bekijk deze YouTube-video

_O-

Als je hiermee bent opgegroeid dan heb je toch een dikke huid :+

"you look like a fucking ewok"

_O-

Wss allemaal kids van 15 _O-
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:48:54 #146
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220848818
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:34 schreef MMaRsu het volgende:
Kids these days zouden helemaal gek worden

Bekijk deze YouTube-video

_O-

Als je hiermee bent opgegroeid dan heb je toch een dikke huid :+

"you look like a fucking ewok"

_O-

Wss allemaal kids van 15 _O-
Iemand had een keer naar mij geschreven zonder dat er natuurlijk een foto was.

"You ugly gollum looking cunt"


Ik had nog nooit zo hard gelachen
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:50:07 #147
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220848825
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:00 schreef Drankster het volgende:

[..]
Wolverine is juist cool! Samen met Blade. Het is het overige van Marvel en X-men dat juist matig is. :P

Een stoere man als protag in een Sony game, dat dat nog kan anno 2026. :o Ze gaan hier heel veel geld op verliezen.
Ohja een blade game als volgende insomniac project. Kom dan!!!!
pi_220848920
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:50 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ohja een blade game als volgende insomniac project. Kom dan!!!!
Blade is in ontwikkeling bij Arkane Studio, onderdeel van Xbox.
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:05:16 #149
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220848929
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:50 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ohja een blade game als volgende insomniac project. Kom dan!!!!
Blade is toch al in ontwikkeling voor Xbox?

Hopelijk wordt het beter dan Redfall :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:07:12 #150
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220848944
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:04 schreef Drankster het volgende:

[..]
Blade is in ontwikkeling bij Arkane Studio, onderdeel van Xbox.
Ja dus kut want het is niet insomniac
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 mei 2026 @ 18:18:55 #151
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220849044
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:04 schreef Drankster het volgende:

[..]
Blade is in ontwikkeling bij Arkane Studio, onderdeel van Xbox.
Hmmm.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220849926
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:52 schreef Drankster het volgende:
[ x ]

Nu officieel: nieuwe Kingdom Come game en een Lord of the Rings game in ontwikkeling bij Warhorse Studios.

_O_ _O_ _O_ _O_
*O*

Hopelijk nog voordat GTA6 in 2028 uitkomt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:55:42 #153
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220850062
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:04 schreef Drankster het volgende:

[..]
Blade is in ontwikkeling bij Arkane Studio, onderdeel van Xbox.
Dat is toch die studio van de Dishonored games, maar ook Deathloop en Redfall?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:56:10 #154
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220850069
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
*O*

Hopelijk nog voordat GTA6 in 2028 uitkomt.
Sowieso voor The Elder Scrolls 6 :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 mei 2026 @ 19:58:44 #155
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220850090
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:55 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat is toch die studio van de Dishonored games, maar ook Deathloop en Redfall?
Het talent dat aan Dishonored heeft gewerkt is allang weg.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 21 mei 2026 @ 00:05:42 #156
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220851494
Japan _O_

twitter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 21 mei 2026 @ 00:06:07 #157
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220851495
_O- ik ga stuk
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220851508
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 00:05 schreef MMaRsu het volgende:
Japan _O_

[ x ]
@KennyPowers
pi_220851509
Saros platinum binnen, nummer 100.

30 uurtjes over gedaan, 8,8/10.
  donderdag 21 mei 2026 @ 09:03:07 #160
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220852092
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:07 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ja dus kut want het is niet insomniac
Ik kan me voorstellen dat ze t wel wat aan de launch van de film willen hangen, ALS die nog ooit komt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220854808
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:52 schreef Drankster het volgende:
[ x ]

Nu officieel: nieuwe Kingdom Come game en een Lord of the Rings game in ontwikkeling bij Warhorse Studios.

_O_ _O_ _O_ _O_
The new Kingdom Come game is coming out next year.

Het is een spin off in de bestaande engine en assets. Soort van Fallout 3 en Fallout New Vegas situatie.

  donderdag 21 mei 2026 @ 14:08:56 #163
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220854829
quote:
2s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:03 schreef Drankster het volgende:

[..]
The new Kingdom Come game is coming out next year.

Het is een spin off in de bestaande engine en assets. Soort van Fallout 3 en Fallout New Vegas situatie.

[ afbeelding ]
Zolang je een goed verhaal maakt wat maakt reusing assets uit. Mischien een andere wereld maken met dezelfde assets.
  Eindredactie Games donderdag 21 mei 2026 @ 14:09:48 #164
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220854840
quote:
2s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:03 schreef Drankster het volgende:

[..]
The new Kingdom Come game is coming out next year.

Het is een spin off in de bestaande engine en assets. Soort van Fallout 3 en Fallout New Vegas situatie.

[ afbeelding ]
Hopelijk gaat het combatsysteem ook nog even een keer goed op de schop. KCD2 had talloze supersicke combo's en finishers die 95% van de spelers nooit gezien heeft
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 mei 2026 @ 14:12:05 #165
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220854849
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef 2dope het volgende:

[..]
Hopelijk gaat het combatsysteem ook nog even een keer goed op de schop. KCD2 had talloze supersicke combo's en finishers die 95% van de spelers nooit gezien heeft
Moet je eens kijken wat spelers in DMC5 kunnen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  FOK!Fotograaf donderdag 21 mei 2026 @ 14:17:59 #166
364681 over_hedge
pi_220854871
quote:
2s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:03 schreef Drankster het volgende:

[..]
The new Kingdom Come game is coming out next year.

Het is een spin off in de bestaande engine en assets. Soort van Fallout 3 en Fallout New Vegas situatie.

[ afbeelding ]
Volgend jaar al? _O_ _O_
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:19:08 #167
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220854877
Dat is goed nieuws *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games donderdag 21 mei 2026 @ 14:37:12 #168
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220854973
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Moet je eens kijken wat spelers in DMC5 kunnen.
Wha? Ik mis de connectie even geloof ik.

Punt is dat vechten in KCD2 best leuk was alleen je had een myriade aan combo's en combo-finishers die als (in-game) "noob" bijna niet te volmaken waren omdat je vanwege je lage skill level voortdurend geïnterrumpeerd werd en als je eenmaal wel powerful was had je niets meer aan de combo's omdat enemies toch in 2 of 3 klappen doodgingen
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:38:13 #169
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220854981
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:37 schreef 2dope het volgende:

[..]
Wha? Ik mis de connectie even geloof ik.

Punt is dat vechten in KCD2 best leuk was alleen je had een myriade aan combo's en combo-finishers die als (in-game) "noob" bijna niet te volmaken waren omdat je vanwege je lage skill level voortdurend geïnterrumpeerd werd en als je eenmaal wel powerful was had je niets meer aan de combo's omdat enemies toch in 2 of 3 klappen doodgingen
Echte c-c-c-combo breakers dus :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220855445
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:08 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Zolang je een goed verhaal maakt wat maakt reusing assets uit. Mischien een andere wereld maken met dezelfde assets.
Genoeg historische als zelfverzonnen personages in beide games om een goed (kort) verhaal over te maken.

Ik volg de acteur van Hans Capon (Luke Dale) op Instagram en hij woont sinds begin 2025 in Praag, waar Warhorse gevestigd is, dus mogelijk zijn de mocap opnames al in volle gang. :P
  FOK!Fotograaf donderdag 21 mei 2026 @ 16:03:40 #171
364681 over_hedge
pi_220855535
quote:
2s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:54 schreef Drankster het volgende:

[..]
Genoeg historische als zelfverzonnen personages in beide games om een goed (kort) verhaal over te maken.

Ik volg de acteur van Hans Capon (Luke Dale) op Instagram en hij woont sinds begin 2025 in Praag, waar Warhorse gevestigd is, dus mogelijk zijn de mocap opnames al in volle gang. :P
Hans capon spin off. 10/10 zou spelen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:46:41 #172
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220859887
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef 2dope het volgende:

[..]
Hopelijk gaat het combatsysteem ook nog even een keer goed op de schop. KCD2 had talloze supersicke combo's en finishers die 95% van de spelers nooit gezien heeft
gewoon gif op je zwaard en master strike... dat maakte combat wel erg makkelijk.
Blaf me vol
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 mei 2026 @ 10:47:52 #173
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220859906
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:37 schreef 2dope het volgende:

[..]
Wha? Ik mis de connectie even geloof ik.

Punt is dat vechten in KCD2 best leuk was alleen je had een myriade aan combo's en combo-finishers die als (in-game) "noob" bijna niet te volmaken waren omdat je vanwege je lage skill level voortdurend geïnterrumpeerd werd en als je eenmaal wel powerful was had je niets meer aan de combo's omdat enemies toch in 2 of 3 klappen doodgingen
Ik doelde ermee dat combat systems zo diep zijn dat je nooit alles eruit kan halen :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Games vrijdag 22 mei 2026 @ 10:57:23 #174
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220859953
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:46 schreef Irmak_Spermabak het volgende:

[..]
gewoon gif op je zwaard en master strike... dat maakte combat wel erg makkelijk.
Dat is dus mijn punt, het is te makkelijk, waardoor al die flashy combo's die ze gemaakt hebben nauwelijks een doel dienen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik doelde ermee dat combat systems zo diep zijn dat je nooit alles eruit kan halen :+
Hmm ja toch een iets andere insteek dan wat ik bedoel - het vechtsysteem in KCD2 is helemaal niet zo complex, alleen het merendeel van de combat mechanics zijn 'overbodig' wat ontzettend zonde is aangezien de combo's/finishers het meest indrukwekkende onderdeel zijn van het gevechtsysteem. Nog maar even mijn eigen YouTube banger posten:

Bekijk deze YouTube-video

En zie de top comments:

quote:
Just like the first game, these end up being rare to pull off because if you're high enough level to not be perfect-blocked, then you're also high enough level to not need combos to begin with.
quote:
Combos are definitely better than in the first game, but eventually it came to the point that the enemy would be dead before I could get to the final move of the combo.
quote:
These are fun, alas like with the 1st game - they are barely used, unless you are getting them at random/trying to do them intentionally because of how the combat flows (enemies can perfect block you, you rarely fight in a duels and in group fights it is hard to perform them, enemies die too quickly to regular strikes).

One thing I adore is that game highlights (by flashing) sections of the 'crosshair' where to aim strike next to perform known combos, so you can drop them even if you didn't memorise any.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 mei 2026 @ 10:59:34 #175
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220859962
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:57 schreef 2dope het volgende:

[..]
Dat is dus mijn punt, het is te makkelijk, waardoor al die flashy combo's die ze gemaakt hebben nauwelijks een doel dienen.
[..]
Hmm ja toch een iets andere insteek dan wat ik bedoel - het vechtsysteem in KCD2 is helemaal niet zo complex, alleen het merendeel van de combat mechanics zijn 'overbodig' wat ontzettend zonde is aangezien de combo's/finishers het meest indrukwekkende onderdeel zijn van het gevechtsysteem. Nog maar even mijn eigen YouTube banger posten:

Bekijk deze YouTube-video

En zie de top comments:
[..]
[..]
[..]

Dan begreep ik je post verkeerd :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220860028
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:46 schreef Irmak_Spermabak het volgende:

[..]
gewoon gif op je zwaard en master strike... dat maakte combat wel erg makkelijk.
Ik cheesede al die gevechten. Als ik nog niet ontdekt was schoot ik een bolt met mijn zwaarste kruisboog.
Vervolgens liep ik een stuk achteruit net zolang totdat ik slechts 1 vijand voor me had. Bij voorkeur degene met de minste armor. Dan deelde ik een aantal slagen met het zwaard of mijn favoriete hamer. Dan weer achteruit lopen omdat mijn stamina leeg was of omdat er een 2e vijand bij betrokken dreigde te raken en dat dan net zolang totdat iedereen verslagen was.

Superlelijk, maar het werkte wel.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 22 mei 2026 @ 11:26:07 #177
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220860096
Bruh :')

twitter


Wtf is het toch met al deze kut bedrijven man
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  FOK!Fotograaf vrijdag 22 mei 2026 @ 11:27:51 #178
364681 over_hedge
pi_220860107
jeetje
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:30:44 #179
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220860738
Tieten = bad

Hoe triest en puritaans willen we het hebben joh
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220862837
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:30 schreef MMaRsu het volgende:
Tieten = bad

Hoe triest en puritaans willen we het hebben joh
Vandaag bij een tentoonstelling van schilderwerken van Honthorst uit begin 1600 geweest in die tijd waren ze nog niet zo preuts.

Dat puriteinse komt door veel teveel Amerikaanse invloeden de afgelopen 40 jaar. En bedrijven die onder druk van de hard schreeuwende puriteinse minderheid hier maar in meegaan.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:54:10 #181
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220864280
@StateOfMind

twitter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220864407
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]
begin 1600 geweest in die tijd waren ze nog niet zo preuts.

_O-
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:12:11 #183
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220889751
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:26 schreef MMaRsu het volgende:
Bruh :')

[ x ]

Wtf is het toch met al deze kut bedrijven man
Ik ben t eens met je eens. Stom.
Zo erg waren ze ook niet. Ik bedoel: Tifa.
Of Rogue in Marvel Rivals :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:12:57 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220889757
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Vandaag bij een tentoonstelling van schilderwerken van Honthorst uit begin 1600 geweest in die tijd waren ze nog niet zo preuts.

Dat puriteinse komt door veel teveel Amerikaanse invloeden de afgelopen 40 jaar. En bedrijven die onder druk van de hard schreeuwende puriteinse minderheid hier maar in meegaan.
Precies. Vroeger door de Britten, nu door de Britten Amerikanen.
Free the nipple *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:53:35 #185
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220889933
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik ben t eens met je eens. Stom.
Zo erg waren ze ook niet. Ik bedoel: Tifa.
Of Rogue in Marvel Rivals :D
*O* _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:17:49 #186
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220890060
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
*O* _O_
Zolang t maar beide kanten op gaat. En die laatste outfit van Gambit is bv echt dikke himbo showing skin. :D
Kijk, dan kan ik niet zeuren over de exploitation of tits :D

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:29:16 #187
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220891568
Ik zag dat echte gameplay van 007 nu op youtube staat. Ben benieuwd
pi_220891667
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:54:57 #189
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220891717
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:47 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Van wat ik nu zie haalt het me wel over naar het halen van de game
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:55:51 #190
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220891722
Ga hem denk ik ook wel halen.

Komt morgen uit toch?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:58:20 #191
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220891737
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:55 schreef StateOfMind het volgende:
Ga hem denk ik ook wel halen.

Komt morgen uit toch?
Yup. Denk dat ik wel ook ga kijken naar MP deals :P
pi_220891767
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:54 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Van wat ik nu zie haalt het me wel over naar het halen van de game
Ik vond de Hitman games nooit zo boeiend, te traag. Maar, doordat het James Bond is lijkt er wel meer actie in te zitten. Heb alleen nog stapels spellen liggen dus haal deze wel over een jaar ofzo if ever.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:05:19 #193
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220891776
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:03 schreef Drankster het volgende:

[..]
Ik vond de Hitman games nooit zo boeiend, te traag. Maar, doordat het James Bond is lijkt er wel meer actie in te zitten. Heb alleen nog stapels spellen liggen dus haal deze wel over een jaar ofzo if ever.
Ja alleen heb ik telkens zin in een actie game maar ik kan er niet eentje vinden die me boeit op het moment :P Dit gaat wel lukken denk ik
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:21:56 #194
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220891862
Ik wacht toch, hij nader inzien.

Heb nog een groot deel van Crimson Desert niet gehad (na 208 uur), 2 regio's nog
helemaal niet geweest, en van een pas de helft.

Dus ik ben daar nog wel even mee bezig.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:23:59 #195
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220891873
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:21 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wacht toch, hij nader inzien.

Heb nog een groot deel van Crimson Desert niet gehad (na 208 uur), 2 regio's nog
helemaal niet geweest, en van een pas de helft.

Dus ik ben daar nog wel even mee bezig.
Dat word gewoon mijn winter game hoor. Niet te doen in de zomer :P
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:28:56 #196
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220891899
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:23 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Dat word gewoon mijn winter game hoor. Niet te doen in de zomer :P
Je bent er ook onderhand een heel seizoen mee bezig :D

Speel 3 uurtjes per dag en ben er al sinds de launch op 19 maart oid mee aan het spelen.

Alleen de afgelopen week de PS5 amper aangehad.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220892096
Hallo, ik heb een ps5 en nadat ik een beetje te enthousiast veel Crimson desert heb gespeeld ging hij vandaag ineens uit het niks stoppen met werken.

Na een lichte hartverzakking las ik dat het wss stof is. Kan goed want het ding is nog nooit schoongemaakt.

Nu de vraag, is het schoonmaken van een ps5 zelf te doen of kan ik beter naar een reparateur?

Qua onderhoudsniveau zit ik een beetje op kan schermpje van ereader vervangen en kan joyco drift op mijn switch repareren door de controller los te halen :P
Twiddel
pi_220892174
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:03 schreef summer2bird het volgende:
Hallo, ik heb een ps5 en nadat ik een beetje te enthousiast veel Crimson desert heb gespeeld ging hij vandaag ineens uit het niks stoppen met werken.

Na een lichte hartverzakking las ik dat het wss stof is. Kan goed want het ding is nog nooit schoongemaakt.

Nu de vraag, is het schoonmaken van een ps5 zelf te doen of kan ik beter naar een reparateur?

Qua onderhoudsniveau zit ik een beetje op kan schermpje van ereader vervangen en kan joyco drift op mijn switch repareren door de controller los te halen :P
Waarschijnlijk gewoon moeilijk heet.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:32:45 #199
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220892269
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:03 schreef summer2bird het volgende:
Hallo, ik heb een ps5 en nadat ik een beetje te enthousiast veel Crimson desert heb gespeeld ging hij vandaag ineens uit het niks stoppen met werken.

Na een lichte hartverzakking las ik dat het wss stof is. Kan goed want het ding is nog nooit schoongemaakt.

Nu de vraag, is het schoonmaken van een ps5 zelf te doen of kan ik beter naar een reparateur?

Qua onderhoudsniveau zit ik een beetje op kan schermpje van ereader vervangen en kan joyco drift op mijn switch repareren door de controller los te halen :P
Stof is redelijk makkelijk zelf te doen. Maar hoe oud is de ps5? Is het een launch model? Staat deze rechtop of ligt die plat?
pi_220892288
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')