Hmmm.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Blade is in ontwikkeling bij Arkane Studio, onderdeel van Xbox.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:52 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Nu officieel: nieuwe Kingdom Come game en een Lord of the Rings game in ontwikkeling bij Warhorse Studios.![]()
![]()
![]()
Dat is toch die studio van de Dishonored games, maar ook Deathloop en Redfall?quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Blade is in ontwikkeling bij Arkane Studio, onderdeel van Xbox.
Sowieso voor The Elder Scrolls 6quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Hopelijk nog voordat GTA6 in 2028 uitkomt.
Het talent dat aan Dishonored heeft gewerkt is allang weg.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is toch die studio van de Dishonored games, maar ook Deathloop en Redfall?
Ik kan me voorstellen dat ze t wel wat aan de launch van de film willen hangen, ALS die nog ooit komt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja dus kut want het is niet insomniac
The new Kingdom Come game is coming out next year.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:52 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Nu officieel: nieuwe Kingdom Come game en een Lord of the Rings game in ontwikkeling bij Warhorse Studios.![]()
![]()
![]()
Zolang je een goed verhaal maakt wat maakt reusing assets uit. Mischien een andere wereld maken met dezelfde assets.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
The new Kingdom Come game is coming out next year.
Het is een spin off in de bestaande engine en assets. Soort van Fallout 3 en Fallout New Vegas situatie.
[ afbeelding ]
Hopelijk gaat het combatsysteem ook nog even een keer goed op de schop. KCD2 had talloze supersicke combo's en finishers die 95% van de spelers nooit gezien heeftquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
The new Kingdom Come game is coming out next year.
Het is een spin off in de bestaande engine en assets. Soort van Fallout 3 en Fallout New Vegas situatie.
[ afbeelding ]
Moet je eens kijken wat spelers in DMC5 kunnen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het combatsysteem ook nog even een keer goed op de schop. KCD2 had talloze supersicke combo's en finishers die 95% van de spelers nooit gezien heeft
Volgend jaar al?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
The new Kingdom Come game is coming out next year.
Het is een spin off in de bestaande engine en assets. Soort van Fallout 3 en Fallout New Vegas situatie.
[ afbeelding ]
Wha? Ik mis de connectie even geloof ik.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je eens kijken wat spelers in DMC5 kunnen.
Echte c-c-c-combo breakers dusquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wha? Ik mis de connectie even geloof ik.
Punt is dat vechten in KCD2 best leuk was alleen je had een myriade aan combo's en combo-finishers die als (in-game) "noob" bijna niet te volmaken waren omdat je vanwege je lage skill level voortdurend geïnterrumpeerd werd en als je eenmaal wel powerful was had je niets meer aan de combo's omdat enemies toch in 2 of 3 klappen doodgingen
Genoeg historische als zelfverzonnen personages in beide games om een goed (kort) verhaal over te maken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zolang je een goed verhaal maakt wat maakt reusing assets uit. Mischien een andere wereld maken met dezelfde assets.
Hans capon spin off. 10/10 zou spelenquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Genoeg historische als zelfverzonnen personages in beide games om een goed (kort) verhaal over te maken.
Ik volg de acteur van Hans Capon (Luke Dale) op Instagram en hij woont sinds begin 2025 in Praag, waar Warhorse gevestigd is, dus mogelijk zijn de mocap opnames al in volle gang.
gewoon gif op je zwaard en master strike... dat maakte combat wel erg makkelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het combatsysteem ook nog even een keer goed op de schop. KCD2 had talloze supersicke combo's en finishers die 95% van de spelers nooit gezien heeft
Ik doelde ermee dat combat systems zo diep zijn dat je nooit alles eruit kan halenquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wha? Ik mis de connectie even geloof ik.
Punt is dat vechten in KCD2 best leuk was alleen je had een myriade aan combo's en combo-finishers die als (in-game) "noob" bijna niet te volmaken waren omdat je vanwege je lage skill level voortdurend geïnterrumpeerd werd en als je eenmaal wel powerful was had je niets meer aan de combo's omdat enemies toch in 2 of 3 klappen doodgingen
Dat is dus mijn punt, het is te makkelijk, waardoor al die flashy combo's die ze gemaakt hebben nauwelijks een doel dienen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:46 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
gewoon gif op je zwaard en master strike... dat maakte combat wel erg makkelijk.
Hmm ja toch een iets andere insteek dan wat ik bedoel - het vechtsysteem in KCD2 is helemaal niet zo complex, alleen het merendeel van de combat mechanics zijn 'overbodig' wat ontzettend zonde is aangezien de combo's/finishers het meest indrukwekkende onderdeel zijn van het gevechtsysteem. Nog maar even mijn eigen YouTube banger posten:quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doelde ermee dat combat systems zo diep zijn dat je nooit alles eruit kan halen
quote:Just like the first game, these end up being rare to pull off because if you're high enough level to not be perfect-blocked, then you're also high enough level to not need combos to begin with.
quote:Combos are definitely better than in the first game, but eventually it came to the point that the enemy would be dead before I could get to the final move of the combo.
quote:These are fun, alas like with the 1st game - they are barely used, unless you are getting them at random/trying to do them intentionally because of how the combat flows (enemies can perfect block you, you rarely fight in a duels and in group fights it is hard to perform them, enemies die too quickly to regular strikes).
One thing I adore is that game highlights (by flashing) sections of the 'crosshair' where to aim strike next to perform known combos, so you can drop them even if you didn't memorise any.
Dan begreep ik je post verkeerdquote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is dus mijn punt, het is te makkelijk, waardoor al die flashy combo's die ze gemaakt hebben nauwelijks een doel dienen.
[..]
Hmm ja toch een iets andere insteek dan wat ik bedoel - het vechtsysteem in KCD2 is helemaal niet zo complex, alleen het merendeel van de combat mechanics zijn 'overbodig' wat ontzettend zonde is aangezien de combo's/finishers het meest indrukwekkende onderdeel zijn van het gevechtsysteem. Nog maar even mijn eigen YouTube banger posten:
Bekijk deze YouTube-video
En zie de top comments:
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |